Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Nu poti sa ne dai mai multe detalii?La prima vedere pare a fi un sincron din cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa impartasesc cu voi acesta informatie, poate cuiva ii va fi de folos. Se pare ca nici unul din dopurile crezute de mine pentru a verifica si introduce ulei nu e corect. Cu acelasi imbus, adica de 17 poti schimba uleiul. Surubul de dedesupt iti permite golirea lui si un alt surub identic iti permite verficarea uleiului. Acesta e situat pe cutie dar ai acces la el daca dai jos roata din partea fata stanga a masinii si dai la o parte un pic semiaripa de plastic. E un pic mai nasol de ajuns si de desfacut dar cu putina rabdare se poate.

Am schimbat azi uleiul si am uns timoneria cu un spray care continea vaselina de inalta presine. Adevarut ca acum e alta viata.

Nici nu se compara. Intra in viteze super bine si se vede diferenta. Pentru cei cu probleme de acest gen recomand acest lucru. :santa: :)

Ciao

Poti sa-mi spui te rog ce tip de spray cu vaselina(marca) ai folosit?cum ai reusit sa ungi timoneria?din cate am vazut sub masina ai acces foarte greu la articulatile timoneriei....

ai fost la vreun service sau ai facut acasa toate operatile

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la cutia de viteze la masina din semnatura si anume : imi agata in treapta a 2 a . inainte agata in treapta 1 dar am schimbat uleiul si i-am pus ulei mobil pentru cutie. acum am scapat de problema 1 si anume cu agatatul in treapta 1 sar agata in treapta a 2 a. am citit despre un ulei de cutie Aral cica ar rezolva problema aceasta. un sfat o recomandare va rog ... stiti ceva mai bun care m-ar scapa de aceasta problema ?

va multumesc

uleiul pus de tine GL4/GL5 sau numai GL4? La mine ma bruscheaza putin cand schimb vitezele, trebuie sa ridic foarte incet piciorul de pe ambreiaj, si intr-antaia intra ceva mai greu, vreau sa uleiul si sa verific tampoanele. Sper sa nu fie ambreiajul. Masina e Golf 4 1.4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pt Golf 4 1.4 16v: este normal sa intre in a-1-a numai daca masina sta pe loc?

La Golful 3 intra fara problema in a-1-a si daca masina e in miscare. Poate sa fie o problema sau o particularitate a anumitor cutii de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal pentru ca asa sunt construite cutiile. Si intra si in mers, poti sa vezi pe la ce viteza iti intra daca la franare la semafor de exemplu, duci maneta spre a-ntaia, o sa simti ca nu intra, nu fortezi tare sa bagi, doar o tii acolo usor, si cand viteza e corespunzatoare o sa vezi ca 'aluneca' singura.

Daca la G3 iti intra a-antaia si la viteza mare gandeste-te ce se poate intampla daca te apuca forjele si dai 1 blana, 2 blana si in loc de 3 dai tot 1. Nu rade, stiu cazuri care au facut-o. Ceva cedeaza, in cazul asta cel mai prost(uzat)

Bafta! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ai sincronul de la a 1-a mai obosit.

Te rog sa imi indici si mie care e sincronul de a 1-a ca nu ma prind

post-29158-1228338477_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincronul de la 1-2 nu apare in poza asta. se uzeaza inelul sincron ( in poza ta 8 , 13 si 22 )

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Si eu am probleme la cutia de viteza in treapta a 2 cind il bag in a 2 sau cind il scot din a 2-a in a 3-a atunci merge greu si la motor se aude ceva brrrrr. Masina este VW Bora 1.6 FSI din 2003. Este cind se blocheaza in treapta a 2, si de scos il pot sa il scot numai daca deschid capota si la motor il scot cu mina. Este cind isi revine si merge bine (normal). Nu stiu de ce odata merge si odata nu merge. Nu stiti care e problema sau va rog sa ma ajutati. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema la schimbarea vitezelor. De ceva timp am observat ca imi intra greu in viteza 1, dupa ce se incalzeste motoru si cateodata se aude un zgomot cand schimb in viteza a doua, mai ales atunci cand manevra se face din viteza a 3-a in a 2-a.

Am fost la un mecanic sa-mi schimb uleiul din cutia de viteze. Acesta mi-a zis dupa ce a bagat masina in garaj ca nu e de la ulei, ci de la ambreiaj. Avand uleiul cumparat m-am decis totusi sa-l schimb, avand in vedere ca masina are 150 mii km. Dupa aceasta operatie, nu s-a simtit nici o imbunatatire, iar dupa inca cateva luni, situatia s-a agravat. Zilele trecute abia am ajuns acasa, manevrand cu greutate schimbarea vitezelor. Am crezut ca o sa rup schimbatoru la cata fortza aplicam. De data asta, am avut probleme la toate vitezele, imi intra foarte greu. Mentionez ca am simtit pedala de ambreiaj ca nu se duce pana la capat, cand o apasam, ca si cum as fi avut un bolovan sub ea.

Deci de la ulei nu e sigur. Credeti ca daca schimb kitul de ambreiaj, se rezolva problema?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intra din ce in ce mai rau in viteze (in special I si II, iar pe final caraia si in marsarier)...Am luat kitul complet de ambreiaj, si l-am schimbat. Dar de vina a fost doar acel capac care tine loc de rulment - era crapat intr-o parte si tija care venea din cutie nu mai apasa suficient pe placa. Placa si discul vechi inca le mai am, sunt in stare buna, * * * * * * * * * *.

Warning

Forumul are definita o sectiune speciala dedicata anunturilor de vanzare/cumparare. Postarea unui anunt de acest gen in orice alta arie se considera abatere si se sanctioneaza cu warning.

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceasi problema ce apare spontan in ultimul timp. Uneori intra super greu in orice viteza. Chestia e ca eu am masina de vreo patru ani dar nu am schimbat uleiul in cutie.

Are cineva poze cu pozitia suruburilor (unde se gasesc) ce trebuie desfacute la golire, respectiv umplere si ce ulei trebuie sa folosesc???

Maxime multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la service mi-au zis ca uleiul in cutie se schimba la 150.000 km.

Eu am doar 116.500, dar parca imi sare tot mai des din marsarier. De cand am uns articulatiile parca intra mai usor in viteze, se mai opinteste dar nu asa rau ca inainte, dar imi tot sare din marsarier. Stie cineva, e de la timonerie sau din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, ce articulati ai uns si pe unde ai ajuns la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uns exact ce se vede la motor cand ridici capota. In spatele cutiei se vad articulatiile. Pune pe cineva sa introduca schimbatorul in toate treptele si o sa vezi ce se misca. Asa stii ce sa ungi. Si cand le ungi sa faci la fel, treci prin mai multe trepte ca sa isi mai modifice pozitia si sa gresezi mai bine. Eu n-am avut unde sa ridic masina ca ma uitam si sub ea sa vad daca e ceva de gresat. Oricum, daca face iar figuri o duc in service si reglez timoneria.

Problema mea este ca mi-a aruncat-o de cateva ori din marsarier si asta nu prea cred sa fie din timonerie :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cat m-ar costa o timoniera de golf IV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi poate spune cineva cum sa poate curata sau regla timoneria,de fapt ce presupune acest lucru si cum se face ? Am probleme mari la cutie din cauza uzurii timoneriei :(, imi agata oribil in prima si a doua treapta. Am ajuns asa rau incat aproape ca imi este frica de culoarea rosu de la semafor :P. Sa cumpar alt angrenaj nu-mi prea permit momentan si dupa ce am mai citit pe forum am inteles ca poate fi curatata sau reglata pt o mai buna functionare. Masina din semnatura.

Multumesc anticipat pt ajutor.

Avertisment

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

As vrea sa stiu si eu ce este busonul acesta cu capac negru unde am desenat cu rosu.

post-24088-1239901840_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este suportul cutiei de viteze cu care si eu am probleme :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu acela,ma interseaza acolo unde am incercuit cu rosu,e un capacel negru care iese cand trag de el ,si as vrea sa stiu ce e acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui si tipul cutiei spun si eu mai multe. Dar acolo poate fi: capacul de la orificiul pe unde respira cutia sau mecanismul cu bila care blocheaza vitezele dupa selectarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor si Paste Fericit!

Am o sSkoda Octavia Tour, 200.000 km. Nu am avut nici o problema cu schimbarea vitezelor, pana de curand.

Am plecat la Tg Mures, de la Bucuresti, si pe drum a inceput sa agate a 3-a. Am crezut ca mi se pare, dar la intoarcere

s-a agravat, adica parea ca intrat, dar sarea, si apoi trenuia sa fii foarte atentsi sa-i cauti pozitia. Acasa, am inceput cu forumul VW. Pasul 1, am stropit cu WD-40 , insistent, timoneria. Am avut noroc, s-a rezolvat total.

Oricum , am ramas surprins, citind forumul, cate persoane au probleme cu schimbarea vitezelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!