Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Salut!

Dupa inundatiile de ieri de la Tineretului care m-au prins exact acolo are momente cand nu mai vreo deloc sa intre in a-I-a.Masina este un Golf 4 din 2001 motor 1.4.De cand am luat-o avea o mica problema(nu stiu exact daca e problema pentru ca am auzit foarte multa lume cu Golf-uri ca patesc la fel) si anume nu vrea sa intr in Ia sau intra f greu daca masina este inca miscare.Daca rotile erau oprite intra perfect in viteza.Dar de ieri a inceput ca si pe loc sa nu vrea sa intre.Are momente cand nu vrea deloc sa intre si alte momente cand intre ca in branza.

Ce ar putea sa aiba?Sa incerc sa schimb uleiul de la cutia de viteze,avad in vedere ca are 102.000km si nu a fost schimbat?

In legatura cu problema care am descris-o mai sus...nu am avut inca timp sa ajung cu masina la service dar nici nuprea am mai circulat cu ea.Am vazut insa ca a inceput sa se manifeste altfel.Cand plec cu masina la rece si daca a fost lasata in viteza intra perfect in viteze.Daca merg putin cu ea,opresc si o las pe liber nu mai vrea deloc sa intre in nici o viteza decat dupa multe incercari si fortata.Se comporta ca si cum nu ar fi fost debraiata complet.Dupa ce intra in viteza,daca tin ambreiajul apasat si o scot si bag din nou merge perfect.Daca o las pe liber si las si ambreiajul cand il apas,iar nu mai vrea sa intre.Inclin sa cred ca e mai mult problema de la ambreiaj desi nu am avut probleme cu el(patinari sau altceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cam cat costa o cutie de viteze manuala pentru un motor 1.9, ATD, 74 KW, pe Golf IV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema... in treapta a 4-a trepideaza schimbatorul (destul de nasol,scotand chiar un zgomot auzindu-se ca o bataie) cand este turata sub 2 000. De ce? Ce se poate face? Sunt un incepator in al masinilor. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba suportul de motor,cel din dreapta care tine si cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@copanu:

Te rog frumos poti fi mai explicit... imi poti oferi mai multe detalii sa inteleg exact despre ce este vorba. Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vrei sa schimbi tu suportul sau de ce intrebi? Oricum ,daca se misca tare maneta schimbatorului la accelerare sau frana de motor mai degraba este cel de sub masina in forma de os, pendulum parca ii zice.

Incerca sa misti de motor cu mana sa vezi daca inauntru ti se misca schimbatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca doar la accelerare, cand folosesc frana de motor nu se misca absolut deloc. Nu vreau sa il schimb eu, nu ma pricep deloc in ale masinii, dar sa stiu despre ce e vorba ca pe la service-uri am primit tot felul de informatii... bineinteles diferite. dar de ce doar in treapta a 4-a? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sigur doar in a 4-a? calc-o mai tare in vitezele mai mici.

Nush cum e la tine, dar un coleg si-a schimbat degeaba tamponul de la cutie(300ron piesa) problema e mai mult ca sigur unde am zis mai sus.

asa arata <----

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sigur doar a 4-a, in oricare alta viteza la orice turatie nu trepideaza atat de rau... Si eu in aceasi situatie, tamponul schimbat recent si tot trepideaza... de asta am cerut parerea aici pe forum. Dar acel pendulum nu e pentru toate vitezele? se poate sa afceteze doar viteza a 4-a? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit-o azi si m-a lasat masina in drum.Nu fortati schimbatorul daca la vit 1 caraie ca asa am facut eu si s-a rupt levierul acela de fonta de la timonerie. Eu am un t4 si nu gasesc seria de pe cutie.Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca arfi din tamponulde jos si fa in viteza a-4-a ar trebui sa fa si in a-2-a la fel

Asa ca sar putea sa fie din alceva.Ai gasit sura de trepidatii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

sa va povestesc de cutia mea

toata lumea se plange, ca dupa ce se incalzeste uleiul din cutie, intra greu

E! La mine e fix invers. Mai ales iarna, la plecare, intra al naibii de greu in treapta 1. Dupa ce merg cateva sute de metri se mai relaxeaza, iar dupa ce s-a incalzit merge "ca unsa". Vara, nici o problema, decat cea de mai jos.

Imi "agata" in trapta 1.

In treapta a 5-a, in mers, daca ridic piciorul de pe ambreiaj, am vibratii in maneta schimbatorului. In celelalte viteze, nimic.

Plus ca, atunci cand apas pedala de ambreiaj (1 cm maxim 2, inainte de a debreia), am "tacanit" in pedala.

Acu nush daca tin toate de cutie, in mod sigur e ceva si pe la ambreiaj...dar orice info lamuritoare ar fi de folos...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ALE76XTC:

Nu am gasit sursa, adica nu stiu inca. astazi am oprit motorul am lasat-o intr-a 4-a si impreuna cu inca o persoana ne-am uitat la fiecare viteza in parte. (am atasat o poza mai intai uitativa acolo apoi cititi ca sa puteti intelege) in viteza a 4-a am impins usor de chestia aia asa cum am aratat in imagine si pe interior s-a incercat sa se miste de maneta in timp ce era in treapta a 4-a si nu s-a mai miscat deloc. Din mers nu imi pot da seama nu stiu daca are vreo legatura cu trepidatiile dar mai mult nu am putut gasi sa incerc. Daca are altcineva orice e informatie, e binevenita. Va multumesc.

67036178.th.jpg

Modificat de 3ddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de acolo se face selectarea de viteze,el prin culisare face selectia dintre pozitiile 1-2 si 3-4,prin balansarea cutiei ,prin levieru ala simti tu la schimbator miscarea cutiei,care cred ca vine de la un tampon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

"In treapta a 5-a, in mers, daca ridic piciorul de pe ambreiaj, am vibratii in maneta schimbatorului. In celelalte viteze, nimic."

De fapt era "In treapta a 5-a, in mers, daca ridic piciorul de pe ACCELERATIE, am vibratii in maneta schimbatorului. In celelalte viteze, nimic."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marianu:

Am schimbat tamponul de viteza in iarna pe langa alte componente schimbate, si tot degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la masina se misca schimbatorul la accelerari si decelerari bruste?incearca sa vezi daca face si in viteza a2-a,si a 3-a in turatii mai inalte si decelerari sau frine de motor,asta ca sa vezi daca totusi priderea motor cutie de caroserie este undeva slabita.

Se misca doar la accelerare, cand folosesc frana de motor nu se misca absolut deloc. Nu vreau sa il schimb eu, nu ma pricep deloc in ale masinii, dar sa stiu despre ce e vorba ca pe la service-uri am primit tot felul de informatii... bineinteles diferite. dar de ce doar in treapta a 4-a? Va multumesc.

deci parerea mea ie ca iti face doar in viteza a4-a cind esti in turatii joase si nu ai destul cuplu si apesi acceleratia brusc.....sigur mai ai un tampon slabit sau rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am spus si mai sus... in orice treapta de viteza la orice turatie de la 1000 pana la 4000 (cat am probat eu) , in afara de a 4-a nu imi trepideaza. In viteza a 4-a de la 1000 pana la 2000 , cand se accelereaza maneta trepideaza foarte rau. cand se foloseste frana de motor nu se misca maneta... doar cand se accelereaza. Dupa 2000 - 2100 schimbatorul se comporta normal... se poate sa fie.. dar de mi s-a zis ca a fost schimbat (tamponul) ? am schimbat tampoanele ce sustin motorul si cel de la cutia de viteze.. sau cel putin trebuiau sa il schimbe. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca cel transversal ie slabit....baga-te sub masina si misca cu un levier de cutie si vezi bucsele de la tampon.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme la cutia de viteze la un bora 1.9 ASV non PD. Mergeam linistit si cand sa schimb din treapta 2 in 3 s-a auzit un zgomot ciudat si de atunci nu mai sta la punctul mort cum trebuie, sta putin mai jos spre dreapta. Si asta nu e tot, de atunci imi sare din treapta 1, 3 si 5, trebuie sa le tin. Daca are cineva vreo idee il rog sa posteze. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic sa verifici timoneria,ori s-a rupt ceva pe acolo,ori s-a slabit surubul care leaga tija de axul cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a cerut 650 euro pe o cutie+timonerie de Sdi.Este mult,este putin,de ce trebuie sa tin cont in momentul schimbarii?Daca stie cineva? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de cati km a avut masina la care a fost folosita cutia. Mie mi-a cerut 300 euro pe cutie si 50 pe timonerie deci eu zic ca e mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte mult. La banii aia vreau eu sa vand una cu 6 viteze.

LE. Sper sa nu se considere reclama. In cazul in care am gresit rog stergerea postului. Multumesc.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!