Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Recommended Posts

"Ce-i in mana nu-i minciuna!"

N-ar trebui sa renuntati la EV cei care le aveti, pentru o ipotetica masina noua candva, situatia din industria auto poate sa se intinda pe 1-1,5 ani dupa ce spun tot mai multi.

Link to comment
Share on other sites

traffictours

Daca omul are un pret bun pe masina nu-i bai, s-o dea linistit, incearca si altceva... Si eu as face la fel daca as gasi client. E mai greu de gasit client decat masina.

Link to comment
Share on other sites

kolfleading

S-a dat noua versiune de aplicatie WeConnect ID (2.0.2) si pe Android.

 

Poza cu masina reprezinta culoarea reala, farurile reale si jantele reale cu care a fost vanduta masina.

 

Probabil ca mai sunt si alte schimbari "sub capota".

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

cred ca nu e topic de sfaturi financiare. apreciez, dar hai sa isi vada fiecare de buzunarul lui si de situatia lui. fiecare isi stie propriile calcule. 

nu mi-am cumparat masina "dupa ce spun multi", mai ales in 2020. 

studiile sunt facute concret, nu vorba lumii. 

Link to comment
Share on other sites

Masinile luate prin programul rabla se pot vinde sub un an?

Link to comment
Share on other sites

traffictours

De anu asta nu. Pana anul acesta doar cele din rabla clasic se puteau vinde.

Link to comment
Share on other sites

On 9/21/2021 at 4:56 PM, kolfleading said:

S-a dat noua versiune de aplicatie WeConnect ID (2.0.2) si pe Android.

 

Poza cu masina reprezinta culoarea reala, farurile reale si jantele reale cu care a fost vanduta masina.

 

Probabil ca mai sunt si alte schimbari "sub capota".

din diferite motive, caut versiunea anterioara a aplicatiei. Daca e cineva care nu a facut inca update, rog un mesaj si il invat cum sa o salveze daca nu stie.

 

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

Nu o gasesti ca apk separat?

 

Cine zicea ca a rezolvat sunetul de la bancheta spate? A aparut si la mine un greieras la bancheta spate

Link to comment
Share on other sites

Eu . Am dat cu banda pe suportul pe care se inchide clema spatarului cand este inchisa.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

multumesc

plec la un drum lung si daca nu se aude motorul auzi fiecare detaliu :( 

maine masina face 1 an. trec de 18.000km. pana la 1 OCT voi trece de 20.000. 

deocamdata am mai multe oferte de vanzare (toate din afara tarii), dar imi place asa mult incat nu vreau sa o vand in bataie de joc. nu ma conving sa negociez nici 500e, cand ar fi trebuit ca sa plece. 

singurul motiv pt care as vinde-o e daca iau pretul corect, ca sa pot lua ceva mai puternic. adica..moft. 

urmeaza un drum Ploiesti-Stuttgart, si sincer, nu am nicio emotie.

am gasit pe plugshare statie Ionity in austria cu 8 puncte/statii de incarcare. gasisem si cu 12 dar nu am salvat-o. 

e plin traseul de statii..la un drum de 9h, fac cu 2h in plus, pt ca am ales sa merg pe autostrada in limita legala. mi se pare foarte decent. 

Link to comment
Share on other sites

Are vreun coleg optiunea de suspensie adaptiva DCC? Ne poate spune cum se simte diferenta intre confort si sport?

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

12h facute de la Munchen la Arad, mers legal (pe pilot cu sign recognition activ). unde nu era limita de viteza pe autobahn am tinut-o la 140 (cu depasiri la 160), si cu ~1h stat in vama. deci cu 2h mai mult decat scrie pe google maps. incarcata la ionity pana la budapesta, apoi la un OMV dupa si la arad la kaufland (pt  a 2a zi). deci...gratis (incluzand cardul We Charge si cupoanele Kaufland). mi se pare super decent.

tocmai am facut alti 3000km gratis. 

in total 22.000km gratis. 

super lejer s-a condus, mult mult mai linistit decat cu ICE (nu doar prin prisma usurintei cu atatia senzori, pt ca 70% din drum nu am avut treaba cu pedalele) dar fara griji de trepte de viteza, radare (datorita recunoasterii semnelor), sasiului f bine echilibrat (de la munchen  pana la granita cu austria autostrada este destul de curbata), usurintei in depasirii, reprizele chiar si peste 80-100kmh. 

incarcam doar pana la 80% ca sa mearga repede, si dura cam 20-25min la ionity. pana ma duceam la baie, pana cumparam ceva din market (oricum voiam sa cheltui voucherul primit la baie in benzinarie), pana setam navigatia mai departe, mai verificam cateva notificari pe telefon..nici nu simteam cat a trecut. 

in functie de sector cam la 200-250km faceam asta.  deci cam la 2h...2h30, o pauza de 20min.

mult mai relaxant si usor si sigur decat sa merg ca alte dati ore in sir fara pauza. 

Link to comment
Share on other sites

kolfleading

Sunt interesat de conditiile de incarcat in Ungaria, intre Szeged si Budapesta.

 

La ce OMV ai incarcat? Cu ce ai platit?

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

ah, noua chestie descoperita. daca banda 2a pe autostrada era ocupata, tu fiind pe banda 1 si ai ACC activ, vede masina de pe banda 2a si nu depaseste. sta in lateral, in spatele ei. asta...aviz celor care depasesc pe banda 1 ca sa intre iar pe banda 2 in fata unuia. chestie ilegala in DE.

si ca minus, daca ai ajuns pe banda 1 in spatele unui TIR, si vrei sa depasesti, semnalizezi si ea deja accelereaza. daca ai pierdut fix momentul oportun sa schimbi banda cu semnalizare fie ea accelereaza si se opreste ca vede TIR pe banda 1, fie pleaca pe a 2a, si dureaza mult..pana acelereaza.  de multe ori se sperie de masina dupa care te bagi pe banda 2a. 

senzorul de distanta uneori...bate prea aproape. adica daca era in fata aglomeratie, tine viteza setata pana cam..tarziu dupa parerea mea. 

adica venea cu 140kmh, STAU in fata, si frana cam in ultimul moment, eu deja eram cu piciorul deasupra pedalei si in urmatoarea fractiune franam de ..emotie. 

sunt chestii..de finete la care mai e lucrat din soft sau de obisnuit pt sofer. dar care in RO nu prea le simti. 

 

pe de alta parte, masina timp de 5 zile (cu o zi la mijloc mai lejera ca si KM dar multa autostrada fara limita de viteza) a stiut doar mers 140, incarcat, mers 140...tot asa timp de 12h-13-14h pe zi. fara pauza mare decat noaptea cateva ore. eu mancam pe fuga ceva in alea 20min cat incarca. 

iar stuttgart - munchen, toate zonele fara limitare le-a mers cu 160kmh. nu am simtit nicio incalzire la baterie (afara erau 22 grade cu soare), nicio limitare...nimic. 

austria si germania plina de statii free. nu doar AC, dar si CCS. 

ff multe lidl, aldi aveau. 

si budapesta..plina de statii la blocuri, sau pe strada, chiar si CCS.

o sa pun pe topicul de incarcare niste poze mai..speciale.

 

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

@kolfleading

ai 2 optiuni.

eu am folosit OMV asta, unde e free si rapida., doar ca e pe sensul de intors, si tre sa ocolesti cateva sute metrii. 

https://www.plugshare.com/location/282398

doar ca nu pune multa lume pe plugshare.

o data era libera, o data pleca un leaf..am stat 10min, si dupa mine a venit un Kona.

si DNul din autostrada pana la OMV, cei 2-300m...e praf rau de tot. zici ca e bombardat. 

sau la Szeged ai asta, doar ca e f inceata priza

https://www.plugshare.com/location/288139

iar la budapesta ai mai multe optiuni

https://www.plugshare.com/location/318701

https://www.plugshare.com/location/269392

eu am fost aici de 4 ori pana acum si mereu merge bine:

https://www.plugshare.com/location/290308

dar e IONITY si cu plata (cardul we charge) pt ca ma grabeam.

daca la Ionity nu merge statia, vezi cea de langa. uneori nu pornea la mine, ma mutam la cea de langa si pornea imediat la urmatorul care venea dupa mine.

nu stiu daca avea ceva limitare si se incalzea de la cel dinaintea mea..sau ceva. 

la budapesta daca nu merge cu cardul ionity, mergea din aplicatia Connect ID a masinii. lua din acelasi cont bani. 

 

poti pune filtru pe plugshare cu CSS si fara plata. sau pe AC daca stai mai mult. 

 

in germania destul de multe masini EV (am vazut cred 5-6 Hyundai Ioniq, multe multe id3) dar destul de libere statii.

o singura data o statie Ionity de la granita AU-DE cu 4 statii avea 4 ocupate cu 3 id3 :) si cu EQV si 2 hyundai ioniq 5 care asteptau dar au plecat toate in 10min de la incarcat si au urmat cele care asteptau. totul...f elegant, fara plug share.   

si ce m-a surpins, foarte multe Mercedes EQV (mini vanuri).

Tesla...multe.  

foarte multe hoteluri, restaurante aveau priza. si nu doar 1. in functie de cat de mare era..aveau 2-3-5.

chiar si 380V rosie, dar te lasau sa o folosesti. 

 

in spania si cred ca germania e o lege ca orice firma peste XX angajati (nu mai stiu) sunt obligati sa puna priza, daca sunt angajati care o cer.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
kolfleading

ID.3 Facelift ... cred ca in curand ar trebui un topic separat pentru asta...

 

  • New premium material dashboard, door cards and front console
  • Software version 3.0 from the production line
  • ...

 

facelift.jpg

Edited by kolfleading
Link to comment
Share on other sites

AndreiSergiu1991

Oare acel Park Assist Plus va veni si pe Golf? Hardware sunt identice la senzori si camere.

Edited by AndreiSergiu1991
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Salutare! Acum 2-3 luni în urmă, am rămas fără baterie! Am dus-o la tester și mi-au spus ca-i bună doar trebuie încărcată, am încărcat-o și am plecat! Luni pe 22.03 am dat sa pornesc și nu mai aveam baterie! Am luat-o am dus-o la meseriaș, la fel descărcată, baterie bună, necesita încărcate! Am încărcat-o, am pus-o joi pe mașină, azi sâmbăta, moartă! Am pornit-o cu cabluri, am plecat mi-am luat un multimetru sa testez consumatorii și pe minusul de la baterie l-am inseriat! Îmi dădea 0,88 A consum! Deci am ceva care mănâncă, dar ce? După 20 de minute de stat și așteptat, poate se închide ceva, nimic, la fel! Am început sa scot siguranțele una câte una, și la poziția 37 când scoteam se ducea în 0,31A, am continuat cu scosul și la poziția 15 când am scos, a scăzut la 0,25A! Din ce am bajbait eu am zis ca e casetofonul! Am pus siguranța și am scos casetofonul! După ce l-am scos pe el a rămas în 0,31A cu siguranța de la poziția 15 pusă! Nu știu ce este poziția 15 dar din poza îmi dau seama ca ar fi ceasurile, care și ele au o problema și anume, partea de sus a display-ului unde afișează radio, când se aprinde, când se stinge cu toate ca radio funcționează, deci cred ca e o problemă și acolo, dar nu știu ce!
      De ce radio fura curent și pana acum nu? Și de ce la ceasuri dispare partea de sus și reapare?
      Dacă am scos toate siguranțele din bord din partea stângă și tot mi-au rămas consumatori de 0,25A, unde sa mai verific? 
      Skoda Superb 1, 1.8t AWT DSG și cu trapă fotovoltaica 





    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • Mike8
      By Mike8
      Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana.
      Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum
      (merge cu iOS/Alexa/Android).
       
      PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3
       
      Teste in terminal:

       
      Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri

       
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept