Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Postare recomandată

Parca nu aveau toate podeaua dubla, nu? Posibil sa fie de acolo... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar Max are podea dubla la portbagaj.

Tavita cu acele 2 laterale este pentru varianta clasica, in timp ce varianta fara extensii este pentru podeaua dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU asta e diferenta, in ETKA apar 4 tavite, 2 pentru podea normala si 2 pentru cea dubla. singura diferenta intre cele 2 pentru podea normala este un marcaj PE si bineinteles pretul mai mare. Cele 2 cu negru sunt pentru masina mea, filtrate dupa seria de caroserie, de asta intrebam de diferenta...

Snap 2020-12-14 at 16.47.24.png

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://forococheselectricos.com/2020/12/volkswagen-actualizara-en-2021-el-sistema-de-carga-del-id-3-a-170-kw.html

Interesting things coming for the ID3 from the motoring press. The ID 3 will also benefit from ongoing developments next year, including an increase in charging power. Buyers will be offered the choice of a 130kW system by mid-2021 and a 170kW system by the end of next year, up from the current maximum of 100kW. The 170kW set-up is claimed to deliver 121 miles of range in 10 minutes using a DC charger. VW is also promising a moderate increase in range for all ID 3 models through the end of next year. The Pro S is set to offer up to an extra 24 miles from its 77kWh battery, to 360 miles, due in part to software improvements and advances in thermal management and cell efficiency.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Did anyone ever wonder what's the "heart" of the ID.3 (and MEB) in terms of MCUs ? The ID vehicle models uses the ICAS1 "in-car application server", it offers numerous benefits, including a host of vehicle connectivity features such as the ability to install new functions and safety updates in the vehicle via a wireless connection, it replaces numerous separate ECUs, which usually control individual functions separately. At the same time the computer serves as an intelligent gateway to the Internet and online services. The system uses a high-performance Renesas R-Car M3 System-on-Chip (SoC) High-Performance Computer (HPC) with eight 64-bit Arm CPU cores, 45.000 DMIPS.

FB_IMG_1608837828686.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Domnilor, se da urmatoarea speta: Cum fac, in afara de a porni din aplicatie AC dupa ce am pus masina la incarcat, ca pe perioada unei incarcari de la o statie de DC sa fie pornita climatizarea in masina, fara a fi o persoana in masina, deci masina pusa la incarcat si incuiata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa apesi pe acel semn, care sugereaza ceva cu incalzire, care apare cand masina e in priza in locul unde in mod normal arata temp setata? In stanga jos pe ecran.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ca nu l-am vazut. O sa fiu mai atent data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://insideevs.com/news/465480/sweden-plugin-car-sales-december-2020/

but in December specifically, the all-new and all-electric Volkswagen ID.3 set a new record of 2,564, taking first place not only among plug-ins but all cars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f interesante msuratori, mai ales cele de zgomot.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat acum cand este frig ca plafonul este dezghetat in jurul antenei si pe parbriz mai vedem o parte dezghetata langa camera de la oglinda. Observati la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca respectivele portiuni sunt incalzite de la dispozitivele respective...interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citisem pe grupul de FB ca senzorii (implicit cei din parbriz) sunt incalziti... pt a evita depunerea de gheata si blocarea lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca se poate folosi EVnot ify cu id3 prin dongle BT:

 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ieri un video pe YouTube in care VW pare ca s-a intrecut pe sine cu pompa de cladura la modelul asta. A resusit sa faca o pompa de cladura mai putin eficienta decat sistemul rezisitiv si asta la 0 grade, nu la nu stiu ce temperatura extrema. Videoul e in germana, dar are subtitrare in engleza si contine si alte detalii legate de cum functioneaza masina la temperaturi scazute. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta proprie pot sa va spun ca ID3 este foarte insistent cu incalzirea bateriei de tractiune si mentinerea ei la o temperatura intre 8 si 13 C, "cu orice cost".

 

Alte EV-uri, care folosesc baterii de tractiune cu mult mai mult cobalt (ex. Kia - Hyundai folosesc o cantitate dubla de cobalt), nu prea consuma pentru incalzirea bateriei.

 

Am o banuiala ca acel ID3 a consumat asa mult cu incalzirea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi mi se pare ca masina cu pompa de caldura are trapa, pe cand cealalta nu. Ciudat ca nu a mentionat asta in condtitiile in care testele sunt destul de bine facute, dar o suprafata vitrata atat de mare te poate penaliza la izolatia termica si de aici diferenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A Better Routeplanner now works with Apple CarPlay in the latest version. So us with ID.3 software 2.0 can test 👍 CarPlay function is a Premium only feature

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 25 de lei pe luna e cam dureros, mai ales daca nu ai unde merge :).

In ME2.0 (parca) au aparut statiile si pe softul de navigatie cu care vine masina. Astept ocazia sa testez aceasta functie.

 

Tot descopar lucruri noi legate de masina: in seara asta testam noua camera (Viofo A129 Pro Duo pentru curiosi) si am descoperit cum functioneaza farurile inteligente, care merg diferit fata de vechea masina: in modul auto impingi maneta de semnalizare inainte si se activeaza faza lunga "inteligenta"; la o noua apasare, trece pe faza lunga "normala".

Motivul pentru care mi-a luat 3 luni sa aflu asta este pentru ca 1) la vechea masina trecea pe faza lunga automat, fara sa mai apas nimic si 2) la impingerea manetei trece pe faza lunga "inteligenta" doar cand e destul de intuneric, deci nu in localitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha ai treaba acum...

intrebarea e daca fara siguranta aia mai face torque vectoring sau partea de "Autoblocant". Desi ma indoiesc ca fara ABS mai poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!