Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

verifica si asta... altfel, poate sa fie o problema mecanica la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut , am si eu un golf 4  1.9 TDI  131 cp  ASZ   , imi porneste foarte greu  trebuie sai dau la automat de vreo 4-5 ori pana porneste  ,am fost la diferiti mecanici  la diferite testere , am masurat injectoarele si degeaba ,nu am nici o eroare  nimic  merge perfect masina doar ca porneste groaznic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti faci un pic de timp si citesti acest forum ai sa vezi cat de multe lucruri pot influenta pornirea masinii. Bujii, pompa rezervor, pompa tandem, injectoare, compresie,  aer instalatia de alimentare etc...Daca spui ca bujiile (pe baterie), injectoarele, senzorul temperatura lichid racire ti-au fost verificate (astea pe tester), ai putea incerca sa parchezi masina cu spatele putin mai ridicat ( ex. bordura) sa vezi daca porneste mai usor, asta fara sa apelezi la alti mecanici. Poate poti da mai multe detalii despre cum se comporta masina si sigur vor fii colegi cu mult mai priceputi care te vor putea ajuta cu sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as face verificarile, in ordinea asta

 

- G62

- sistem alimentare - oringuri, pompa tandem

- bujiile, comanda bujii

- compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Referitor la mufa asta am acoperit-o si eu cu o folie de aluminiu,oare am procedat bine?protejeaza impotriva umezelii si apei?

Modificat de ionica39
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 tip motor axr an fabricatie 2003 si am avut aceiasi problema cu pornirea ,am mers la un tester si diagnosticul a fost eroare electrica pe injectorul numarul 3 am demontat cablajul de la injectoare ,am fost la un electrician la controlat sa nu fie  fir intrerupt  am apropiat un pic mufele cu varful unei surubelnite am montat la loc ,dupa aceasta operatie am demontat si electromotorul l-am curatat am pus un pic de ulei la bobina am montat la loc am pornit si surpriza masina merge perfect porneste acum la prima cheie sper sa-ti fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit tot forumul am facut inainte cam tot ce ati scris voi inafara de mufa de calculator  o sa incerc si aia da nu stiu ce sa zic , inca o chestie daca o imping porneste super ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un golf 4 1.9 tdi axr. Am si eu aceeasi problema cu senzorul G28. Din cate am citit ar fi de la mufa dar la cei care au avut problema nu le pornea deloc masina. La mine porneste masina dar daca o accelerez peste 1300 rpm se ingatuie foarte tare scade turatia la 500 rpm urca iar si se aude foarte urat motorul. Eu gandesc ca daca ar fi fost de la un fir intrerupt nu ar fi pornit deloc. Am schimbat senzorul cu unul aftermarket si e aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, Am un Golf IV AXR din 2003 si am un necaz cu el chiar de azi, 05.02.2014, dimineata. Cu toate ca au fost temperaturi destul de scazute in ultimul timp, masina a pornit bine dimineata. Insa astazi am avut surprize: am pus contact, am asteptat sa se "stinga" bujiile, am dat cheie si nu s-a intamplat absolut nimic, doar ca mi-a luat curentul din aeroterma. Am scos contactul, am incercat iar, am lasat sa isi faca treaba la bujii, am dat cheie si nimic, nu se aprinde nici o eroare in bord, nu se intampla nimic. Abia a 4a oara dupa aceeasi operatiune (care o fac in mod normal), adica contact, asteptat bujii, apoi cheie, a pornit masina normal, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

A mai patit careva? O fi de la releul de bujii? Daca e ars releul de bujii, nu trebuia sa o mai ia a 4a oara, cred. 

 

Multumesc anticipat de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm ... chiar daca ar fi ars releul de bujii, de invartit tot trebuie sa invarta, chiar sa si porneasca. La tine problema e in alta pare, suspectez un contact imperfect pe undeva sau chiar electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spunea colegul de mai sus e posibil sa fie si de la electromotor.

Inteleg ca invarte dar nu porneste...

Daca e asa nu ar strica sa arunci un ochi pe la carbunii de la electromotor sau chiar la rotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Enrico daca nu-i dai de capat te trimit eu la cineva care a mai rezolvat aceasta problema. Se lucreaza in cutia de la ECU(se face un fel de ecranaj...nu am fost lasat sa vad)icon_thumright.gif

 

 

Buna ziua! Am aceeasi problema pe un golf 4 2006 AXR. Se poate rezolva undeva in Iasi? Astept un numar de telefon. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa ma mai fac cu masina :(

Am schimbat al doilea debitmetru OEM, luat de pe o masina hatchback din 2003, l-am pus pe a mea si a mers mai bine decat precedentul. Se simtea diferenta in sensul ca atunci cand calcam usor pedala de acceleratie, "fugeau rotile" de sub ea...

Am facut un drum de vreo 350 km cu 100 RON, in conditiile in care inainte faceam 230 km maxim. Ma rog, am facut cu debitmetrul asta, o depasire pe la 160 km/h si pe la 4000 RPM nu mai aveam forta atat de mare. Acum imi trage bine pana pe la  2500 RPM, apoi numai am forta aia, cum ar trebui. Sincer un ALH de 90 CP, trage mai bine decat a mea.

 

Tind sa cred ca s-a dus si debitmetrul asta, dar nu inteleg ce mi-l "oboseste" sau de ce se strica. Asa am patit si cu precedentul care era reconditionat de BOSCH cu piesa la schimb.

 

Am comandat ieri un senzor presiune aer admisie - 038906051C. Ma gandesc ca poate sa fie si de la senzorul asta de la intercooler.

Totodata ma gandesc si la pompa de vacuum sa o schimb. Deci o accelerez cu a doua in blana, abia simt cum ma baga in scaun, se aude turbina de pe la 2000 RPM si ceva in sus, si viteza e constanta, foarte putin se simte viteza masinii.

E ca si cum de pe la 2500 RPM in sus pierd vacuum sau ceva de genul de numai are atata forta.

 

Ma gandesc ca inainte avea senzor reconditionat de BOSCH, l-am dat pe al meu la schimb cu ala nou, care m-a tinut fix 2 sapatamani si am mers asa cateva luni bune, pana luna trecuta cand l-am luat pe asta SH si OEM care are acelasi comportament ca fostul dupa cele doua saptamani de functionare impecabila. Astea s-au dus numai dupa depasiri de pana la 4000 RPM :(

 

Cand nu am forjat motorul pana la 4000 RPM sa zic asa, mergea bine si primul debitmetru si al doilea, inainte de a se slabi....

 

Pe tester nu am nici o eroare. Alte teste nu am cum sa ii fac pe vremea asta, ca tot ploua pana pe vineri. Incerc sa ii schimb senzorul ala de pe intercooler sa vad daca se simte vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi piese fara sa faci un test mai complex, o sa dai bani aiurea.

Fa un log in mers si posibil sa vedem ce probleme ai. Cred ca nici MAF si nici MAP nu au probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul care il descrii poate fi de la actuatorul vacuumatic de la turbina.Ar trebui sa dea o eroare pe 01-Engine ca mai jos:

 

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui, dar nu am nici o eroare.

Acum cautam si citeam pe forumuri despre senzorul care l-am luat si cred ca am dat banii degeaba pe el, fiind de 3 bari in loc de 2.5 :(

 

038906051B = 2.5 bar

038906051C = 3 bar

 

Daca-l schimb, din cate am citit, cred ca am sanse sa iau limp mode mai usor :( Nu am avut niciodata limp mode la masina mea, decat odata cand aveam probleme cu un injector care scuipa motorina la greu. Dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme, decat cu trasul asta...

Dupa 2500-3000 RPM trage dar nu constant ca pana atunci, ci mai slab. Masina se duce in 4000-4500 RPM, dar cu putere mai slaba.

Cateodata mi-e frica sa depasesc, parca e greoaie....

 

Am mers si cu un ALH de 90 CP, pai la apasarea pedalei in podea, ma arunca in scaun de trebuia sa slabesc pedala dupa 2-3 secunde.

 

Ultimul log facut in aprile 2013 dupa ce m-a lasat debitmetrul ala reconditionat, cumparat de nou cu piesa la schimb, mi-a scos asta:

 

Se poate observa cum intre 2500 si 3000 RPM am puterea slabita, aboi creste iar de la 3800 RPM in sus....

LOG IN MERS.xls

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune si MAP de 3 bar dar din ce vad in log nu este necesar.

Ori pierzi presiune, ori capsula vacuumatica nu-si face treaba. A fost cumva inlocuita?

Verifica si calitatea vacuumului la intrarea in actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa zic si eu ca pierd presiune pe undeva.

Capsula vacumatica este sfera de plastic din fata motorului ? Am suflat si am si tras aer pe un furtunas la capatul celalalt si nu pare sa rasufle pe undeva. Cand trag si limba ramane lipita pe furtunas :)

 

Actuatorul de la turbina l-am verificat la fel cu un furtunas tragand aer pe el si se misca tija aia cativa milimetrii.

 

M-as risca sa schimb pompa de vacuum cu una SH, ca noua 800-1000 RON nu te poti atinge de ea la  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna! Mai ai numarul de telefon al baiatului din Turda?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa schimb garnitura de la capacul curbuturilor, a inceput sa dea semne de oboseala ( supureaza ) in partea dinspre cutia de viteze , ptr cine a mai facut acesta operatiune , este nevoie sa cumpar doar garnitura in sine sau se mai adauga la montaj si silicon ?

O marca ptr garnitura ?

Cam ce recomandati ?

Cu stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, atentie ca la PD-uri se mai deformeaza si capacul de la chiulasa - sens in care, recomand sa dai garnitura noua cu silicon, pe ambele fete - sigur nu o sa mai curga pe langa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ptr a nu face risipa de bani sa incerc sa dau jos garnitura veche sa o ung cu silicon pe ambele parti si sa o montez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate si varianta asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
radu_gratzy2005

     Salut.

 Am vazut un post de al tau pe acest forum legat de problema de la golf 4 AXR. Eu am un golf 4 model AXR si are exact problema descrisa de tine. Am sa verific continuitatea cablelor de la senzorul de turatie la ECU inclusiv mufa de la ECU si senzorul de turatie. Sper sa fie de aici problema cu pornirea ( invarte motoru dar nu porneste).

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!