Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salutare.acum am venit de afara, am verificat actuatorul turbinei , este ok , egr ul la fel este ok , ambele tin vid.singura problema a fost la turbina ca furtunasul acela de la actuator era copt de  vechime pe la jumatate pe sub imbracatura de panza. l am inlocuit acum si am refacut log urile , cele 2 de pe loc si acela in mers ma puteti ajuta cu ele? multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vip-ule oricât am vrea noi sa te ajutam dacă tu nu ai un pic de habar și de îndemânare este greu sa o repari pe net.

  Logo pe 11 arata la fel de rău ...nu ai vacuum aproape deloc . Măsoară vacuum ul așa cum scrie pe forum.

  Egr ul.aceiasi problema la fel ca înainte. 

  Logo-ul în mers se face de la 1600 și wot.

  Mașină este alh ori agr?  Se treaza singura când faci bs11?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este alh. nu se tureaza singura..trebuie sa o tin eu turata. in legatura cu log ul in mers pe net am vazut ca de la 1800....2000 dupa talpa. m am uitat pe circuit de la pompa de vacuum pana la fiecare furtunas in parte..toate sunt bune..nu au crapaturi ..nu pierd presiune...actuatorul de la turbo lucreaza corespunzator...nu stiu ce sa mai zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioanidis de ce spui că nu are vacuum aproape deloc? Pentru că actuatoarele se mişcă aproape în limite normale: la turbo are o diferenţă de 100-120mb între minim şi maxim iar la EGR mai mult decât trebuie.

Eu deduc din BS011 că:

  • turbina nu este reglată cum trebuie pentru că limitele min/max sunt translatate în jos
  • turbina cam agaţă (cerculeţele albastre)
  • are nişte probleme de vacuum (cerculeţele roşii), nu obligatoriu să piardă presiune multă, dar ceva se întâmplă acolo.

 

bs11.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bunn..in primul rand turbina cum sa o reglez..are vre un semn fix ? sau trebuie facuta din ochi si de pe tester?in momentul de fata cum ar trebuii sa o reglez.mai inchisa sau mai deschisa?( ma refer la tija actuatorului),si in al 2 lea rand..cum adica agata? paletii ating de corpul turbinei sau ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici se explică cum se reglează.

Ca să-ţi dai seama dacă agaţă (adică nu merge cursiv) trebuie să separi pârghia turbinei de actuator şi să o mişti cu mâna ca să-ţi dai seama dacă merge uşor şi cursiv-

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vip din punctul meu de vedere turbina ta e reglata bine...ai o presiune atm de 887 mbari si un turbo on off de 870 cu 999 mbari

deci valoare mica la turbo tre sa fie aproape de valoare presiunii atmosferice..

1.....uita te in vcds ca senzorul de presiune sa indice o val corecta,adica aprox valoarea pres atmosferice din zona unde esti

2....fa o proba cu un maf bun de pe alta masina identica cu a ta daca ai posibilitatea

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ai dreptate.....iar am uitat să mă uit la valoarea presiunii atomosferice la logul în mers, numai că nu prea are cum să fie acum la Predeal unde este el  presiunea aia atmosferică, cred că acum este aproape 1000.

De recirculare ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da din pacate  m am uitat tot pe vechilet logoo. Intr adevar acum m am uitat pe ele ....diferenta este de 120 daca bs este facut la cald atunci presiunea ar trebui sa fie mai mare 180 mbar.  Deci ar mai trebui reglata un pic turbina. maful asa cum ati zis si voi este un pic cam obosit.    Are  la inceput un pic de overboost apoi anderboost si in cele din urma reuseste sa stapaneasca presiunea. Eu in locul lui asi schimba mafu ul si apoi asi reface logooul. Imi cer scuze pt confuzia creata,o sa fiu mai atent data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rata de recirculare iese undeva la 33 la suta,la euro 3 este de max 40 la suta,parca...

una din cauze ar putea fi filtru de aer murdar..

daca schimba maf ul sunt sigur ca o sa vada schimbari in bine,poate si asupra recircularii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian

Rata de recirculare si MAF sunt influentate de o reglare proasta a actuatorului sau geometrie blocata,valoarea presiunii atmosferice e foarte dubioasa si nu cred ca e reala(de verificat) si cred ca cineva a incercat o reglare a actuatorului dupa aceasta + geometria?

Ce as face eu? Verifica MAP,verifica geometrie(chiar si "lucru' manual" sau solutii pe evacuare pot sa faca minuni pe timp scurt),verificare vacuum cu POMPA  VACUM,reglaj actuator.

Succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult baieti..ce sa zic in weekend cand plec acasa, are un prieten un alh identic cu al meu..sa schimb debitmetrul acela de aer si o sa refac un log in mers si celelalte 2 pe loc. le voi posta aici ..sper sa scap cu asta :)) turbina am zis ca a fost reconditionata..si am vazut ca pe filetul tijei actuatorului este dat un semn cu vopsea..deci ma gandesc la chestia ca service ul care a facut reparatia asta o fii reglat si acel actuator..incerc cu debitmetrul si revin cu noutati .multumesc mult pentru promptitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.04.2016 at 12:38, andreioo7 a scris:

avem asa:

log 1: dupa schimbarea maf ,turbina iti face un overboost urmat de un underboost.

maf-ul in acest log e fix pe fix,cu toate ca e pierburg(astea tre sa fie cu mult peste prescris).

log 2:la fel ,over-under.maf tot la fel cam fix pe fix.

parerea mea e ca tre sa faci un log doar pe 008.e acceasi procedura ,blana de ka 1500->4000.

posibil aer fals intre maf su turbo,posibil ic imbacsit (si nu mai raceste),posibil alimentare cu motorina slaba,etc.

bs011: 1050-1060 cu 979-989.

deci mici agatari de geometrie,si se cam vad si in logul in mers(over urmat de undeboost).e si normal daca s-a mers cu un maf uzat.raportul AF  a fost prost.

deci astept 008-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, ph61vip a scris:

salutare.acum am venit de afara, am verificat actuatorul turbinei , este ok , egr ul la fel este ok , ambele tin vid.singura problema a fost la turbina ca furtunasul acela de la actuator era copt de  vechime pe la jumatate pe sub imbracatura de panza. l am inlocuit acum si am refacut log urile , cele 2 de pe loc si acela in mers ma puteti ajuta cu ele? multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

log: wow,ai o presiune f liniara,avand in vedere ca maf-ul tau e decedat,moare dupa 2688/rpm.

bs003:415 mg cu 135-140.recirculare mare.cauzele le sti:))

bs011: 877-887 cu 999 mbari.

in log pres atm e 887(deci ai fost la munte cand ai facut logul),dar totusi e o dif de doar 122 mbari intre turbo on si off.posibil ca turbina sa nu fi fost suficient de incinsa.

eu as face o proba cu un maf bun de la cineva ,apoi as repeta logul inclusiv bs003.

ma duce gandul ca,daca maf e dus,imi trage in jos si valorile bs003.vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun in weekend schimb maf ul si revin cu log uri multumesc!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va expun si eu o situatie la al meu passat avb.Astazi,dupa un drum de 130 km, zic sa vad cum mai sta masina si hai cu vcds ul pe ea.Ce sa vezi? In bs 011 turbo of 969 si,surpriza,turbo on 989!!!Ma dau jos si ma uit la cursa tijei,normala,sus/jos ca si pana acum insa,nu se auzea acel suierat cand facea cursa iar furtunul de la turbo spre admisie moale fleasca.M am sucit si m-am gandit si zic hai sa mai incerc ceva.Am iesit din setari si am intrat din nou.Ia ghiciti...da mergea totul normal!!!!On/of 1120 respectiv 969 , iar furtunul la turbo-on se intarea de la presiune.Este a doua oara cand mi se intampla acest fenomen in decurs de 3 luni.Care sa fie explicatia?Si in mers am observat ca, cateodata, mai ales in viteza intai se tureaza dar nu ,,trage" cum trebuie.Eu as avea o banuiala...egr blocat pe deschis si in loc sa faca presiune turbina aceasta se intoarce pe la egr.corect?Spun asta bazat si pe faptul ca in bs 003 am variatii la egr on de la 150 la 230 ceea ce corelat cu presiunea mica la turbo on ma face sa cred ca tija egr imi cam face probleme.Ce pareri aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolks,ca sa  excluzi egr-ul din ecuatie,eu zic sa il anulezi cu o tabla oarba,ori intre turbina si conducta egr,ori intre conducta egr si egr. si o ti sub observatie. si app,toata lumea curata egr-uri dar de fapt tija e cel mai important lucru.cu cat e mai bine curatata cu atat ea culiseaza mai bine/fin/etc....si cu atat variatiile egr on sunt mai mici. deci curatatre temeinica a tijei si bagat spray si facute curse sua jos pt a curata si peretii bucsei unde culiseaza tija.

în urmă cu 2 ore, ph61vip a scris:

bun in weekend schimb maf ul si revin cu log uri multumesc!!

 

app am uitat sa scriu ca acele variatii la turbo off apartin unei ancrasari de geometrie,arc tasat,sau n75 defectuos.

la cum corecteaza presiunea....cam greu sa fie din geometrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si app ati observat ca la PH-61-VIP , avand pres atm de 887 mbari,are o presiune ceruta mai mica.in mod normal noi aici mai pe la camp(980mbari) avem alh-uri cu 1948 mbari la prescris.dar la el prescrisul e 1917mbari.

deci a intrat in fctiune BOOST LIMITER.e o protectie a axului turbo,anti overspinning.

a postat cu cv timp in urma asa cv ,un user ....si o sa postez acele poze sa va faceti o idee .dar atentie ca sunt pt alte motorizari.

dar ca idee sunt interesante,sa va dati seama cum se modifica preaiunea ceruta in fctie de presiuea atm.

in stanga bolduit este pres atm,sus bolduit este turatia...iar in restul "tabelului"/hartii sunt valorile presiunii cerute.

Screenshot_2016-03-21-23-56-29.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am facut un log cu dephi cars la bora mea din 2001, 1.9 alh si am primit 2 erori

Cum se manifesta masina : 

- lipsa putere, foarte puturoasa fata de cum era cand am adus-o in tara. Peste 3000 de ture nu mai trage nici daca o rog frumos

- din cand in cand la 2000 de ture in treapta a 3-a imi da in nas

Am schimbat debitmetru de aer ieri, si nu simt nici o diferenta.

Poza cu log-ul de la dephi:

 

 

qqq.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o scanare - faci un log, dupa procedurile descrise de multe ori - pe campurile 003, 010 si 011 - in treapta a 3a, de la 2000 la 4000 rpm, acceleratia la 100%

dupa eroarea ta, pare sa fie vb de geometria imbacsita - trebuie demontata turbina, curatata/inlocuita geometria, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,postez si eu log cu noua tubina reconditionata de marca KKK...se pare ca am aruncat pe geam 350 de euro...

nu m am gandit nici o secunda ca mesterii astia de turbine,de data asta francezi,nu romani ,pot sa regleze in asa maniera o turbina...

pe scurt lag enorm ,duty cycle imi cade pana la 15 la suta...deci face suprapresiune de noua,in viitorul apropiat imi va face cadou vreun limp

ce e de facut in cazul asta? o seara buna

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aka ai garantie la turbina, daca umbli la surubul limitator pt reglaj pierzi garantia, corect?

 

Raman 2 variante :

 

1. Returnezi turbina si ceri banii inapoi (ceea ce nu stiu daca se poate, eventual daca ai comandat online).

2. Mergi la ei sa o regleze.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine nu ma intereseaza garantia...oricat ar fi ea de proasta tot tine un an

la egr on off aveam 300 cu 400mg /str

turbo on/off    900 cu 950 mbari,la o pres atm de 918mbari

si totusi in ciuda lagului, urca de la 1659 la 3900 de ture in 8 sec....logul facut in panta relativ usoara

turbina e luata online, daca a fost  montata pe masina nu o mai primesc inapoi..

sau sa le trimit niste loguri sa vada si ei curbele si cum incarca turbina..dar nu cred ca s capabili sa o regleze mai bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramasesem dator cu un log BS011 cu recomandarea sa schimb debitmetrul obosit dar cum nu am reusit sa gasesc inca unul de proba atasez logul 011 asa cum e, cu rugamintea sa-mi spuna un ochi avizat daca vede probleme. Multumesc

 

 

LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!