Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Am sa-i fac astazi o scanare,dar ea nu porneste deloc si n.am cum sa activez tempomatul

Am sa-i fac astazi o scanare,dar ea nu porneste deloc si n.am cum sa activez tempomatu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i contactul si trage de maneta ca si cum l-ai activa. Nu ma refeream sa pornesti cu ea pentru ca am inteles ca nu-ti porneste. Te uiti in zona unde ti-l afiseza si vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe ce canal gasesc si eu cantitatea de cenusa din dpf(cat %)este incarcat, la un 2.0 tdi 136 de cp pd,cod motor bgv?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un pret pentru VDO A2C 532 48883

30 L 129 086 V 120

10 423 90 S 01, pentru masina din semnatura, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce canal gasesc si eu cantitatea de cenusa din dpf(cat %)este incarcat, la un 2.0 tdi 136 de cp pd,cod motor bgv?multumesc

pentru PD-uri: MVB 075.3: Particle Filter Load

pentru CR-uri: MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) Alternate group 241.2 if 108 is blank

MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Alternate group 241.3 if 108 is blank

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce canal gasesc si eu cantitatea de cenusa din dpf(cat %)este incarcat, la un 2.0 tdi 136 de cp pd,cod motor bgv?multumesc

pentru PD-uri: MVB 075.3: Particle Filter Load

pentru CR-uri: MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) Alternate group 241.2 if 108 is blank

MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Alternate group 241.3 if 108 is blank

multumesc mult,adica canalul 75 casuta 3?pt PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acel camp reprezinta incarcarea DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca il gaseste acolo la tipul lui de motor. E cu aditiv pentru filtru de particule, cu AD Blue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ad blue este parca in casuta 3 din MBV104 (soot loading) - cel putin asa era la Touareg.

BTW: "Audi has a technical service bulletin TSB that says: "each time 6 liters or more of Adblue is added...an adaptation must be performed...an adaptation is required to ensure the sensors inside the active tank can correctly determine the Adblue fluid level". This will incorrectly show the warnings even if you added fluid. "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti siguri ca motorul lui are AdBlue? Cred ca undeva este o confuzie. Dupa cate stiu eu, AdBlue se foloseste la motoarele cu cc mare pentru reducerea noxelor, n-are legatura cu DPF-ul.

Motorul lui, probabil, este prevazut cu aditiv pentru DPF, care-i pe baza de fier, diferit de AdBlue, care-i cu uree

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Valentin:

"Diesels make more NOx because they run lean. Smaller TDI engines don't use Adblue fluid because not enough NOx is created. The larger 3.0L engines use Adblue fluid and NOx catalyst to reduce NOx emissions. It's furthest downstream to let the gasses cool down to around 170oC or 345oF. Adblue is a brand name for diesel exhaust fluid (DEF) and is a solution of about 67.5% water and 32.5% urea. Selective Catalytic Reduction (SCR) breaks up NOx into Nitrogen and water in a NOx catalyst. The DeNOx works at about 345oF and uses Adblue as a reduction agent instead of HC, CO, and H2 and EGR metering like the smaller engines. It's delivered with a 5 bar (72 psi) electric pump to the metering nozzle where it is used in a ratio of about 1:20 of Adblue:fuel. This ratio goes up or down depending on vehicle weight and engine load. The chemical reaction is described below. Before entering the SCR catalyst, the exhaust is sprayed with Adblue which breaks up into CO2 and ammonia. The catalyst breaks the NOx and ammonia into nitrogen and water. Reductions in NOx can be up to 80-90%."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OKI, nu e ad blue dar e un alt aditiv si nu ala era canalul de vizualizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.... iata ca am si eu probleme cu celebra spirala care apare intermitent! Spirala apare si nu se mai accelereaza decat foarte greu.Dupa repornirea motorului totul revine la normal. A aparut de 3 ori si doar in oras la viteze mici 50-60 km/h. Am pus testerul dar nu mai retin codul de eroare, respectivul mi-a spus ca este de la debitmetru. Sa imi fac probleme? Mai pot merge cu ea asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca de la debitmetru se aprinde spirala si apoi dupa pornire sa intre la normal. POsteaza codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus testerul si a aparut EGR N18,,,,,, se poate curata? De unde imi dau seama daca este blocat pe inchis sau pe deschis? Imi poate face probleme in alta parte? Sa stric alta piesa daca mai merg cu ea asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 este codul de eroare. Cablajul este ok, siguranta la fel. Il pot curata caci pretul este destul de piperat in perioada asta de dupa sarbatori....... 800 lei Valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdată nu cumpara altul până nu eşti sigur dacă este el defect.

Îl poţi curăţa, uite aici un tutorial

http://www.ridejudge.com/ride/1714/2001-volkswagen-golf-gls

dai click pe pozele din dreapta sus şi pe săgeată, unele poze au şi comentarii.

Uite aici câte ceva despre eroare

http://www.obd-codes.com/p0403

vezi în primul rând dacă are continuitate, trebuie să aibă vreo 20 ohmi, apoi dacă primeşte tensiune la mufă când motorul este la ralanti şi bineînţeles starea mufei să nu fie oxidată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca apar primele probleme la motoarele cr,un coleg a cumparat un passat variant 2009,175000km,adus recent germania,ieri i s-a aprins in bord spirala si pe bord service workshop parca,am facut o diagnoza si pe motor are 001027-malfunction egr intermitent,am incercat sa o sterg si nu am reusit.in cimpul de masuratori era 100%deschis egr.am dat un output test,nimic era blocat.am oprit motorul ,am repornit-o si egr si-a dat drumul.i-am dat output test si egr lucreaza....am observat ca intre carcasa de aluminiu si plastic sunt scurgeri de ulei.o sa incerc sa desfac ansamblul si va tin la curent.ma gindesc uleiul a intrat in ansamblu si nu face contact electricul inauntru.a mai avut vreu coleg pe passat pb asta?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut ansamblu egr,inauntru era curat,roti de plastic ca la tot ce se face acum,sa nu aibe viata prea lunga....arata bine... ,problema era ca egr fusese anulat cu o saiba oarba in interior.aia se misca acolo si citeodata nu dadea voie la mecanism sa lucreze.nu stiu de ce neamtu a anulat egr....s-a curatat tot pe acolo inclusiv clapeta si acum merge ok.sper sa nu aveti probleme cu egr,1000 roni,deja baiatu se interesase cit il costa,noroc ca a fost ceva la ce nu ne asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
masinioricestare

Salutare.

Am un passat cod BMR de 170 CP si am o problema careia nu-i dau de cap. Poate reuseste sa ma lamureasca cineva de pe forum.

Cand il pornesc la prima cheie, porneste foarte urat, ai impresia ca merge in 3. Cand il accelerez mai tare clipeste arcul de la bujie, imi zice engine fault si asa ramane pana la urmatoarea repornire.

Checkul de motor sta in permanenta aprins.

Masina nu trage de 170 cai, poate nici macar de 140, iar pe accelerari puternice are un trepidat pe accelerare, ca si cand ar merge in 3. cand apa ajunge la 90 degrade motorul merge ceva mai bine ca sunet.

Pe Vag-com imi da urmatoarele erori:

005213 - Exhaust Gas Temperature Sensor 3: Short to Plus

P145D - 006- Short to Plus- MIL ON

012600 - Intake Manifold Runner Control Regulation Deviation

P3138 - 006 -Short to Plus - Intermitent - MIL ON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Era mai bine daca intrebai aici :

http://vwforum.promo.../page__st__1980

Colegii cu vag-com sunt mai in masura sa te lamureasca legat de cele 2 erori aparute .

Eventual pune un log complet .

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu belea. Am un passat 1,6 TDI CR BlueMotion iar ieri mi-a aparut spirala si nu ma putut sa mai accelerez peste 2200 ture, dar pot merge. Dimineata il duc pe piciu la gradinita si nu imi mai apare spirala. Dupa 2 ore plec iarasi si din nou spirala...m-am dus la service si cei de acolo (reprezentanta seat) mi-au spus ca este AGR ventil (banuiesc ca in RO este EGR). Mentionez ca locuiesc in Germania, iar masina are 192.000 km, si este din noiembrie 2009. Pretul comunicat: 280E plus manopera.

Imi este cam teama sa mai merg cu ea asa pentru ca merg subturat si s-ar putea sa imi apara cat de curand si becul de la filtrul de particule, iar atunci chiar ca dau de belea.

Pe de alta parte de vreo 3 luni simt un miros cand ma dau din masina, parca ar fi de gaze arse. Acum nu stiu dca este vreo legatura cu problema actuala cu spirala. Ce ma sfatuiti, va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,are legatura egr cu spirala din bord,normal ar trebui schimbat egr,daca tu ai indeminare poti sa il desfaci sa incerci sa ii cureti clapeta.ar putea fi mizerie acolo sau ar putea fi mecanismul interior care este din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Marianu, ce coincidenta, tot brasovean sunt si eu, chiar daca m-am mutat in Germania. Imi dai sperante, dar, desi tatal meu este mecanic si am mai stat pe langa el prin tinerete, nu cred ca voi putea reusi. Nu am rampa, nici chei , decat cele banale. Imi poti da un link sau o cale de a gasi aceasta piesa si modul de a-l da jos? In cazul in care reusesc si il montez inapoi, pot parea probleme cu computerul de bord? Vielen Dank!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai sigurantele din compartimentul si apoi clapeta de cutoff si EGR-ul - vezi daca merge V157-ule din clapeta, si apropo, exista arie dedicata pentru erori - indiferent de model (difera daca e diesel sau benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!