Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Salut!

Detin un golf 4, 101 cai, AXR, an 2005 si am probleme la pornire dupa ploaie, spalare, umezeala (martor bujie intermitent + martor motor).

Am izolat si eu cu silicon firele ce intra in calculator, dar degeaba. 

Am schimbat si senzorul de turatie si tot degeaba.

Probabil ar trebui sa ii fac o vizita baiatului din Turda.

Cei care stiti, va rog sa-mi dati nr. lui de telefon si eventual sa imi spuneti si la cat sa ma astept sa ma coste interventia.

Problema asta o car dupa mine de 2 ani, am fost si wv in Baia Mare, dar tot degeaba.

Alta problema:

De vreo 7 zile mi se aprinde martorul motor insotit de mesajul "ABGAS WERKSTATT".

Va rog niste sfaturi.

MULTUMESC! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "ABGAS WERKSTATT" verifică membrana de la EGR, dacă este ok verifică şi furtunaşele de vacuum, dacă este spartă, înfundă furtunaşul cu un şurub până schimbi EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lupo_bv. Am fost astazi la electrician si testerul a indicat ceva de genul EGR prag superior. Zice ca s-ar putea sa ramana gaze nearse. Urmeaza sa fac saptamana viitoare un drum pana la Budapesta si cica s-ar putea sa se rezolve singura problema. Sper sa nu raman cu masina in drum pe undeva.

Astept in continuare informatiile pe care le-am cerut in legatura cu baiatul de la Turda. Am sunat astazi la "ROBOT" Baia Mare (reprezentanta vw), si i-am intrebat daca stiu de problemele de dupa ploaie sau orice legat de umezeala pe care le au unele golfuri 4 cu motorizari AXR. Mi s-a spus ca nu au cunostinta de asa ceva si sa duc masina la ei in service. Nu prea m-as risca sa imi desfaca jujmatate de masina sa si platesc si sa nici nu imi rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Detin un golf 4, 101 cai, AXR, an 2005 si am probleme la pornire dupa ploaie, spalare, umezeala (martor bujie intermitent + martor motor).

...

Asa e. Unele AXR au aceasta problema. Este o problema electrica care se rezolva in maxim 30-40 minute chiar si in garajul personal. :D

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se rezolva?[emoji4]

Cum se rezolva?[emoji4]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc "cuiuda" pentru ca imi confirmi problema (legata de ploaie, umezeala).

As aprecia daca mi-ai da solutia pentru rezolvarea problemei. Indica-mi te rog un service, fie el si reprezentanta, cu conditia sa cunoasca aceasta problema si sa o mai fi rezolvat si la alte golfuri. Eventual un nr. de telefon.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te deranjezi sa citesti topicul acesta cred ca gasesti rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Multumesc "cuiuda" pentru ca imi confirmi problema (legata de ploaie, umezeala).

As aprecia daca mi-ai da solutia pentru rezolvarea problemei.

 

Daca e vorba despre "vestita" eroare: 16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal, Ross Tech spune in felul urmator:

 

  • When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR), check TPI 2007067 which explains issues with electro magnetic interference. A modification to the wiring will fix this problem, extensive details can be found in the named TPI. Even though this TPI was originally released for VW Golf/Jetta (1J/9M), a customer of ours came across the same issue on an Audi A3 (8L).
  • When found in a 2004 VW Golf, Jetta, or New Beetle with 1.9l TDI-PD (BEW), check for TSB 2010461 (01-07-45 formerly 97-05-03) or 201463 (01-07-44 formerly 97-05-04) calling for a flash update to the ECU and a secondary ground installation.

 

si aveti doar doua posibilitati de rezolvare a lor:

 

A - daca e vorba de "When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR)",

- 1. mergeti la reprezentanta si solicitati sa va fie efectuata operatiunea de remediere a defectului conform TPI2007067.E imposibil sa n-o cunoasca! :)

- 2. mergeti la un coleg care stie cum/cu ce se mananca TPI2007067 si cum se rezolva defectul.

Nu schimbati senzorul G28 pentru ca in 90% din cazuri veti ramane cu aceeasi eroare + pornire grea cand e umezeala in aer si cu senzorul nou!

 

Per total, va pot spune doar ca TPI2007067 se refera la "a secondary ground installation", dar avand in vedere ca TPI2007067 este cu drept de copyright VW AG, NU cred ca se va hazarda cineva sa o dea jos din calculatorul de la reprezentanta, sa o posteze aici si cu atat mai mult s-o comenteze si/sau sa-i posteze atasamentul. :D

 

B - daca e vorba de "When found in a 2004 VW Golf, Jetta, or New Beetle with 1.9l TDI-PD (BEW)", mergeti la reprezentanta si solicitati "a flash update to the ECU and a secondary ground installation" conform TSB-urilor enumerate de Ross Tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma "GTD" ca m-am deranjat si am citit de nenumarate ori topicul acesta (asa am ajuns sa imi izolez cu silicon firele ce intra in calc.). Am citit si de posibila rezolvare prin taierea firului de la senz. G28 si legarea la surubul masa metric 6, dar habar nu am ce inseamna lucrurile acestea. Daca citesti mai atent vei observa ca ceea ce solicit eu este sa mi se indice un service, reprezentanta sau orice altceva unde sa ma duc si sa mi se rezolve problema. Adica sa se mai fi intalnit cu o asemenea problema si sa o fi rezolvat.

 

In schimb raspunsul lui "Marian" este de apreciat. 

Avand in vedere ca masina mea este un golf 4, 1.9 tdi axr banuiesc ca ma incadrez in varianta A, iar cei de la reprezentanta ar trebui sa stie cum se remediaza defectul conform "TPI2007067" (habar n-am ce inseamna chestia asta, dar la cum mi-ai raspuns banuiesc ca sti ce vorbesti). Interesnt ca cei de la reprezentanta vw din Baia Mare nu stiau de problema legata de pornirea in conditii de umezeala. La un alt service mi s-a indicat schimbarea calculatorului. Pana acum am umblat intr-o gramada de locuri, am cheltuit o gramada de bani si tot nu am rezolvat nimic. Avand in vedere ca sunt din Satu Mare poate ar trebui sa dau o fuga pana la cea mai apropiata reprezentanta vw din Ungaria, poate sunt ei mai "rasariti" putin.

Multumesc "Marian"!     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai rezolvarea pe mail...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat problema? Sau s-a oprit ploaia :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am rezolvat-o. Plec spre Budapesta si vin peste vreo 10 zile. Cand vin vreau sa o rezolv, dar nu stiu unde: la o reprezentanta vw sau la un electrician.

Electricienii din Satu Mare cu care am vorbit nu prea cunosc problema. Ieri mi-a spus unul ca problema mi-a aparut datorita infundarii orificiilor de scurgere a apei de undeva din aripile masinii, motiv pt. care a ajuns apa la calculator si de aceea a devenit sensibil la umezeala si ca orice i-as face va ramane cu aceasta sensibilitate. Cica ar trebui desfacut calculatorul si curatati toti pinii si ce mai sunt pe acolo, dar este mult de munca si nici asa nu este sigur.

As prefera la reprezentanta cu conditia sa cunoasca problema si sa o mai fi rezolvat. Avand in vedere ca este o operatiune destul de simpla (taierea unui fir) banuiesc ca nici costurile nu ar trebui sa fie mari. 

Oricum iti multumesc. Dupa interventie voi astepta ploaia (desi se anunta seceta) si sigur voi posta rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca o rezolvi singur...sigur :D . Cel mai greu e sa scoti bratele de la stergatoare.

Nu te du la reprezentanta sa le dai solutia mura-n gura. Ar trebui sa te plateasca ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna

am un golf 4 din 2002 cod motor axr. de 74 kw. masina este luata la mana a doua

am dus masina la service unde am reconditionat turbina, iar mecanicu imi zice ca am si doua injectoare cu probleme

la tester injectorul 1 imi da valoare 2.6 aproape si 3 imi da 2.5

cand am verificat am gasit injectoarele 1,3,4 cod BF si nr 2 cod CA

poate cineva sa imi zica daca is mai multe coduri compatibile pt motorul meu sau alte solutii. am citit deja problema cu contactele la injectoare si curatarea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta is mai multe coduri, AXR e motor de trecere intre EURO 3 si EURO 4, pe al meu am injectoare cu BA in coada . Daca ai deviatii 2.99 sigur e cam dus injectorul, nu stiu daca la 2.5 se mai poate face ceva din reglaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor !

AXR-ul meu porneste fff greu la cald , se poticneste in mers .... pocneste ceva apoi merge "inecat" cateva secunde si isi revine. O fi de la injectoare ?

la ultimare verificare cu Vag Com era OK ... imi poate da cineva vreo idee la ce sa ma astept ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri injectoare, injectoare, pompa tandem, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !!!!

 

Motorul de 1.9 tdi, AXR-ul este euro 3 sau 4 ca in lista de la RAR nu se regaseste motorul asta ca fiind euro3. Unii zic ca este euro 3 alti 4 ce-i drept pe talonu masinii de germania unele AXR-uri sunt euro3. Acum cei de la rar vor scoate euro 3 sau 4?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha raspunsul este depinde de an si masina pe care a fost pus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..motor AXR ..la relatiu motorul are mici trepidatii ? turometrul nu fluctueaza , trepidatiile se simnt in scaun ....?

 

ce poate fi ? multumesc.

Modificat de gaby22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema aceasta am avut-o si eu, cand spalam masina nu mai pornea.Verifica firul de la senzorul de turatie al motorului si mufa ECU. La mine firul de masa era intrerupt. Acum pot sa bag masina in lac si porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cuiuda.

I-am facut operatia acum o luna. A trecut si testul ploii. Masina porneste normal dupa ploaie si nu se mai aprind nici martorii aia nenorociti. Sper ca solutia pe care mi-ai dat-o (pe care de altfel am si aplicat-o) sa nu aiba repercursiuni viitoare asupra functionarii masinii.

Multumesc inca odata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!