Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

@ ionel.d.2007

Da am verificat acest lucru. Problema e ca daca scot siguranta aceea nu mai face scurturile alea puternice.

Cand incerca sa pun borna parca pornesc si stergatoarele, fara siguranta nu imi face lucrul asta. Sunt panicat rau.

Bateria tot timpul o conectez + si pe urma - . Asta pt ca am lasat borna pe + legata tot timpul.

Ce as mai putea face, incerca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos siguranta de la servodirectie (care iti face probleme) si reconecteaza bateria. Verifica cu atentie toti consumatorii (lumini,semnalizare,ceata,frana,dezaburire...) si vezi daca totul este OK sau mai ai si alte defectiuni in afara de pompa electrohidraulica. Porneste motorul si da o tura sa vezi daca totul e OK. Vezi ca neavand servodirectie vei trage cu nadejde de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema e ca nu am permis de conducere :( sotia conduce, am incercat sa o ducem pana undeva dar nu poate ca nu are forta sa o conduca. Masina porneste toate electronicele merg, cele care am putut sa le verific geamuri, faruri, stergatoare etc. consumatori porniti nu am problemele apar doar cand pun siguranta de servo, adica mi-e frica sa o pun si sa pun si borna din cauza scurturilor care le face cand incerc sa pun borna. Treaba e ca imi e frica tare sa pun borna cu siguranta pusa poate stric ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totul merge OK cu siguranta data jos, atunci roaga pe cineva sa-ti verifice pompa de servodirectie, mai mult ca sigur are un scurt in modulul de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult. Am sa caut pe cineva sa verifice pompa.

SARBATORI FERICITE !!!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, as dorii sa va cer sfatul in urmatoarea problema.

De vreo 3 zile, cateodata, dintr-o data raman fara servodirectie, in sensul ca se aprinde martorul in bord si nu mai merge servo, dar dupa o stationare de 30-60 minute, isi revine, dispare martorul si am din nou servo...ciudat :(

Ce ziceti voi, ce ar putea fi?ce sa verific?

LE

Ultima eroare

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Modificat de microb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa de la servo,umezeala sau coroziune,contacte deficitare,desi eu cred ca e ceva termic,odata ce defectul dispare dupa stationare de 30 minute.Dar daca o pornesti dupa citeva minute de la aparitia defectului,martorul sta tot aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01309 - Power Steering Control Module (J500): No Communication

Verifici mufe (posibile contacte imperfecte) pana la controlerul J500 si invers.

Verifici tensiunea bateriei ( pe timp de iarna posibil sa fie scazuta) sa nu fie sub 11,4 V din cate stiu servo nu mai merge bine sub aceasta tensiune.

Verifici insertizari, mufe de pe langa pompa de servo ( posibil a fi intrat zapada in zona si cauzeaza oxidari)

p.s. La cat esti de ametit asta iti mai trebuia... :icon_thumleft:

Modificat de victorasp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc de raspuns.Voi vorbi cu un mecanic sa verifice cablajele respective (eu nu ma pricep si posibil sa se mai aprinda ceva daca umblu pe acolo :)) )Acum in drum spre casa, de 30 minute, la o curba spre stanga, am tras frana de mana, am avut si eu chef de drifting, si surprizaaaa am ramas fara servo...

Bateria este noua, de cateva luni , varta, posibil sa fie si din cauza bateriei chiar daca e noua?

O seara frumoasa!

Modificat de microb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, cer si eu o parere ..mi-a murit pompa KOYO . Am gasit pe net de la dezmembrari dar si in vitan la un magazin. Reconditionata sau de pe alt polo? Poate ma ajutati cu ceva sfaturi .Multumesc

Modificat de molex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vasistaruiala

foarte important...

evitati pompele koyo imblacate in carcasa aia de plastic neagra,au intre plasticul ala si pompa un burete care se imbiba cu apa si distruge pompa.Am avut saptamana asta 3 pompe deastea la reparat pt care nu am mai putut face nimic din cauza ca erau prea oxidate placile electronice,a trebuit sa le inlocuiesc complect

atasez cateva poze pt a va face o idee despre cum trebuie sa arate o placa ok

si...

Ti-am sters reclama mascata in poze. Puteai sa pui poze fara cartea ta de vizita. Reclama ti-o faceai pe aria de anunuturi.

Mai revizuieste regulamentul.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Verificati de 2 ori inainte de a cumpara ! POLO 1.4 TDI, 9N din 2007

Zilele trecute mi s-a aprins brusc martorul in bord la servodirectie, am fost cu ea in service, a pus-o pe tester... concluzia: "pompa servodirectie defecta". Comand pompa (1500 lei cu pompa veche la schimb ), o inlocuiesc si stupoare: aceeasi problema !!! Am inebunit la gandul ca ar putea fi si altceva in afara de pompa de servodirectie. Dupa o noapte intreaga de framantari si cautari pe internet zic: hai sa mai verific si sigurantele din tablou... poate cine stie? ... culmea gasesc o siguranta de 7,5A arsa o schimb si la fel de brusc cum s-a defectat si-a revenit servodirectia !!! Intrebarea mea este: oare era buna pompa veche care am dat-o la schimb sau defectul ei a cauzat arderea acelei sigurante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pt patania ta, mai ales ca a si costat ceva. Dar care e faza cu verificatul inainte de a lua modelul mentionat de tine?

Da mai multe detalii ca sa intelegem daca e ceva de care trebuie sa ne ferim.

Din care citesc, asta nu e problema masinii, nici a anului...si nici ca e 1.4 TDI. E problema de diagnosticare si mai e greseala cuiva, care a crezut prea usor diagnosticul.

In orice problema incepi prin a elimina cauzele cele mai simple si banale.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, ai dreptate, ar fi trebuit sa fiu mai sceptic si sa mai fac o constatare si la alt service... de aceea am scris despre patania mea ca sa poate trage invataminte si alti posesori de autoturisme cu probleme similare. Recunosc ca am schimbat cauciucurile originale (165/70R14) cu altele mai late (185/60R14) pentru a creste aderenta dar le aveam pe masina de aproximativ 2,5 ani si nu cred ca asta ar fi cauza. Daca are cineva semnificatia sigurantelor fuzibile din interior va rog sa mi le transmiteti si mie pentru a sti pe viitor eventualele defecte aparute. Pentru alte detalii sau intrebari va stau la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele pe care le-ai pus tu sunt de fapt echipare serie pentru Polo alaturi de cele pe care le aveai inainte.

Pt sigurante...trebuie sa fie pe undeva pe forum puse. Daca nu cauta ca le ai in cartea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o problema la servodirectie de cateva saptamani, prima oara am sesizat ca se misca mai greu si se auzea un sunet de motoras cand viram la viteza foarte mica, insa la cateva reporniri totul revenea la normal si mergea perfect. Insa de cateva zile merge incontinuu mai greu, precizez ca servodirectia merge, insa mult mai greu si mai urat decat inainte. Nu apare martorul in bord si nici nu s-a inregistrat vreo eroare. Mecanicii mi-au spus ca se poate sa fie pe duca,si sa fie un scurt, am completat si cu ulei dar era foarte putin nevoie.

Am citit majoritatea paginilor de aici insa astept un sfat. Ce ar trebui facut.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A reglat cineva jocul din caseta de directie?

Am inteles ca se poate face acest reglaj pt a nu ajunge sa capeti un joc iremediabil.

Oare are si efecte secundare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am sutat, eu voi da cu capul :)

Am facut reglajul de mai sus. Nimic negativ de notat. ideea e ca se strange un surub care apropie cremaliera de pinion.

Pozitiv...parca directia mai ferma. Zgomote nu pot sa zic. Inainte nu prea dadeam cu ea, decat poate pe la vrei linie de tren se mai auzea. Deocamdata, dupa reglaj nu am mai auzit nimic, dar nici nu am prea avut ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegi de ceva timp pe drum drept si ca in palma masina merge drept dar volanul are miscari scurte stanga dreapta de la ce poate fi ?Daca tin mainile lejer pe el si mainile mi le misca.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu ceva probleme cu servo si nu stiu de la ce poate fi, De cand mi-am cumparat masina , servo face ceva figuri in sensul ca , cand stau pe loc cateodata invart foarte greu volanul dupa care isi da drumul, iar cand dau sa incetinesc si sa iau o curba foarte stransa patesc la fel , Nu ma ajutati voi ca habar nu am ce ii . Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Te pot ajuta eu cu ceva sfaturi,am avut probleme cu servo pe un Audi.Verifica lichidul de servo din vas si vezi daca nu cumva e pe minim sau chiar sub minim.Cind te uiti in vasul respectiv porneste motorul si lichidul trbuie sa curga linistit fara sa faca bulbuci (pe romaneste).Ca si cum ar curge un lichid pe un canal mic (fara valuri).

De asemenea daca iei viraj stinga sau dreapta aproape de limita virajului, daca e defecta pompa de servo ar trebui sa se auda un zgomot asemanator cu un huruit.

In ambele cazuri inseamna ca e pompa de servo defecta.

Daca gasesti lichidul sub minim ar trebui sa te uiti si la capetele casetei de directie sa nu ai ai pierderi,in acest caz ar fi probleme la caseta de directie.Eu am reconditionat una si e ok.

Daca vrei mai multe detalii pe mes: sir_galahad61

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ii servo elecro hidraulica, ? astea sunt tot pe lichid ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Pai tu de care ai?electrica sau hidraulica?

Fa o verificare,daca e hidraulica ar trebui sa ai vasul de lichid in partea dreapta ,undeva linga far dar mai jos.Se vede numai capacul.La mine asa este la polo din 2003.

Ca sa afli toate datele masinii tale intra pe forum audi(cred ca va trebui sa-ti faci un cont),da cautare pentru rubrica VIN DECODER,posteaza acolo o cerere de date si este acolo un coleg foarte amabil care o sa ti le dea in max 24 ore.

Trebuie sa pui acolo seria masinii,eventual mai citesti acolo cum se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NIici sa vreau nu pot sa deschid capacul ala verde, m-am chinuit vreo2 ore sa il deschid dar se pare ca ii foarte intepenit, Cum vad daca pompa mai are ulei sau nu ,fara sa deschid rezervorasul ala mic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ar costa manopera ca sa imi schimb pompa servo ? Ca sa stiu sa nu imi dea baieteii teapa, si cum imi dau seama ca mi sigur stricata pompa servo ci nu ceva senzor de directie ? inafara de sunetul acela ca de schartait cand virezi la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!