Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

din 2009 la km ai sanse sa fie reali,pana la urma doar nu merge omul 2000 km pe zi,sa fim seriosi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care vor sa cumpere o masina ( de aici sau de afara ) am cateva sfaturi generale :

- nu va grabiti - urmeaza 2 chestii tari de tot , ca niste tsunami - ele se numesc : alegerile din decembrie si iarna

daca acum vi se par preturi mici la unele masini , o sa fiti uimiti ce va fi dupa ce iesim din iarna

stati linsititi iarna asta , faceti oameni de zapada , dati-va pe derdelus si asteptati

din pacate ( pentru ca eu imi doresc sa fie mai bine ) din primavara ( cand se termina si ultimii bani ptr foarte multi ) va fi fooooarte rau la noi

- strangeti banul cash , tot timpul mai mult decat vreti sa dati pe masina , nu va grabiti sa cumparati o masina cu exact banii pe care ii aveti

daca nu va grabiti , vor exista tot timpul vanzatori ( nu ma refer la samsari , ci la vanzatori de nevoie ) care vor lasa din pret seminificativ cand le aratati banul direct pentu ca pur si simplu ptr ei acei bani sunt o iesire de urgenta dintr-o situatie grea in care se afla

daca aveti bani mai multi decat vreti sa dati pe masina nu veti avea presiunea sa cumparati ceva ce nu va place 100% doar ca e mai ieftin cu 200 de euro de ex

cu putina cumpatare , cu putini bani in plus puteti gasi masini mult mai bune decat ati fi luat cu suma fixa la care va gandeati

- mergeti tot timpul sa vedeti masina cu un om care se pricepe ( ideal un prieten ) - merita sa ii platiti deplasarea oriunde

daca mergeti singuri si nu va pricepeti foarte bine , veti fi pacaliti 90% , veti pierde mult mai mult

doar dupa ce aveti avizul celui care se pricepe ca masina pare ok , abia atunci duceti masina la un service ptr o verificare completa

( in cazul B6 si in marea majoritatea cazurilor , e recomandat un service autorizat )

- dupa ce aveti toate datele , faceti-va calcule si negociati un pret corect cu vanzatorul

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 2009 la km ai sanse sa fie reali,pana la urma doar nu merge omul 2000 km pe zi,sa fim seriosi....

trebuie sa te contrazic putin....se poate sa fie reali dar tot asa de bine ( si sunt convins ca da ) pot fi dati inapoi cel putin 70-80 mii....

eu cand am cautat masina, am gasit de aproape doi ani vechime si avea nu mai putin de 340000km

domnilor.....nu mai visati cu ochii deschisi.....chiar credeti ca Mos Craciun exista ? .........luati seria de caroserie ( daca vi-o da ) si incercati sa obtineti de la reprezentanta macar ultima intrare in service.......dupa care o verificare amanuntita si poate fi cumparata daca totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce sa se termine in primavara ultimii bani pentru multi dintre noi? din cite vad chiar de fac astia l de combustibil 8 lei tot asa de mult se circula.romanul are o mentalitate aparte mai bine rabda de foame si nu cumpara diverse lucruri necesare in familie decit sa renunte la masina.sunt cazuri nenumarate cind persoanele respective stau in chirie sau in garsoniere da au masini extrem de scumpe.o masina ieftina si buna care e vinduta la nevoie de bani urgenta poti fi sigur ca sunt sanse mici sa pui mina pe ea. sunt destui samsari care numai cu asta se ocupa si din asta traiesc. aia sunt primii pe felie. :icon_bounce:

si chiar daca ar scadea semnificativ preturile la masini sa nu uitam inca ceva. majoritatea cauta sa vinda masina actuala si sa ia una mai noua in loc nu sa faca depozit de vechituri in spatele blocului.deci ar avea de pierdut mult si la revinzarea masinii actuale in primavara sa zicem. deci per total tot cam acolo se ajunge.daca situatia economica se inrautateste parerea mea e ca piata va stagna si multi vor renunta la achizitii de masini mai noi si vor merge cu ce au acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul in tara e dictat de cerere si oferta

si ce daca din 5000 de oferte , 1000 renunta sa vanda masina ?

4000 nu au incotro , trebuie sa o vanda , iar pretul scade

nu o vand ca sa ia una mai noua

ci din motive personale sau ptr ca nu isi mai permit o a doua masina sau nu isi mai permit impozite pentru masini cu motoare peste 2.0 , etc

nu discutam de samsari , reamintesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impozitele din cite am vazut cel putin in iasi ramin la fel si anul viitor.o sa scada in mod sigur vinzarile de masini noi.oricum unul cu mintea intreaga va prefera sa ia in continuare o masina sh gen w, audi etc decit logan 2 sa spunem.am vazut una expusa si ma minunam cita imaginatie au avut aia sa puna capacul exterior de la rezervor exact ca la duster adica dimensiunea aia enorma de camion! ati observat detaliul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loganul e o masina ieftina care te duce lejer 200.000 de km cu un consum mic(varianta diesel),taxe mici si intretinere ieftina.intradevar sufera la capitolul siguranta si finisaje dar o nemtoaica sub 10.000(audi,bmw,vw) are multi km iar daca apare ceva iti cam usuca buzunarul.eu nu pot sa rad de logan dupa ce am ramas cu passatul in drum de 2 ori si stau cu stres cu pompa de ulei.pe un forum in care se discuta de probleme la volant,injectoare,pompa de motorina,pompa de inalte.pompa de ulei la masini sub 100.000 de km cred ca dimnesiunea capacului de rezervor la un logan nu prea conteaza(daca se inchide e bine :D ).loganul e o masina NOUA ieftina si merge bine pentru bani platiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ank994, no offece dar de ce ai passat si nu logan.

Sa nu vorbim din auzite ca este "ieftin".

Ieftine sunt vorbele.

Mergi sa cumperi un pivot de brat inverior si vezi ce iti raspunde omul care vinde piesa daca il intrebi de ce e asa scump?

Sa nu comparam mere cu pere.

Renault-ul asta produs in Romania e o masina facuta de un mare producator intr-o tara cu mana de lucru ieftina.

Daca este sa ne gandim strict la o afirmatie facuta de cei din conducerea Renault: "noi nu castigam bani din vanzarea de autovehicule, ci din service-area lor", tragi singur concluziile.

Numai bine!

Imi doresc sa cumpere cat mai multi loganuri si eu sa raman singur proscris si nenationalist care sa conduca o nemtoaica.

Ps: ai condus logan? Un numar considerabil de km? Te-ai uitat apoi in buzunar? Ti-ai mai simtit oasele si ochiu de concentrare?? Sunt doar cateva "detalii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pivotul de logan e cel mai scump 70 ron- http://www.autokarma...grupanume=Pivot

Nu aveti ce compara,loganul e bun de tavaleala in Bucuresti,sa te duca din punctul A in B insa are si multe lipsuri,mai ales la siguranta si comfort.Intretinerea e ieftina,piesele costa putin si nu e pretentioasa-am facut distributie cu 50 ron cureaua-chiar Conti,100 si ceva rola INA si 130 pompa de apa-pentru tot romanul :icon_thumleft: .

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. dar acest pivot care e la un loc cu bratul?

http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=7495&GrupaId=61&Subgrupanume=Brat%20suspensie%20roata&

care nu se ia separat de acest brat.... si vorbim de o marca cunoscuta? gen SWAG GERMANY?

scuze de offtopic, eu inchei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2L tfsi din start.200 cai stoch+soft revo(nu se pierde garantia masinii pt ca revo e tuner agret VW) se ajunge la 250 lejer.Multi ,chiar foarte multi,vor spune ca nu e bun ca are consum mare....depinde de talpa.Spre exemplu eu fac drumuri scurte cu masina in orash-5-10 km,la inceput arata un consum mediu de 15/100 dar dupa ce motoru ajunge la 60 de grade scade la 12 iar la 90 de grade variaza intre 10-11.Daca nu e aglomerat orasu scot consum de 9.5 la un mers constant 60km/h in viteza a 4a -----------toate acestea cu un passat 1.8T,chip 200 cai,catalizator cu flow marit,evacuare directa,filtru kn in carcasa originala si intercooler hks........si acuma urmeaza partea cu care SPER sa ii lovesc in mandrie pe fanii tdi....prieten1. opel astra 2.0 dt 101 caii mers ca a meu ,peste 9l/100,prieten2.passat b5.5 1.9 tdi 130 intre 8 si 10. Tot ce v-am spus se incadreaza in conditii de orash,temperatura scazuta.DIferenta asta de 2-3litrii se mentine cam in toate conditiile de exploatare NORMALE.iN consecinta nu mi-as cumpara niciodata un diesel pt diferenta aia.Turbo benzina e viitoru.Si inca cv pana nu uit,fanilor bmw care se uita pe forum---schimbati-va masinile si luati-va VW ca pana duceti voi un 2 litrii benzinar in 250-270 cai numai din soft cheltuiti o caruta de bani( +turbo ,pistoane forjate,biele),iar posesorii de vw tot cu carutza aia de bani duc motorasele de 2litrii in 400+cai.Imi cer scuze persoanelor care nu sunt pasionate de tuning,dar la batranete este destul timp sa conduci masini de 140 de cai ,ca atunci dispar majoritatea reflexelor,mai ales erectia.

Drive fast,but safe!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista o categorie de oameni care conduc Logan : cei care nu au condus o masina buna inainte

in rest , nu se intoarce nimeni la Logan dupa ce a condus un VW , Audi , etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all, se exagereaza si se face off topic la greu

Cand ti-e foame treci si la mersul pe jos nu numai la Logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara: dpdv al confortului nu se compara Passat cu Logan. Dpdv al costului de intretinere si al fiabilitatii, Passatul ramane in urma. Am avut Logan, acum a ramas in familie, il mai conduc ocazional. Masina aia a vazut numai revizii in reprezentanta, e trecuta de suta de mii de kilometri pe drumurile romanesti si nu da semne ca ar depune armele. Am ajuns cu ea prin locuri in care multi ziceau ca e nevoie de 4x4 si unde nu ai vrea sa bagi un Passat. Din pacate Logan 2 e o gluma proasta atat dpdv al pretului cat si al calitatii si solutiilor tehnice. Pot sa afirm cu siguranta ca Loganul meu o sa ingroape un Logan 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EWS: subscriu la afirmatiile tale.

am avut logan 5 ani de zile de nou, am schimbat un termostat in 5 ani. de un an si jumatate, l-am vandut unei cunostinte. inca nu a bagat un leu in masina.

am mers pe drumuri inzapezite, se comporta excelent in comparatie cu megane-ul actual, cu care raman suspendat daca trec peste un rahat de caine inghetat. (rahatu', nu cainele)

intr-adevar, nu se compara la confort/siguranta (cu megane-ul, si nici pe departe cu passat-ul), dar nah, nici pretul nu se compara. iti iei ce-ti permiti. nu sunt genul de om care sa faca eforturi sa cumpere o masina scumpa, ca dupa aia sa mananc paine uscata inmuiata in apa de la robinet, sa nu mai fac niciun concediu, etc...iar daca-mi crapa ceva la masina, sa o tin in fata blocului, pana fac credit sa-i schimb o bieleta sau ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2L tfsi din start.200 cai stoch+soft revo(nu se pierde garantia masinii pt ca revo e tuner agret VW) se ajunge la 250 lejer.Multi ,chiar foarte multi,vor spune ca nu e bun ca are consum mare....depinde de talpa.Spre exemplu eu fac drumuri scurte cu masina in orash-5-10 km,la inceput arata un consum mediu de 15/100 dar dupa ce motoru ajunge la 60 de grade scade la 12 iar la 90 de grade variaza intre 10-11.Daca nu e aglomerat orasu scot consum de 9.5 la un mers constant 60km/h in viteza a 4a -----------toate acestea cu un passat 1.8T,chip 200 cai,catalizator cu flow marit,evacuare directa,filtru kn in carcasa originala si intercooler hks........si acuma urmeaza partea cu care SPER sa ii lovesc in mandrie pe fanii tdi....prieten1. opel astra 2.0 dt 101 caii mers ca a meu ,peste 9l/100,prieten2.passat b5.5 1.9 tdi 130 intre 8 si 10. Tot ce v-am spus se incadreaza in conditii de orash,temperatura scazuta.DIferenta asta de 2-3litrii se mentine cam in toate conditiile de exploatare NORMALE.iN consecinta nu mi-as cumpara niciodata un diesel pt diferenta aia.Turbo benzina e viitoru.Si inca cv pana nu uit,fanilor bmw care se uita pe forum---schimbati-va masinile si luati-va VW ca pana duceti voi un 2 litrii benzinar in 250-270 cai numai din soft cheltuiti o caruta de bani( +turbo ,pistoane forjate,biele),iar posesorii de vw tot cu carutza aia de bani duc motorasele de 2litrii in 400+cai.Imi cer scuze persoanelor care nu sunt pasionate de tuning,dar la batranete este destul timp sa conduci masini de 140 de cai ,ca atunci dispar majoritatea reflexelor,mai ales erectia.

Drive fast,but safe!!!

Sa inteleg ca ai vrut BMW 550 triturbo si nu ți-ai permis? Ai facut o afirmatie cam urata la adresa celor care au sau au avut BMW nu crezi? Nu vreau sa fiu rău sau sa țin partea niciuneia dintre cele doua concerne dar sa spui ca mai bine îți iei aia decât alta doar pentru ca la una ii poti face super tuning si la concurenta ei e mult prea scump e cam aiurea nu crezi? Poate unii nu au nevoie de supertuning si viteze ametitoare pe miile de kilometrii de autostrada pe care le avem. Si daca alții fac 35.000 km/an cel putin tot TFSI de jdemii de cai sa cumpere? Sa facă ce? Drag race prin oraș ca e la moda. Eu zic ca fiecare concern face masini pentru o categorie de oameni si nu pentru placerea unora de a face tuning sa arate ca ei pot mai mult decât fabrica. Tuningul este o pasiune nu un concurs care tuning e mai bun si pe ce masina. Daca tu ai scos jdemii de cai sau alții din mașinile lor foarte bine asta nu arată ca alte masini sunt mai slabe sau ca nu își merita banii, poate au ceea ce tu nu o poti pune pe masina ta indiferent ce. Daca expuneai mai mute minusuri era altceva.

Mii de scuze pt Off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu voi , aici e forum VAG , cine are sau cumpara masini mai scumpe din acest grup , isi permite

cine nu isi permite dar cumpara , sa fie sanatos

sa revenim la achizitionare B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revenim. Saptamana asta sper sa intru in posesia masinii de care discutam acum ceva pagini, si anume un banal B6 din 2006, motor BMR, echipare Highline. Revin cu ceva impresii dupa ce apuc sa merg si eu un pic cu ea, in calitate de proprietar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!! as vrea sa imi iau un Passat b6 3c 2009-2010 CR (din germania) si oscilez intre cel de 110 hp si cel 140 cp . Exista diferenta mare de consum intre cele 2 tipuri ? Au cv probleme aceste motoare CR (papa ulei ,injectoare..etc)? Si unul 4motion s'ar merita sa cumpar (adik au cv bube )? Mentionez ca am in jur de 10.000E

Multumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an si ce generatie de motorizare (CR) vrei tu...nu o sa gasesti in De la acesti bani.

Ba da, cu peste 35K km.

Mai citeste si tu un pic.

Probleme nu au, nu mananca ulei si nici cu injectoarele nu au probleme.

Mai pune 3-5 mii de euro si poti merge dupa una din 2010 cu km. reali si in stare buna.

Alfel, mergi in targ si vezi ca oferta este mare, chiar foarte mare.

In acest caz sa mai ai cateva mii in buzunar, in case...

La 4 roti tractoare mergi cu un nene care stie.

4motion cand are bube este costisitor, tare costisitor.

Succes.

PS Diferenta mare de consum nu este, de putere da.

La banii astia, lozul castigator este una din 2008 sub suta de mii de km.

Un 105 caluti BXE si o sa ai zile fericite.

Uita himerele din talciocul autohton.

Sunt pentru cei care "inghit momeala".

Sau poate banii nu mai au "pret"?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e criza si va veni 2 tunami parca asa se spunea pe aici..deci in primavara daca astepti o sa gasesti cu 10 mii de care vrei tu...mai ai un pic de rabdare! eu zic ca tot de aici sa o cumperi ca iesi mai convenabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, "oferte" din astea gasesti la tot pasul. e plin si autovit-ul de ele.

capota fata imi pare putin "hatzanata" de la locul ei, da' e doar o parere de amator :)

kilometrajul, as zice ca e asa pe la un 250k km (cu multa indulgenta)

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate chiar e tipla, nemtii le tin in general in conditii foarte bune. Doar ca probabil are peste 300.000 km, daca nu mai mult. Ceea nu inseamna neaparat ca iei teapa, doar ca iei o masina rulata mult mai mult decat crezi.

Una rulata de un ghertzoi 80.000 km in Ro poate sa arate mult mai rau ! Si tehnic sa fie mult mai uzata!

Depinde si de noroc, si de cat de atent esti la achizitie, daca o testezi sau nu etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!