Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Buna seara. Ce baterie imi recomandati pt asemenea motor ? Bateria pe care o am este o Rombat si nu sunt multumit de ea. Dupa 3 ani deja e gata. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Draga cazzier.Nu doar marca unei baterii conteaza.De exemplu eu cu Rombat Premier m-am inteles foarte bine.Pentru diesel 1.9 cel putin 72 amperi.Verifica si incarcarea de pe masina ta.Pentru siguranta incearca Bosch ( nu cel mai ieftin model) si Varta .

Pe viitor incearca sa te incadrezi in titlul discutiei.

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cuiuda.

I-am facut operatia acum o luna. A trecut si testul ploii. Masina porneste normal dupa ploaie si nu se mai aprind nici martorii aia nenorociti. Sper ca solutia pe care mi-ai dat-o (pe care de altfel am si aplicat-o) sa nu aiba repercursiuni viitoare asupra functionarii masinii.

Multumesc inca odata. 

In privinta asta poti sa stai linistit.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu simt aceleasi vibratii in scaun/caroserie...cineva a zis ca e de la volant!acuma nu stiu ce sa zic,dar sunt cu ochii pe ea!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut aceiasi problema am si eu cu  masina mea o bora din 2002 motor asz 131 cp masina nu mai porneste iam facut o diagnoza  si mia dat eroare la circuit intrare senzor turatie motor semnal incorect.

 

 

Unde se afla acest senzor sal pot localiza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi!Ieri am facut o scanare la un prieten pt un Golf 4  1,9 tdi axr si mi-au dat urmatoarele erori

 

18065 - A/C System input/output

           P1657- 35-10 - Short to plus - intermittent

19459 - Relay for Low Output Preheating of Coolant(J359)

            P3003 - 35-00 - Short to Plus

 

Masina la drum lung pierdea putere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Golf 4 AXR - am probleme cu turatia in teptele 4-5. Cand accelerez mai brusc (in a 4-a, sau a 5-a) si turatia urca pana la 3000 rpm, imediat scade pana la cam. 2000 rpm. (Dupa o manevra din asta nu mai scade, pana nu schimb viteza). Nu observ ca motorul nu trage cand scade turatia...

Daca accelerez usor, atunci nu am aceasta problema.  

Oare ce poate sa fie problema? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome de ambreiaj care patineaza !!

Daca viteza nu creste odata cu turatia atunci e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi romytaxy! Daca ambreiajul e de vina (patineaza), atunci (1) cam cat pot sa mai merg cu ea? (2) cum pot sa am grija de ea sa nu ma lasa pe drum? (3) ce anume ar trebui sa schimb (tot ambreiajul)? (4) cam cat ma costa toata manevra? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu pot sa ti dau un rasp.la nici una din intrebarile tale !! 

La rece/cand pornesti nu ai o bataie metalica de la volant ?? Acelasi lucru un "clancanit"ar trebui sa se auda si la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, in afara de simptomele relatate anterior, nu am observat nimic. Oricum, mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe ambreiaj care patineaza mizez.

Precum te am intrebat, in momentul in care creste turatia, creste si viteza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu creste! Mi se pare ca "indiferent" de turatia, viteza creste normal (treptat).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o relevanta intre bataia volantei si un disc prost tocit . La masina unui vecin aceiasi motorizare discul patina rau de tot , aproape nu mai reusea sa urce un deal , si la desfacere sa dovedit volant fara defect iar discul varza ! Aceiasi problema o poate avea si colegul discul foarte uzat si volant buna ! Nu este o regula ca atunci cand schimbi discul sa schimbi si volant !  Aici depinde f mult si de stilul de condus , daca adormi cu piciorul pe ambreiaj se poate schimba discul si la 50000 km . Poate fi si un defect al placii de presiune dar 90% merg pe varianta discului . Eu am aschimbat chitul complet de aprox 110000 km , discul se comporta perfect si acum indiferent de cate persoane am in masina si unde urc cu masina , in schimb volant la rece dimineata cam tacane . Acesta a fost si motivul ptr care am schimbat-o la vremea respectiva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minute în urmă, florin_gti a scris:

Nu este o relevanta intre bataia volantei si un disc prost tocit . La masina unui vecin aceiasi motorizare discul patina rau de tot , aproape nu mai reusea sa urce un deal , si la desfacere sa dovedit volant fara defect iar discul varza ! Aceiasi problema o poate avea si colegul discul foarte uzat si volant buna ! Nu este o regula ca atunci cand schimbi discul sa schimbi si volant !  Aici depinde f mult si de stilul de condus , daca adormi cu piciorul pe ambreiaj se poate schimba discul si la 50000 km . Poate fi si un defect al placii de presiune dar 90% merg pe varianta discului . Eu am aschimbat chitul complet de aprox 110000 km , discul se comporta perfect si acum indiferent de cate persoane am in masina si unde urc cu masina , in schimb volant la rece dimineata cam tacane . Acesta a fost si motivul ptr care am schimbat-o la vremea respectiva !

Ambreiaj= volant/placa/disc/rulment presiune, acum oricare din el poate fi de vina/pana nu se desface nu poti stii de aceea am spus AMBREIAJ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

sper sa  nu fiu off topic :)

Am un golf 4 variant din 2003 motor AXR 101 cai. Recent i-am schimbat garnituri injectoare , pompa tandem, bulb presiune ulei si uleiul pentru ca baga motorina in ulei. Sunt aproape sigur ca mecanicul care mi-a facut toate astea a rupt din greseala "ciuperca" de plastic din spate de la EGR care am inteles ca are legatura cu Turbo. Cand am scos masina din service motorul nu mai tragea cum o facea inainte. I-am facut si o diagnoza la un service care reconditioneaza turbine din Cluj si pe tester a dat "eroare clapeta galerie admisie" , mecanicul respectiv mi-a zis ca astea se schimba nu se repara . Sa fi fost eroarea de la piesa de plastic rupta ?

Am schimbat piesa respectiva dar motorul merge la fel, lipsa putere si consum foarte ridicat fata de cel obisnuit. Trebuie reglat ceva anume cu un tester ?

Am in plan o curatare a EGR-ului, galeriei de admisie si a turbinei , masina avand 400k mai mult ca sigur aceste componente sunt imbacsite de depuneri. Nu sunt sigur ca asta ar rezolva insa problema cu puterea motorului. Imi poate recomanda cineva in Cluj un service sau un mecanic de incredere care ar putea sa gaseasca problema si sa o si rezolve ?

Modificat de Lycanalin
greseala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci un log in mers cu VCDS ul sa vedem de ce nu merge in parametrii optimi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR-ul nu are o ciuperca in spate la EGR, pentru ca are clapeta de shut off electronica.

Fa o poza la ce crezi tu ca ti-a rupt. Ma bate gandul ca ai EGR-ul schimbat cu unul clasic, cu clapeta de shut off vacuumatica, de aici si eroarea pe clapeta respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi trebui sa ai EGR de tipul ala. Aveai un furtun care intra in ciuperca?

Masina nu trage din cauza clapetei de shut off (cea actionata de ciuperca) care, in momentul de fata, iti obtureaza admisia. Trebuie sa blochezi clapeta in pozitia deschis ca sa-ti functioneze bine.

Sau, ca sa fie treaba buna, schimbi tot ansamblul EGR-SOV cu unul pentru tipul masinii tale, cel cu actionare electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , e un furtun subtire care am inteles ca face vacuum . Cand accelerez se observa cum trage in sus de ceva piesa de metal de care e legata ciuperca :))

adica accelerez si tija de plastic trage de clapeta in sus ( o deschide ? )  masina tot nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand trage de clapeta, o inchide. Scoate furtunul din ciuperca si obtureaza-l cu ceva (un dop, surub), sa nu mai traga aer pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am incercat si aceasta varianta si masina merge la fel.

Peste weekend i-am curatat EGR-ul si clapeta de dupa EGR , clapeta de admisie am inteles ca ii zice. I-am schimbat si filtrul de motorina si tot nici o schimbare.

Maine o duc in service si vedem acolo care e cauza :) revin cu info despre ce era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am gasit in sfarsit un service bun cu servicii de calitate in Cluj.

Diagnoza a fost senzor MAF (debitmetru aer) defect. Valoare normala trebuia sa fie in jur a 700 unitati si al meu era pe la 400 unitati . Pentru ca un senzor nou Bosch costa in jur de 580 lei am ales unul din dezmembrari unde l-am gasit la 100 lei . Dupa montaj si inca o diagnoza aceasta e undeva la 600 unitati .

Masina merge mai bine insa tot nu merge asa cum mi-as dori si anume cum mergea inainte sa am probleme cu ea. Pleaca mai greu de pe loc , turbina incepe sa lucreze cu adevarat de pe la 2100 de ture ( in viteza a 2-a  cuplul nu e asa de mare ( nu ma baga la fel in scaun) si consumul inca nu a revenit la normal. In viteza a doua la 4000-4100 de ture nu ajung la 80 km/h cu ea..inainte 1-2-3-a era un cliclu scurt in care tragea incontinuu turbina.

Tot de la service mi-au zis ca, cine a restaurat turbina de pe masina nu a folosit rotorul cu plae corespunzator pentru acest model de masina , cum si de unde si-au dat seama inca nu stiu, eu avand informatii ca nu s-a umblat niociodata la turbina de pe masina.

PS: cu ocazia asta am schimbat si telescoape, flase cu rulmenti si arcuri pe fata , cele OEM au mers destul 404k KM :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!