Jump to content

INTRETINERE INST. FRANA


nicola
 Share

Postare recomandată

Ai o lista cu dorintzele tale fierbintzi? :)

S-a mai aratat amator Ultimul Venit.

In plus, dom Mishu a scos-o la vinzare, preferabil intreaga, pentru a elibera locul...

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    40

  • MikeRG

    29

  • RaduI

    26

  • MishuL

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

am sa fac in cel mai scurt timp o lista si am sa ti-o trimit.

in principal mi-ar trebui aripi, dar parca ziceai ca sunt de 1302 sau asa ceva...

B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica 66, cu accente de post 68 (usile), 1302 (aripile fata - heavily ciobanesc modified) si cine stie cate alte generatii se regasesc ingemanate intr-o singura faptura! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
cica 66, cu accente de post 68 (usile), 1302 (aripile fata - heavily ciobanesc modified) si cine stie cate alte generatii se regasesc ingemanate intr-o singura faptura! ;)

<{POST_SNAPBACK}>

:banghead: un monstru hibrid, un Frankenstein! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Ce-o mai fi de 66 pe ea? Ca daca e ceva bun de folosit la mine asi mai strange cureaua o gaura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noutati in ale mele frane ...

am dat jos si pompa si am desfacut toata tevaraia

3 din 4 racorduri flexibile complet infundate

pe circuit , inclusiv in pompa un fel de namol negru...

pompa are tot garnituri noi...

doar ca circuitul de spate nu prea lucreaza...

asa ca desfacut tot , curatat , cumparat niscaiva piese , curatat toate componentele rotilor , spalate , vopsite etc...

o sa pun si niscaiva poze

220 V !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si iata poze... :beerchug:

pompa de frana inainte si dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sabotii arcurile si cilindrii - inainte si dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amsamblu roata stanga spate si cam atat ca nu are rost sa incarc forumul aiurea .

restul procesului de "inviere" al franelor in curand o data cu modificarea totala a sit-ului meu... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru pofticiosi, luneta are dezaburitor. Daca functioneaza, pretul nu va fi mare, dar nici nu ma las aburit :) . Luneta are inaltimea aia mica, deci e montabila pe modelele 9.64-71 si 1.78-7.85 (adica pe mexicane).

Tot pentru pofticiosi, tamburii sint toti 4 cu nervuri, numai ca un inteligent, care a vrut sa-si puna alte jante, le-a dat un rind de gauri pe un diametru mai mic.

Abia acum, la un an dupa ce m-am procopsit cu ea, am invatat sa o cercetez.

Tot pentru pofticiosi, capotele sint in stare acceptabila, adica nu au marginile mincate de rugina; un tinikigiu si un vopsitor de elita le pot face ca noi. Ele pot conferi un look pre 67 masinilor voastre dragi.

2 fete de usi in stare bunicica si perfectibila (presate, clipsuri noi), negre, gata gaurite pentru difuzoare in portiera. Model 1300, 1302, insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bubule, ma intereseaza personal luneta !!! dar numai daca e in stare acceptabila dezaburirea... sunt in stare sa o dau pe a mea (fara dezaburire) la schimb + diferenta (sau oricui pe cine intereseaza o luneta si fara dezaburire) !!!

verifica te rog starea tehnica a dezaburirii si anunta-ma...

B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Stie cineva de unde se pot cumpara furtune (racordurile de cauciuc) de frina, fatza si spate si la ce pretz ? Mi-a pleznit (s-a taiat ... !) furtunul de frina cind am fost plecat la Tg-jiu. Din fericire am observat intr-o parcare ca nu mai aveam frina deloc (!) Cred ca e din cauza unui fier-beton care a agatzat furtunul ... altfel nu-mi explic ...

O alta chestie care n-o pricep este de ce desi am pompa de frina dublu circuit, cind s-a fisurat furtunul, nu mergea macar pe spate ... o sa verific cu ochii mei inca o data instalatia. S-a dovedit corect inca o data, ca atunci cind nu esti de fata la interventie, mecanicul isi face treaba in bataie de joc, pe pielea ta.

Stiti cum am remediat provizoriu ? Am astupat furtunul fisurat cu un holzsurub ... si asa am facut cei 300 km inapoi (inclusiv serpentinele de pe Dealul Negru) ... Bineinteles ca tragea in partea opusa foarte tare, mai ales la frine bruste. Am avut noroc, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racorduri de Wartburg fatza si spate. Intreaba-l pe Kastilio de unde. Din pacate nu pot fi asigurate precum cele stock, adica inobilizind capetele cu cleme. Solutia: sirma!

Racordurile de Wartburg sint putin mai lungi, dar muuuult mai ieftine.

Racordurile stock sint cam 3-400 bucata. Le gasesti pe Batistei, de pilda.

Solutia ta cu holzsurubul e corecta in principiu. Roata fara frina se izoleaza de restul circuitului.

Bay, da' n-ai povestit nica de drumul la Tg. Jiu! :(

Cutia cum s-a comportat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa povestesc, o sa fac un topic separat dedicat broscoveniei, sau o sa pun niscaiva poze la "Minunile Patriei".

Cred ca s-a comportat bine, nu cutia m-a speriat ... cit faptul ca isi marca teritoriul cu ulei mai ales cind am mers 100 km cu 100 km la ora ... (constant). S-a incalzit motorul rau de tot si cred ca s-a subtiat uleiul (15W40). Consum ... 6,7 % (am ramas uimit). Poate o sa pun totusi niscaiva poze.

Cit sunt furtunele de Warburg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam patru su' toate 4, parca, intreaba-l pe Kastilio, ca el a cumparat de curind...

Io mai am pe stoc o conducta orijinala Ate, pentru spate, neinfundata, daca te pasioneaza. For free.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 Todesengel
As vrea sa povestesc, o sa fac un topic separat dedicat broscoveniei, sau o sa pun niscaiva poze la "Minunile Patriei".

  Cred ca s-a comportat bine, nu cutia m-a speriat ... cit faptul ca isi marca teritoriul cu ulei mai ales cind am mers 100 km cu 100 km la ora ... (constant). S-a incalzit motorul rau de tot si cred ca s-a subtiat uleiul (15W40). Consum ... 6,7 % (am ramas uimit).  Poate o sa pun totusi niscaiva poze.

  Cit sunt furtunele de Warburg ?

<{POST_SNAPBACK}>

...ce dracu'ai cu motorul ala de'l distrugi cu 15W40,si acum vara...20W50 e pt.VW air-cooled!!!! ...a incercat cineva daca racordurile de cauciuc de la Daciile astea mai noi(Solez,S Nova)se potrivesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...a incercat cineva daca racordurile de cauciuc de la Daciile astea mai noi(Solez,S Nova)se potrivesc?

eu stiu ca prietenul meu Sabin a pus de Supernova sau Nova la un 1302...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se intampla daca nu citesti peste tot : posturi aiurea :P

daca te uitai la tips & tricks vedeai ca pe fata merg de daie si pe spate de trabi :D

eu unul asa mi-am cumparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face broscarul cand nu are ce face? Cauta la magazinul de Dacia piese care se potrivesc :( la masina lui :huh: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face broscarul cand nu are ce face? Cauta la magazinul de Dacia piese care se potrivesc :o la masina lui  :( .

<{POST_SNAPBACK}>

ca tot o luaram pe aratura :huh: eu nu vad problema asa.. daca am nevoie de ceva si gasesc in magazinele de piese la un pret acceptabil, piese care sunt pentru Dacia, Oltcit, Daewoo, Skoda, combina Gloria :o (cazul cablului de acceleratie) ....iar in cazul ca nu se potrivesc, eventual fac (mai rar) sau astept ca tampitu' piese la comanda cu adosuri de 3-400% si masina in parcare ca nu-s originale.. hai sa fim seriosi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeam inainte postul lui Bubu, as fi purces la racordurile de Warburg. Dar pentru ca nu am avut rabdare si eram negru de grija si suparare m-am dus pe Calderon si am luat racord compatibil, identic de fatza cu 37,5 lei noi. Adica de 4 ori mai scump.

Nu inteleg de ce tineam minte ca nu se potrivesc cele de dacie (ca au alt filet, paremi-se trapezoidal). Asa am eliminat din start varianta asta. Uneori unele posturi ma ametesc cu totul, pe forum. Imi pare rau ca nu am timp sa caut , sa aleg varianta optimala ... asa ca in general ma duc la sigur unde stiu ca sunt. BTW ... erau si la Al Padrino (acolo am foist intii) cu 50 lei noi. M-am abtzinut ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot o luaram pe aratura  :(  eu nu vad problema asa.. daca am nevoie de ceva si gasesc in magazinele de piese la un pret acceptabil, piese care sunt pentru Dacia, Oltcit, Daewoo, Skoda, combina Gloria  ;)  (cazul cablului de acceleratie) ....iar in cazul ca nu se potrivesc, eventual fac (mai rar) sau astept ca tampitu' piese la comanda cu adosuri de 3-400% si masina in parcare ca nu-s originale.. hai sa fim seriosi!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Cu o flansa de adaptare facuta pe strung poti sa pui si motor de Dacia pe broasca sau si mai bine ca sa cumperi toate piesele de la magazinul de Dacia se poate incerca metoda cu elefantul din reclama , respectiv se ia una bucata Dacia si se aduce la infatisarea de broasca . :o :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!