Jump to content

INTRETINERE INST. FRANA


nicola
 Share

Postare recomandată

e vb de pompa de frana simplu circuit,care are supapa rupta si nu gasesc nicaeri

are cineva o supapa sau o pompa de frana sa iau de la ea supapa

pompa e pe 17,5

scuze pt majuscule am vrut sa atrag atentia,

Modificat de nyk0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    40

  • MikeRG

    29

  • RaduI

    26

  • MishuL

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cea mai buna solutie e sa cumperi o pompa noua.

<{POST_SNAPBACK}>

Sau o supapa noua :banghead:

Este vorba de supapa de presiune reziduala. Nu sunt prea sigur dar s-ar putea sa mearga cea de la pompa de dacia, mi se pare ca tot 17.5 are diametrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la faza cu aerisirea franelor dupa ce m-am chinuit o vesnicie cu montatul subansamblelor de la frane ,am pus lichid in borcanas lichid frana si m-am pus pe facut pedale

dupa vreo 2000 am constatat ca muncisem in van

nici urma de lichid pe la aeritoare

in prealabil verificasem continuitatea conductelor si nu au fost probleme

asa ca nu stiu ce sa mai fac

am auzit ceva la un moment dat ca ar trebui sa umpli pompa de frana cu lichid innainte de montare

orice sfat e bine venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ceva la un moment dat ca ar trebui sa umpli pompa de frana cu lichid innainte de montare

orice sfat e bine venit

<{POST_SNAPBACK}>

Da, trebuie umpluta cu lichid, altfel nu se amorseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu am umplut pompa in prealabil, la nici o mashina (broashte-bus, dacea, skoda, lada, trabi, ford etc etc etc). Verifica daca ajunge lichid din rez. la pompa. Verifica daca aerisitorul nu este infundat. Eventual scoate aerisitorul de tot. verifica daca furtunele de cauciuc sau conductele nu sunt obturate. Ca idee, potzi da cateva pedale cu racordurile de la pompa slabite, pompa se va umple si va invinge mai ushor o instalatzie mai "gatuita".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ad'o'ncoa' daca ai drum... daca nu sunt in birou B) (cazul cel mai probabil) las-o pe birou, in fatza tastaturii. Nu face valuri multe (adica nu intreba prin birou unde sunt :( )...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa desfaci conductele de pe pompa, cele care alimenteaza cilindrii, si trebuie sa lasi sa curga lichidul, pana se umple pompa. trebuie sa ai grija ca tija pompei de frana sa nu fie atacata....adica sa nu forteze pompa.altfel nu curge. apoi strangi la loc conductele (definitiv) si desfaci pe rand conductele de la cilindri, incepand cu ce mai lunga, respectiv dreapta-spate. lichidul vine incet pe fiecare in parte, dar numai daca conducta este desfacuta.dureaza aproximativ 3-4 minute sa ajunga la capat, apoi conectezi tija la loc pe cilindru, si lasi sa iasa lichidul pe aerisitor.

asa procedezi la fiecare roata, si e cea mai buna solutie...fara pedala...fara muschi obositi... :(

dupa ce ai terminat cu toate rotile, reglezi tija pedalei, cea care ataca pompa. asta pana cand atinge usor cilindrul pompei...bafta... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca eu am pus niste poxipol pe acolo asa ca asigurare pt k un baiat destept mi-a modificat cilindrii de frana mai precis mi-a pus alt fel de aerisitoare

oricum va multumesc si o sa ma apuc din nou de treaba

apropo are vre unu din voi cilindrii de frana pt 1302?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca eu am pus niste poxipol pe acolo asa ca asigurare pt k un baiat destept mi-a modificat cilindrii de frana mai precis mi-a pus alt fel de aerisitoare

oricum va multumesc si o sa ma apuc din nou de treaba

apropo are vre unu din voi cilindrii de frana pt 1302?

<{POST_SNAPBACK}>

gasesti la Augsburg fro 300 krol /buc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[unde mai precis si cat zicei ca costa?

in lei?

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stiti cumva ce alta masina mai are tambure de aceeasi dimensiune cu VW 1300?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de tambure spate? Eu am noi, si saboti noi(spate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult dar eu caut sa inlocuiesc tamburii cu unii fara profile si eventual cu 4 gauri (unii negauriti ar fi ideali) deoarece imi este mai usor sa gasesc apoi niste jante pe masura.

ideea cu flanse nu imi surade deoarce modifica latimea masinii si trebuie sa umblu la aripi dupaia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
Ai nevoie de tambure spate? Eu am noi, si saboti noi(spate).

<{POST_SNAPBACK}>

Merg la 1300 cu 5 gauri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1300 pina cel putin in 67 au tambure in 5 gauri, cu jante traforate, cum ai tu.

Solutia pe care o sugerez eu noului nostru coleg — bine ai venit! — este sa-si cumpere tambure negauriti, nu stiu insa de unde, am vazut eu pe un site, dar nu l-am retinut. Ideea e ca exista asa ceva.

Ca sa iei tambure de pe alta masina nu cred ca e posibil. Am fi aflat si noi si ne-am fi tras roti late pe scara larga. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit! In lista lu' Pac de la Metrotehnica se gasesc tambure 68-> negauriti la aproape 100 de ieuroi bucata. Totul e sa dai si de nenea care sa-ti execute gaurile, altfel te alegi cu cel mai scump fier vechi din lume...

Lista aia zice si de tot soiul de adaptoare, care mi se par, ca solutie, mai reliabile decit tamburii smekeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe cutia ei originala tambure cu 5 gauri cu suprafata exterioara cu striatiile acelea... stiti voi... dar am pus o cutie mai noua cu tot cu planetare si tamburii vechi nu mai pusca: sunt prea mari gaurile. problema e ca la cutia noua am doi tambure, dar care nu sunt pereche si unul nu intra, aceeasi problema de diametrul gaurii... daca va dau seria de pe cutie ma ajuta cineva sa fac rost de perechea tamburului bun?

10x

B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tamburii mei au 4 gauri. poti selecta jante cu offseturi pozitive sau negative, depinde de ce ai nevoie dupa ce instalezi adaptoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
tamburii mei au 4 gauri. poti selecta jante cu offseturi pozitive sau negative, depinde de ce ai nevoie dupa ce instalezi adaptoarele.

<{POST_SNAPBACK}>

Pacat! :) Macar sabotii s-or potrivi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat! :) Macar sabotii s-or potrivi? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ntz! Anul 67 este capat de drum pentru o generatie. Din 68 incoace multe cote si solutii se schimba, de aia n-am ce face cu mai nimica din broasca mea veche, aia verde, categoric pre 67, mai putin aripile si volanul care sint de 1302 :)

Daca sabotii tai n-au uzuri in partea metalica, se pot foarte bine incalta cu ferodouri noi, prin amabilitatea domnului Mishu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
Ntz! Anul 67 este capat de drum pentru o generatie. Din 68 incoace multe cote si solutii se schimba, de aia n-am ce face cu mai nimica din broasca mea veche, aia verde, categoric pre 67, mai putin aripile si volanul care sint de 1302 :)

Daca sabotii tai n-au uzuri in partea metalica, se pot foarte bine incalta cu ferodouri noi, prin amabilitatea domnului Mishu.

<{POST_SNAPBACK}>

Asa stiam si eu dar mai am o speranta :piesele sa fie pre 67 desi nu cred ca tibimakai le-a cumparat degeaba.....Daca nu sint atunci procedez la ferodouri prin bunavointa lui Mishu si rectificat tambure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ntz, are piese post 68

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
ntz, are piese post 68

<{POST_SNAPBACK}>

Ghinion.... :) Asta e.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am ce face cu mai nimica din broasca mea veche, aia verde, categoric pre 67,

asta inseamna ca dai piese de pe/din ea...?? :) :D

m-ar interesa una, alta...

B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!