Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Recommended Posts

unde gasesc cod piesa la caseta de directie. pe caseta am gasit mai multe coduri. Vreau un exemplu, daca se poate. MS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut gadjo

Daca va mai intereseaza codul pentru caseta de directie iti pot face eu rost de el.

Lasati-mi aici datele din talon sau pe pm si iti dau eu codul pentru caseta si preturi daca va intereseaza.

Cu deosebit respect,

George Barbu

Edited by Aditu
Quote
Link to comment
Share on other sites

Vreau un exemplu, daca se poate. MS

codul de piesa e cel ce incepe cu 6Q1 -6cifre-2litere si evident scrie pe acel sticker marca: trw/koyo

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am si io o problema legata de servo . Ieri dupa ce am venit de la tara si am intrat in oras am observat ca volanul avea momente cand se misca foarte greu , iar de dimineata si mai greu, nu cum nu as avea servo deloc dar totusi destul de greu incat sa nu il pot invarti cu podul palmei, mentionez ca nu mi se aprinde martorul de la servo. Se poate sa fie nivelul de ulei scazut la servo ? Sau din cauza vibratilor destul de puternice pe care le-am avut din cauza racordului flexibil de la evacuare sa se fi dus pompa ?

Link to comment
Share on other sites

nu poti verifica nivelul??? de unde crezi ca stim noi ? :)

Link to comment
Share on other sites

daca uleiul e prea putin se aude un carait la virare...

Link to comment
Share on other sites

Se aude dec

Edited by Aditu
Quote
Link to comment
Share on other sites

tinand cont ca este o problema des intalnita as tinde sa cred ca e pompa... primele ei semne.. pana sa se opreasca sa functioneze de tot.

totusi indicat e sa ii faci o diagnoza... poate ai noroc si este doar vreun fir...

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

Maine ma duc cu ea la service sa vad exact ce are. Doamne ajuta :lol:

Link to comment
Share on other sites

Acum m-am intors si situatia sta cam asa: aproape ramasesem fara lichid de servo, din acela verde. Am completat dupa care ne-am uitat pe sub ea si am observat ca scapa ulei pe la un semering de la caseta de directie. Concluzie, alta caseta de directie. Modelul de pe masina este trw, dar din cate am inteles de la mecanic nu trebuie sa cumpar neaparat una noua ci mai degrabă sa caut una de la o masina cu volan pe dreapta de la care sa ia ce are nevoie. Cu alte cuvinte din 2 sa faca una buna. Cine stie ca are asa ceva de vanzare sa dea un PM.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare ?

Se poate schimba borcanul de la pompa servo de la un polo 1.2i din 2003 motor AZQ(pompa e TRW)?

post-60613-1284326985_thumb.jpg

Edited by Fekete Zoltan
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca da, problema cred ca va fi sa faci rost de un colier asa de mare

Link to comment
Share on other sites

Acum m-am intors si situatia sta cam asa: aproape ramasesem fara lichid de servo, din acela verde. Am completat dupa care ne-am uitat pe sub ea si am observat ca scapa ulei pe la un semering de la caseta de directie. Concluzie, alta caseta de directie. Modelul de pe masina este trw, dar din cate am inteles de la mecanic nu trebuie sa cumpar neaparat una noua ci mai degrabă sa caut una de la o masina cu volan pe dreapta de la care sa ia ce are nevoie. Cu alte cuvinte din 2 sa faca una buna. Cine stie ca are asa ceva de vanzare sa dea un PM.

Nu este neaparat sa cauti o caseta SH , este nevoie sa demontezi caseta si sa schimbi bucsele de teflon si semeringurile.

De reparat si reconditionat casete ma ocup si eu dar eu sunt din Constanta. Te pot ajutadaca ai nevoie. Contacteaza-ma pe e-mail iacob29@yahoo.com

O zi buna

Link to comment
Share on other sites

codul de piesa e cel ce incepe cu 6Q1 -6cifre-2litere si evident scrie pe acel sticker marca: trw/koyo

Multumesc. codul la mine e TRW 6Q1 423 055 AA

Salut gadjo

Daca va mai intereseaza codul pentru caseta de directie iti pot face eu rost de el.

Lasati-mi aici datele din talon sau pe pm si iti dau eu codul pentru caseta si preturi daca va intereseaza.

Cu deosebit respect,

George Barbu

Multumesc George. Am gasit, dupa ce am cercetat un pic piata. Caseta noua se gaseste la 300-350 EUR, iar la SH, aduse din Germania, 120,150 - 200 EUR. Deci daca gasiti preturi mai mari, mai bine mai cautati.

Edited by gadjo
Link to comment
Share on other sites

salut, stiti cumva care este siguranta din bord care are legatura cu servo, am ramas brusc si dintr-o data fara servodirectie si la scanarea cu VAGCOM-ul imi da eroarea

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-00 - No Communications

aveti idee daca se poate repara fara inlocuirea pompei?

Link to comment
Share on other sites

Arunca un ochi si aici

Pe spatele capacului de la sigurante ar trebui sa fie un card cu schema sigurantelor. Daca nu ai da un search pe forum ca sunt postate pe aici.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

puteti sa imi spuneti care este siguranta de la servodirectie la polo 9n 2002, 1.2 benzina, nu prea ma descurc cu panoul de sigurante si cu am mai gasit pe forum.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

asta am gasit-o si eu, dar nu vad nici o sigurata din panoul de pe bord care sa se refere la servodirectie..

alea de la baterie le-am verificat sunt ok, am verificat pe mufele de la pompa si este curent pe ele, am fost la un mecanic care a spus ca e stricata pompa (cu toate ca s-a defectat brusc si ma gandeam ca e ceva problema electrica), , am luat o pompa SH de la un prieten (care a fost functionala in momentul in care a dat-o jos de pe masina acum aprox. un an), am montat pompa si nu merge, imi da aceeasi eroare (posibil sa fie stricata si pompa asta), o sa mai incerc sa mai pun o pompa de pe o masina la care functioneaza. nu tare as vrea sa cumpar una pana cand nu sunt sigur care este problema. daca aveti vreo idee ce ar putea sa fie problema (ianafara de pompa binanteles..) va rog sa va dati cu parerea

multumesc

Link to comment
Share on other sites

din experienta, iti zic sa apesi usor pe partea ingusta a sigurantei, pentru ca e posibil sa ai o surpriza;

e posibil sa se arda intr-un mod nenorocit ca si cum ar fi taiata cu laserul.

Link to comment
Share on other sites

da

io am patit-o cu o vecina de acolo, responsabila de abs.

Link to comment
Share on other sites

sal daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat , am masina de putin timp (vreo 3 luni ) si am facut vreo 3500 de km cu ea nu pot sa zic ca sunt ff multumit de ea :) pt 120000 de km si nemteasca ma asteptam la o mai mare fiabilitate pana acuma am schimbat la ea disc ambreiaj, macara geam ,biele anti-ruliu, bucse bara stabilizatoare, dar marea problema e ca directia e moale , ca sa fiu mai explicit misc de volan si raspunsul nu e imediat , de asemenea cand mai iau vreo denivelare o simt cum misca volanu(am si pneuri subtiri 195/50/15),deci daca e cineva amabil sa ma lamureasca daca e caseta de directie sau din flansa de amortizor mentionez ca dupa ce am schimbat biela anti-ruliu si bucse de bara stabilizatoare nu mai trancane astept raspunsurile voastre si va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salutare, exact aceeasi problema o am si eu la polo-ul meu (6n2), simt ca volanul merge prea usor, parca ar fi tot timpul polei pe jos...eu ii zic ca merge si "delayed", mai ales la turatii mici, iar la turatii mai mari parca se intareste directia. am facut acum 1an reglaj de directie, nu avea jocuri (si atunci facea faza asta) si au zis ca totul e ok. Face chestia asta pe orice vreme, pe orice drum, cu anvelope de vara sau de iarna in stare f.buna...

Sper sa aflu vreo solutie ca deja ma dispera problema asta :icon_thumright: Mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare, exact aceeasi problema o am si eu la polo-ul meu (6n2), simt ca volanul merge prea usor, parca ar fi tot timpul polei pe jos...eu ii zic ca merge si "delayed", mai ales la turatii mici, iar la turatii mai mari parca se intareste directia. am facut acum 1an reglaj de directie, nu avea jocuri (si atunci facea faza asta) si au zis ca totul e ok. Face chestia asta pe orice vreme, pe orice drum, cu anvelope de vara sau de iarna in stare f.buna...

Sper sa aflu vreo solutie ca deja ma dispera problema asta :) Mersi

Faptul ca se intareste directia la turatii mai mari (respectiv la viteze mai mari) este firesc, deoarece directia e asistata de calculator si chiar asta e si scopul: la relanti volanul "merge" usor pentru a face manevrele aferente, insa la viteze mari directia e musai sa fie tare, deoarece la o viteza presupusa de 100 km/h daca volanul se misca la fel de usor ca la relanti si ai facut, fara sa vrei, o manevra gresita exista riscul major de rasturnare a vehiculului. Asa ca poti sa fara grija. Asa se comporta pompele servodirectie asistate: la turatii mari volanul e "tare" iar la relanti se misca usor.

Se aude dec
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!