Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

aceeasi intentie o am si eu si sunt sigur ca si Florin.........normal, alegerea ii apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sotto - nimic nu e mai bun, ca o masina cunoscuta.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

risc exista oricind.. da cind platesti 40% pe o masina de 2 ani fata de pretul ei de noua oare ce pretentii poti avea? normal ca te astepti la un ambreiaj sau alte chestii mai mult sau mai putin importante. deci faci un tester , o didicare e elevator si o verificarere a seriei la reprezentanta si daca iti iese ok totul o cumperi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sotto - nimic nu e mai bun, ca o masina cunoscuta.....

Corect. Cand am decartat acum un an si aproape jumatate 13.800 pe PD-ul meu CL 1.9 TDI 105CP cu ~47.500 km, din 2008, mi-au zis aproape toti ca mi-am luat o teapa mare. Dar masina o stiam, omul il stiam, asa ca le-am zis ca e teapa mea. Un singur om mi-a zis ca am dat pretul (aproape) corect, zicea el ca ~500 E am dat in plus, pentru dotari si kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum era de asteptat samsarul nu a vrut sa dea VIN-ul... oricum m-am mai linistit cu schimbatul masinii, cel putin pentru anul asta... la ce vreau eu sa cumpar trebuie sa mai adaug 2000 euro sa ajung undeva pe la 15000...si cu siguranta ma duc sa o iau direct din Germania. Multumesc pentru sfaturile voastre. Si sper ca toti cei care vor sa cumpere o masina sh (VW si nu numai) sa citeasca paginile forumului. Eu unul as da o lege care sa oblige vanzatorul sa faca dovada clara ca ce scrie pe kilometraj este adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ok, cum gandesti.

Legat de km - se masluiesc masinile in Germania.... da la noi... unde oamenii se mandresc cu anul scris pe talon si km de pe ceas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum e relativa chestia cu km masluiti sau nu.chiar de e dat inapoi 60.000 sau 10000 km e asa o mare problema?la un pret in jur de 10 mii e un passat de 2 sau 3 ani vechime ce mai poti cere? mai grav e alta problema sa nu fii fost accidentata puternic masina si refacuta dupa sau cu grave defecte ascunse la motor si cutie. eu am luat personal acum 6 ani o octavie 1 sh si intr-un an am schimbat piese in valoare de 3 mii e.compresor defect( fara proba luata ca era iarna), motor ce dadeaapa afara din borcan cind era in sarcina numai la peste 150 km la ora... ambreiaj tare ce a cedat dupa 3 luni..si alte maruntisuri. chiar nu inteleg ce problema e daca iei un passat exploatat corect de 2 ani vechime cu aproape 300 000 km la bord! daca acesti km erau facuti in romania mai ziceam ..poate si samsarul ala ce aduce masinile e constient ca sunt deja dati km inapoi mai ales la astea luate din autohausuri. dar el nu e nebun sa cumpere una cu km putini care costa mult si la ei in germania ca nu o mai vinde in veci aici ..asta ca sa nu mai spun si de profitul si cheltuielile lui cu drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o masina cu 300.000km, chiar si in Germania.... e o masina cu multi km... nu se compara cu 300.000km facuti in Romania... dar oricum, sunt multi.

Da, asta e ideea - la 10.000 euro, nu poti cumpara un B6, 2010... si pana in 100.000km - cine crede asta, se minte singur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_70 : Iti spun eu care e problema cu km dati inapoi : nu mai poti sa urmaresti sau sa stii intervalele de service. Daca masina are pe bord 112.000 km sa zicem si reali 320.000, nu mai stii daca distributia a fost schimbata, tu poti crede ca e cea din fabrica si pana la 170.000 sau cat e intervalul la un CR te duci cu ea asa, te expui la riscul de a se rupe, sa-ti distrugi motorul sau si mai rau, sa te afli in depasire sau in urcare panta sau orice alta situatie si sa provoci un accident. Asta e doar una din problemele pe care eu mi le imaginez ca se pot crea odata cu km dati inapoi.

Cand achizitionezi o masina de tipul asta nu vei putea sa schimbi tot la ea ca sa o iei de la 0. Faci schimbul de ulei, filtre si ce mai gasesti, dar nu mai poti stii cum sta treaba cu alte angrenaje ale masinii, nu as vedea pe nimeni sa faca o investitie atat de mare intr-o masina sh cu kilometri cat trenul ca in final sa ajunga la pretul uneia cu kilometri decenti si mai putin uzata.

Concluzia pe care vreau eu sa o trag e ca, DA, e o FOARTE MARE PROBLEMA ca o masina are km dati inapoi, oricat de bine ar fi intretinuta cand stii cati km are, o supui la un anumit tip de investigatii (te uiti in ce stare sunt piesele de pe ea), cand masina zice ca are 89.000, ai alte pretentii (nu te mai uiti asa de atent in ce stare sunt piesele, te uiti la dotari, la datele tehnice etc.)

PS : De aceea neamtul pune pretul de vanzare al unei masini in functie de rulajul acesteia, dar n-are rost sa mai dezvolt subiectul asta pentru majoritatea stiti ca o masina masluita in tara este mai ieftina cu aprox 2500-3000 de euro decat una similara, cinstita, din Germania.

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, si chiar daca masina respectiva e din 2010 si are cartea masinii cu toate reviziile la VW , crezi ca mai poate avea km dati inapoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa iti raspund sincer, DA....am luat eu una cu carte service facuta numai la VW (dar numai in carte) si avea 112000km, dar in realitate, dupa o verificare in reprezentanta, masina avea cu un an inainte de a o cumpara, ~210000km.........ulterior aparusera problemele si am vandut-o cat am putut de repede.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe autovit pretul masinilor este dat de pretul pe care il pun ... unii

asa ca , alinierea la acel pret mic se face aducand masini din ce in ce mai jaf , si din ce in ce mai cosmetizate si intinerite

daca acum 6 luni o masina B6 din 2010 cu 150k era pe autovit cam 12.000 de euro , acum aceeasi masina este 10.000

daca acum un an pe autovit toate Passat-urile 2009 - 2010 din Bucuresti aveau 150k la bord, acum dupa ce unii gen TopcarsPipera le vand cu maxim 100k , aproape toate au maxim 100k

etc

pretul si nr de km nu are nicio legatura cu realitatea

are exclusiv cu pretul si km pe care il pun majoritatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la distributie eu zic ca atunci cind dai un 10 mii euro pe o masina de 2 sau 3 ani iti ramin bani sa schimbi si distributia sau kitul ambreiaj si nu mai ai griji dupa.eu concret acum 7 luni am luat un b6 din 2008 luna a 6-a si costurile au fost de aproximativ 10 500e inclus aici taxa de prima inmatriculare( 5230 roni motor 1,9 BLS filtru particule), rar , distributie, pompa de apa , antigel si kit ambreiaj, un set bujii aprindere(260 roni ca dadea eroare la citirea cu vag-ul), filtre si ulei schimbate km reali cica 181 mii atit in cartea servise dar si la reprezentanta verificati la momentul cumpararii. acum am 186 mii la bord fara nici cea mai mica problema.am preferat sa schimb astea din prima si sa stau fara griji dupa daca plec in concediu .nu am facut mai multi km cu ea ca de curind am reusit sa dau fosta masina un b5 si am mai mers intre timp si cu aia. dar sincer eu sunt multumit de masina asta si de pretul dat pe ea per total...

am gasit b6 an 2010 cu euro 5 care cu tot cu taxa ma costa cit asta din 2008 care e euro 4.cu km cica in jur de 150...190 mii insa aratau jalnic la o privire mai atenta a interiorului si a exteriorului(elementele cromate geamuri si grila fata exfoliate, uzura la butoane frina,geamuri, etc erori la tester sau valori proaste la injectoare) deci am preferat la aceasi bani sa iau ceva mai vechi ca an dar sa fie cit de cit ok la aspect si tester. nu cumperi numai anul la o masina cum multi fac asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate: sunt singurul de aici cu masina luata de la Weltauto ?

Am luat in martie B6 Highline, 2009, 2.0tdi, cu 65 000km reali, certificati de istoric, carte service si reprezentanta. Masina luata si servisata doar la Midocar. Masina a fost leasing operational, in martie s-a terminat leasingul si am luat-o eu in leasing.

Am primit si garantie de la Weltauto, m-am si folosit de ea schimband capsula vacumatica de la turbina, am primit si 2 verificari complete gratuite, la 3 luni si 6 luni de la achizitie.

Masina a fost dupa negociere 13 000 + TVA, adica 16 000 banii jos.

Am putut face leasing pe ea, am dat doar 5000 + TVA avans, o platesc in 3 ani, am avut garantie 6 luni, am garantat trade-in-ul, adica o pot returna si iau altceva platind sau nu diferenta.

Am luat masina cu un interior impecabil, alcantara arata ca noua, pielea Vienna nu era uzata, carte service la zi cu cele 4 revizii facute cu tot ce trebuie, stiam de la inceput ca a fost schimbata bara spate si vopsita aripa stanga spate la 25 000km.

Probabil ca veti spune ca am dat mult pe masina, dar, sincer, maine as face tot la fel. La ce facaturi se vand in targ, nu ma risc, iar sa o aduc din Germania si sa ma chinui cu leasing extern nu merita. In fond, pentru ce ?

Nu e reclama mascata, sau altceva, doar experienta. Eu unul sunt multumit de Weltauto, urmatoarea tot de la ei va fi. Cu putina atentie, poti gasi o masina impecabila la ei. Ce-i drept, am asteptat 2 luni pana am gasit-o pe asta, am vrut neaparat Highline, Xenon si scaune incalzite. Lipsea doar DSG...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti singurul!

Si eu am cumparat de la Welt un pasat in leasing 2.0 tdi confortline , acum doua luni 13700euro (tva inclus, si revizia inclusa ), 2009, 35.500km - km reali zic ei si chiar si vechiul proprietar - am facut 6000km si singura problema pe care o am este ca climatizarea pe partea mea nu functionaza decat pe rece, iar pe frigul asta nu face altceva decat sa-mi bage frig de afara.

Am fost la costatare si e vorbe de un sezor/ clapeta pe care o astept sa vina pe garantie.

Sper sa fi fost o decizie buna.. timpul o va dovedi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parare aveti despre aceasta masina ....mie sincer mi se pare cam dubioasa...http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C26905007.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica asta :

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C26905007.html

nu e deloc dubioasa

Pitesti = Bucuresti in ce priveste nr de km dati inapoi

masina are probabil 230-250.000 km si e luata fara tva ca sa ii ramana tva-ul drept profit samsarului

daca ai rabdare gasesti pe mobile si ianuarie 2011 cu peste 200.000 km la pret mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e inmatriculata in 1/2011, de ce are climatronicul model vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul e foarte bun chiar sa aibe inca 130 mii la bord in plus!

are mai putin de 2 ani deci cit putea sa faca cu ea la o adica? in plus e rulata in exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..tocmai mi-am achizitionat un BKP din afara fabricat in 28.08.2007 km reali verificati la reprezentanta 200k....ce credeti mai exista posibilitatea sa mai aiba pe ea vechile injectoare???..masina a fost verificata si para verificata..e beton (toate injectoarele arata 0 curat la valoare )din toate pct. de vedere. highline , dsg, full full.

.ce ar trebui sa am in vedere .. ce ar trebui sa schimb la ea prima data..

a da si cum imi pot da seama daca injectoarele de pe masina sunt din seria noua continental...MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin, daca ai verificat-o la km, trebuia sa iti zica si ce operatiuni s-a facut la ea.

Legat de valoarea injectoarelor, vrei sa zici ca sunt aproape 0... ca 0,00, nu arata nici la masina noua... oricum, nu asta e problema lor, avand in vedere ca la ele cedeaza partea electrica.

Vb cu cine ti-a verificat-o la km, sa iti zica si ce operatiuni s-au facut la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la injectoare aste e valoare pe care o indica 0 curat...

iar in ceea ce priveste operatiunile care s-au facut la ea...in istoric(cel de la vw ma refer) nu apare nimic de injectoare schimbate, pompa, etc etc sau alte pb pe care acest tip de masina se preconizeaza ca le are..

pe mine ma interesa daca pot efectiv sa vad ce fel de injectoare are masina fara sa fiu nevoit sa o desfac.???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa o desfaci, nu.... doar daca ii scoti capacul chiuloasei - postezi codurile injectoarelor si iti zic daca au fost schimbate ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!