Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Recommended Posts

Parca nu aveau toate podeaua dubla, nu? Posibil sa fie de acolo... 

Link to comment
Share on other sites

Doar Max are podea dubla la portbagaj.

Tavita cu acele 2 laterale este pentru varianta clasica, in timp ce varianta fara extensii este pentru podeaua dubla.

Link to comment
Share on other sites

NU asta e diferenta, in ETKA apar 4 tavite, 2 pentru podea normala si 2 pentru cea dubla. singura diferenta intre cele 2 pentru podea normala este un marcaj PE si bineinteles pretul mai mare. Cele 2 cu negru sunt pentru masina mea, filtrate dupa seria de caroserie, de asta intrebam de diferenta...

Snap 2020-12-14 at 16.47.24.png

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

https://forococheselectricos.com/2020/12/volkswagen-actualizara-en-2021-el-sistema-de-carga-del-id-3-a-170-kw.html

Interesting things coming for the ID3 from the motoring press. The ID 3 will also benefit from ongoing developments next year, including an increase in charging power. Buyers will be offered the choice of a 130kW system by mid-2021 and a 170kW system by the end of next year, up from the current maximum of 100kW. The 170kW set-up is claimed to deliver 121 miles of range in 10 minutes using a DC charger. VW is also promising a moderate increase in range for all ID 3 models through the end of next year. The Pro S is set to offer up to an extra 24 miles from its 77kWh battery, to 360 miles, due in part to software improvements and advances in thermal management and cell efficiency.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Did anyone ever wonder what's the "heart" of the ID.3 (and MEB) in terms of MCUs ? The ID vehicle models uses the ICAS1 "in-car application server", it offers numerous benefits, including a host of vehicle connectivity features such as the ability to install new functions and safety updates in the vehicle via a wireless connection, it replaces numerous separate ECUs, which usually control individual functions separately. At the same time the computer serves as an intelligent gateway to the Internet and online services. The system uses a high-performance Renesas R-Car M3 System-on-Chip (SoC) High-Performance Computer (HPC) with eight 64-bit Arm CPU cores, 45.000 DMIPS.

FB_IMG_1608837828686.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Domnilor, se da urmatoarea speta: Cum fac, in afara de a porni din aplicatie AC dupa ce am pus masina la incarcat, ca pe perioada unei incarcari de la o statie de DC sa fie pornita climatizarea in masina, fara a fi o persoana in masina, deci masina pusa la incarcat si incuiata ?

Link to comment
Share on other sites

Ai incercat sa apesi pe acel semn, care sugereaza ceva cu incalzire, care apare cand masina e in priza in locul unde in mod normal arata temp setata? In stanga jos pe ecran.

Link to comment
Share on other sites

NU ca nu l-am vazut. O sa fiu mai atent data viitoare.

Link to comment
Share on other sites

https://insideevs.com/news/465480/sweden-plugin-car-sales-december-2020/

but in December specifically, the all-new and all-electric Volkswagen ID.3 set a new record of 2,564, taking first place not only among plug-ins but all cars.

Link to comment
Share on other sites

f interesante msuratori, mai ales cele de zgomot.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am observat acum cand este frig ca plafonul este dezghetat in jurul antenei si pe parbriz mai vedem o parte dezghetata langa camera de la oglinda. Observati la fel?

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca respectivele portiuni sunt incalzite de la dispozitivele respective...interesant.

Link to comment
Share on other sites

citisem pe grupul de FB ca senzorii (implicit cei din parbriz) sunt incalziti... pt a evita depunerea de gheata si blocarea lor. 

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca se poate folosi EVnot ify cu id3 prin dongle BT:

 

Edited by Bogdan_wrc
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ieri un video pe YouTube in care VW pare ca s-a intrecut pe sine cu pompa de cladura la modelul asta. A resusit sa faca o pompa de cladura mai putin eficienta decat sistemul rezisitiv si asta la 0 grade, nu la nu stiu ce temperatura extrema. Videoul e in germana, dar are subtitrare in engleza si contine si alte detalii legate de cum functioneaza masina la temperaturi scazute. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie pot sa va spun ca ID3 este foarte insistent cu incalzirea bateriei de tractiune si mentinerea ei la o temperatura intre 8 si 13 C, "cu orice cost".

 

Alte EV-uri, care folosesc baterii de tractiune cu mult mai mult cobalt (ex. Kia - Hyundai folosesc o cantitate dubla de cobalt), nu prea consuma pentru incalzirea bateriei.

 

Am o banuiala ca acel ID3 a consumat asa mult cu incalzirea bateriei.

Link to comment
Share on other sites

Totusi mi se pare ca masina cu pompa de caldura are trapa, pe cand cealalta nu. Ciudat ca nu a mentionat asta in condtitiile in care testele sunt destul de bine facute, dar o suprafata vitrata atat de mare te poate penaliza la izolatia termica si de aici diferenta. 

Link to comment
Share on other sites

sau poate tine de softul inca plin de gandaci?

Link to comment
Share on other sites

A Better Routeplanner now works with Apple CarPlay in the latest version. So us with ID.3 software 2.0 can test 👍 CarPlay function is a Premium only feature

Link to comment
Share on other sites

La 25 de lei pe luna e cam dureros, mai ales daca nu ai unde merge :).

In ME2.0 (parca) au aparut statiile si pe softul de navigatie cu care vine masina. Astept ocazia sa testez aceasta functie.

 

Tot descopar lucruri noi legate de masina: in seara asta testam noua camera (Viofo A129 Pro Duo pentru curiosi) si am descoperit cum functioneaza farurile inteligente, care merg diferit fata de vechea masina: in modul auto impingi maneta de semnalizare inainte si se activeaza faza lunga "inteligenta"; la o noua apasare, trece pe faza lunga "normala".

Motivul pentru care mi-a luat 3 luni sa aflu asta este pentru ca 1) la vechea masina trecea pe faza lunga automat, fara sa mai apas nimic si 2) la impingerea manetei trece pe faza lunga "inteligenta" doar cand e destul de intuneric, deci nu in localitate.

Link to comment
Share on other sites

Haha ai treaba acum...

intrebarea e daca fara siguranta aia mai face torque vectoring sau partea de "Autoblocant". Desi ma indoiesc ca fara ABS mai poate.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!