Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

fa un log in mers .Cauta pe forum ,părerea mea ,nu ar strica si o diagnoza.Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , o problema urata am si eu cu un golf 4. Am fost la spalatorie am spalat masina dupa care am pornit si am mers peste drum la LIDL , acolo am aprit am facut cumparaturile si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca.Nu se auzea pompa din rrzervor sa alimenteze.M am uitat la sigurante toate ok . Am verificat mufa de sub bancheta ok.am luat bornele la baterie am stat un pic apoi le am pus la loc si a pornit.astazi a pornit fara probleme dar pe drum de cateva ori nu s a mai alimentat, apoi mi s a oprit fix in tunel . Am incercat sa iau bornele ca aseara dar nu mai da semne de viata .Ati intalnit asa ceva stie cineva ce poate fi?, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pompa din rezervor nu se mai aude cand  masina nu mai porneste nu e clar ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita te in filtru de motorina cand nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg

Sunt in germania. Am ramas in tunel , mama ei de rugina ca nu avea unde in alt loc.

Ma gandesc totusi ca nu ii vine curent la pompa , de aia intreb ce se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S au poate sa fi fost o ultima răsuflare a pompei.

Totuşi ca sa te convingi ia 2 fire si punele de la borne la pompa vezi daca pompa e ok ca sa poti da vina pe cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 4 fire , cine stie la care sa pun? Si nu dau vina pe cablaj , mai degraba vreun releu sau o fi din calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor mai pică la AXR de obicei când se merge mult pe nivel scăzut de motorină. Iar faptul că s a întâmplat cand ai spălat la motor poate fi ori o coincidență ori o cauză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc de la mai multe modele sau trebuie luat dupa cod?cum aflu sigur daca este pompa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am verificat ii vine curent si uneori functioneaza , alteori are un huruit ciudat , iar atunci cand merge probabil nu face presiune ,. Acum o intrebare din ce cauza dupa ce pun contactul la cateva secunde ii intrerupe tensiunea la firele care merg la pompa? E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la axr am mers fara pompa din rezervor mai bine de un an fara nici o problema , am schimbat dupa aceea doar motorasul din corpul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste aici si ai sa iti dai seama singur cum merg treburile la un motor pd,cu sau fara pompa in rezervor

diag PD.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, vezi ca la mine nu merge fara pompa din rezervor, Am batut cu surubelnita in pompa si masina a pornit la prima cheie . O fi a mea mai afurisita si nu merge fara pompa , apoi am facut o scanare si mi a aparut ca ar avea scurt circuit plutitorul din rezervor . O fi din cauza scurtcircuitului aluia ? Am uitat sa precizez ca i am facut si plinul marti seara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am si eu o problema tot cu siguranta 34.mi se arde cand sta masina stationata mai mult.aceleasi simptome ca la ceilalti colegi.pornire grea,fum,imi trage masina parca nu ar avea turbina.cum o inlocuiesc merge bn.daca are vreo importanta egr-ul imi este anulat.am fost la electricienii din Targu Frumos,dar sunt banane rau.unul mi-a zis sa pun o siguranta mai mare.eu nu l-am ascultat.altul mi-a zis ca e din cauza sigurantelor din comert care ar fi proaste si sa imi iau originale de la dezmembrari.

multumesc pentru rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare să vezi ce eroare are.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/4/2018 at 8:15 PM, Remus66 said:

Salutare!
Recent, nevoit din cauza unei erori de la mufa unui airbag, am pus tester-ul pe masina mea din semnatura, VW Golf 4 Variant, 1.9 tdi AXR din 2005 si mi-a returnat urmatorul cod de eroare:

1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
            P3007 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A


Eroarea se poate sterge, insa apare dupa un drum cu masina, adica ieri de când am vazut-o prima data, am sters-o, iar azi dupa un drum de cca. 20 de km., am gasit-o iar si iar am sters-o. Apoi am pornit de 2 ori motorul si a pornit bine asa cu stiam eu ca porneste si eroarea nu a aparut deocamdata. Masina din fericire nu are simptome foarte evidente, cateodata dar destul de des ca sa observ totusi, motorul porneste putin mai greu, si parca cu un mic hop, iar si când este cald, porneste tot asa putin mai greut, insa asta nu se intampla des si nu i-am dat atentie. Mai bine spus am observat, insa nu vedeam vreo explicatie plauzibila, pâna ieri când am vazut eroarea de mai sus. Nu vreau sa neglijez problema si pe urma sa fac reparatii mai costisitoare, sau sa ramân cu masina cine stie pe unde!
Din cate am cautat eu pe net si pe forum ar trebui sa verific 3 lucuri: siguranta, cablajul de la senzori, curatat senzor????? si in final sa schimb senzorul cu totul.

1. Care anume este acea siguranta pe care trebuie sa o verific?

2. Senzorul re 3 fire, insa care este corespondenta dintre mufa de legatura a senzorului si pinii de la ECU? Banuiesc ca acolo ajung cele 3 fire? Cabajul propriu-zis al senzorului cum pot sa-l verific, mi-ati putea spune eventual ce rezistente trebuie sa aiba intre cele 3 fire, luate 2 câte 2?

3. Chiar merita curatat senzorul? Adica chiar se poate murdari cu ceva, caci este de fapt un senzor Hall, sau intr-adevar merita dat jos si curatat?

4. Daca nu reusesc repede sa rezolv verificarile preliminare de mai sus, exista pericolul ca masina sa nu mai porneasca, adica sa ramân pe undeva cu ea? In primavara, mi s-a intâmplat asa ceva, insa am avut noroc ca s-a intâmplat chiar acasa in parcare. S-a oprit motorul ,exact când am ajuns acasa si nu a mai pornit. Defect a fost senzorul de turatie arbore cotit G28, dar acesta avea defect permanent, No signal, sau ceva in genul acesta. De fapt s-a copt cablajul senzorului, bucata de cablu dintre senzor si mufa sa. Am inlocuit senzorul cu unul nou OEM si am rezolvat problema. Ma gândesc sa nu fi patit si cablul lui G40 la fel!


Daca cineva a mai avut problema asta m-ar ajuta enorm sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o.
In caz ca trebuie sa schimb senzorul ce ar fi cel mai bine sa cumpar? La magazinele online de piese auto preturile variaza intre 85 si 400 de RON in functie de producatori. Cel mai scump cel de cca. 400 de lei este cel OEM. Am vazut un BERU pe la 200 de lei. Este de incredere, ce spuneti?
Scuze de postarea lunga dar am incercat sa fiu cat mai explicit.
Multumesc!

Multi au rezolvat problema cu senzoru si becurile aprinse in bord, etansand mufa de la calculatorul masinii. Daca ridici capota si te uiti pe mijloc in grila de aerisire se vede calculatorul masinii. Se aduna apa, mizerie, etc si se corodeaza/oxideaza contactele de acolo. Curata bine si apoi incearca sa etansezi cu silicon. Cauta pe net... gasesti rezolvarea la aceasta problema fara sa cumperi senzor degeaba.
Nu reusesc sa gasesc acel forum unde se discuta despre problema si rezolvarea. 

Ideea e ca ECU e plasat prost si apar aceste probleme.... De altfel sper sa nu fi inteles gresit problema ta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, va rog sa imi recomandati un service / electrician in Bucuresti / Ilfov care ma poate ajuta cu problema pornirii greoaie despre care s-a mai vorbit in acest topic. Din cate am inteles ar fi vorba despre un contact imperfect la nivelul calculatorului masinii /  o problema cu cablul care face legatura cu senzorul de turatie. 

Masina mea are probleme intermitente la pornirea la rece de cateva luni (indiferent de vreme) am dus-o si tractata la service de cateva ori, am schimbat tot ce se putea - senzor temperatura apa, bujii cu fisele aferente, set ambreiaj, pompa motorina de pe rezervor, semiaxa chiulasa, etc  si problema persista. As aprecia o recomandare, preferabil un service unde v-ati rezolvat voi problema asta, sa stie despre ce defect e vorba.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caută pe forum ca sigur gasesti.Eu am demontat acel plastic de la stergatoare si am scos mufa am scos Ecu,l-am curatat,am dat cu spray de contacte si nu am avut probleme.Pornea mai greu din cauza bujiilor(3arse),bateriei si am revizuit Si electromotorul.Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 06.01.2018 at 6:07 PM, WNT89 said:

Buna ziua si La multi ani !! 
Am un G4 1.9 TDI AXR din 2006 cu 194k la bord (reali ca sunt facuti de mine) . Si acum de cand e sezonul mai rece ... cand afara sunt sub 0 grade, cand pornesc masina la relanti am o mica cadere de turatie .. de la aprox 900 rpm la aprox 820 rpm si tremura motorul pt o jumatate de secunda dupa care isi revine ... face asta de 3>4 ori intr-un minut . Mentionez ca daca merg cu masina imediat dupa ce pornesc nu apare acest tremurat, si nici dupa 3>4 minute dupa ce s-a incalzit motorul cat de cat. Pe VAG Com la scanare nu imi apare nici o erroare ... si nici pe dongle obd bluetooth elm+torque. Masina se comporta normal , trage cum trebuie ... etc. De la ce ar putea sa fie ?

Problema sa majorat ... acum tremura motorul dupa 5 minute de la pornire  (daca nu e in sarcina) ... Daca e in viteza si merg  nu tremura .

Am facut o diagnoza cu VAG 4.09 si mi-a dat  codul de mai jos , pe care l-am sters si nu a mai reaparut :

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
            P0304 - 35-10 - - - Intermittent

 

La indicatiile colegilor am facut o masurare  si vedeti in link-ul de mai jos ce si cum. ( Mentionez ca am inceput sa filmez exact dupa ce am pornit motorul ... iar tremuratul apare incepand cu minutul 5:40

Trebuie sa umblu in motor ?  sa reconditionez injectorul 4 ? MENTIONEZ ca am schimbat filtru de motorina Mahle pe care il aveam de 12k km ... si am pus unul nou MANN  astazi ... si la fel .. acelasi tremurat

In atash am si 2 log-uri unul in mers si unul la relanti ..

 

 

 

O alta intrebare ar fi .... ca in senzorii cititi cu vag com  sau cu torque cu dongle  elm327 pe bluetoth..... temperatura maxima la coolant e de 78>80 grade (asta  cu pedala la podea si urcat un deal destul de mare) pe cand in bord imi indica 90 grade .... adica e ciudat ....  cum e normal ?  foto atasat 

 

temp.jpg

in_mers.csv

relanti.csv

Modificat de WNT89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problemă la cilindrul 4. Problemele pot fi la injector, oringuri, tacheţi, axa cu came. Prima dată dă jos capacul de la axa cu came şi vezi în ce stare sunt tacheţii şi  axa cu came. Sau poţi face un test de compresie şi o compresie anormală pe cilindrul 4 poate indica probleme la tachet sau axa.

Cu temperatura este destul de normal. La un diesel ajunge destul de greu la 90 grade, mai ales pe vremea asta, dar ceasul arată 90 într-o gamă mai largă de temperaturi. Aici tot  ce poţi verifica este dacă diferenţa dintre temperatura indicată pe vcds pe engine este apropiată de cea de pe instruments, asta ca să fii sigur că senzorul este ok. Oricum nu asta generează problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, WNT89 said:

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
            P0304 - 35-10 - - - Intermittent

sau incearca sa strangi mufele la injectoare

cantitate injectata la relanti trebuie sa fie in jur de 4-5mg...cu motorul la 90 de grade fara consumatori

schimba injectoarele 3 cu 4 intre ele,daca corectia se muta pe cil 3 schimbi injectorul

 

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi vezi ce valori sunt şi pe grupurile 18 şi 23

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Probabil injectorul 4 trebuie schimbat, dar trebuie verificate conform pașilor dați de colegii de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎06‎/‎04‎/‎2018 at 9:03 PM, lupo_bv said:

Şi vezi ce valori sunt şi pe grupurile 18 şi 23

am atasat

vg00.jpg

vg11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!