Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

Nu este neaparat sa cauti o caseta SH , este nevoie sa demontezi caseta si sa schimbi bucsele de teflon si semeringurile.

De reparat si reconditionat casete ma ocup si eu dar eu sunt din Constanta. Te pot ajutadaca ai nevoie. Contacteaza-ma pe e-mail iacob29@yahoo.com

O zi buna

In cazul in care se ia caseta de dreapta, are pe bucsele de teflon anumite uzuri aferente si daca se pune pe un alt ax cremalier, s-ar putea sa aibe joc in ax. Cat despre simeringuri, acestea nu se gasesc individual ci doar in kituri complete de reparatie. Recomand achizitionarea de kit de reparatie DE ORIGINE, nu turcisme sau chinezarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns, insa eu spuneam ca se intareste la turatii mai mari, nu neaparat viteza mai mare...adica, e mai "tzeapan" daca merg intr-a 2-a la 3000 de ture, decat in a 4-a la 2000 :) un prieten spunea ca si el a avut cam aceleasi simptome si au fost duse capetele de bara: acum stau si ma intreb, chiar asa retardat trebuie sa fie un mecanic incat sa nu depisteze problema la capetele de bara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc si eu de raspuns...dar intrebarea era cam cat ajunge ci nu care sunt dezavantajele daca iau din dezmebrari... (pompa servodirectie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut! aceiasi problema si eu (la un polo 9n din 2008), ulei de servo pe la caseta de directie (undeva pe la semeringul din dreapta), marti merg la doctor cu ea , sper sa se poata rezolva cu reparatii, nu cu alta caseta ca nu e loc acum : sunt din bacau , daca ma puteti ajuta cu un sfat , un nr de contact , (o alta caseta noua si gratis :) ), sau cu orice altceva ,va multumesc! o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, eu unu nu sunt lamurit , am auzit o gramada de pareri contradictorii, poare ma ajuta cineva cu niste raspunsuri;- se poate repara caseta de directie ?cat costa reparatia asta ,daca se poate? si mai spuneti-mi va rog daca gasesc o caseta tot de la un polo dupa 2005 sunt totusi sanse sa nu se potriveasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa iei caseta full compatibila afla intii ce tip ai pe masina : koyo sau trw

restul, amanunte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul de piesa e cel ce incepe cu 6Q1 -6cifre-2litere si evident scrie pe acel sticker marca: trw/koyo

Multumesc. codul la mine e TRW 6Q1 423 055 AA

Salut gadjo

Daca va mai intereseaza codul pentru caseta de directie iti pot face eu rost de el.

Lasati-mi aici datele din talon sau pe pm si iti dau eu codul pentru caseta si preturi daca va intereseaza.

Cu deosebit respect,

George Barbu

Multumesc George. Am gasit, dupa ce am cercetat un pic piata. Caseta noua se gaseste la 300-350 EUR, iar la SH, aduse din Germania, 120,150 - 200 EUR. Deci daca gasiti preturi mai mari, mai bine mai cautati.

unde ai gasit caseta la pretul asta , da-mi si mie un nr de contact te rog!

ca sa iei caseta full compatibila afla intii ce tip ai pe masina : koyo sau trw

restul, amanunte...

pe capacul de la uleiul de servo scrie trw( restul amanuntelor chiar conteaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare...cred ca s eu am patit-o cu directia.....devreo 2 zile cand pornesc masina dimineatza,mi se aprinde becul de volan in bord,iar cand invart de volan merge greu!! precizez ca daca o las vreo 15 minute pornita masina s dupa aia opresc si pornesc din nou,se stinge becul galben cu volanul din bord si merge perfect!!...la service mi-au zis ca tre sa vin cu masina asa cu becul aprins ca sa ii gaseasca eroarea...oare ce ar putea sa fie!! eu am un polo 1.2 din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut , am revenit cu aceiasi problema, daca e cineva din bacau care ma poate ajuta in legatura cu o caseta de directie trw, polo 1,4 - 16 v , bud, din 2007, va rog sa ma sunati pe nr , 0742067502- valy

Modificat de valy9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor! Am citit cat am putut din acest topic insa nu am vazut la nimeni problema mea. Am cumparat un Polo 1.2 2007 avariat frontal fara sa fi fost lovit in pompa de servo. Am martorul cu volanul aprins si servo nu merge deloc. Am pus tester-ul insa nu ma lasa sa ma loghez in sectiunea directie. Sigurantele sunt in regula atat in panoul lateral cat si cele de la baterie. Stiu sigur ca masina mergea foarte bine inaintea accidentului din pct de vedere servodirectie.

Stie cineva cum se procedeaza sa invat din nou volanul sau cum se rescrie acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .de fiecare data cind pornesc masina se aprind becurile normal si tiuie la becul de servo.Mentionez ca masina merge impecabil cu exceptia acelui tiuit suparator.Posibil senzor defect sau contact imperfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa faci o scanare (diagnoza), te va ajuta mult, practic fara ea nu prea stii de unde sa incepi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am citit cat am putut din acest topic insa nu am vazut la nimeni problema mea. Am cumparat un Polo 1.2 2007 avariat frontal fara sa fi fost lovit in pompa de servo. Am martorul cu volanul aprins si servo nu merge deloc. Am pus tester-ul insa nu ma lasa sa ma loghez in sectiunea directie. Sigurantele sunt in regula atat in panoul lateral cat si cele de la baterie. Stiu sigur ca masina mergea foarte bine inaintea accidentului din pct de vedere servodirectie.

Stie cineva cum se procedeaza sa invat din nou volanul sau cum se rescrie acesta?

salut, polo 1.2 2005

din pacate si eu am lovit-o azi si la fel. pompa nu este lovita, nici macar atinsa, insa nu mai functioneaza. nu am verificat inca sigurantele, sper sa apuc maine findca masina am dus-o la tinichigerie in dupamasa asta. la mine au sarit si air-bagurile din bord, sa aiva vreo legatura? oricum verific maine si mufele alea si sper sa gasesc pe cineva sa ma ajute si cu o scanare.

Apropo...are siguranta in bord? daca da...care e? am gasit acum doar pe baterie: S164

Modificat de bah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Problema apare atunci cand sar airbag-urile. Eu am rezolvat-o cu VAS-ul, testerul orignal de la vw si skoda. In 5 minute cu o scanare generala si stergere a erorilor s-a rezolvat. Cu VAG-ul insa nu am reusit acest lucru sau nu am stiut eu cum. Sa nu te sperii de airbag-uri ca servo isi revine dupa scanare chiar daca nu ii pui altele. Eu inca rulez asa cu ea. ma poate ajuta cineva cu o informatie de unde sa imi iau si eu airbag volan in 3 spite si plansa de bord cu tot cu airbag pasager la mana a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

De centurile de siguranta sti ceva? S-au blocat si alea. Din cate am citit au un dispozitiv care se declanseaza la impact. Se pot dezactiva din soft sau trebuie schimbat declansatorul acela?

Maine termina tinichigiul cu montatul si o duc la un tester.

Ms pentru informatii,

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
lars_vis_a_vis

Va salut! Am cumparat un vw polo(2003,1.9 tdi) care a stationat timp de un an si ceva iar cand am cumparat baterie si am pornit-o am vazut martorul de servodirectie aprins la bord iar volanul merge foarte greu. Tocmai am fost la un mecanic care a pus testerul pe ea si am facut poze la erorile de le servo. Daca aveti niste sfaturi va rog sa ma ajutati. Sper ca am postat unde trebuie. Va multumesc!

post-87225-0-03440800-1300107206_thumb.j

post-87225-0-35258200-1300107228_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactele de la mufa de la servo; daca sunt oxidate incearca sa le curati cu un spray de contacte. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lars_vis_a_vis

Multumesc de sfat insa din pacate era pompa stricata(apa pe placa electrica,contacte corodate). Am cumparat alta de pe un Seat(250 euroi :(( !)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor am si eu o problema legata de servo la polo 1.4 tdi e aprins martorul de servo de la bord insa servo functioneaza(ocazional la viraj pe loc merge putin greoi) am fost la reprezentanta sa-i fac test si mi-au zis ca trebuie schimbat un senzor din caseta de directie (cost total la ei 1200 ron)daca nu il schimb repet servo merge,se poate strica pompa serva sau alceva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu merg asa de un an si merge perfect acum tine de tine ce vrei sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, sunt relativ nou pe aici... pt ca am o problema cu servodirectia, nu mai functioneaza - de vreo 6 luni merg fara pompa. Acum vreau sa sa cumpar una second, pb e ca nu stiu sigur de care e (nu am gasit info nici pe forum, poate ca nu am cautat suficient): trw sau koyo. Are capacul verde si mi-a zis cineva ca e TRW, dar as vrea sa mai aflu o parere. Multumesc

Inca ceva, am vazut poze pe formu... poate e un indiciu bun. Am observat ca pe capacul verde de la pompa mea scrie HDI... printre altele. Dar koyo sau trw nu vad scris pe capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine faci o scanare cu un VCDS si la adresa 44 la "Component"- vezi ce tip apare. Ai un exemplu in atasament. Am sters celelalte module.Pompa_TRW.txt :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adybest_one

Salut, sunt relativ nou pe aici... pt ca am o problema cu servodirectia, nu mai functioneaza - de vreo 6 luni merg fara pompa. Acum vreau sa sa cumpar una second, pb e ca nu stiu sigur de care e (nu am gasit info nici pe forum, poate ca nu am cautat suficient): trw sau koyo. Are capacul verde si mi-a zis cineva ca e TRW, dar as vrea sa mai aflu o parere. Multumesc

Inca ceva, am vazut poze pe formu... poate e un indiciu bun. Am observat ca pe capacul verde de la pompa mea scrie HDI... printre altele. Dar koyo sau trw nu vad scris pe capac.

sal . exista o diferenta intre trv si Koyi la jija de nivel ulei de pe capac . Uite o poza . poate te ajuta post-90215-0-40863600-1304282799_thumb.j .. + ca la trv scrie mic trv pe capac si la koyo e scris Hpi . Bafta

Modificat de Adybest_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dobre.cristian.ro

Buna seara!

Printre numerosi utilizatori si posesori, am si eu, de asemenea, o posibila problema legata de servo-directie:

In timpul unei manevre de garare cu spatele in rampa, martorul de servo-directie s-a aprins (volanul galben cu semnul exclamarii), iar pompa de servo-directie a incetat functionarea. Am oprit motorul si apoi l-am pornit din nou; martorul s-a stins, iar pompa de servo-directie a reluat functionarea. De atunci nu a mai aparut nicio problema. Tin sa mentionez faptul ca am verificat lichidul de servo-directie imediat ce am ajuns cu masina acasa; lichidul era in zona "high", in consecinta, nu sunt probleme legate de acest aspect. Am verificat cu un instrument de masura incarcarea alternatorului: 14,3 la relanti si 14,6 la 2000 rot/min (ambele masuratori au fost efectuate cu farurile vehiculului aprinse).

Este posibil ca aceasta eroare sa fie cauzata de o defectiune tehnica a pompei de servo-directie?

Va multumesc anticipat si va doresc o seara cat mai placuta!

Modificat de dobre.cristian.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara !

Inainte de toate tin sa precizez k este pentru prima oara cand scriu pe un forum si as vrea sa-mi cer scuze pentru unele greseli pe care probabil le voi face,dar sa incep si eu cu mica mea aventura cu servodirectia-incepand cu iarna trecuta a inceput sa mi se aprinda martorul din bord responsabil de servo,se aprindea din cand in cand si pana la urma a ramas aprins iar eu faceam febra musculara la brate incercand sa parchez...am fost cu ''bolidul'' meu la mai multi mesteri care mi-au spus k este pompa dusa,lucru greu de suportat pt inima mea avand in vedere cat costa una noua,dar k un roman constiincios am inceput sa caut una second pe care am si gasit-o la un pret de 200 euro cu tot cu montaj luata de pe un polo. imediat dupa montarea ei la testare a aparut senzorul minune g250 defect iar omul de la care am luat pompa a spus k trebuie schimbat si acesta destul d repede pt a nu strica si aceasta pompa care functioneaza....am strans din dinti si am dat comanda de alt senzor nou si original 470 ron dar orice pt bolidul familiei...dupa o saptamana de asteptare am ajuns cu masina intr-un service sa remediez problema am crezut eu....baietii de acolo au inlocuit senzorul vechi dar ce sa vezi ...in continuare martorul la locul lui si aceiasi eroare 00816-Power Steering Sensor(G250) si normal k senzorul nou era nereturnabil....in momentul de fata dupa foarte multi nervi si o suma relativ maricica cheltuita nu stiu ce mai e de facut....servo pe masina am dar martorul nu se sterge cu nimik si imi da aceiasi eroare d mai sus...mai am de incercat si adaptarea Steering Angle Sensor pe care baietii din service nu au facut-o la momentul inlocuirii senzorului vechi sau sa incerc in alta parte sa vad daca cumva nu au montat senzorul invers cum am vazut k sa intamplat unui 'norocos'pe un forum de afara si avea aceiasi eroare...in final daca a avut cineva rabdare sa citeasca compunerea mea rog sa va dati cu parerea despre ce as putea sa mai incerc sau ce problema as putea sa am pe care eu nu am gasit-o . Multumesc mult moderatorilor pt spatiul acordat si eventualelor pareri! PS.- SPER SA NU MAI PATEASCA NIMENI CEVA ASEMANATOR MIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!