Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Gasesti la prestari servicii un coleg de pe forum cu unitate VCDS, care e si pasionat, conteaza mult asta, pentru ca un pasionat si un coleg de forum o sa incerce sa te ajute fara sa se gandeasca doar la partea financiara. Trebuie sa vezi care din piesele masinii nu sunt in parametri *(asta reiese din log in mers/pe loc) si dupa sa iei niste decizii. 

 

Ca asa o sa ti se acreasca de masina, daca repari primul defect aparut si ignori reparatia totala, o sa repari ceva si tot nu o sa mearga masina cum trebuie. Spre ex, iei 4 injectoare, iei o-ringuri, bagi bani si defapt ai maf mort, turbina ancrasata, sau pierderi vacuum. Orice defect se repara, si golful e o masina ieftin de reparat, au aparut chiar si axuri cu came noi cu garantie de calitate la 600-700ron, s-au vandut foarte multe masini si avem foarte multe piese aftermarket de calitate de unde sa alegem. Bafta si sa ne spui rezultatul final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a  verificat pe tester cam tot ce se putea verifica pana acum, toate dar absolut toate sunt in parametri .Turbina face presiunea necesara chiar daca are o mica intarziere. Senzorul MAF chiar trece de valoarea necesara . Injectoarele sunt in limitele acceptate ( chiar daca sunt in limita de sus). A stat tipul din service 40 de minute cu multa rabdare si migaleala cu testerul pe masina mea si a facut toate reglajele pe care le stia , inclusiv din axul cu came  reusind intr-un final sa coboare consumul la relanti de la 1 la 0.8. Test pe loc , test in mers , absolut nici o eroare sau vreo valoarea total iesita din parametri.

In final a zis ca singurul lucru ce il mai pot face e sa gasesc 4 injectoare de proba si sa vedem daca se schimba ceva, in ideea ca ar fi ceva defect la partea mecanica de pe injectoare si nu apare pe tester, masina avand totusi 405K de Km :) .Probabil o sa fac un test la injectoare intr-un service specializat pe asa ceva pentru ca nu e chiar asa de scump si sa vedem mai departe ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mic update.

M-am decis sa duc injectoarele la curatat cu ultrasunete, am gasit o firma care se lauda ca sunt profesionisti, decizia de a le curata a fost luata la indemnul lor ca imi va rezolva cu siguranta problema cu lipsa de putere, am dus injectoarele, 150 lei.Au fost gata dupamasa , le-a ridicat fratele meu, 2 din ele aveau oringuri si sigurante lipsa, toate garniturile si sigurantele de pe ele au fost schimbate cu 2 luni in urma. Avand altele mai vechi la indemana s-au montat alea dupa care am pus injectoarele pe masina.

A pornit, cu fum si toate alea :)) Dupa 10 minute de functionare "STOP STOP Oil pressure low STOP" , motorina in ulei mai multa decat in rezervor..si acum normal masina nu mai porneste.

Concluzia : cel mai bine orice lucrare ce tine de functionarea motorului este mai mult decat indicat sa se faca intr-un service care poate si raspunde in caz ca se intampla asa ceva :), iar daca cineva o sa vrea vreodata sa isi curete injectoarele sa o faca intr-un service de cap la coada . Economia pentru manopera nu merita absolut deloc.

Am ajuns de unde am pornit. Acum ma gandesc daca sa-mi iau injectoare de pe Ebay ( 30 lire bucata ) sau sa fac schimbul de ulei si oringuri la astea "curate" ale mele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc sa te duci la cineva priceput de pe forum mergi la toti carpacii ...poate calezi si motorul si l-ai rezolvat de tot ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire eu am fost cel care a demontat si montat injectoarele pe masina . Nu stiu dece am luat decizia aceea , intradevar o decizie prosta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui u nu reiese ca injectoarele nu au fost curatate, doar ca oringurile fiind uzate a bagat motorina in ulei. In mod normal trebuia sa pui oringuri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu Ionut , crede-ma ca stiu. S-a intamplat cumva pe baza de decizii rapide, evident proaste. Injectoarele aveau oringuri si sigurante noi , schimbate acum 2 luni . La ridicarea lor din service nu le-a verificat , cei de acolo ii le-au dat incomplete si era deja prea tarziu sa mai iau altele in ziua aia. Am completat cu altele mai vechi ce le aveam.

O adaug la lista de regrete si lectii invatate. Daca o sa mai fac asa ceva candva o sa fie cu manopera de demontat si montat pe masina inclusa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sa faci, sunt lucruri de finete, doar mecanicii le cunosc, cei buni, bineinteles. Noi ne aflam in treaba doar poate facem economie la manopera. Uneori garnitura prezinta uzuri foarte fine si din zgirceala nu le schimbam, ca poate mai merge, dar nu este asa. Si garniturile noi de proasta calitate pot scapa presiunea. Este una mica de tot care vine bagata in injector si care tine presiunea la motorina, se uzeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, inca n-am rezolvat nimic :) vineri am programat un test de compresie motor( singurul test care nu l-am facut inca), stiti cumva valorile normale de compresie pentru acest tip de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca 31 bar maxim și sa nu fie mai mic de 25 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1 -24 Bari

P2- 23.5 Bari

P3 - 20 Bari

P4 - 24 Bari

Mecanicul mi-a zis ca el crede ca si daca il segmentez exista posibilitatea ca motorul sa mearga la fel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest tip de motor a incercat cineva reglarea injectoarelor ?

Daca da care a fost modalitatea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Se face reglare la schimbare injectoare sau suruburi de reglaj, sau ax cu came .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!  

Are cineva idee de ce mi se tot rupe conducta scurta de recirculare gaze? Conducta care iese din galeria de evacuare si intra in recitorul de gaze. 

S-a rupt cea de pe masina si am schimbat-o cu una noua, s-a rupt dupa 2 saptamani , mi-au schimbat-o pe garantie si deja fluiera si asta, o sa se rupa iar. 

 

 

IMG_0283.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Chiar nu am idee ... ai si alte probleme sau doar asta ? M-as gandi la ceva vibratii care sa rupa teava aia ... sau la temperaturi mai mari decat normal ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema intre timp, cine a lucrat ultima data la racitorul de gaze nu l-a prins in nici un surub de galerie. Imi lipseau toate cele 3 suruburi, era sustinut doar de cele 2 conducte, deci s-au rupt de la vibratiile mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

de ceva vreme, cand circul noaptea si accelerez puternic, vad in farurile celui din spate fum, nu mult, dar este.

nu calc acceleratia sub 2000rpm.

masina se comporta normal, are putere, iar pe loc cand o turez nu scoate fum.

este normal?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ...Este normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Se numeste soot sau funingine aia ce vezi tu in oglinda, e valabil la orice diesel fara filtru de particule .

Cand apesi acceleratia la podea, injectoarele baga motorina la greu ca sa creeze cuplu maxim, dar turbina pana creste presiunea aerului incat sa ai destul oxigen sa arzi complet toata motorina aia dureaza cateva secunde ... o mare parte din motorina nu arde complet si se transforma in acea funingine care se depune prin turbina si sare pe esapament .

La masinile cu DPF se colecteaza acolod e asta e esapametnul curat .

In concluzie daca apare doar la talpa maxima si dispare apoi imediat e ok, daca ai tot timpul atunci ai o problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 11/6/2015 at 1:50 PM, bogdan_maxim said:

Multumesc cuiuda.

I-am facut operatia acum o luna. A trecut si testul ploii. Masina porneste normal dupa ploaie si nu se mai aprind nici martorii aia nenorociti. Sper ca solutia pe care mi-ai dat-o (pe care de altfel am si aplicat-o) sa nu aiba repercursiuni viitoare asupra functionarii masinii.

Multumesc inca odata. 

Salut! Am acceasi problema cu masina mea (aceeasi motorizare). Zi-mi, te rog, cum s-a rezolvat problema? Sau nu se spune?!;) Mersi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cine ma ajuta cu problema asta nu înțeleg dc o face 

E bora 2003 combi  tip motor  axr 1j6 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problemuta de xateva zile mam trezit cu un usor fluerat tip unei sirene de politie  cand accelerez sau in sarcina pana la 1500 rpm

Am fost la Domnul Andrei 21 si am facut o diagnoza insa nu mi-a dat nimic 

A mai patit careva  si ma poate ajuta si pe mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica capota , pune pe cineva sa accelereze si incearca sa identifici de unde vine sunetul. Cauzel pot fi multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am relatat si am stat de am ascultat pe fiecare parte

sunetul ar venii de aici 

Doar o presupunere

Si daca imi puteti spune ce este acolo

Vw bora 19 Tdi AXR

 

20161113_140326.jpg

Modificat de Melmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...daca vorbim de piesa din imagine este pompa tandem...

Imagine0130.jpg

Mai multe detalii despre ea gasesti si AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!