Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

;)

Cum adica acel capac care tine loc de rulment?

La unele cutii placa de presiune nu este presata de rulment. Exista o placa fixata cu o clama pe placa de presiune, pe care apasa direct axul de transmisie (sau c o fi ala). Rulmentul de presiune se afla la capatul celalalt al acestui ax.

piesa nr 6 este acea placa

post-26063-1240061680_thumb.png

Modificat de costelzb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti

Baieti, vreau sa ung articulatiile timoneriei de la cutia de viteze.Problema e ca imi agata cand vreau sa schimb vitezele.

Am facut rost de vaselina siliconica speciala mai ramane de vazut cum se procedeaza.

Intrebarea mea catre voi e:Stie careva cum se procedeaza? Am vazut un tutorial aici pe forum,problema e ca articulatile timoneriei(va rog vedeti pozele..) sunt diferite de cele din tutorial....Daca aveti ceva poze referitor la cum ati desfacut timoneria ar fi super...

Multumesc mult..

Claudiu

post-14835-1240637416_thumb.jpg

post-14835-1240637443_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa le desfaci.Pune vaselina pe toate imbinarile dintre parghii,mergi o zi doua si vezi daca observi vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina din asta e cea mai buna... odata la an daca dai nu ai treaba... Zic odata la an pentru ca tara noastra e "curata" de praf si se depune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si ulei de motor pus cu seringa...se poate folosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot cu wd40 am dat...si se simt shimbari.

acu tre sa repet ca acam trecut juma' de an...de la ultima ungere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca voi incerca sa o ung si eu in curand, ca imi cam agata cutia uneori. Eu ma gandeam sa verific si uleiul din cutia de viteze. Din cate stiu si asta trebuie schimbat. Credeti ca ar putea fi de vina si asta? Masina are 160 k km si nu stiu daca a fost schimbat vreodata.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti

"Copanu",eu sunt de acord cu tine dar dupa cum vezi nu prea ai spatiu sa ungi articulatile...si nu stiu cat de eficient e sa le ungi doar unde ai acces,dupa cum am scris eu nu am spray siliconic eu am vaselina siliconica...

Parerea mea e ca cumva trebuie sa se dezasambleze acele parghii si articulatie....chiar nu stie nimeni?sau ceva link-uri utile?

multumesc mult

Claudiu

post-14835-1240723340_thumb.jpg

post-14835-1240723350_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu tim,acelasi motor cu al tau il am si eu si tot cu vaselina siliconica am dat.E adevarat ca m-am chinuit putin dar am reusit sa le ung si fara sa le dau jos.

Oricum cand schimbi vitezele vaselina se va intinde prin toate articulatiile respective(mai ales ca acum este mai cald afara),asa ca nu vad rostul demontarii timoneriei.Incearca intai asa si daca nu da rezultate,cel mai probabil au prins joc parghiile pe la bucsele alea si trebuie schimbate.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema :Motor rece intra bine in viteze,motor fierbinte (dupa zeci de kilometri sau temperaturi ridicate afara)intra greu in toate vitezele...ca si cum nu ar fi fost unse.

Remediu:Am dus-o la ,,doctor",mi-au demontat timoneria(model cu tija),mi-au curatat-o,au uns-o,au montat-o si au reglat-o.

Rezultat:Multumit 80%...ma mai enerveaza ceva strangulari,agatari usoare la intrarea in viteze,sper sa le rezolv maine odata cu schimbarea uleiului in cutie... ;)

...era sa uit,acum un an am dus-o la aceiasi ,,baieti'' care mi-au dat cu spray vaselina pe la articulatiile de langa motor,pe sub masina si pe sub burduful schimbatorului...nu am simtit mare schimbare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat toata operatia de demontare,curatare,montare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti

Bine "Copanu" o sa incerc sa vad cum voi putea sa ung articulatiile fara sa le demontez....desi sunt cam circumspect

ne mai auzim..

numai bine

Claudiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat toata operatia de demontare,curatare,montare?

Am dat 30 Ron meseriasului,seful nu a vrut sa ma taxeze ptr ca nu a schimbat nici o piesa ...si mai ales ca ne cunoastem :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de vreo 200 km facut ieri, azi dimineata am observat ca atunci cand apas ambreiajul, se aude un scartait pe undeva in fata la motor ... la cutie banuiesc. Ati mai intalnit ? Aveti idee despre ce poate fi vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nemiraal a durat mult operatia de demontare,montare, curatare timonerie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si daca tot am intrat aici hai sa va zic si treaba cu uleiul in cutie.

L-am schimbat in doua zile de doua ori :) .Ieri, la un service in care nu voi mai intra niciodata,''Axinia'',unde tipul de acolo cauta pe calculator si probabil (mai mult ca sigur) gaseste SAE 75W-90 GL4,iar el imi da Castrol 80W-90 GL4 semisyntetic la 24 Ron .Ii atrag atentia ca nu cred ca e uleiul cel bun.Binenteles ca ma contrazice(el fiind specialistul).L-am pus in cutie cu inima indoita(dar multumit de pret).

Rezultat:Schimbatorul mergea usor de parca avea apa in cutie,dar binenteles ca se impiedica printr-una din viteze.

Azi am schimbat din nou cu Mobil 1 SAE 75W-90 GL4 full syntetic la 57 Ron,recomandat de colegii de pe forum si tipul de la Auto Plus (unde l-am si schimbat).

Rezultat:Dupa o plimbare prin oras,m-a uns la inima :wub:

Sper sa nu repetati greseala mea :biggrin:

Modificat de nemiraal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....

de cateva zile se aude un clancanit la cutie(cand este cald motoru)...cand apas pedala de ambriaj nu se mai aude..cand iau picioru si ii pe "liber" face un zgomot ciudat.....acuma cand dau din 2-3 mai sportiv caraie....si nush ce sa fie.....si nu am precizat k imi tremura pedala al ambreiaj in masina cand o calc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune... schimba-l ca de crapa ramai pe drum fara sa mai poti debreia sau mai rau... sparge ceva pe acolo.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu se face cursiv schimbarea vitezelor, mai exact: nu se aude nici un zgomot cand apas sau ridic piciorul de pe ambreiaj si se apasa usor pe pedala, doar ca ma bruscheaza putin cand schimb vitezele ca si cum as ridica piciorul brusc de pe pedala.

Daca incerc sa plec f repede 1-2-a treia face cam urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cikinu,si la mine face la fel....tot asa, fara alte zgomote ciudate.am schimbat s ambreiajul(nu din cauza asta,ci pt ca patina)insa tot asa face,am schimbat bujii+fise,ulei cutie si degeaba.

poate fi clapeta de acceleratie prea imbacsita?pentru ca uneori face,alteori nu si atunci cand face,am impresia ca se inneaca motoru

astept sfaturi si pareri :))

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce zici ca de la ambreiaj nu e, ma mai gandesc si la tampoane, la cel de langa baterie i-am pus demult gand rau...si mai ramane si clapeta cum zici tu, la mine e curata, dar doar in partea superioara, inca nu am desfacut-o complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . am si eu o problema. cand bag in marsarier cu motorul pornit agata rau, caraie tare de zici ca se rupe cutia.asta mai mult cand merg mai mult cu masina. evit sa mai bag in marsarier cu motorul pornit cand ies din parcare cu spatele.si bag inainte de a porni motoruk si merge perfect. masina are 210000 km si nu a schimbata nici o piesa; cand apas pedala de ambreiaj pe la jumatea cursei huruie ceva. multumesc mult masina; golf 4 2001 tdi motor alh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
din moment ce zici ca de la ambreiaj nu e, ma mai gandesc si la tampoane, la cel de langa baterie i-am pus demult gand rau...si mai ramane si clapeta cum zici tu, la mine e curata, dar doar in partea superioara, inca nu am desfacut-o complet.

Eu am curatat si clapeta dar nicio schimbare....deci o excludem si pe asta. Posibil suporturile de la motor ptr ca imi vibreaza prea tare motorul la relanti, cu toate ca au fost schimbate cu un an in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu o problema mai veche cu schimbatul vitezelor si vreau sa aflu parerea voastra.

Masina mea imi da uneori impresia ca uneori nu intra bina in viteza 1 si in marsarier iar in viteza 2 intra greu in mers cu motorul turat pana la 2200ture.

Peste 2200-2300ture se aude un carait.Totul se intampla cand e motorul rece deci cand pornesc masina dupa cateva ore de stationare.

Mentionez ca asta iarna i-am schimbat uleiul cu liqui moly 75w90 GL4/GL5 crezand ca voi rezolva problema,dar nu a fost asa.

As dori sa aflu cat mai multe pareri de la voi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!