Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

eu iti recomand sa scoti grila stinga si sa verifici contactele celor 3 mufe, eventual spray de curatat

bilbiiala poate fi de la egr....

mergi la intilniri si poti beneficia de ajutor cu diagnoza (daca mergi doar pt diagnoza free si apoi pa ... nu e frumos :)) )

Multzam, o sa incerc cu contactele.

EGR poate fi curatat (cu solutie de curatat carburatoare mergea la fostul Fiat) sau trebuie schimbat? Daca se poate curata, tine sau... mai bine iau nou?

Pai nu voiam free :ceuameni: o sa incerc sa ajung la intalniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doar ce mi`am schimbat pompa de servodirectie si im tot da eroare in bord la ea si pe VAG-com.am inlocuit senzorul dar degeaba.mi sa spus ca mai exista unul la volan.se poate repara?stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti careva un cod exact pt senzorul G250 de la servo directie (vw polo an 2002 1400 TDI 55kw motor BAY 9N)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am citit mai tot ce e pe aici cu servodirectia. Am si eu o problema cu ea. Am luat o balta mai mare si am ramas acolo cu masina. Dupa ceva timp s-a aprins martorul de servodirectie in bord - volanul acela - si e galben. La un test cu vagcomul a dat ceva de genul Senzor g 250 - implausibile signal. Am desfacut senzorul din locasul coloanei de directie si am avut surpriza sa vad ca e murdar de noroi si el si inelul zimtat de bronz de pe coloana de directie. Pe primul l-am sters, pe al doilea nu am reusit chiar bine. Am sters eroarea dar la urmatoarea cheie a aparut din nou. Ce credeti, este defect senzorul sau mai trebuie sa umblu pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aplicat cineva metoda asta de verificare si ajustare? Se pare ca este o metoda de ajustare a jocului si a zgomotului pe care il auzim atunci cand luam de volan stanga-dreapta in jurul punctului neutru. Si de asemeni ma indoiesc ca cineva prin vreun service sa o aplice, sau macar sa o cunoasca. Replica de obicei e "e dusa, tre' schimbata, dar mai merge asa".

post-17144-1257426452_thumb.jpg

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am citit mai tot ce e pe aici cu servodirectia. Am si eu o problema cu ea. Am luat o balta mai mare si am ramas acolo cu masina. Dupa ceva timp s-a aprins martorul de servodirectie in bord - volanul acela - si e galben. La un test cu vagcomul a dat ceva de genul Senzor g 250 - implausibile signal. Am desfacut senzorul din locasul coloanei de directie si am avut surpriza sa vad ca e murdar de noroi si el si inelul zimtat de bronz de pe coloana de directie. Pe primul l-am sters, pe al doilea nu am reusit chiar bine. Am sters eroarea dar la urmatoarea cheie a aparut din nou. Ce credeti, este defect senzorul sau mai trebuie sa umblu pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!! Dupa o verificare mai amanuntita am observat ca am un zgomot ciudat la servo care pana acum nu l-am avut....dupa ce am inchis toate sursele de facut zgomot....pe langa faptul ca motorasul toarce frumos se aude un "bazait" de zici ca e produs de o musca....daca virez de volan stanga dreapta nu se mai aude nimik....daca virez maxim stanga maxim dreapta, la capat de cursa acest bazait se aude mai intens.Din cate am citit pe aci @BOMBA spune ca ar fi din cauza nivelului scazut la ulei...oare asta o fi?....maine am sa il verific sa vad cat de corect e nivelul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se aude si la mine...dar eu cred ca este normal.Am mai condus si alte masini cu servodirectie electrohidraulica si se aude un mic bazait,atunci cand virezi maxim stanga sau maxim dreapta,pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...stiu ca este nomal cand ajungi la capat de cursa...dar nu cred ca este normal sa se auda si cand nu virezi delok...poate ne da cineva o explicatie mai ampla...:D mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aplicat cineva metoda asta de verificare si ajustare?

Sigur ca da. Prin reglajul jocului la cremaliera rezolvi mai multe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o pot face si eu sau e nevoie de mers in service la cineva avizat? Si cum sa imi dau seama daca ar trebui ajustat ceva de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

heeelp am si eu nevoie de o pompa koyo aveti sugestii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge pusa pompa pe masina, doar ca nu ai functional senzorul G250 :)

merge pusa pe masina dar e nevoie de o reductie pentru ca nu se potrivesc la filet/diametru turul si returul (partea din caseta).

masina sotiei a avut directie TRW, pe principiul ca merge si asa si negasind pompa TRW, a luat Koyo si meseriasul a facut o reductie ca sa poata conecta turul.

Acum, a cedat si caseta la un capat(dreapta) asa ca am pus caseta Koyo. Senzorul de pe caseta cred ca e distrus pentru ca am eroarea 00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus

Sper sa gasesc la baieti un alt senzor ca sa termin cu problema asta :(

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sunt mufele astea? ca vreau sa dau si eu asa preventiv :blink:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti din bara grila stinga si o sa vezi 3 mufe, de la stinga la dreapta: interogare diagnoza, alimentare si senzor.

grila mea are niste gauri exact pe directia mufelor, asa ca trebuie sa fac acolo un paravan sa nu intre cel putin frontal, jeg apa si mai stiu eu ce...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mie imi curge ulei din caseta de directie. cand e pe terminate volanul merge foarte greu. Atunci completez cu ulei si ma tine cam 3-4 luni pana curge tot. am inteles ca ar trebui sa-mi schimb caseta de directie. asa sa fie?! :icon_thumright:

Modificat de gadjo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori schimbata ori reconditionata

depinde ce alegi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a o inlocui verifica pe unde curge si vezi daca se poate remedia....la ce sa dai banii pe una noua daca o poti repara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..la mine se aprinde doar dimineata becul si nu merge deloc servo(poate din cauza frigului) acum de cand a venit iarna..ajung la birou iar dupa masa cand plec totul e ok,bec stins si servo normal...cam la ce sa ma astept?sau ar trebui sa curat ceva mufe?daca da unde sunt astea..multumiri anticipate celor care ma ajuta cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa servodirectie,cablaj,senzor si tot imi apare martorul in bord.Culmea e ca servodirectia merge iar martorul nu poate fi oprit cu nici un program sau macar stearsa eroarea.Are cineva vreo idee ce se intampla?

Precizez ca am schimbat de 2 ori pompa,cablul si senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!