Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Postare recomandată

@Bogdan_wrc  Sterge telefonul din masina si sterge masina din telefon, in lista de device-uri conectate, si ar trebui sa te intrebe iar cand il conectezi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Rave said:

@Bogdan_wrc  Sterge telefonul din masina si sterge masina din telefon, in lista de device-uri conectate, si ar trebui sa te intrebe iar cand il conectezi. 

ok, incerc asta dupa masa.

PS: daca le sterg de praf...e destul? :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda..tot n-am reusit. lasa ca schimb telefon si mai incerc.

 

Dupa update vi s-au parut franele mai...smooshie? ciupercoase asa...pedala mai moale si si-a pierdut din feeling? cred ca au umblat si la setari, parca vad mai des recuperare spre maximum...

in alta ordine de idei, am trecut de 8k km...si mega happy.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fanele mi se par putin ciudate, cateodata trebuie sa apas mai tare pe pedala sa obtin acelasi efect al franarii, pe ultimii metri.

In B regenereaza cu 99KWH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce frane au pus pe fata la id3? Pe e-golf cu 288 franarea in D e la limita pentru greutatea masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/11/2021 at 12:22 PM, Sparkyson said:

Mi s-a aprins azi martorul de lichid de parbriz, deci, cel putin pe 1st Max, exista.

Martor lichid parbriz.jpg

Se pare ca exista un recall pe tema asta, nu am retinut explicatia, dar in principiu exista senzor de lichid parbriz si daca nu functioneaza, cum e la mine, exista informare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme ieri cu el, cand am ramas fara lichid, dar nu mi s-a aprins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se zvoneste deja ID3 GTX. motoarele de pe ID4 GTX, 300 de cai, 4x4, bateria de 77kwh.

se pare ca si displayul e cel de 12" de pe id4. 

as face buy back pt asta...

 

4le064bi13071.jpg

 

 

 

LE: mai multe detalii, desi nu se stie daca va intra in productie..sper sa se razgandeasca.

ar fi genial 

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-id-x-329bhp-4wd-hot-hatch-concept-revealed

Outright power is pegged at 329bhp

The concept is said to weigh 200kg less than the standard ID 3, although details of how that weight loss was attained haven't been given.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant proiectul. Desi configuratia dual motor vor sa o pastreze pt platforme mai mari/scumpe.

Diferenta aceea de greutate se poate obtine din baterii cu densitate mai mare de energie/Kg.

E posibil sa coste 50-55k un astfel de model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers prima data cu ID.3 pe un traseu montan, Rucar-Bran, cu multe curbe si diferente de nivel. Drum execrabil dpdv calitate a asfaltului, dar altceva vreau sa zic :).

 

Mi-a placut foarte mult cum pastreaza ID.3 distanta fata de masina din fata, in modul D. Practic am condus la si la urcare si la coborare doar cu pedala de acceleratie.

Am mai apasat franele cand nu aveam pe nimeni in fata (pentru ca depaseste super bine :)), dar nu cred ca am ajuns vreodata sa franez mecanic, placute atingand discuri. Puterea de regenerare este foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca franarea regenerativa diferă cand ai masina in fata si esti in D, fața de cea fara masina in fata.  Este mai agresivă prima.  Mi se pare mai... " pregătită" .

 

Dar eu pe curbe singur nu pot in D.  E prea... running loose asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modul Sport, chiar in D, am vazut ca regenereaza la ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cum pot folosi internet radio. Am dat internet masinii de pe telefon activand functia wlan, dar nu merge. Intru in menunla radio, selectez internet radio si imi spune sa vad notificarile mele, cu toate ca nu am nicio notificare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

La telefon activezi Hotspot.

Masina o conectezi la WiFi-ul telefonului (trebuie sa bagi parola de hotspot pe care ti-o spune telefonul).

Eu n-am facut altceva.

 

Eventual incearca sa dai un restart la infotainment...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.05.2021 at 18:59, andreihey a scris:

Aveti idee cum pot folosi internet radio. Am dat internet masinii de pe telefon activand functia wlan, dar nu merge. Intru in menunla radio, selectez internet radio si imi spune sa vad notificarile mele, cu toate ca nu am nicio notificare!

Ai activat internet radio din aplicație?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW reduce pretul la pompe de caldura si da banii inapoi clientilor, pentru ca nu aduc imbunatatirile promise.

https://ecomento.de/2021/06/02/vw-gutschrift-id3-id4-kunden-wegen-geringerer-waermepumpen-leistung/

 

Noi, cei cu ID.3 cumparat din Romania, am fost feriti de așa nenoroc prin neincluderea pompei de caldura. Initial credeam ca au facut asta pentru ca la noi nu exista iarna, dar acum am inteles ca ne-au vrut binele, sa nu cumva sa fim nemultumiti.

 

Quote

VW explained that "customer feedback and internal evaluations" had shown that the actual values deviated "by more than ten percent from the communicated value". On the one hand, this is due to the fact that no real empirical values were available for the simulations before the market launch in 2016. In addition, the brand's new electric cars are much more efficient in everyday use than originally calculated and have therefore more or less minimized the calculated range gain from the heat pump.

Efficiency is also strongly dependent on the driving profile, VW added. The company has therefore adjusted its communication and now refrains from stating percentage range advantages. VW does not want to make concrete statements about the efficiency advantages of the heat pump. With a view to comparable systems, Auto Motor und Sport assumes - depending on the driving profile - 10 to 20 percent.

In view of the new findings, VW is lowering the price for the heat pump to 990 euros from July 1, 2021. The existing 56,230 existing customers will also benefit from the price reduction and receive a refund of 285 euros. The bottom line is a little more than 16 million euros in expenses for the company.

According to information from Bild.de, VW is working on making the heat pump as effective as promised via a software update. However, customers would still need some patience for this. Both the ID.3 and the ID.4 can be updated "over-the-air" using the mobile network starting in the summer.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare catre cei care aveti keyless, la plecare masina se incuie singura sau trebuie neaparat atins manerul usii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se inchide automat cand te indepartezi de masina.

Se inchide doar daca apesi pe maner sau pe telecomanda.

Nu se inchide de pe maner atunci cand cheia e in masina.

 

Daca deschizi doar porbagajul, cand masina e incuiata, cu cheia in buzunar, la inchiderea lui masina se incuie la loc.

Modificat de Sparkyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea! La Zoe se si incuie. Daca manerul e ud, sau esti ud pe maini, nu se incuie de pe maner. Tot trebuie sa scoti cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot edita postarea anterioara.

Mai am o intrebare.

In afara de priza din portbagaj, mai exista vreuna si in habitaclu?

As fi vrut sa alimentez o camera video dar nu am unde. Nu am momentan nici cablu USB-C to miniUSB...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista decat in portbagaj.

Eu am alimentat camera de bord direct din panoul de sigurante de sub volan.

Apropo, nu am inteles ce ai spus legat de incuierea masinii. La tine se incuie automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, tocmai, nu se incuie. La Zoe, Duster si altele se incuie cand te departezi de masina.

Mi se pare OK la deschidere, sa astepte pana tragi de maner, insa nu mi se pare OK sa mai fie nevoie de interventie cand pleci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa functioneaza Keyless pe toata gama VW din ce am observat eu. Intradevar la Renault e diferit, dar asa fac toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dechidere, se poate seta sa se descuit cand ajungi langa masina. Si ce anume sa descuie: toate usile sau doar usa soferului.

Sau sa se descuie cand tragi de maner o data. Apoi mai trebuie sa tragi o data pentru a deschide usa.

La portbagaj se descuie si deschide intr-o singura miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!