Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Daca ai AXR clapeta aia de plastic care e rupta poate sa fie de la racitorul de gaze care e inainte de EGR ... are si acela o clapeta controlata prin vacuum ... si cam asa arata actuatorul care o comanda din ce imi aduc eu aminte, acel racitor e deasupra evacuarii si clapeta si actuatorul e undeva in dreptul busonului de ulei ...

Daca nu mai trage masina fa si tu niste loguri in mers si pe loc un BS si posteaza pe topicul dedicat si acolo o sa-ti spuna lumea ce se intampla mai exact cu turbina ta de nu mai trage masina ...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai greu cu log-urile pentru ca nu am interfata sa le pot face, dar incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat si imi apare urmatoarea eroare:

1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
 

Masina porneste greu la cald, si uneori cand fortez pornirea (dau la automat de mai multe ori, sau tin mai mult cheia) se intampla sa se opreasca motorul in mers.

mentionez ca se intampla doar cand e motorul cald, daca las sa se raceasca, aproximativ 2 ore, porneste la sfert.

 

inlocuirea senzorului rezolva problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

19463/P3007/012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G40)

Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40)

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu s-a umblat de curand la distributie, se poate verifica senzoru,cablaju.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost schimbata acum 4-5 ani... masina a stat.

Am folosit masina 2-4 saptamani pe an cand ajungeam in tara (concediu, o nunta la care trebuia sa ajung, etc). Masina a mai fost pornita din cand in cand de catre tatal meu. am luat masina cu mine dupa sarbatorile de iarna si a inceput sa faca ceva probleme. pornirea la cald, portierele fata, una e blocata pe inchis, cealalta se inchide doar din cheie, se aprinde martorul ABS cand ploua... poate  e senzorul sau un contact imperfect, fir intrerupt, etc.

am sa verific cablajul si conexiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/18/2016 at 11:10 AM, bbogdanmircea said:

Daca ai AXR clapeta aia de plastic care e rupta poate sa fie de la racitorul de gaze care e inainte de EGR ... are si acela o clapeta controlata prin vacuum ... si cam asa arata actuatorul care o comanda din ce imi aduc eu aminte, acel racitor e deasupra evacuarii si clapeta si actuatorul e undeva in dreptul busonului de ulei ...

Daca nu mai trage masina fa si tu niste loguri in mers si pe loc un BS si posteaza pe topicul dedicat si acolo o sa-ti spuna lumea ce se intampla mai exact cu turbina ta de nu mai trage masina ...

salut!

Am dus masina la un service nou unde ii s-a facut o diagnoza profi. Concluzia a fost ax cu came uzat foarte tare si tacheti uzati din cauza ca masina a bagat motorina in ulei. Din cauza uzurii nu mai actioneaza corespunzator injectoarele si nu mai trage motorul .

Reparatia costa in jur de 200 euro ax cu came si tacheti + 300 lei manopera...destul de costisitor zic eu.

Revin cu feedback dupa ce schimb aceste piese.

 

PS: recomand verificarea periodica a uleiului :)) e extrem de important! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Daca tot schimbi axul cu came n-ar strica si oringurile de la injectoare de inlocuit plus un reglaj al injectoarelor .

Plus ca problema principala este de unde ti-a bagat masina motorina in ulei, asta de obicei vine de la pompa tandem dusa ... daca nu rezolvi cu motorina in ulei degeaba

schimbi axul cu came, tot acolo o sa ajungi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem sau oringuri injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au schimbat pompa tandem, oringurile la injectoare, ulei, filtre acum 3 saptamani.

Acum sa o rezolv si asta sa traga masina cum tragea inainte. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Stie cineva daca pompa de motorina din rezervor se poate repara ? Cand pun contactul bazaie, deci ars motorul n-ar fi. 

Sau daca nu se poate repara, ce sa cumpar ? Pierburg ? 

Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica dacă împinge și combustibilul într o găleată ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum suna bazaitul ala. La mine a incepuse sa scoata un sunet destul de gros si vibra incat se simtea si daca punei mana pe bancheta, iar in scurt timp si-a dat duhul. Inca functioneaza, dar abia mai trage motorina. Poti sa vezi si cata motorina iti baga daca pui furtunul de tur de pe filtru intr-o sticla si sa pui contactul de cateva ori.
Nu prea ai ce sa repari la ea, chiar daca o desfaci si schimbi periile/rotorul nu cred ca o mai poti inchide etans.
Daca ai pompa ABE(cred ca ai din moment ce e tot AXR) poti schimba doar motorasul. Ai mai jos cateva poze cu motorasul vechi(stanga) si cel nou(dreapta). Cel vechi era tot Pierburg.

20151128_105819_HDR.jpg

20151128_105836_HDR.jpg

20151128_105843_HDR.jpg

Modificat de Alex265
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Revin cu problema mea , si anume consumul marit 15+ in oras si 9-10 la drum lung si lipsa putere motor. Consum mare si la relanti 1L/h sau 1.2L/h cand e clima pornita. 

Am schimbat si axul cu came si tachetii (uzura mare), consumul parca parca a scazut foarte foarte putin , insa masina merge la fel de prost.

S-a verificat tot ce s-a putut verifica la masina de catre mecanic dar nu i-a dat nici cum de cap problemei. Pe tester nu apare nimic. Injectoarele functioneaza in parametri din punct de vedere electric, turbina face presiunea necesara, senzorul MAF e in regula.

As mai avea ca optiune sa dau jos catalizatorul, masina avand 400k KM e posibil sa fie infundat... desi mecanicul mi-a zis ca nu crede neaparat ca asta ar fi problema.

Altceva nu mai stiu ce sa-i fac masinii, am fost deja la 4 service-uri auto . Daca stie cineva un mecanic extrem de priceput in Cluj m-as bucura enorm :)

Pompa tandem in ce masura poate influenta consumul si lipsa de putere ? ( e singura piesa care am schimat-o fara sa stiu 100% sigur ca a mea era cu probleme, s-a schimbat cu una din dezmembrari la recomandarea mecanicului cand mi-a baga motorina in ulei masina. )

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pai trebuie sa vezi unde se duce toata motorina aia, sunt enorme consumurile ... un test de compresie ai facut vreodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie inca nu s-a facut. Nici nu a fost recomandat de nici unul din cele 4 service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, Lycanalin said:

.. . Daca stie cineva un mecanic extrem de priceput in Cluj m-as bucura enorm :)

Vezi la ymy in floresti 

 

Sau vezi aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Multumesc de recomandari! Am fost azi in Floresti la O&V Profesional . Foarte multumit de diagnoza si atentia cu care s-a facut. Din nefericire diagnosticul nu e unul foarte fericit pentru mine avand in vedere ca singurul lucru ce il mai pot face motorului e sa-i schimb toate 4 injectoare . :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce corecți ai avut pe injectoare. Sau reglat conform indicațiilor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu exact cifrele dar mi-a aratat pe tester ca sunt in valorile admise, mai mult in partea de sus a valorii admise, atat la cantitatea de motorina injectat cat si la timpul de

deschidere al injectoarelor.  Parca la timpul de deschidere trebui sa fie intre 3 si 9 , iar la mine era 8.1

Mi-a reglat si din distributie cat a putut axul cu came pentru a reduce consumul la relanti, si acolo e destul de ciudat pentru ca setat pe toleranta minima consumul crestea desi trebuia sa scada.

Recomandarea domnului Ymy asta a fost, inlocuirea injectoarele cu altele pentru proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pare profesionist omul daca stie sa interpreteze si timpul de deschidere, nu doar acele corectii de care stie toata lumea .

Mai sus insa prima oara ai scris ca injectoarele sunt ok dpdv electric ... am considerat ca sunt ok de asta am zis sa te uiti si la alte chestii ...

Nu e chiar asa scump pana la urma, 4 injectoare cred ca le gasesti la vreo 200 de euro plus suruburile de reglaj si oringuri probabil ca o rezolvi sub 400 de euro ...

Daca turbina este in parametri si nu papa ulei probabil ca merita investitia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem, trebuie sa ma gandesc bine, masina merge cam ca un ALH de 90 de cai acum. Injectoarele in dezmembrari sunt in jur de 400-450 lei bucata.

Avand in vedere ca i-am schimbat deja oringuri la injectoare, pompa tandem, ax came si tacheti ( in total 1800 lei ) daca mai adaug si schimbul de injectoare iese cam mult pentru o masina de 2000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asta e decizia ta, incearca sa-i trimiti un mesaj lui romytaxy poate te ajuta cu niste injectoare mai ieftine, eu la el am schimbat si am gasit din ce tin minte la 50 de euro tot la dezmembrari, cine stie poate ai noroc .

Totusi ceva e straniu la tine, eu cand aveam un injector dus cu valoare +3.00 tot timpul, consumul era mai mic decat in mod normal, normal nici masina nu tragea extraordinar dar era foarte economica . Bineinteles consumul depinde foarte mult si de talpa, daca tragi tare de ea normal ca o sa consume mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu faci nimic pana nu faci un logoo un mers vezi ca este pus pe site modalitatea de efectuare logoo. Foarte rar am întâlnit sa aibă pierdere de putere din cauza injectoarelor. Consumul poate fii din cauza lor . Fa un logo și pe 04 și pe 13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut pe cineva in Cluj care ma poate ajuta cu niste log-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!