Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

merge cu orice ...benzina ....dar nu mizeria de acolo iti va face mari probleme cat eventuala calamina care se depune .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge cu orice ...benzina ....dar nu mizeria de acolo iti va face mari probleme cat eventuala calamina care se depune .....

...si care nu se poate indeparta decat mecanic presupun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merge si cu o perie de sarma ... linistit ... nu ai cum sa creezi uzura cu o perie de sarma :( :D daca s-ar putea asa de usor, ce sa mai zic in sarcina.

Eu asa am procedat ... si totul a fost f bine. Cand am vazut din ce material sunct confecitonate, nici nu am mai stat pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ne cunoastem cumva ?!

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ar trebui sa fi sigur de mecanicul tau.

trebuie sa mai fi facut

se apuca multi dar uni nu prea stiu ce fac

daca se strica sigur masina a fost de vina

multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur976

Din pacate in RO suntem obisnuiti sa mergem chiar si la o reprezentanta ca si la o loterie, poate sa iasa bine sau rau, dupa cum ti-e norocul.

Ca urmare nu-mi ramane nimic de facut decat sa incerc sa fiu cat mai documentat si sa sper ca nu oi fi eu atat de ghinionist. Nu sunt asa de priceput dar in general imi dau seama dupa primele miscari daca meseriasul respectiv a mai facut asta sau isi face mana pe masina mea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miguel

daca nu vrei sa tragi un loz necastigator ,te pot trimite la cineva priceput,chiar bun doar sa nu mergi pe 8 ian ca nu cred ca lucreaza

suna la 0723454571 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a dat banii pt nimic fac pareu k nu sa simtit cine stie ce dupa ce a reconditionat turbina(parerea mea) cred k mai bine apelei la alinica nu musca si sa-ti spun ceva: pe mine ma ajutat free cu o testare cu vag comul sii multumesc pe aceasta cale asa ca era mai bine daca apelai la el si scapai fara a investi mult bani in nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a dat banii pt nimic fac pareu k nu sa simtit cine stie ce dupa ce a reconditionat turbina(parerea mea) cred k mai bine apelei la alinica nu musca si sa-ti spun ceva: pe mine ma ajutat free cu o testare cu vag comul sii multumesc pe aceasta cale asa ca era mai bine daca apelai la el si scapai fara a investi mult bani in nimic

Cre k nu ai inteles mesaju: http://vwforum.ro/index.php?s=&sho...ndpost&p=153001

De asemeni, sa deskizi un topik veki la 6 luni dupa reparatzie k sa spui k trebuia sa faka un teszt cu VK se keama "aflare in treaba".

Warning.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu un mecanic bun care sa-mi curete turbina si senzorii (Bucuresti) ? S-a curatat actuatorul insa spre 4000 rpm in tr.3-a tot intra in limp-mode.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miguel

daca nu vrei sa tragi un loz necastigator ,te pot trimite la cineva priceput,chiar bun doar sa nu mergi pe 8 ian ca nu cred ca lucreaza

suna la 0723454571 :D

am sunat si eu la acest numar postat de tine si este o greseala ! Domnul care raspunde lucreaza in alt domeniu. Ai un numar de tel al unui mecanic foarte priceput ? Am si eu nevoie de o curatare a actuatorului si turbinei. ultumesc, Viorel: 0741114913

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3cmc stiu ca unii membri au facut operatiunea asta. Service-ul este situat in zona targului Vitan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3cmc stiu ca unii membri au facut operatiunea asta. Service-ul este situat in zona targului Vitan.

am sunat - nu curata turbine, se ocupa cu tinichigerie. multumesc oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu

Daca tu esti cel care m-a sunat azi atunci ti-am spus care ar fi solutia, daca nu esti tu, atunci poti lua legatura cu @cc seat si implicit cu Leo, mecanicul de la service pe care l-am sunat si se ocupa de asa ceva.

Mi-a spus chiar si un pret super ok.

Din pacate eu sunt racit cobza de cateva zile si n-as vrea sa risc stand in frig cateva ore asa ca-l voi suna cand ma voi face bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu

Daca tu esti cel care m-a sunat azi atunci ti-am spus care ar fi solutia, daca nu esti tu, atunci poti lua legatura cu @cc seat si implicit cu Leo, mecanicul de la service pe care l-am sunat si se ocupa de asa ceva.

Mi-a spus chiar si un pret super ok.

Din pacate eu sunt racit cobza de cateva zile si n-as vrea sa risc stand in frig cateva ore asa ca-l voi suna cand ma voi face bine.

da, eu sunt cel care te-a sunat - am sunat si pe cc-seat si pe Leo: a zis ca nu se baga la turbina unui motor ca al meu (131 CP) astfel incat sunt in cautarea altui om/solutii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu

Daca tu esti cel care m-a sunat azi atunci ti-am spus care ar fi solutia, daca nu esti tu, atunci poti lua legatura cu @cc seat si implicit cu Leo, mecanicul de la service pe care l-am sunat si se ocupa de asa ceva.

Mi-a spus chiar si un pret super ok.

Din pacate eu sunt racit cobza de cateva zile si n-as vrea sa risc stand in frig cateva ore asa ca-l voi suna cand ma voi face bine.

si la catr s-ar duce toata afacerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine vrea sa-si curete turbina sa-mi dea pm va dau 2 baieti de la porsche skoda foarte priceputi mi s-au parut mie...weekendul trecut mi-am curatat turbina la ei si mi-au zis ca n-au intalnit mai jegoasa si plina de fumingine ca a mea...au facut-o 0KM ... masina mergea perfect dupa eram sceptic ca o sa faca treaba buna (ma rog asta e stilul meu daca imi scoate si un surub mi se pare ca-mi dezmembreaza masina) facea presiune ca la carte si mergea super bine...am ramas foarte placut impresionat de ei...lux :) ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la catr s-ar duce toata afacerea?

In mod intentionat nu am spus suma, e posibil sa-mi fi spus mie un pret iar tie sa-ti spuna altul, mai mare sau mai mic, si atunci situatia poate deveni delicata.

Daca esti interesat il poti suna, succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceeasi problema numai ca la mine sa manifestata altfel:

dupa cumpararea masinii a mers ok , la 2 luni a inceput sa fac limp moduri la greu(nu atingeam 120 km/h) dupa un timpo sia dat drumul(200km/h) pana acum cateva zile cand a inceput iar si numai de la a 3 in sus, in a 3 se plafoneaza la 4000, a 4 la 3000 si maine m-as baga la fgacut un set de verificari si curatari adica verificat ax actuator(cum se curat se pulverizeaza spray tip wd 40 pe ax sau inspre membrana?), verificat furtune vacum(am gasit o modalitate buna sa le verifica dac sunt sparte astup un capat la el si celalt fac vid cu limba si daca scapa e sigur spart; poate prin vreo unul care face misto de mine :offtopic:) dupa aia incerc sa caut senzorul de pe intercooler(cei care stiu unde e postat la mine ii rog sa-mi spuna sa nu caut ca disperatul) iar eroarea stocat de vag com am mai vazuto pe aici (cine are nevoie de testare poate sa ma contacteze numai sa fie in locatiile descrise da mine) 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

si ca sa va faceti o ideie am sa postez si logul

l-am bagat in word k in excel nu vroia sa-l ia

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sunt convins ca sotia/prietena ta este o femeie fericita :offtopic: :blink:

Totusi ai dreptate. M-am jucat cu un manometru luat prin Pit Stop Tuning de la FK Automotive si am vazut ca cu gura nu pot scoate mai mult de 0,1 atm pe cand vid pot extrage -0,6 atm !!!

Presiunea negativa ( = vacuumul) pe care il poate dezvolta o gura umana poate fi suficient pentru verificarea unui furtun de actuator de turbina. E bine totusi sa ai in garaj/casa/etc un "vacuum gun" un pistol de vacuum care ajuta sa aerisesti pompa de injectie (TDI/TD non PD) sau sistem de franare/actionare ambreiaj. Sincer la cat costa furtunurile de N75 <-> actuator eu le-as schimba instant fara sa clipesc. Asa am facut la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru moment sun singur(aviz amatoarelor :offtopic:)

cat despre furtune nu e o problema costul lot e identificarea cauzei

p.s. nu s-a uitat nimeni pe log? poate-si face cineva mila de mine si-mi zice ce-i pe acolo

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe log se vede grupul 10 numai si acela este irelevant singur. In primul rand trebuie un log cu grupul 11 (eventual in paralel cu 10 dar nu obligatoriu) si un log cu grupul 3. A.. si mai ales trrebuie apasata TOTAL pedala de acceleratie si mentinuta asa macar 4-5 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin ce zona stai?

mai pute ajuta macar cu testele ca abia mi-am luat intrefata si nu stiu prea multe

p.s. nu stie nimeni cun se curata axul la actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti, Iancului - stau, Str. Ramuri Tei (in apropiere de Bd. Lacul Tei) lucrez. Da, te ajut cu placere insa azi si maine nu am cand. Incepand cu Duminica pot. Nu stiu evident daca pana atunci nu gasesti alt forumist dispus sa te ajute. Esti sigur ca axul actuatorului este de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am coborat jos inarmay cu instructiunille de pe aici si cand dsau cu nasul afara frig de inghetau petrele

in fine ma uit eu pe acolo si incerc sa scot furunele de la vacum pauza asa ca m-am lasat pagubas si am revenit la caldurica cu aceasta ocazie am constatat ca am o pieredere de ulei(poza e atasata) si ca membrana din inagine(am miscat axul cu mana) are tendinta de blocare(ce rol are acea membrana?)

si apropo care e maful cel care scrie usa sau cel de langa(poza la asta e si ea atasata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!