Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Salut ! Eu sunt inscris decurand pe acest forum, si nu prea ma descurc . In legatura cu pornirea greoaie doresc sa va ajut sa rezolvati problema. Sunt multe de povestit si sper sa nu tratati cu indiferenta ceea ce va povestesc. Eu am VW Bora 1,9 TDI cu motor AXR. Am mers la servis VW,la Skoda,la particulari si dupa ce mi-au facut diagnoza cu Vag Com imi aparea Sporadic Plausibile Signal G28 (senzorul de turatie).Toti acestia nu m-au ajutat cu nimic. Am cheltuit o gramada de bani, am schimbat Bujii incandescente, Bateria acumulator 12V, Senzorul de turatie,etc toate acestea la indemnul specialistilor profesionisti. Simptomele de pornire greoaie le aveam cel mai des cand mergeam prin ploaie, spalam masina, s-au era umezeala si imediat dupa pornire imi ramanea marcarul ESP aprins si nu mi se stingea nici actionat manual. M-am documentat dupa forum VW si intr-o zi mi-am luat inima-n dinti si am desfacut stergatoarele, am tras grila de plastic de acopera filtrul de polen (aceasta este infipta in in partea de jos a chederului de la parbriz). Sub aceasta se afla calculatorul masinii pe centru. Am scos cu grija mufa in care se descarca conductoarele elecrice, am deschis capacul mufei si dupa ce am curatat cu alcool contactele unde sunt sudate firele electrice, am pus silicon negru cu grija printre fire, am pus capacul la loc, am introdus furtunul flexibil care protejaza firele in el,am izolat si capacul si furtunul cu silicon,dupa care am bagat mufa la loc in calculator,izoland-o si pe aceasta cu silicon. Peste calculator am pus un film, (radiografia mea de la picior) pt. ca apa si umezeala sa nu mai ajunga la mufa calculatorului.Am montat masca, stergatoarele si facut proba. De la prima pornire am simtit ca este alta masina. Am facut peste 10 porniri si toate au fost OK. Aceasta sa intamplat in luna Mai 2010, iar acum suntem in Octombrie si nu am mai avut probleme nici la spalat, nici cand am mers prin ploaie. ATENTIE: Calculatorul are doua mufe una stanga, alta dreapta. Voi sa scoateti mufa din dreapta si mai departe faceti ce v-am povestit. In aceasta mufa intra conductoarele care vin de la G28. Din senzorul G28 pleaca 3 fire, dar la calculator ajung doar doua, pt. ca in mufa de la calculator intre doua din cele trei fire. In copex, la o distanta de 10-13 cm apare o jonctiune cu manson termic si din aceasta pleaca un singur fir spre calculator. Practic de la G28 pleaca 3 fire, dar ajung numai doua, acestea ajungand in mufa pe pinii 102, 110.Initial am masurat si eu cu aparatul si am crezut ca este scurt intre fire (punere la masa) si da informatia gresita calculatorului. Am desfacut copexul de la mufa in care erau firele crezand ca gasesc acel scurt si culmea am gasit acea jonctiune de care va vorbeam mai devreme. Toata problema este ca: calculatorul aflandu-se sub grila din fata care are gauri de aerisire,cu timpul copexul se trage din mufa si patrunde umezeala provocand asfel aceste erori catre calculator, dar acestea manifestandu-se in mai multe feluri (diferiti maecari de avertizare la bord). Am asteptat pana acum sa-mi mai faca probleme, dar totul este OK. Mi-am cumparat si interfata, am luat softul si imi fac singur diagnoza,dar eroarea de senzor G28 nu a mai aparut. Pot sa va recomand cu incredere sa faceti ceea ce am facut eu, pt. ca ajunsesem la disperare si meseriasii pt. un lucru banal te rup la bani. Sunt sigur ca altii au descoperit acest fenomen de mult ,dar nu l-au spus si au facut ciubucuri bune. Asa sunt romanii,individualisti. Multumim realizatorilor acestui forum care ne ajuta sa ne rezolvam singuri problemele. Eu atat am avut de povestit, sper sa luati in serios si sa aveti mult,mult succes. Iar eu va multumesc pt. rabdare. Paaa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Eu sunt inscris decurand pe acest forum, si nu prea ma descurc . In legatura cu pornirea greoaie doresc sa va ajut sa rezolvati problema. Sunt multe de povestit si sper sa nu tratati cu indiferenta ceea ce va povestesc. Eu am VW Bora 1,9 TDI cu motor AXR. Am mers la servis VW,la Skoda,la particulari si dupa ce mi-au facut diagnoza cu Vag Com imi aparea Sporadic Plausibile Signal G28 (senzorul de turatie).Toti acestia nu m-au ajutat cu nimic. Am cheltuit o gramada de bani, am schimbat Bujii incandescente, Bateria acumulator 12V, Senzorul de turatie,etc toate acestea la indemnul specialistilor profesionisti. Simptomele de pornire greoaie le aveam cel mai des cand mergeam prin ploaie, spalam masina, s-au era umezeala si imediat dupa pornire imi ramanea marcarul ESP aprins si nu mi se stingea nici actionat manual. M-am documentat dupa forum VW si intr-o zi mi-am luat inima-n dinti si am desfacut stergatoarele, am tras grila de plastic de acopera filtrul de polen (aceasta este infipta in in partea de jos a chederului de la parbriz). Sub aceasta se afla calculatorul masinii pe centru. Am scos cu grija mufa in care se descarca conductoarele elecrice, am deschis capacul mufei si dupa ce am curatat cu alcool contactele unde sunt sudate firele electrice, am pus silicon negru cu grija printre fire, am pus capacul la loc, am introdus furtunul flexibil care protejaza firele in el,am izolat si capacul si furtunul cu silicon,dupa care am bagat mufa la loc in calculator,izoland-o si pe aceasta cu silicon. Peste calculator am pus un film, (radiografia mea de la picior) pt. ca apa si umezeala sa nu mai ajunga la mufa calculatorului.Am montat masca, stergatoarele si facut proba. De la prima pornire am simtit ca este alta masina. Am facut peste 10 porniri si toate au fost OK. Aceasta sa intamplat in luna Mai 2010, iar acum suntem in Octombrie si nu am mai avut probleme nici la spalat, nici cand am mers prin ploaie. ATENTIE: Calculatorul are doua mufe una stanga, alta dreapta. Voi sa scoateti mufa din dreapta si mai departe faceti ce v-am povestit. In aceasta mufa intra conductoarele care vin de la G28. Din senzorul G28 pleaca 3 fire, dar la calculator ajung doar doua, pt. ca in mufa de la calculator intre doua din cele trei fire. In copex, la o distanta de 10-13 cm apare o jonctiune cu manson termic si din aceasta pleaca un singur fir spre calculator. Practic de la G28 pleaca 3 fire, dar ajung numai doua, acestea ajungand in mufa pe pinii 102, 110.Initial am masurat si eu cu aparatul si am crezut ca este scurt intre fire (punere la masa) si da informatia gresita calculatorului. Am desfacut copexul de la mufa in care erau firele crezand ca gasesc acel scurt si culmea am gasit acea jonctiune de care va vorbeam mai devreme. Toata problema este ca: calculatorul aflandu-se sub grila din fata care are gauri de aerisire,cu timpul copexul se trage din mufa si patrunde umezeala provocand asfel aceste erori catre calculator, dar acestea manifestandu-se in mai multe feluri (diferiti marcari de avertizare la bord). Am asteptat pana acum sa-mi mai faca probleme, dar totul este OK. Mi-am cumparat si interfata, am luat softul si imi fac singur diagnoza,dar eroarea de senzor G28 nu a mai aparut. Pot sa va recomand cu incredere sa faceti ceea ce am facut eu, pt. ca ajunsesem la disperare si meseriasii pt. un lucru banal te rup la bani. Un an am disperat si eu, imi venea sa o vand. Sunt sigur ca altii au descoperit acest fenomen de mult ,dar nu l-au spus si au facut ciubucuri bune. Asa sunt romanii,individualisti. Multumim realizatorilor acestui forum care ne ajuta sa ne rezolvam singuri problemele. Eu atat am avut de povestit, sper sa luati in serios si sa aveti mult,mult succes. Iar eu va multumesc pt. rabdare. Paaa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In manual gasiti:

Pt martorul luminos "in spirala". ------ Pt martorul luminos gaze de evacuare ("motor")

preincalzireyc3.jpgmartmotorox3.jpg

Salut!

Detin si eu un Golf 4 1.9 TDI, motor axr si mi-a aparut in bord mesajul referitor la gazele de evacuare, mai exact: abgas werkstatt, iar becul martor cu motorul sta aprins.

As vrea sa stiu daca i s-a mai intamplat cuiva? si daca stiti de la ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual gasiti:

Pt martorul luminos "in spirala". ------ Pt martorul luminos gaze de evacuare ("motor")

preincalzireyc3.jpgmartmotorox3.jpg

Salut!

Detin si eu un Golf 4 1.9 TDI, motor axr si mi-a aparut in bord mesajul referitor la gazele de evacuare, mai exact: abgas werkstatt, iar becul martor cu motorul sta aprins.

As vrea sa stiu daca i s-a mai intamplat cuiva? si daca stiti de la ce poate sa fie?

Curata EGR-ul ptr. inceput si fa-i o diagnoza. Bafta si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi forumisti cei care aveti problema asta cu ponirea grea la ploaie si dupa ce spalati masina nu mai tot izolati , lipiti , etc., astea-s prostii , si eu am patit treaba asta ,si am incercat tot felul de improvizatii unele cu oarecare succes, vedeti posturile mele mai la inceputul topicului.

Problema este la firul negru care merge la calculator de la senzor.Cine se pricepe , rezolva singur treaba exact cum spune Enrico mai sus si da poze clare.Cine nu se pricepe poate sa mearga unde mi-am rezolvat eu problema , mai ales cei de pe langa Cluj, omul care m-a rezolvat pe mine este din Turda si se rezolva in cel mult 30-40 minute.Cei ce sunt interesati , am telefonul baiatului astuia ,un electromist auto, priceput.

Deci inca odata nu mai bajbaiti, problema e veche si rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Eu sunt inscris decurand pe acest forum, si nu prea ma descurc . In legatura cu pornirea greoaie doresc sa va ajut sa rezolvati problema. Sunt multe de povestit si sper sa nu tratati cu indiferenta ceea ce va povestesc. Eu am VW Bora 1,9 TDI cu motor AXR. Am mers la servis VW,la Skoda,la particulari si dupa ce mi-au facut diagnoza cu Vag Com imi aparea Sporadic Plausibile Signal G28 (senzorul de turatie).Toti acestia nu m-au ajutat cu nimic. Am cheltuit o gramada de bani, am schimbat Bujii incandescente, Bateria acumulator 12V, Senzorul de turatie,etc toate acestea la indemnul specialistilor profesionisti. Simptomele de pornire greoaie le aveam cel mai des cand mergeam prin ploaie, spalam masina, s-au era umezeala si imediat dupa pornire imi ramanea marcarul ESP aprins si nu mi se stingea nici actionat manual. M-am documentat dupa forum VW si intr-o zi mi-am luat inima-n dinti si am desfacut stergatoarele, am tras grila de plastic de acopera filtrul de polen (aceasta este infipta in in partea de jos a chederului de la parbriz). Sub aceasta se afla calculatorul masinii pe centru. Am scos cu grija mufa in care se descarca conductoarele elecrice, am deschis capacul mufei si dupa ce am curatat cu alcool contactele unde sunt sudate firele electrice, am pus silicon negru cu grija printre fire, am pus capacul la loc, am introdus furtunul flexibil care protejaza firele in el,am izolat si capacul si furtunul cu silicon,dupa care am bagat mufa la loc in calculator,izoland-o si pe aceasta cu silicon. Peste calculator am pus un film, (radiografia mea de la picior) pt. ca apa si umezeala sa nu mai ajunga la mufa calculatorului.Am montat masca, stergatoarele si facut proba. De la prima pornire am simtit ca este alta masina. Am facut peste 10 porniri si toate au fost OK. Aceasta sa intamplat in luna Mai 2010, iar acum suntem in Octombrie si nu am mai avut probleme nici la spalat, nici cand am mers prin ploaie. ATENTIE: Calculatorul are doua mufe una stanga, alta dreapta. Voi sa scoateti mufa din dreapta si mai departe faceti ce v-am povestit. In aceasta mufa intra conductoarele care vin de la G28. Din senzorul G28 pleaca 3 fire, dar la calculator ajung doar doua, pt. ca in mufa de la calculator intre doua din cele trei fire. In copex, la o distanta de 10-13 cm apare o jonctiune cu manson termic si din aceasta pleaca un singur fir spre calculator. Practic de la G28 pleaca 3 fire, dar ajung numai doua, acestea ajungand in mufa pe pinii 102, 110.Initial am masurat si eu cu aparatul si am crezut ca este scurt intre fire (punere la masa) si da informatia gresita calculatorului. Am desfacut copexul de la mufa in care erau firele crezand ca gasesc acel scurt si culmea am gasit acea jonctiune de care va vorbeam mai devreme. Toata problema este ca: calculatorul aflandu-se sub grila din fata care are gauri de aerisire,cu timpul copexul se trage din mufa si patrunde umezeala provocand asfel aceste erori catre calculator, dar acestea manifestandu-se in mai multe feluri (diferiti marcari de avertizare la bord). Am asteptat pana acum sa-mi mai faca probleme, dar totul este OK. Mi-am cumparat si interfata, am luat softul si imi fac singur diagnoza,dar eroarea de senzor G28 nu a mai aparut. Pot sa va recomand cu incredere sa faceti ceea ce am facut eu, pt. ca ajunsesem la disperare si meseriasii pt. un lucru banal te rup la bani. Un an am disperat si eu, imi venea sa o vand. Sunt sigur ca altii au descoperit acest fenomen de mult ,dar nu l-au spus si au facut ciubucuri bune. Asa sunt romanii,individualisti. Multumim realizatorilor acestui forum care ne ajuta sa ne rezolvam singuri problemele. Eu atat am avut de povestit, sper sa luati in serios si sa aveti mult,mult succes. Iar eu va multumesc pt. rabdare. Paaa!

Confirm cele spuse de mario: eu am aproape 6 luni de cand am scapat de aceste probleme. Pe langa cele descrise de Mario, am repozitionat cele 3 trunchiuri de cablu,( care sunt dispuse pe peretele dinspre motor), si le-am izolat foarte bine. Precizez ca aceste cabluri erau pur si simplu mucegaite , deoarece toata apa de langa axul stergatorului din stanga, se scurgea pe aceste cabluri. Multumesc Bergamasco!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am gasit rezolvarea dat jos grila din fata si am bagat silicon la mufele la computerul de bord insa tot se aprindea dar mai greu iar apoi am dat iar jos grila ,din greseala am crapat si parbrizul mare atentie cand dati grila jos si am izolat toate firele de sub grila si acum nu mai am probleme inainte la orice ploaie sau spalare aceiasi problema.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sa traiesti omule!!! am vazut ca esti tatic pe forumul vw si ma gandeam poate ma ajuti si pe mine cu un sfat ca sunt disperat si terminat de nervi de bani si de tot!!!!!!!!! am un passat din 99 1.9 tdi pd cod ajm, si i-am schimbat motorul ca era praf ala.. tot cu un ajm dar de golf. mi-am pastrat la el injectoarele si toti senzorii, deci motoru intact fara astea 2 lucruri, si cand sa il pun pe cel bun am vazut ca la roata aia zimtata de pe arbore lipsesc 2 dinti, am intrebat mecanicu asta de cartier si mi-a zis ca e normal.. am lasat-o asa, am pus motoru si hai sa il pornesc si .. surpriza, dadea sa porneasca si oprea imediat in 2 sec cel mult!!! dai la automat de 30 de ori, tragea nimic etc... intr-un final hai sa punem testeru ca deh... am umblat la tot etc are erori , l-am pus si dadea eroare la senzorul de temperatura de antigel g62, 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent si la senzorul de turatie g28, no signal. bineinteles baiatu cu tester bai schimba-l pe asta ca de aceea nu porneste, l-am schimbat sh.. nimic aceeasi chestie, porneste si se opreste, am pus iar un alt tester pe el, si mi-a dat iar eroare la senzoru de antigel si la g28 cu signal implaussibil, 4141 atat.. si timp d 2 luni am cautat pe toate forumurile posibile si imposibile de eroare asta si nu am gasit mare lucru, ba schimba bateria ba verifica nuj ce cabluri etc... vreau sa iti zik ca vechiu motor pe care l-am schimbat, am desfacut roata aceea zimtata si SURPRIZA, nu are acei dinti lipsa ci cate un dinte mai lat de 2cm aproape... pe cand roata asta dupa motoru ajm de golf4 sunt 2 dinti lipsa ca semn.... si de aici toti mi-au zis ca am muncit degeaba. ca trebuie dat motoru jos iar sa desfac tot arborele etc sa pierd garantia la motoru asta si nu imi este decat sa nu stric ceva ca in ala am rupt cateva suruburi in chiulasa, numa de cate ori am reglat injectoarele...:((((( m rog si am zis nu mai desfac nimic ca am dat 30 de mil sa imi bat joc si de motoru asta.. si frate de aproape 3 luni ma chinui sa aflu sa fac masina, nemaiavand bani de service si etc ... si am luat- prin eliminare cu senzoru asta. am zis ca nu o avea asta viteza necesara fiind sh, l-am masurat arata 540 ohmi, am comandat totusi unu nou la fel are... l-am dat retur, si tot acum m-am gandit sa ma uit la senzoru asta de turatie de golf pe net sa ii vad viteza daca este aceeasi, si am vazut ca difera enorm are 1200ohmi, si m-am gandit eu acum intr-un final ma daca roata e de golf hai sa ii pun si senzor de golf, fiind acelasi cod 038907319 doar difera o litera de la urma golfu are F si passat E, si l-am pus pe asta la fel face, am schimbat filtru de motorina ca imi tragea si aer, si la fel, poate la a 10 cheia ramane pornit vreo 10 sec, merge ca dracu tremura tot motoru de la injectoare si turometru nu urca mai mult de 200rtm, si nimic la acceleratie dupa care se opreste, am umblat la egr la supapa sa nu fie blocata am dat cu spray peste de contacte, si am pus un alt tester in seara asta de la un binevoitor care ma vazut la masina k ma chinui de atatea luni singur, si ma ajutat el cu testeru lui, si astea sunt valorile le atatsez mai jos.. ce vreau sa iti zic.. sunt doua testere diferite primu este cu senzoru de turatie de golf si al 2 cu senzoru sh de passatu meu.. si eroare este diferita la ele daca esti atent.. prima este cu 35-10 si al doilea cu 35-00. te rog si eu uite-te si poate ma poti ajuta cu un sfat ca numai stiu incotro sa o iau cu ea:( eu ma gandeam ca nu vede roata aia zimtata fiind de golf... dar porneste totusi din ineritie mai mult si am vazut in seara asta ca nu intra deloc motorina pe cilindri pe injectoare.. de aceea se opreste mediat.. si eroarea la g28 se sterge si dupa ce pun contactu iar apare si dupa ce se stinge bujia la vreo 15 secunde apare spirala clipind... te salut cu respect!!ast raspuns, si am vazut la firelecare duc la ecu.. nu am curaju sa le desfac sunt izolate cu cu banda din aceea de panza plus furtunul ala pe ele, nu am vazut nimic ud... ca sa cred ca nu face atingere.. am verificat si firele cu aparatu pe pinu 1 de culoare alb imi da masa 0 restu pin 2 albastru si pinu 3 negru imi arata valori..e normal nu jtiu????

Log-BC09AMA-380000.txt

Log-BC09DAM-381000.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

satutare prieteni, am si eu o problema la climatronic,in sensul ca desi este data la maxim nu baga doar adie iar pe orificiile de la parbriz ce sa mai zic nici nu se cunoaste,a mai patit cineva? cu s-a rezolvat!!! multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer infundat sau o clapeta blocata pe inchis. La diagnoza ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care stie cum se schimba discu acela dupa arbore de la senzorul de turatie... e mai simplu daca dau cutia jos sau treb tot motoru valabil pt 1.9 tdi ajm passat:(.. tot eroarea asta o am 16705 g28 35-00 sau 35-10 mai apare si asa cu un alt senzor.. si este de l roata asta zimtata, dar nuj cat de grav este pt ca am schimbat motoru si can d sa il pornesc ramane la 200 rpm si se opreste dupa 10 sec cel mult.. si nuj exact prima sesizare este a roata asta difera fiindca am pus motor de golf acelasi tip si roata mea dupa motoru de passat are altfel semnele.. au acei dinti care majoritatea sunt lipsa la motoare la mine sunt mai lati cam 2cm.. si cred k de aici si eroarea plus tentativ asta de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut exact ce a zis MARIOP dar din pacate in loc de silicon negru am pus sanitar ( dinacela transparent ) iar acum tot nu merge masina.

Sa astept sa se usuce bine siliconul apoi sa mai incerc? Aveam aceleasi probleme inainte de a face asta, am schimbat si senzorul de turatie si tot nu a mers. Astept un raspuns. Multumesc.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un service mai serios si mi-a gasit pompa de motorina , cea de la rezervor arsa.

O voi schimba maine sa vad daca imi mai face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! La 2 saptamani de la cumpararea masinii am avut si eu probleme cu martorul de bujii care lumina intermitent si cu cel de motor care statea aprins tot timpul; problema aparea in urma unor porniri mai dificile, motorul mi se parea ca toarce la fel ca inainte, tragea, numai ca era suparator sa stai cu bradul de craciun(luminite) tot timpul sub nas. Am fost la un prieten cu vag-com, a sters eroarea care a reaparut bineinteles, in 2 zile; l-am sunat, i-am spus ca am iarasi licurici in bord iar el m-a intrebat de unde bag motorina. Proaspat sofer de diesel, venit de la benzina+gpl, bagam motorina de la Petrom, mai greu cu schimbatul vitezelor mai sus in ture... Prietenul asta mi-a recomandat sa bag motorina de la Rompetrol, aditivata(Efix) si sa-i dau ceva talpica, pe la 3500 de ture, in treapta mai mica. Dupa faza asta, la cateva porniri dupa, s-au stins licuricii si asa stau de atunci, am peste 1 an si jumatate.

Bineinteles, de atunci bag motorina numai de la Rompetrol, cu toate ca e un pic mai scumpa, nu le fac reclama ca nu am niciun interes, ca sunt niste hoti si astia la fel ca celelalte companii petroliere.

Pe gerurile din zilele trecute(-25 grade) am pornit fara nicio problema o saptamana la rand; bine, am si baterie noua, o varta de 75 A. Incercati si varianta asta, cei care aveti probleme cu licuricii din bord, la mine a functionat si sunt multumit ca nu mai stau tot timpul gu gandul ca am o problema la motor.

Bafta in rezolvarea problemelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi soferi care trec de la benzinar la diesel tind sa menajeze diesel-ul de turatii mari. Probleme apar si la nivelul turbinei si multe altele din cauza subturatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu aceeasi problema martor motor aprins plus spirala kare este interminenet.am fost la service si mi s.a spus k este senzorul de turatie,,semnal neplauzibil ,,imi spune si mie cnva kare ar fi rezolvarea sigura a acestei probleme???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre este eroarea ce apare pe tester ?

Ce simptome are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea este indicator turatie semnal neplauzibil...simptomele sunt aceleasi k si la ceilalti (dupa o pornire mai grea mi se aprinde martorul de la motor si spirala care licare) dupa o perioada dispar fara sa sterg nici o eroare. dar knd se aprind masina porneste mai greu.problema e k nu vreau sa bag bani aiurea in nush ce senzori si sa fie degeaba ,am citit si sunt multi k aceeasi problema k a mea si au schimbat senzorul de turatie degeaba . asa ca un mic sfat pls

am uitat sa mentionez :baterie noua ,nici un bec ars , bujii verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si dintii de pe coroana de pe care citeste senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Am o problema minora si deranjanta la masinuta din semnatura...

De vreo luna a inceput sa se auda un suierat undeva pe sub ea, atunci cand o pornesc si se aude si in mers si din masina :)

Nu stiu cum sa specific sunetul dar exemplificat in litere legate una de alta ar suna cam asa:

"şuiiiiiiişuiiişuiiişuuuuuuuuuiiişuuiiişuiiişuiiişuuuuuuuuuuuuiiiiii......."

O tampenie de suierat care nu este mereu constant si se schimba la fractiuni de secunda sau secunde....

In mare din ce am constatat eu se aude pe sub ea, mai mult prin stanga spate pe la teava de esapament.

Sa fie pe undeva fisurata si sa scoata acest sunet sau sunetul poate sa vina de la turbina ?

Oricum vreau sa specific ca atunci cand accelerez si schimb in a 2-a sau a treia, se aude acel suierat mai legat...

Multi zic ca daca turbina suiera, e pe moarte :D

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sa fie ceva la esapament din ce zici tu, sau turbina...

Ma gandeam initial la furtunul ce vine de la intercooler ca ti-a sarit de la loc, dar ala nu cred ca suna la pornire, se aude la accelerare si scoate si fum negru masina, si ala face mai mult un fasait decat un suierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate masina deloc fum negru si nu se aude fasait ci suierat :icon_redface:

Si totodata, se aude la relantiu sau cand merg cu viteza 1 constant si incet. Cand o accelerez se aude acest suierat mai legat si se subtiaza sunetul odata cu acceleratia, apoi la viteza a-2a mergand constant, la fel se aude ca la relanti, iar o accelerez sa schimb in a 3-a se subtiaza "şuuuuiiiiii" si nu se mai aude deoarece aud mai degraba turatia motorului decat sunetul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul turbinei nu inseamna neaparat ca aceasta e pe duca, vezi ca e un topic dedicat acestui aspect. De ex. la mine nu suiera dar am un pic de ulei in scut si mi-a zis si mecanicul ca turbina are joc in ax si ca... urmeaza :). La masina tatei, tot un AXR, suiera in momentul accelerarii, asemanator cu ce vorbesti tu, dar turbina e OK. De sesizat faptul ca la el face asa de cand a cumparat-o, dar la tine daca zici ca inainte nu a suierat, asta ar putea indica o problema (daca intradevar e vorba de turbina si nu de altceva). Acum te-am lamurit bustean :)

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am o problema, poate ma puteti ajuta... Am un golf 4 2001 si am casetofon original pe ia modelul Beta, de cateva zile in coace mi se opreste radioul dintr-o data si la afisaj imi apare scris PHONE , am incercat si chestia de a scoate o borna de la baterie mia mers pentru o scurta perioada 1-2 ore apoi iara mi sa oprit...care ar fi cauza si solutia ?

mai jos atasez si o poza

Multumesc, astept un raspuns. imagine0323.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!