Jump to content

INTRETINERE INST. FRANA


nicola
 Share

Postare recomandată

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    40

  • MikeRG

    29

  • RaduI

    26

  • MishuL

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si mie mi s-a parut oareshcum decent, rectificarea pe una bucata tambur e 13 iepuroi. Deranjul de a lasa broasca pe butuci si a te duce cu tamburii tocma' la Augsburg face mai mult de 3 ieuroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' nu e mai simplu sa te duci cu masina direct la augsburg?

btw, parca ti-ai luat si cilindrii noi, ce ai pazit pana acum sa ti-i schimbi? vad ca te joci cu propria siguranta - o spun din proprie experienta, stiu ce inseamna o masina cu frane varza si un sofer cu 6 luni experienta si carnet :salut: aprilie 2000 - luat carnet - septembrie 2000 cumparat broasca basita :) - decembrie 2000 - primul accident!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatzat cu spray ... inclusiv suprafatza sabotzilor vechi, care mai au carne destul pe ei, dar prezinta mici neregularitatzi, iar la capete se pare ca nu mai lucreaza.

hmmm :scratch: infestarea ferodourilor cu substante straine (vaselina, lichid de frana, spray?) diminueaza capabilitatile lor de franare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zice si in carte, ca, daca a picat strop de ulei sau de vaselina, poti sa faci si kk pe sabotzi. Totusi, dupa ce i-am curatzat cu un brake cleaner si i-am reglat tot ca in carte, am vazut diferenta: frine pe fatza eficiente si aproximativ egale: masurat urmele de pe asfaltul din fatza blocului. Domnul Mishu a condus ieri broasca si a fost destul de multzumit de discipolul sau.

Nu mi-am luat cilindri noi inca, unfortunately. Am doua seturi de sabotzi noi-noutzi. Unul e marca Ferodo (potrivibil si pe Porschele saracului 924 si 944). Care punte e mai solicitata la frinare? ca la aia vreau sa pun sabotii cei smecheri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-i pe fata - acolo se transfera masa masinii la franare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci tre sa-mi procur set de garnituri de 22 mm. Inlocuirea garniturilor cum e bine sa se faca, avind cilindri pe placa sau datzi jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar incepi cu frectiile? tot la cilindrii noi vei ajunge, mai repede decat crezi - iar diferenta de 600.000 se justifica, avand in vedere ca nu schimbi cilindrii precum faci plinul...tot pe drumul asta am fost si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tre sa gindesc ovreieshte: sint prea sarac sa-mi permit lucruri ieftine. Next target: front wheel cylinders 22 mm. Ideala ar fi si o rectificare de tambure...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tre sa gindesc ovreieshte: sint prea sarac sa-mi permit lucruri ieftine. Next target: front wheel cylinders 22 mm. Ideala ar fi si o rectificare de tambure...

Cei de la Ciclop Magheru la parter rectifica tambure. doar ca in cazul tamburilor de fata trebuie sa te duci si cu camasa de la rulmentul exterior parca. Costa pana in 500000 lei/buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de la Ciclopul de pe magheru au facut service la broaste inca de pe vremea lor de aur, s-ar putea sa se mai gaseasca vreun nene care sa stie ce si cum... Cind am fost eu pe acolo am ochit un panou albastru emailat cu emblema vw si inscrisul SERVICE. Pacat ca era ciobit la un coltz, dar tot mi l-as trage pe peretele din dormitorul conjugal! :26:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asa ajungem la nea Carlig care e "grefat" mai nou la Metrotehnica, dupa o lunga cariera la Magheru - parerea mea e ca merita sa mergi la el sa iti faca frana b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa mai incerci la service-ul Ciclop de pe Timisoara.

Alexserb parca si-a rectificat acolo si era multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa bai dracului rectificatul, ca n-ai tu tambure asa ovali ! Atunci ii rectifici, daca sunt ovali, nu ca au oleaca de striuri. Ca a curs lichid de frana pe saboti ? si ce daca, si la mine a curs, in repetate randuri, i-am curatat si am frana beton. De schimbat cilindrii ? Pai inspecteaza-i sa vezi daca trebuie schimbati: urme de eroziune interioara, uzuri (de vad cu ochiul liber). Daca nu, curata cu alcool tehnic si pune la loc. Se desface purjorul ? e ok. Hai bai, iar facem din tantar armasar ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si , apropo: garniturile de 22 sunt si alea de dacie berlina, de spate. Fo 30 mii setu'. Nu sughita broscoiu cu ele. Tin , probat, cel putin 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistoanele n-au urme de uzura grava (adica zgirieturi, urme de rugina), e drept, nu sunt oglinda, cilindrii i-am mingaiat cu degetu pe dinauntru :scratch: si-s foarte fini, sabotii i-am sters cu shpreiul, astia au mici depuneri la capete si a ramas sosul ala de lichid si praf in gaurile in care s-au batut niturile. Cred ca ii schimb, daca tot am unii noi. Faza cu rectificarea tamburilor e scrisa in manuale, totusi ar trebui sa masor carnea care a ramas pe ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistoanele n-au urme de uzura grava (adica zgirieturi, urme de rugina), e drept, nu sunt oglinda, cilindrii i-am mingaiat cu degetu pe dinauntru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistoanele n-au urme de uzura grava (adica zgirieturi, urme de rugina), e drept, nu sunt oglinda,

Pai nici n-au cum sa fie oglinda, nu ele se freaca de cilindru, ci garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si stiu pe cineva de pe aici care si-a rectificat tamburii; tot ating inegal sabotii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:-( de acord, dar nu stiu unde au fost reconditionati - banuiesc ca la un strungar care nu avea masina in coordonate si/sau si-a bagat piciorul cand le-a raschetat - or, in cazul acestor rectificari, trebuie masina in coordonate

m-as mai duce o data cu ele la rectificat, de data asta la gica, sa vedem daca mai scoatem ceva din ei, daca nu, altii...vechi, in stare buna si rectificabili...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectificarea este o solutie extrema - n-o face daca nu esti ff sigur, ca s-ar putea sa te trezesti cu niste tambure de 1mm grosime

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie masina in coordonate, trebuia doar centrati in universal, inainte de a incepe rectificarea, cu ceasul comparator nu la ochi.

Nu cred ca trebuie rectificati, e suficient sa fie corectati la strung.

"Rectificare", in limbajul prelucrarilor prin aschiere, inseamna ca suprafata este prelucrata cu o piatra abraziva, pe o masina-unealta f precisa, rezultatul fiind o suprafata f precisa si cu o rugozitate f mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tre sa gindesc ovreieshte: sint prea sarac sa-mi permit lucruri ieftine. Next target: front wheel cylinders 22 mm. Ideala ar fi si o rectificare de tambure...

Hai bai Bubu termina-te cu prostiile, uite la 1 mi se cara sheful la directzie, ma duc sa-ti iau de pe Ritmului 4 garnituri de 22. Cilindrii o sa-i dam jos de pe platou, ii luam in casa la kaldurica si ii pregatim. Burdufurile de protectzie sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si , apropo: garniturile de 22 sunt si alea de dacie berlina, de spate. Fo 30 mii setu'. Nu sughita broscoiu cu ele. Tin , probat, cel putin 5 ani

I'auzi Bubule! Pashol de cumpara, ca pe Ritmului sigur sunt ceva mai scumpi.... Cand le-ai luat, ma strigi.... Daca iei cilindri, ti-i bag direct in c :salut: ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie masina in coordonate, trebuia doar centrati in universal, inainte de a incepe rectificarea, cu ceasul comparator nu la ochi.

Nu cred ca trebuie rectificati, e suficient sa fie corectati la strung.

"Rectificare", in limbajul prelucrarilor prin aschiere, inseamna ca suprafata este prelucrata cu o piatra abraziva, pe o masina-unealta f precisa, rezultatul fiind o suprafata f precisa si cu o rugozitate f mica.

Iata o parere perfect corecta dpdv tehnic. Respectivul shpan pe strung se ia doar daca sunt rizuri barbare sau exista ovalitate, rizurile fine nu supara cu ni'ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!