Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

S-a aprins becul "servodirectie"o singura zi ,insa fara probleme ,insa de atunci (60000km) niciodata

Edited by polo26
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu se inlocuieste doar se completeaza :(

da , mare grija cum umblii la ea fiindca este ft sensibila asa ca daca se strica 500Euro una noua

Link to comment
Share on other sites

ma intereseaza si pe mine o pompa servo tip koyo, poate imi impartasiti si mie cum v-ati descurcat. Multumesc!

hai ca-ti zic dupa multe sfaturi si mecanici consultati am ajuns la concluzia daca iau una folosita am garantie un an si ij la juma de pret , dar nu recomanda nimeni pt ca sunt ft sensibile la socuri daca a fost luata jos de pe o masina lovita s-ar putea sa nu tina mult , asa ca am luat una noua de la reprezentanta cu 1900ron cat era atunci si merge super.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
da , mare grija cum umblii la ea fiindca este ft sensibila asa ca daca se strica 500Euro una noua

Salut.

deocamdata nu am probleme cu servo, dar mi se aprinde cateodata un beculet galben sub forma de cerc cu doua liniute in el, si semnul de exclamare alaturat cercului. MI se aprinde asa din cand in cand.Daca opresc motorul si pornesc dispare.Nu stiu ce este, dar masina merge ok. Mentionez ca e un polo 1.4 tdi din 2002, AMF cod motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare.

Problema: brusc s-a aprins becul galben de servodirectie fara ca inainte in prealabil sa fie vreo problema cu zgomot sau tras mai greu.

Pur si simplu s-a aprins iar volanul se invartea foarte greu.

Am oprit motor si l-am repornit: becul este aprins insa volanul se misca mai usor.Mergand cu masina observ ca in timp incepe sa se invarte volanul din ce in ce mai greu.

Am verificat lichidul de servo si indicatorul din capac arata un nivel foarte scazut, adica il umezeste doar un pic.

Credeti ca o completare va rezolva problema ??

Edited by zoloft
Link to comment
Share on other sites

completeaza cu lichidul corespunzator si verifica pe unde pierde, apoi elimina cauza.

nu de alta dar e scumpa distractia cu inlocuitul pompei de servo

Link to comment
Share on other sites

daca ai verificat lichidul inseamna ca stii cum se completeaza , dupa ce se completeaza se aeriseste pompa in felul urmator:viraj maxim la stanga si apoi maxim la dreapta , daca nivelul scade mai completezi , ai grija daca imi amintesc bine uleiul bun este de culoare verde si in jur de 50 lei ,daca scapa undeva ori la inbinarea furtunului cu pompa sau furtunul rupt furtunul este din fier asa ca nu cred ca-i rupt ,cred ca garnitura e devina dar vezi tu

Link to comment
Share on other sites

sal,dupa cate am citit,polo cam are probleme cu servodirectia....si al meu are probleme(1.4 tdi 2002 75cp,bay) .de vreo 4 luni merg cu becul aprins la servodirectie,am fost la service ,la tester si nimic.trebuie sa pornesc a doua oara k sa imi intre servo,alte ori ii dau si de 3-4 ori ca sa imi intre.mi-a dat la un tester cica e o eroare permanenta ce nu poate fi stearsa,la alt tester cica e de la tensinuea curentului(o scadere de tensiune si cica din cauza asta mi s-ar fi aprins becul si stricat servo).mai este o solutie sa merg cu ea la service-ul vw,sa o pun acolo la o diagnoza sa vad care e problema.pana atunci mai merg asa,si dupa ce merg o sa postez sa va spun rezultatul....bafta si numai bine si fara evenimente la :eek:

Link to comment
Share on other sites

Poate ai probleme cu senzorul de rotatie sau cu bateria.

Mai foreaza pe forum ca sunt subiecte. Unde ai fost trebuia sa iti spuna si o interpretare dupa testare. Cauta pe cineva priceput care sa iti si spuna ce inseamna eroarea. Sau posteaz-o aici si iti zic baietii priceputi:)

Link to comment
Share on other sites

Am fost la o diagnoza la niste baieti cunoscuti.

Diagnoza nu a vazut servodirectia.

Au verificat una, alta, fire, etc..concluzia: Trebuie pompa noua

Pret: 595 euro pompa, vreo 12 euro niste mufe

M-am scos...masina are 19.000 km (e a nevestei) nu mai e in garantie.. :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi forumisti....zilele trecute am incercat sa pornesc masina si cum nu aveam curent in baterie zic sa o pornesc cu fire luand curent de la alta masina ....cum nu am fost atent am pus firele invers.. iar intr-un tarziu cand mi-am dat seama si am reusit sa pun firele cum trebuie si sa sa o pornesc am constatat ca martorul de la servo era aprins iar de volan tragi mai rau ca la tractor

vin cu o rugaminte catre cei care se pricep ce credeti ca sa intamplat? sa ars servo ?..sau s-a ars calculatorul

eu credeam ca am ars alternatorul insa vad ca becul de la baterie nu sa aprins

va rog ajutatima cu un sfat ca deocamdata nu am bani sa o duc la service si stau ca pe ace ..:coffee_lol:

multumesc pt eventualele raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Verifica sigurantele S164 si S167 din capacul bateriei asa cum reiese din schema atasata.post-10189-1239003218_thumb.png :biggrin:

Edited by ionel.d.2007
Link to comment
Share on other sites

Verifica sigurantele S164 si S167 din capacul bateriei asa cum reiese din schema atasata.post-10189-1239003218_thumb.png :D

...ciudat am desfacut capacul bateriei si nu am gasit decat o siguranta care era atasata undeva la firul rosu care duce la PLUS ......la care capac se refera colegul de pe forum..?

Link to comment
Share on other sites

Capacul e format din 2 capace suprapuse.... sper sa fi observat :icon_thumright:....

Edited by Spu
Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Sper sa-ti fie de ajutor aceste poze.post-10189-1239087766_thumb.png

Trebuie sa fac o rectificare la postul anterior-e vorba de siguranta 177 si nu 167(pe schema electrica se vede)

post-10189-1239087826_thumb.png :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sper sa-ti fie de ajutor aceste poze.post-10189-1239087766_thumb.png

Trebuie sa fac o rectificare la postul anterior-e vorba de siguranta 177 si nu 167(pe schema electrica se vede)

post-10189-1239087826_thumb.png :)

mii de multumiri am gasit siguranta arsa.....mai scutit de o "distractie" extrem de costisitoare

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

E bine ca ai scapat asa ieftin. Nu strica ca in viitor sa fii putin mai atent la ce faci :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare , azi am spalat motoru si am observat ca de pe capacul acumlatorului este o siguranta arsa, nu stiu ce poate fi , asa trebuie sa fie oare?atasez o poza.post-27774-1239455113_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Nu trebuie sa fie arsa, ceva nu-ti mai functioneaza. Vezi ce nu-ti mai merge si daca cea din stanga(care este libera) este de aceeasi valoare cu cea arsa muta si tu firul la cea buna :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfat , am facut schimbu dar nu vad nici o diferenta , nu stiu ce a putut fi.Multumesc mult!!!

Link to comment
Share on other sites

nu iti trebuie nici un fel de mufe , numa daca pompa a fost lovita si mufele distruse ,altfel nu ,daca iei pompa noua dute a reprezentata si preda aia veche ca ai ceva discount daca stiu bine

Link to comment
Share on other sites

Din pacate se pare ca a intrat apa pe langa mufe...nu erau bine sigilate, imbracamintea la pini era pe afara...a intrat apa la calculator si s-a ars partea electrica.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare , am si eu acelasi polo 9n 55/75 cai , 2002 , cand am luat masina servo mergea parca mai usor , sau mi se pare mie?se poate "uza acel lichid"?daca as schimba acel lichid de la servo ar merge mai bine?sau nu are rost sa ma chinui?Mersi anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salutare,azi am luat ulei pentru servo de la un magazin de piese auto , miau dat Febi , o sticla verde cu capac rosu , scrie pe ea 06161.ce ziceti ii bun?acum cateva zile mi sa aprins beculetul de la servo , si nu mai mergea , am oprit masina , lam pornit din nou si ....mergea.....ce poate fi?Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!