Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Injector 4 dus cred ca din cauza lui il trage și pe 1,2 in jos. Daca tot le dai jos sa pui si kit de inele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil inj 4 cu probleme,dar trebuie verificate si axa cu came si cablajul....axr ul are injectoare cu terminatia AG la fel ca bxe bkc ul...poti lua si sh ,o reconditionare e 1800 de roni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este ca la rece doar pornește greu în rest am observat ca nu mai tremură la relanti  si consumul sta la 0.8  l/h , 0.9 l/h , vând se încălzește o ia razna  sare consumul la 1.2 l/h începe sa tremure .

Sa fie de la injectorul 4 ? 

Dacă îi iau un aditiv de curățare injectoare sau sa îi bag niște ulei în 2t în motorina ? Mă gândesc ca poate se curata și nu mai face ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza gr 1,4,13 si 15 sa vedem avans ,consumul, IQ....

Cel mai bun additiv e alt injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu o problema cu un axr 101 cp, de curand i-am schimbat distributia +filtre +pompa de apa+ulei.
Am facut un drum de 150 de km, dupa care cand sa pornesc de pe loc imi murea motorul, am turat putin ca sa o misc de pe loc la 3000 rpm si am miscat-o.

De atunci de fiecare data cand o pornesc in jur de 1800-2000 rpm mi se aude un cloncanit si doar in viteza a doua si merge in suturi, o posibila cauza ar fi motorina proasta(cred ca a avut exces de apa).
Dupa ce motorul se incalzeste, nu mai merge in suturi,dar parca nici masina nu mai trage la fel de bine.Ce opinii?

Multumesc

Modificat de iony15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e motorina proasta cu apa, scoate toata motorina din rezervor sub bancheta din spate dreapta este pompa de motorina, demontezi pompa o scoti si scoti motorina, apoi schimbi filtru de motorina si n-ar strica si ceva aditiv de curatare. Apoi un log in mers sa vedem daca turbina si ceilalti senzori sunt in mintile lor ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema era furtunul de la turbina care a sarit cand am turat-o mai tare.

PS. Sunt incepator intr-ale masinii.Multumesc frumos

 

Modificat de iony15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!
Recent, nevoit din cauza unei erori de la mufa unui airbag, am pus tester-ul pe masina mea din semnatura, VW Golf 4 Variant, 1.9 tdi AXR din 2005 si mi-a returnat urmatorul cod de eroare:

1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
            P3007 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A


Eroarea se poate sterge, insa apare dupa un drum cu masina, adica ieri de când am vazut-o prima data, am sters-o, iar azi dupa un drum de cca. 20 de km., am gasit-o iar si iar am sters-o. Apoi am pornit de 2 ori motorul si a pornit bine asa cu stiam eu ca porneste si eroarea nu a aparut deocamdata. Masina din fericire nu are simptome foarte evidente, cateodata dar destul de des ca sa observ totusi, motorul porneste putin mai greu, si parca cu un mic hop, iar si când este cald, porneste tot asa putin mai greut, insa asta nu se intampla des si nu i-am dat atentie. Mai bine spus am observat, insa nu vedeam vreo explicatie plauzibila, pâna ieri când am vazut eroarea de mai sus. Nu vreau sa neglijez problema si pe urma sa fac reparatii mai costisitoare, sau sa ramân cu masina cine stie pe unde!
Din cate am cautat eu pe net si pe forum ar trebui sa verific 3 lucuri: siguranta, cablajul de la senzori, curatat senzor????? si in final sa schimb senzorul cu totul.

1. Care anume este acea siguranta pe care trebuie sa o verific?

2. Senzorul re 3 fire, insa care este corespondenta dintre mufa de legatura a senzorului si pinii de la ECU? Banuiesc ca acolo ajung cele 3 fire? Cabajul propriu-zis al senzorului cum pot sa-l verific, mi-ati putea spune eventual ce rezistente trebuie sa aiba intre cele 3 fire, luate 2 câte 2?

3. Chiar merita curatat senzorul? Adica chiar se poate murdari cu ceva, caci este de fapt un senzor Hall, sau intr-adevar merita dat jos si curatat?

4. Daca nu reusesc repede sa rezolv verificarile preliminare de mai sus, exista pericolul ca masina sa nu mai porneasca, adica sa ramân pe undeva cu ea? In primavara, mi s-a intâmplat asa ceva, insa am avut noroc ca s-a intâmplat chiar acasa in parcare. S-a oprit motorul ,exact când am ajuns acasa si nu a mai pornit. Defect a fost senzorul de turatie arbore cotit G28, dar acesta avea defect permanent, No signal, sau ceva in genul acesta. De fapt s-a copt cablajul senzorului, bucata de cablu dintre senzor si mufa sa. Am inlocuit senzorul cu unul nou OEM si am rezolvat problema. Ma gândesc sa nu fi patit si cablul lui G40 la fel!


Daca cineva a mai avut problema asta m-ar ajuta enorm sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o.
In caz ca trebuie sa schimb senzorul ce ar fi cel mai bine sa cumpar? La magazinele online de piese auto preturile variaza intre 85 si 400 de RON in functie de producatori. Cel mai scump cel de cca. 400 de lei este cel OEM. Am vazut un BERU pe la 200 de lei. Este de incredere, ce spuneti?
Scuze de postarea lunga dar am incercat sa fiu cat mai explicit.
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, Remus66 said:

Din cate am cautat eu pe net si pe forum ar trebui sa verific 3 lucuri: siguranta, cablajul de la senzori, curatat senzor

ai omis avansul/distributia...motorul porneste si cu mufa de la senzor scoasa,cei drept un pic mai greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, pentru raspuns, insa distributa a fost schimbata in 2013 si de atunci nici nu s-a mai umblat la ea si nici probleme vis-a-vis de ea nu am avut. Pun testerul pe masina din când in când si nu am avut vreo eroare. Conduc chiar foarte moderat, nu bruschez motorul, asa ca nu vad ca de aici sa vina problema. In opinia mea este tot ceva legat de senzor si/sau de circuitul sau, prin urmare, astept de la colegii care au mai trecut prin asta si/sau sunt mai bine documentati, raspunsuri la intrebarile din postul meu de mai sus.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si La multi ani !! 
Am un G4 1.9 TDI AXR din 2006 cu 194k la bord (reali ca sunt facuti de mine) . Si acum de cand e sezonul mai rece ... cand afara sunt sub 0 grade, cand pornesc masina la relanti am o mica cadere de turatie .. de la aprox 900 rpm la aprox 820 rpm si tremura motorul pt o jumatate de secunda dupa care isi revine ... face asta de 3>4 ori intr-un minut . Mentionez ca daca merg cu masina imediat dupa ce pornesc nu apare acest tremurat, si nici dupa 3>4 minute dupa ce s-a incalzit motorul cat de cat. Pe VAG Com la scanare nu imi apare nici o erroare ... si nici pe dongle obd bluetooth elm+torque. Masina se comporta normal , trage cum trebuie ... etc. De la ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Eu am AXR pd de 6 ani si tot de 6 ani are aleatoriu acel tremurat pentru o fractiune de sec.

Din ce m-am interesat am inteles ca este normal la pd-uri acest tremurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e normal ... adica eu am masina din 2009 si niciodata nu am avut acest tremurat aleeatoriu la relanti la rece ....

Bateria este ok , incarca bine alternatorul , nu sunt probleme de pornire , bujiile incandescente sunt ok ..

Legat de motorina ..in ultimii 2 ani am mers doar pe OMV. De 3 luni de când se manifesta am incercat cu Rompetrol , LUKOIL , Petrom și OMV ... La fel ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Si eu am incercat sa caut fel si fel de rezolvari dar nimic.Diagnoza curata ,functionare normala mai putin acel tremurat.Poate ai noroc sa dai peste cineva competent sa rezolve problema.Eu te urmaresc cu mult interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb ca ma .. sa nu fie un inceput de problema mai mare ... si na poate se poate rezolva acum fara sa fie mai costisitor mai tarziu.

Inca nu am fost la service cu ea ... pentru ca nu prea am timp (am program cam aiurea la serviciul actual) ...  si nici ceva major nu mi se pare acum ..

Ce ma gandesc eu .. e ca ar fi  de la un injector care face fite si se mai blocheaza cand e rece ... ca si cum ar merge pt juma de secunda in 3 pistoane ...

Daca zici ca ai problema asta demult si nu s-a manifestat altfel ...am sa astept si eu pana prin primavara sa vad daca mai face  cand revine caldura.

In vara am in plan sa ii dau galeria de admisie si egr-ul jos sa le curat.... ca nu sa facut niciodata treaba asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi uită-te în grupul 013 și vezi atunci când apare tremuratul dacă se schimbă compensațiile injectoarelor. Dacă este să aibă vreunul probleme major se va vedea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la romytaxi in Radauti cu o intrebare (eu il recomand), intr-adevar la PD apare acel tremurat la kilometri multi, daca nu ai deviatii mari pe injectoare nu prea ai ce sa-i faci cred, se poate regla rpm-ul la ralanti sa fie un pic mai sus si e posibil sa dispara acel tremurat, sau sa nu-l mai simti cel putin .

Ce deviatii ai pe injectoare la ralanti la rece, la cald ?

Ca si idee, tremuratul e din cauza ca nu sunt egale contributiile cilindrilor la rotatia motorului, si in mod normal de asta se ocupa ISC cu acele corectii ale injectoarelor .

Dar poate sa fie si o cauza mecanica, nush poate sunt niste pierderi de compresie doar la rece pe un cilindru care apoi dispar sau chestii de genul ... daca in rest motorul merge bine nush daca merita sa bagi bani in treaba asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Interfata Diagnoza KKL USB ce ruleaza  VAG COM 409.1 ( instalam un xp pe un laptop mai vechi .. pt ca pt ala avea drivere cablul)... momentan laptopul ala nu vrea sa mai porneasca ... iar pe  laptop mai nou am windows 10 ...

Am sa  fac rost de alt laptop si am sa testez... 

Nu prea ma pricep la VAG com ... unde ar trebui sa intru mai exact ? ... tot ce am facut pana acum a fost .. scanare .. stergere errori ... iar in 2009  cand am adus masina din DE >> activare functie range ... schimbare limba ... modificat ciclu de lucru EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 21/07/2015 at 10:47 PM, cuiuda said:

Salut

Ai rezolvarea pe mail...


Buna seara, intampin aceleasi difficultati ca si colegul Bogdan... tot motor AXR...

Citind topicul am aflat de la Dvs ca rezolvarea poate fi efectuata si in regim DIY si se pare ca cu succes ;)

s_ar putea sa ma indrumati prin cateva informatii pe privat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un golf 4 axr si am o problema. In mers uneori se plafoneaza. Destul de rar s-a intamplat asta. Aveam membrana la egr defecta. Am crezut ca pierde vacuum pe acolo. Am schimbat egr cu unu nou si tot mai face din cand in cand. Nu are anumite simptome sa depasesc o anumita viteza sau turatie ca sa se plafoneze. Nu se aprinde nici un martor in bord. Martorii cand pun contactul sunt functionali. Nu stiu de la ce ar putea fi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai verificat supapa controlului de vacuum? Eu am avut membrana sparta si pierdeam vacuum pe acolo iar dupa ce am schimbat-o problema s-a remediat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Alin19 said:

17500041_1454580271238987_1163419160_o.thumb.jpg.5f857d63c960e65e669567bb0728a513.jpg.639126b76a217069cd8d38ca4a14723c.jpg

 

 

Modificat de Lac0ste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna asta ca a fost schimbata acum ceva timp , am verificat acum si e functionala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!