Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

De curand, o noua problema s-a ivit la AXR-ul meu. Dupa ce merg cativa km cu masina (in jur de 20-30 km), incepe sa se intrerupa in mers in orice treapta. Fie ca accelerez, fie ca merg cu o viteza constanta. Doar cand merg cu viteza foarte mare sau o turez la maxim, dispare aceasta intrerupere. Nu stiu cum sa explic mai bine... Am pus tester-ul pe ea si la motor nu apare nicio eroare. Din cand in cand, la senzorul G28 apare o eroare, dar o sterg mereu (Implausible Signal - Intermittent). Aceasta intrerupere are legatura cu faptu' ca motoru' trepideaza la relanti? In legatura cu trepidatul, am dus-o la cineva si a spus ca ar fi de la tacheti, de la axul cu came. Am verificat cu testeru' si injectoarele. La cald:

 

Address 01: Engine  (038 906 019 CR)
 
17:21:57
  0.21 mg/str   Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  -1.06 mg/str   Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.24 mg/str   Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  1.11 mg/str   Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

  882 /min   Engine speed rpm

 

Si la rece:

 

  Address 01: Engine  (038 906 019 CR)
 
15:53:42
  924 /min   Engine speed 790-870
  903 /min   Engine speed 790-870
  903 /min   Engine speed 790-870
  903 /min   Engine speed 790-870
  903 /min   Engine speed rpm
  0.21 mg/str   Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.52 mg/str   Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.26 mg/str   Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.52 mg/str   Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
  924 /min   Engine speed rpm
  0.40 l/h   Fuel Consumption 
Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara !

Am si aceeasi problema cu un Golf 4 2004 AXR, va rog sa-mi dati nr baiatului din Turda daca sunteti amabil . 

Va multumesc mult !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Si axr-u meu are o problema,  cand o turez  peste 3000 rpm dintr-o data nu mai trage , dupa ce o opresc si o pornesc isi revine si daca ma dau iar la ea din nou isi pierde  puterea . Am pus-o pe tester la reprezentanta si dadea sensoru de presiune al turbinei , l-am schimbat si la fel face dar nu se mai aprinde niciun martor . Stie cineva ce ar putea fi ca pana acum la cateva service-uri nu si-au dat seama de la ce ar fi problema. Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut un log in mers, cu VCDS-ul, pe campurile 003, 010 si 011 - sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandru90

 

verifica tubulatura turbo-intercooler , actuatorul vacuumatic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Un cod de bujii incandescente pentru golf4 1,9 tdi,motor axr,poate cineva sa mi-l dea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

vreau sa schimb garnitura de la capacul curbuturilor, a inceput sa dea semne de oboseala ( supureaza ) in partea dinspre cutia de viteze , ptr cine a mai facut acesta operatiune , este nevoie sa cumpar doar garnitura in sine sau se mai adauga la montaj si silicon ?

O marca ptr garnitura ?

Cam ce recomandati ?

Cu stima .

 

Ai mai schimbat garnitura si daca da cum ai procedat ?

In manual spune ca se pune silicon doar unde sunt acele trecere peste capetele axului cu came, si trebuie stransa cu cheia dinamometrica intr-o anumita ordine .

Eu am reusit sa gasesc o garnitura de la ELRING si vreau sa o schimb in curand, in combinatie cu o verificare a axului cu came, inlocuire cablaj injectoare si reglaj injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc GTD,sper sa-ti fiu si eu de ajutor candva !

Modificat de tapa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai schimbato, am schimbat masina cu totul .

Am trecut la golf 4 , an 2004, cod bca , 1.4 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am un Golf 4, din 2003, motor AXR, 74kw, motorina si cer o parere de la cei care au aceasta masina sau modele similare.

 

Ce sa intampla...? Incepand cu primavara aceasta, in special in diminetile reci si cu umezeala (asta am retinut) dupa ce pornesc masina si plec, la scurt timp(maxim 10 min. sau 2-3 km parcursi) imi aparare in bord martorul de ESP iar motorul vibreaza groaznic, nu se mai tureaza si nu mai trage, si chiar nu mi se pare, chiar daca calc acceleratia pana la podea..nimic, mort. Nu se opreste din functionat dar nu mai trage. La primele aparitii a problemei, opream motorul din cheie si reporneam si gata, problema/martorul disparea complet. Am facut asa de cca. 5 ori, prin lunile ianuarie- martie si pana ieri nu am mai avut probleme.

Ieri a fost ceva mai nasol, am repetat "tartamentul" meu cu oprit-pornit si nimic. A luat-o intrun final dar dupa 10 min. de oprit pornit in plin trafic.

Acum vreo 6 luni, am fost cu masina la un tip care a pus un tester pe ea, atunci aveam o problema la senzorul de ABS parca, ceva pe la discurile de frana. El mi-a zis ca ar vedea o eroare la unul din injectoare, nu avea aceeasi parametri ca si celelalte 3, la injectorul 2 valorile erau pe undeva sub mijlocul celorlalte. El zicea ca nu e mort dar ii aparea o problema. Sa fie legat de asta?

 

Aveti idee de la ce poate fi, s-a mai intamplat asa ceva cuiva?

Modificat de gavroche83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara o scanare recenta nu avem de unde sa stim. Cert este ca vei gasi o eroare stocata , legata de ce ti se intmpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai probleme cu unul din injectoare. Cel mai probabil, iti da rateu si masina nu se mai accelereaza si incepe sa trepideze. In plus, se aprinde si martoru' ESP. Daca ai computer de bord, consumu' la ralanti o sa fie de 0.8 l/h si motoru' devine zgomotos. Asa am patit eu la Golf cu aceeasi motorizare. Fa o diagnoza mai intai, vezi ce erori ai. Oricum, din cele spuse de tine e posibil sa fie problema de contact la unul dintre injectoare. Incearca sa dai jos capacul care acopera injectoarele, scoti mufele din ele si le cureti cu un spray de contacte electrice. Intareste si contactele din mufe. Sa scoti cu grija mufele. Eu am dat si pe pinii din injectoare cu spray. N-am mai avut probleme de atunci (din noiembrie anul trecut). Mai intai, vezi ce erori ai si fa si un log la injectoare ca sa vezi ce valori iti indica. Daca nu se rezolva cu spray de contacte si intarire la mufe, e posibil sa fi nevoit sa schimbi injectoru' si unul de AXR e mai scump fata de celelalte motorizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele nu aprind martorul de ESP din ce stiu eu, in schimb senzorul de ABS da .

Probabil ca are probleme mai multe si destul de mari daca se comporta in asa hal masina .

Numai un scan ne poate lamuri .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, injectoarele iti aprind martorul ESP. Desfa capacul la culbutori si intareste contactele la mufele injectoarelor. E o problema des intalnita, nu numai la AXR. In majoritatea cazurilor se rezolva asa. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand motorul merge in mod de avarie se aprinde si ABS ESP , pentru ca nu mai merg anumite functii de stabilitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci imi fac mea culpa, tre sa fie groasa rau daca se aprinde si ESP eu n-as mai merge cu masina asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de erorile care apar la injectoare (gen Misfire sau Electrical Malfunction), mai apare si aceasta (care aprinde martoru' ESP):

 

01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet. Strange contactele la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
seicarin_leu

salut.mai ai cumva nr de tel acelui baiat din turda care se ocupa cu calculatoare auto la Golf 4 sau macar numele ceva???


Ulise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La masina din semnatura Axr 2004 1.9Tdi i-am facut distributia la 120k si acum am 180k nicio problema intre timp grava.

Cand e necesara de facut iar?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am deja 7 ani wow. Deci ar trebui sa o fac urgent! Cat mai sunt piesele pentru ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul pt kit oem cred ca este 038198119A ~500 ron fara pompa apa dar verifica oricum dupa seria ta de sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc f mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!