Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Aici e topic pentru cei cu GOLF 4 - AXR :) Nu stiu ce te deranjeaza pe tine daca iti apare scris PHONE atata timp cat iti functioneaza fara probleme. Te intreb daca folosesti vreun dispozitiv HANDS FREE conectat prin aparat ?

Sa revenim la problema mea :)

Deci m-am inselat in privinta suieratului atunci cand o accelerez.

De fapt acest suierat face non stop de la pornirea pana la oprirea motorului.

M-am bagat ieri pe sub ea si nici nu stiu cum s-o dau.... ba se aude pe sub ea pe la mijloc, ba se aude prin spate pe partea stanga...

Oricum sunetul nu se subtiaza sau nu isi schimba nivelul daca accelerez masina sau nu. El tot asa se aude la un nivel constant dar haotic :icon_redface:

Cand motorul este accelerat nu se mai aude din cauza acestuia.

Masina merge bine, trage, nimic de reprosat, dar si de afara cand stai pe langa ea e deranjant. Parca ar fi ceva sub presiune si rasufla pe undeva.... in cazul de fata suiera :tuktuk:

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

gaby4all16

Salut , vezi ca pe pagina 8 e un post al meu , mergi pe ce scrie acolo ca nu vei gresi, a trecut destula vreme de cand am rezolvat problema , si nu sunt singurul care a rezolvat-o asa, fa singur ca in postul lui Enrique sau dute la baiatul ala la Turda si esti rezolvat 100%

Modificat de Ulise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu aceeasi problema cand spal masina la un golf AXR si m-am uitat la ce a spus enrique dar sincer nu am priceput indeajuns incat sa pot sa ma apuc sa remediez problema. Am schimbat si eu senzorul de turatie, am verificat coroana , am verificat si calculatorul masinii si era foarte curat potmsa zic, nici urma de umezeala sau altceva , l-am curatat... Daca poate cineva sa imi explice sau sa ma jute sa o fac in bucuresti as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul de turatie e dus total, atunci nu porneste deloc.Daca e dus senzorul de pozitie de pe axa cu came atunci, porneste dar mai greu(isi ia informatia de pe senzorul de turatie care are pe coroana 2 dinti lipsa) De aceea se recomanda o scanare pt identificarea senzorului cu problemen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca nu am mai revenit in topicu acesta de prin luna martie.... Suieratul era de la pompa de motorina.

Fiind la service la cumnatamiu, am scos-o afara, ne-am uitat la ea, posibil ca motorasul sa scoata zgomotul ala, am golit-o de motorina, dupa un timp am pus-o la loc si nu a mai suierat deloc pana in ziua de azi. Cine stie ce avea... oricum merge ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am rezolvat problema cu cei doi martori...... senzor turatie , egr nou si senzor temperatura .de atunci nici o problema .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti.

ma aflu si eu intr-o dilema la care nu am gasit nici un raspuns pe net. este normal ca masina sa nu scoata deloc fum ? este vorba de masina din semnatura. nici la pornire nici la accelerari puternice. mentionez inca de la inceput ca nu consuma ulei trage bine nu am nici o eroare absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe.... A mea scoate de rupe pana se incalzeste motorul.

Stiu ca trebuie sa schimb garniturile de la injectoare, dar cine stie sa regleze injectoarele dupa punerea lor la loc ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.... a mea nu scoate deloc nici macar la pornire cand e rece daca o turez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornire, ok. La drum, in turatie, eventual schimbat treapta si blana la aceeleratie - e posibil sa scoata un puf mic, doar ca tu nu ai cum sa-l vezi - il poate vedea doar cel din spatele tau.

P.S. - ai rezolvat alea, cum ti-am zis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor!

Am si eu o problema asemanatoare la golful meu (1.9 tdi pd 101 cp ATD) 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal. Se pare ca aceasta problema specifica la AXR este prezenta si la ATD. Si la mine ca si la ceilalti colegi problema este identica: pornire dificila dupa spalare, ploaie, zapada. cu exceptia martorilor din bord care nu se aprind (martorul de bujii si engine) precizez ca bordul meu nu este dotat cu acest martor (engine) fabricatie a11a 2000. Din ce am citit aici pe forum problema noastra s-ar rezolva prin izolarea ermetica cu silicon a mufei care intra in ECU. Aceasta operatie fiind oarecum delicata am postat si 4 foto pentru a intelege m-ai bine atit eu cat si ceilalti colegi care se vor lovi de aceasta problema. Daca am inteles bine, siliconul trebue aplicat la baza firelor care intra in mufa (foto 3) inclusiv cordonul la nivelul capacului unde intra la randul lui pentru ca asa cum se vede in (foto 4) umiditatea numai pe aici ar patrunde, restul fiind bine izolat. Rog pe cei care au facut aceasta operatie s-a ma corecteze daca nu am inteles bine si gresesc. Atentie! fotografiile sunt facute pe un ECU cu motor non pd dar care seamana identic. Astept s-a vina presa pentru demontarea stergatoarelor care nu au vrut sa se desfaca nici cum si dupa aceea trec la treaba dupa care rervin cu amanunte. Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta.

post-100959-0-51923100-1358974322_thumb.

post-100959-0-04831200-1358974339_thumb.

post-100959-0-77216800-1358974348_thumb.

post-100959-0-51568100-1358974354_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Problema rezolvata! Multumesc Robert r. pentru raspuns. Cand m-am apucat de treaba nu aveam decat varianta prin izolare cu silicon pe care am si aplicato. Rezultatul? super! porneste la sfert sunt foarte multumit am testato si dimineata, am si spalato, totul OK codul 16705 l-am sters si sters a ramas. Varianta http://vwforum.promo...8/page__st__40 postul 60 pe care a scriso Robert r. ramane ca o a doua rezolvare la alegerea fiecaruia. Eu nu am putut sa o aplic deoarece izolasem deja cu silicon raspunsul l-am primit dupa aceia. Pentru cei care vor sa izoleze cu silicon si banda izolatoare: demontati capacul mufei ca s-a ajungeti la intrarea firelor in mufa, curatatile bine si asigurativa ca nimic nu este umed dupa care aplicati un strat de silicon la radacina firelor cam de 5mm si puneti capacul mufei la loc, dupa aceia curatati firele in continure pana acolo unde afost dat jos invelisul protector asiguranduva la fel ca nimic nu este umed si izolatile bine cu banda apoi puneti peste firele izolate invelisul acela despicat care afost dat jos in prealabil si izolatil si pe acesta pana peste mufa. Cam asta a fost si la mine ca si la ceilalti a mers cu brio. Am atasat si cateva foto asa doar pentru ideie cu speranta ca v-a ajuta si celorlanti colegi. Nu au fost facute in timpul interventiei dar se intelege. Ultima foto este a presei cu care am demontat stergatoarele scula importanta pentru aceasta operatie fara aceasta nu le-am putut demonta. Mii de multumiri vwforum.

post-100959-0-99881900-1359122567_thumb.

post-100959-0-36409800-1359122583_thumb.

post-100959-0-30029700-1359122603_thumb.

post-100959-0-14276800-1359122621_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca e buna si izolarea cu silicon. Doar ca daca cumva mai vrei sa intervi la mufele

calculatorului in viitor pentru eventuale modificari sau eu stiu ce probleme.... nu prea mai poti.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am si eu un vw bora 1,9tdi 101cp 2003. De anul trecut de prin septembrie am o anomalie-motorul pornit stind pe loc, la 60 grade consum 0,8l/h ,70 grade-0,9l/h, 90 grade -1,1l/h. Dupa un drum de peste 40-50km si motorul cald in parametri la oprire stind pe loc consum 1,3-1,4l/h. Putin a crescut si consumul la100km de la ~6% la ~7%. O alta problema aparuta in acelas timp ar fi ca dupa un drum mai lung odata cu cresterea consumului la relanti a aparut o trepidatie ca si cind motorul nu mai merge rotund si scoate putin fum alb. multumesc anticipat celor care ma pot ajuta, iar daca exista un topic deschi pe aceasta problema va rog sa ma indrumati unde il pot gasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test prima data. Daca scoate fum alb e de la injectoare. Numai pulverizeaza ci "scuipa" motorina, automat ramane nearsa. Asa am avut eu pe injectorul 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tester mi sa spus ca injectoarele sunt in limite normale adica inj.1si 4 ar avea valori cu + pina in 1 ,iar inj. 2 si 3 valori cu -- pina in 0,5. Nu stiu daca sunt bune valorile dar baieti de la atelierul unde am fost au zis ca injectoarele sunt ok. Fostul proprietar mi-a zis ca a schimbat injectoarele si ca a pus BOSCH aduse din Germania acu vreo 2 ani ,deci ar avea aproximativ 50000km. Ma gindesc sa nu fie alte cauze ,sa fie gata motorul sau ceva pe la chiulasa unde se aseaza injectoarele. Sa incerc si alt atelier pentru diagnoza? Se poate ca injectoarele sa functioneze bine iar dupa 1h de mers sa functioneze defectuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb este de la arderea uleiului (vezi fumul evacuat de motor cand o ia pe ulei), iar fumul negru sau albastrui este de la motorina nearsa (vezi injectoare sau pompa de injectie, unde este cazul).

Modificat de mario234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb, des si urat mirositor este de la motorina nearsa. Cel putin asa fost la mine din cauza injectorului 3. Scuipa nu mai pulveriza :(

Trebuie sa schimb uleiul luna viitoare. Am nivelul la fel de fix 1 an si am facut 13.000 km.

Am pus un filmulet pe undeva pe aici, cu o masina care avea aceeasi problema a mea dupa pornire. Scotea fulm alb si des ca si cum ai da foc la frunze :)

LATER EDIT:

Am gasit filmuletul aici:

Ei, asta e motorina nearsa, nu ulei ! :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut filmuletu ,la fum seamana dar problema este ca la mine nu scoate fum la pornire .Cind e rece motorul nu scoate fum deloc dar odata cu primi km. facuti incepe sa creasca consumul, mai apoi apare acea tepidatie care  se simte numai cind masina sta pe loc, atunci apare si fumul, in sarcina merge bine  trage ,nu se simte nimic. Inca o chestie interesanta -in momentul cind scoate fum daca o accelerez de 2-3 ori fumul dispare. Cred ca o sa incerc o alta diagnoza la un alt atelier si o sa revin cu informati noi dupa acea.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Incerca sa inlocuiesti senzorul de turatie si temperatura. Aveam aceleasi simptome pe timp de iarna. Acum porneste la prima cheie.

Sper sa fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat Radu o sa incerc si cum spui tu, dar  sa va povestesc ceva. Am mers la reprezentanta vw le-am explicat simptomele mi-au luat masina au bagato in hala si dupa aproximativ 1,5h a venit un domn in halat si imi zice o poezie de sa lesin. :                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          1-Se aude ceva zgomot la volant. 2-Din cauza volantei nu se invirte motorul rotund ,ar avea oscilati  . 3-Ar fi bine sa schimb tot setul (volant,ambreiaj rulment etc ). 4-Dupa schimb valanta -reglat injectoarele. 5-Daca nici asa nu se remediaza - desfacut  injectoarele ca nu se mai aseaza bine in chiulasa.                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Pret doar volant cu ambreiaj +manopera ~5500 RON. Le-am multumit frumos am platit diagnoza si am plecat. Despre senzori sau injectoare nu mi-au spus  ca ar fi ceva in neregula,sau poate nici nu le-au  verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5500 RON ?? Te-au cam rupt. Normal ca motorul nu merge rotund din cauza volantei. Si a mea bate mai mult la rece, dar pana nu strang ceva banuti merg cu ea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bine ,bate volant {oricum tre sa fi de meserie ca sa o auzi ca se aude foarte slab } dar din cauza asta sa-mi creasca consumul la cald ? Daca e de la injector  nu se poate schimba doar duza ca sa nu mai  "scuipe" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao...am si io o intrebare: dupa ce pornesc motorul ,  la rece se aude un zgomot puternic in partea dreapta in jurul filtrului de aer ( nu stiu exact de unde) ... e vorba de un zgomot gros ...o "duduiala"... daca ma pot exprima asa :icon_confused: ...aveti idee ce ar putea fi ?

P.s  E posibil sa aiba legatura cu faptul ca am schimbat recent filtrul si poate nu am pus ceva bine la loc ??? ms

Modificat de mike2402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!