Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Recommended Posts

Nu erau ăștia aia care se plângeau cat de nașpa ?

 

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/vw-id-3-hyundai-ioniq-elektro-kia-e-niro-tesla-model-3/

1. VW ID.3 - 452 POINTS
It is comfortable, active and very safe, but also expensive and not very economical. The fluctuating processing quality and also the fragile electronics are open questions.
2. Tesla Model 3 - 440 POINTS
The Tesla drives great, but it doesn't take it that seriously with the springs and the processing quality. The operation is too intellectual. Some classic controls would be useful.
3. Kia e-Niro - 438 POINTS
The e-Niro comes across as pretty conservative, but scores in everyday life. It is the wrong car for dynamic people, but just right for people who want to be mobile safely and cheaply.
4. Hyundai Ionoq E. - 428 POINTS
The weak Ioniq Elektro suffers from the short range and relatively little space. For what it offered, it turned out to be quite expensive. Top as in the Kia: the intuitive operation.

Edited by Bogdan_wrc
Link to comment
Share on other sites

Va trebui sa las masina la aeroport 8 zile. 

Luând în calcul nu doar riscul cu bateria de 12V ( o sa am un jump starter la îndemână ), dar protejarea bateriei mari pe timp de frig, cum propuneți sa am grija de ea ? Citisem ca e bine sa ii mai dau drumul la caldura/ ventilație în interior din când în când...sa pornească bateria. Si eventual încărcarea la cea de 12v.  

Aveți alte idei ? 

Nu va fi legata la priza de incarcare,  logic. 

Link to comment
Share on other sites

Ala este ziarul de casa al VAG. Ar câștiga un Golf și dacă l-ar compara cu un Ferrari. Nu dau doi bani pe presa germana, este aservita total banilor companiilor auto. 

Link to comment
Share on other sites

@bogdanwrc Problema cu bateria de 12V nu cred ca este inteleasa inca foarte bine, dar in situatii normale (masina lasata incuiata, deconectata de statia de incarcare) consumul pare minim. Am vazut ca principalele probleme sunt cand este lasata conectata la statie si nu incarca.

 

Pentru stocarea pe termen lung a bateriei principale (de propulsie), sunt 2 asptecte care se bat cap in cap:

1. trebuie sa nu fie foarte incarcata, optim fiind sa fie sub 70%, pentru a-i conserva durata de viata in timp

2. trebuie sa fie destul de incarcata, dar nu peste 80%, pentru a acoperi consumul "vampir", cauzat de diferiti consumatori; aici ai grija sa nu ai vreun program de incalzire al masinii activat, pentru ca incalzirea consuma destul (cel putin la temperaturile de acum).

 

Eu as lasa-o la 70% pentru 8 zile. Statii de incarcare sunt aproape, in cazul in care nu mai poti sa ajungi pana acasa la revenire, dar nu cred ca o sa scada bateria semnificativ.

Link to comment
Share on other sites

pai in manual scrie sa fie sub 80% dar peste 40% iarna (adica informatia sa fie sub 70% ar putea fi interpretata gresit)

Link to comment
Share on other sites

@Bogdan_wrc

Deconecteaza doar bateria de 12V.

Bateria de tractiune poate sa fie oricat intre 50% si 80%.

Link to comment
Share on other sites

Si cum o mai incuie? Manual ?

 

Link to comment
Share on other sites

@edi10000

 

Si aici cu hate? Credeam ca doar dincolo. Eu ziceam ca același ziar acum câteva luni făcea praf masina ca avea numai defecte. Atunci nu mai era plătită de ei ?

 

@kolfleading

Si e ok asa ? Pt ca nu știam ca e recomandat asta.  Ma gândeam sa o las cu 70% si cu un jumper la mine. 

Tu zici ca nu incarca dacă pornesc un consumator ( incalzirea) ?

 

@Al Bundy da. Pe aia de curse asa o las iarna. Ii iau bateria si o incui/descui manual. 

Edited by Bogdan_wrc
Link to comment
Share on other sites

Deconectarea bateriei de 12V este cea mai sigura si mai simpla varianta.

Fara 12V, nici macar contactorul de siguranta de la bateria de tractiune nu se mai activeaza.

Link to comment
Share on other sites

On 10/26/2020 at 8:23 PM, kolfleading said:

Incarcare AC => se activeaza convertorul DC-DC, dar la un nivel de tensiune (13.20V) la care bateria nu se incarca, doar se sustin consumatorii de 12V. Acuma nu stiu daca asta este regula generala sau este din cauza ca a considerat ca bateria mea de 12V era deja full.

 

 

Toate masinile mai noi(fosile, cu dansele intru in contact deocamdata)au management pe bateria 12V. Daca o masoara/calculeaza incarcata o tine in floating sau pe acolo si o incarca 13.3v+ doar dupa ce scoti ceva din ea (adica o descarci). Din experienta mea cu charge managementul cred ca a ta era aproape incarcata sau pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ce zici tu cu Floating, dar am totusi o observatie: in utilizarea normala, in timp ce circuli cu masina, tensiunea a fost tot timpul 14.40V + compensare in functie de temperatura. In mers normal n-am vazut in Floating, doar Absorption.

 

...deci s-ar parea ca o lasa in Floating doar in timp ce se incarca pe AC...hmm...

Link to comment
Share on other sites

nu e limita max, am vazut si 15v pe bateriile AGM cu management

Link to comment
Share on other sites

Am o nelamurire: cand sunteti in masina si va apeleaza cineva, se aude sunetul de apel in boxele masinii ?

la mine doar apare pe ecran si nu ramane apelul pe ecran cat timp sunt in convorbire.

Link to comment
Share on other sites

Da.   Mie îmi rămâne mereu. 

Vad ca pot asculta muzica de pe un telefon și pot suna de pe altul.  Conectate in acelasi timp. Normal, pune muzica pe pauza. Dar stie sa facă conexiunea între ele. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

 

 

Now we had the most slippery road conditions there can be. Southern snow conditions with massive wet snow of 50cm within 24 hours.
Here, too, the Volkswagen / VW ID3 has proven itself better than you would otherwise expect from a rear-wheel drive.
The textile snow chains from Michelin that I use in the video also have the advantage that the vehicle is not scratched or otherwise damaged when pulling up and driving

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit valabil si pentru Romania,  am primit codul pentru grupul de pe Facebook..

image.thumb.png.14767780a36bdb724526ab1bd7649c6f.png

Link to comment
Share on other sites

Ce ai facut de ai primit invitatia?

 

Link to comment
Share on other sites

Nimic, doar m-am plans la dealer dupa livrare  ca nu se tin de cuvant, dupa care m-am resemnat cand am vazut ca de fapt Romania inca sta la coada..

Link to comment
Share on other sites

Toti dealerii au primit codurile pentru clienti, deci urmeaza sa primeasca toata lumea :)

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca primesc invitatie doar cei care au comandat masina prin vara?

Nu si cei care le-au luat mai tarziu de pe stoc ?

Link to comment
Share on other sites

Da, cei de au luat masina inaintea de lansarea oficiala. Inainte de campania Bolt.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, multumesc. Cred ca tot aceia primesc si statia de incarcare.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

Stie cineva diferenta dintre cele 2?

10A061161A vs 10A061160A

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Salutare! Acum 2-3 luni în urmă, am rămas fără baterie! Am dus-o la tester și mi-au spus ca-i bună doar trebuie încărcată, am încărcat-o și am plecat! Luni pe 22.03 am dat sa pornesc și nu mai aveam baterie! Am luat-o am dus-o la meseriaș, la fel descărcată, baterie bună, necesita încărcate! Am încărcat-o, am pus-o joi pe mașină, azi sâmbăta, moartă! Am pornit-o cu cabluri, am plecat mi-am luat un multimetru sa testez consumatorii și pe minusul de la baterie l-am inseriat! Îmi dădea 0,88 A consum! Deci am ceva care mănâncă, dar ce? După 20 de minute de stat și așteptat, poate se închide ceva, nimic, la fel! Am început sa scot siguranțele una câte una, și la poziția 37 când scoteam se ducea în 0,31A, am continuat cu scosul și la poziția 15 când am scos, a scăzut la 0,25A! Din ce am bajbait eu am zis ca e casetofonul! Am pus siguranța și am scos casetofonul! După ce l-am scos pe el a rămas în 0,31A cu siguranța de la poziția 15 pusă! Nu știu ce este poziția 15 dar din poza îmi dau seama ca ar fi ceasurile, care și ele au o problema și anume, partea de sus a display-ului unde afișează radio, când se aprinde, când se stinge cu toate ca radio funcționează, deci cred ca e o problemă și acolo, dar nu știu ce!
      De ce radio fura curent și pana acum nu? Și de ce la ceasuri dispare partea de sus și reapare?
      Dacă am scos toate siguranțele din bord din partea stângă și tot mi-au rămas consumatori de 0,25A, unde sa mai verific? 
      Skoda Superb 1, 1.8t AWT DSG și cu trapă fotovoltaica 





    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • Mike8
      By Mike8
      Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana.
      Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum
      (merge cu iOS/Alexa/Android).
       
      PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3
       
      Teste in terminal:

       
      Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri

       
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept