Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

La reprezentanta - acum 1 an parca. Asa, din dezmembrari gasesti si la 100 lei cei cromati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut si va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat .

1. Masina la care ma refer este passat variant, model 2008, dsg, cod motor cbab, 103kw, 2.0 tdi si nu mai trage, dupa ce s-au aprins la bord check motor, spirala si dpf-ul.

Mecanicul la care fac intretinerea a incercat regenerarea, insa soft-ul refuza sa permita accesul pentru ca mai exista un defect și dupa ce a incercat diferite variante, printre care si demontarea si spalarea dpf-ului si inlocuirea galeriei de admisie si-a declinat competenta si m-a trimis la alt service, tot in iasi.

Acesta a verificat in primul rand incarcarea dpf-ului, soft-ul indicand o incarcarea fitrului de particule in procent de 100% insa cu continutul de cenusa de 0%.

Apoi, dupa alte investigatii efectuate ieri, imi spune ca defectul semnalat este la "throttle valve modul" adica la clapeta de acceleratie. Eu am citit cele postate mai sus si am luat la cunostinta ca denumirea corecta a respectivului "throttle valve modul" este de fapt clapeta cut off.

In urma unor discutii purtate cu el cu privire la o eventuala defectiune a senzorului de la dpf, imi spune ca acest senzor indica corect parametrii asta deducand si din faptul ca l-a inlocuit temporar cu altul care reda aceeasi parametri.

2.Intrebarea mea e : sa cumpar sau nu respectiva piesa ? la reprezentanta vw iasi - sandra - cica are un pret de 980 lei si o aduc in 2-3 zile pe comanda, insa la reprezentanta skoda - open - costa cca.1600 lei si de asemeni o aduc la comanda, cca.4-5 zile.

3. Exista si probabilitatea sa fie altceva defect/intrerupt ? Sa incerc sa sugerez mecanicului sa verifice siguranta la care se referea cineva mai sus ?

Si apoi : pana cand se aduce piesa mai pot circula ? sau exista pericolul, asa cum spunea cineva mai sus, sa cresca mai mult decat trebuie temperatura la dpf si sa apara altfel de probleme ?

4. Fac mentiunea ca incercarea mea de a merge la reprezentanta din iasi s-a soldat cu programarea pe data de 5 septembrie a.c. - foarte posibil datorita faptului ca persoana care face programarile sa vrea sa-mi dovedeasca cu tot dinadinsul ca tot la ei ajung in cele din urma .( in urma unor discutii privind neincrederea mea asupra calificarii lor in principal din cauza unei diagnoze puse gresit de catre un coleg de-al lor, pentru care am inlocuit fara motiv calculatorul de coloana desi s-a dovedit dupa 1 saptamana ca era un contact imperfect etc.etc.fara a mi se returna decat 1/2 din suma si asta sub forma de revizie. La momentul respectiv mi s-a sugerat chiar sa inlocuiesc toata instalatia electrica a masinii pentru a nu mai avea probleme.)

Va multumesc pentru raspuns, oricare ar fi el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba piesa dupa ce verifici electric cat si mecanic functionarea ei. CAre sunt erorile ce apar legate de aceasta clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit-o cu una de la dezmembrari. cea de pe masina am desfacut-o si am observat ca in compartimentul cu pinioanele era plin de ulei, astfel incat mecanicul a tras concluzia ca s-a stricat simeringul de pe ax si intr-adevar trebuia schimbata.

codurile de eroare care apareau pe vcds erau parca 2112 si 2111 insa nu mai stiu, pentru ca nu le-am notat, si datorita faptului ca nici unul din cei doi mecanici nu este de acord cu informatiile preluate de pe internet, mai ales a celor care isi dau cu parerea.

oricum , dupa aceasta inlocuire au ramas aprinsi aceeasi martori : dpf-ul, check motor si bujiile, mecanicul nr.1 spunandu-mi ca nici de aceasta data nu-i da voie softul sa faca regenerarea stationara. asadar, in continuare masina merge la fel, desi mi se pare ca parca a mai prins ceva caluti putere, asa cum mi s-a parut si dupa ce mi-au spalat filtrul de particule.

nu-mi mai ramane decat sa merg luni dimineata la service-ul care a identificat piesa defecta - mecanicul nr.2 (oamenii au plecat in weekend de astazi dimineata, sau cel putin asa mi-au spus) si care are soft de vw pentru a elimina ceea ce - sper eu ca doar atat -a mai ramas.

nu-mi plac deloc treburile astea cu plimbatul de la unul la altul - chiar daca ma trimit ei insisi si-l suna pe respectivul partener/coleg de breasla - pentru ca inseamna practic cheltuiala inutila de timp si bani din partea mea, insa probabil ca ei mizeaza pe faptul ca fiind disperat voi face cam orice pentru a-mi rezolva problema, ceea ce in cazul meu asa este.

oricum, am solicitat si o programare si la reprezentanta locala, si astept raspuns sa vad cand ma programeaza, poate nu chiar pe 5 septembrie.

Modificat de valy2vv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an este masina? Este PD sau CR? Te intreb pentru ca numai la CR-uri se face regenerare stationara, si aia numai pentru anumite valori date de incarcarea DPF-ului. Vezi exact ce erori ai stocate pe masina. Numai asa putem sa facem o interpretare corecta. No offence, dar daca mecanicul nu este de acord cu informatiile preluate de pe inernet, sunt tare curios cum interpreteaza codurile de eroare. Poate le stie pe toate pe de rost...greu cu sistemul asta informatic...mai rau ne incurca...

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este CR. Eu banuiesc dpf-ul infundat sau senzorul de presiune diferentiala, dar fara codurile de eroare exacte nu ne putem da cu parerea.

Eu ii inteleg pe mecanicii aia care urasc Internetul. Doar din cauza lui ajung fraierii ca noi sa ne dumirim de competenta lor. Poti sa-i condamni pentru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: nu-i condamn decat pentru faptul ca nu vor sa accepte ca tehnica evolueaza si nu se mai rezuma totul la o sarma si un patent - gata am rezolvat-o, merge domnule. Sunt sute de coduri de eroare si nu cred ca le stie careva pe toate. Sunt altii care s-au izbit de probleme cu care noi abia ne confruntam acum (in speta US legate de probl cu pompele de injectie la CR-uri :icon_confused: ) - dar daca nu citesti pe net (sau nu lucrezi intrun mediu ce implica accesul la anumite informatii tehnice) de unde poti gasi respectivele informatii/ solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, diagnoza din aceasta seara a confirmat faptul ca dpf-ul este infundat cca.57% si cica nu se mai poate regenera, softul avertizeaza ca exista pericolul autoaprinderii sau ceva de genul acesta si nu permite continuarea procedurii. nici macar regenerarea in mers n-a dat rezultate. singurele variante care au ramas sunt : inlocuirea dpf-ului cu unul nou sau de la dezmembrari (daca se gasesc si daca o fi bun) sau eliminarea/gaurirea filtrului si modificarea softului .

m-a lasat fara glas costul unor asemenea operatii, mai ales ca stau cam foarte prost cu banii iar de masina trebuie sa ma folosesc aproape zi de zi pentru a-mi asigura venitul.

incepand sa analizez perioadele in care au aparut problemele, ma gandesc daca :

1. poate fi uleiul de la motor de vina ?

2. poate sa fi fost din cauza galeriei defecte de asta iarna ?

3. poate sa fi fost din cauza clapetei de acceleratie si a galeriei, ambele defecte in acelasi timp in luna iunie ?

4. si la toate acestea, ghinionul ca mecanicul nr.1 sa nu fii stiu ca ar fi trebuit sa faca regenerarea dupa inlocuirea galeriei, asta iarna ?

5.poate ca toate cauzele de mai sus, consecutiv si apoi concomitent sa fi condus la aceasta infundare?

cert este ca incep sa caut pe net filtrul de particule pentru cbab, etc...etc...etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filtrul este infundat numai 57% se poate regenera fara probleme. Nu te apuca sa dai banii pe un filtru nou sau SH. Am regenerat filtru infundat 100,6%/ (masina nu era CR ci PD dar nu cred ca are vreo importanta). Posteaza erorile exact asa cum apar pe diagnoza. Daca nu ai probleme cu G450 sau alti senzori care pot influenta regenerarea, parerea mea este sa mergi la cineva care se pricepe. Daca ai nevoie de sprijin iti dau si procedura de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma laud si eu ? Am regenerat filtru incarcat 105%. Deci, se poate.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: Mihai, eu am fost ironic acolo. Normal ca numai un ignorant (si oarecum complexat) nu ar lua in considerare Internetul, pentru ca nimeni nu le poate stii pe toate. Eu sunt de acord cu tine 100%

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o noapte cu vise urate si cosmaruri, am tot cautat pe net si alte solutii si am gasit doua firme care reconditioneaza dpf-uri - una din odorheiu secuiesc si una din bucuresti. am sunat la cel din secuime si mi-a explicat procedura : se demonteaza dpf-ul, se ambaleaza si prin curier ajunge la el, urmand ca dupa ce parcurge pasii descrisi pe site-ul lui sa-l returneze tot prin curier iar plata sa o fac la returnare. avand in vedere ca , asa cum a precizat, sansele de nereusita sunt de maxim 1% , am mers oarecum bucuros sa-i explic mecanicului 2 ce si cum. acolo insa, supriza : nu, domnule, ce stiu eu ce face ala acolo, daca nu merge o sa spuna ca l-am montat gresit, etc.nu si nu, ca el a mai patit-o cu ungurii cu nu stiu ce chiulasa de aluminiu, si iar nu ca nu munceste degeaba, ca sta masina blocata la el cateva zile. in concluzie el nu desface dpf-uri ca sa le puna inapoi pentru ca are alte treburi mai bune (adica mai banoase), desi i-am spus ca ii platesc manopera iar daca tot nu merge cumpar unul nou si gata.

sun mecanicul 1, care la inceput la fel , ca de ce nu trag eu personal o fuga pana la odorhei sa imi desfaca cei de acolo dpf-ul, sa-l refaca si apoi sa-l repuna in functie, cu diagnoza cu tot. apoi i-am reamintit ca masina merge cu viteza mica si ca nu pot pleca dacat daca iau in considerare serios si riscul de a ramane pe drum, ceea ce nu-i prea placut. in fine, m-a programat pentru maine dupa pranz - sa vedem daca are loc pe elevator.

astazi fiind sarbatoare , dupa pranz m-am mai uitat pe net in special pe ebay si am gasit unii care comercializeaza astfel de dpf-uri, cu preturi cuprinse intre 1900 - 2200 lei, transformat din lire sterline si euro. apropo, din cate rezultate au fost afisate la cautarea dpf- vw - passat - am inteles ca si acolo exista probleme cu dpf-urile si ca bineninteles sunt unii care le reconditioneaza dar mai ales le elimina.

pe urma am sunat si un prieten din miercurea-ciuc, care s-a interesat de firma din odorhei si mi-a spus ca desi nu auzise de ea, i-au confirmat unii din zona ca rezultatele sunt bune, numai ca nu se baga la toate tipurile de masini si sa-i trimit copia dupa talon sa-i intrebe pe seful de acolo daca poate face ceva pentru dpf-ul care se gaseste pe masina mea.

numai ca intre timp, am mai gasit si un service auto in pascani, in judetul iasi, partener al celei de-a doua firme care reconditioneaza dpf-uri, aia din bucuresti (poate sunt mai multe, eu pe astea le-am gasit). sunand la nr. de telefon postat pe site, mi-a raspuns un tip care mi-a confirmat ca el este administratorul si ca a facut si face des asemenea curatari la filtrele de particule, cu o solutie speciala care se introduce prin catalizator/conducta de aer - daca am inteles eu bine - folosind un pistol cu presiune, etc. la fel operatiile sunt descrise pe site si sunt si cateva fotografii. uitandu-ma cu atentie la fotografii, imi aduc aminte ca am fost odata la reprezentanta seat si ca am vazut cateva masini cu spuma curgand pe teava de esapament iar inginerul de acolo mi-a spus - la momentul respectiv - ca s-a facut spalarea/regenerarea filtrelor de particule ale acelor masini.

in clipa aceea l-am sunat si dupa ce i-am expus cazul meu m-a programat pentru testare astazi dupa amiaza.

testul a durat mai putin decat am fost nevoit sa astept din cauza posturilor de lucru ocupate, insa la el a reiesit pentru inceput ca doi senzori - cel de la intrarea in dpf si cel de la intrarea in turbocharger - sunt schimbati intre ei si ca trebuie repusi la locul lor. acelasi raspuns de doua ori, si ceva ciudat : temperatura ambilor senzori , dupa cca 1 ora de functionare a motorului, inclusiv mers in trafic cu 3000 ture 15 minute si in stationare de 2 ori cu diagnoza pe el la 2500 ture 15 minute pentru regenerare era de -11 grd.celsius (minus 11) iar soft-ul spunea ca incarcarea cu cenusa este sub 50% si ca se mai poate merge pana la 90% fara regenerare fortata. asa ca am lasat masina in service, urmand ca maine sa caute schema de montare a respectivilor senzori, pentru ca asa cum spunea el este foarte probabil sa fi fost inversate doar mufele.

eu va cer scuze pentru povestile mele, insa poate vor fi folos si altora, daca au timp si rabdare sa citeasca.

oricum, revin maine sau poimaine cu alte informatii.

masina este din 2008, am invatat ca este CR si am bagat bine in cap ca are codul de motor CBAB . ( eu sunt ing.constructor si nu prea le am cu asemenea denumiri insa am fost nevoit si am invatat, pentru ca nu-i asa, trebuie sa stii de toate in ziua de azi).

Modificat de valy2vv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris si mai sus dar se pare ca ori nu prea vrei sa tii cont de parerile noastre sau le tratezi ca simple lecturi. Cu riscul de a ma repeta - intai verifici senzorii care influenteaza regenerarea/ incarcarea in exces a DPF-ului, apoi te apuci de regenerare sau alte minuni. Vezi in blocurile de masura ce valori ai pe senzorii respectivi - comparandu-i cu valorile de referinta. Daca nu sunt in parametrii mentionati, schimba-i. Apoi mergi si fa-i o regenerare. Sunt destui colegi cu VCDS si la tine in oras care pot sa te ajute cu o scanare OK (si nu cred ca-ti cerea cineva mai mult de 50 lei ptr o scanare - asta decat sa te mai plimbi de la un service la altul si sa stai sa te rogi sa-ti dea DPF-ul jos sa-l curete nu stiu ce firma te miri pe unde). Sfatul meu - cauta intai cauzeel care au generat incarcarea DPF-ului - in speta ta respectivii senzori, apoi apuca-te de facut regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai fost la cineva care a plecat acum ceva timp chiar de la reprezentanta vw. singurul cod de eroare care apare este P2463 DPF - Excessive Soot Accumulation ( si mai apare 09315) .

dupa (re)adaptarea galeriei, a clapetei (throttle), a senzorului G450, testele facute arata ca :

- nivelul de cenusa este sub 50%,

- senzorul G450 functioneaza aparent OK,

- nu stiu ce presiune este prea mare

- pentru a putea efectua o regenerare a fost nevoit sa "informeze" calculatorul ca dpf-ul a fost inlocuit si implicit a setat o valoare a incarcarii acestuia ca fiind 0,

fapt pentru care concluzioneaza ca este intr-adevar posibilitatea ca filtrul sa fie infundat, desi i-am explicat ca a fost demontat si spalat.

bineninteles ca regenerarea stationara n-a reusit, insa am observat ca dupa una sau doua readaptari - nu mai stiu care - la punerea contactului s-au stins toti martorii de la bord pentru cca.3-5 secunde, dupa care s-au aprins din nou.

de asemeni, in timpul procesului de readaptare a senzorului G450 (parca) a trebuit la un moment dat sa accelerez lent pana la 2500 RPM, si am observat cum pentru 1-2 secunde , pe la 2100-2200 RPM s-a stins martorul dpf, dupa care s-a reaprins.

eu nu stiu care sunt valorile de referinta, insa tipul mi-a spus ca in cazul unor diferente programul va arata acest lucru.

m-a trimis la altcineva, tot un fost coleg de-al lui de la vw, pe care l-am prins si eu anul trecut inca la reprezentanta, despre care a spus ca se pricepe mai bine decat el la acestea.

pronet : sa stii ca toti colegii la care am fost pana acum au astfel de soft-uri, insa dupa cum am mai scris nici unul nu a reusit sa-mi remedieze pana la capat problema (unul a inlocuit galeria - defecta insa n-a mai stiut de ce nu a disparut defectul, urmatorul a gasit si clapeta defecta iar dupa inlocuirea acesteia mi-a spus ca doar dpf-ul mai trebuie inlocuit), sau in iasi nu sunt astfel de persoane ori poate chiar dpf-ul este infundat si nu se mai poate curata decat prin inlocuire completa.

cred ca incep sa ma resemnez cu ideea. cert este ca dupa inlocuirea clapetei masina a mai prins putina putere, adica pleaca satisfacator de pe loc si urc podurile din oras si cu 50-60 km/ora, pentru ca inainte de schimbare nici macar demaraj n-avea si urcam podurile cu maxim 40km/h doar daca aveam ceva inertie.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti posta si tu rezultatele diagnozei si cateva blocuri de masura, alea cu DPf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce spun cei de ross tech: "With the newer CR-TDI engines there are 2 different types of regenerations available depending on the actual soot mass/load. If either the calculated or measured soot mass is above 30g but below 40g you can initiate a regeneration while standing (Idle will be raised etc.), a forced regeneration while driving is also possible. Once the values are above 40g (but below the max 45g) the regeneration while standing is no longer available and the regeneration while driving is the only way."

procedura de regenerare o ai mai jos. Sper sa se descurci:

Regeneration while Standing/Idle

Prerequisites (General):

  • Ignition ON
  • Engine ON (Idle)
  • Fuel Tank at least 1/4 full
  • Transmission in Neutral/Park
  • Parking Brake engaged
  • Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4)
  • Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3, VCDS should give the specified values)
    • If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.

    [*]Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

    [*]Engine Hood Closed

[select]

[01 - Engine]

[security Access - 16]

  • Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Standing)

[Do It!]

[basic Settings - 04]

  • Select Block for Regeneration while Standing

[Go!]

  • Follow the Instructions on the Screen

[Done, Go Back]

[Meas. Blocks - 08]

Select Blocks 099 and 108 at once.

[Go!]

MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger

MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter

MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) Alternate group 241.2 if 108 is blank

MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Alternate group 241.3 if 108 is blank

Now let the Car run with Raised Idle until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %).

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Regeneration while Driving

Prerequisites (General):

  • Ignition ON
  • Engine ON (Idle)
  • Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4)
  • Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3, VCDS should give the specified values)
    • If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
    • If the Particle Filter Load value in MVB 108 is blank, use alternate group 241.2/3 instead.

    [*]Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

    [*]Engine Hood Closed

Conditions (Driving Cycle):

  • Vehicle Speed above 60 km/h (40 MPH)
  • Engine Speed between 2000-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
  • Duration approx. 10-15 Minutes
  • Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 170 °C (MVB 099.2)
  • Exhaust Gas Temperature before Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.3)
  • Exhaust Gas Temperature after Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.4)

Drive the car based on the above Conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the Regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.

[select]

[01 - Engine]

[security Access - 16]

  • Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Driving)

[Do It!]

[Adaptation - 10]

  • Select Channel for Regeneration while Driving

[Read]

  • Enter/Save 1 as new Value.

[save]

[Done, Go Back]

[Meas. Blocks - 08]

Select Blocks 099 and 108 at once.

[Go!]

MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger

MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter

MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated)

MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured)

Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet : recunosc etapele descrise de tine in incercarile repetate ale mecanicului nr.1, care insa n-au avut succes ;

ultimul specialist vizitat astazi - mecanicul 4- al carui soft -vcds- provine direct din usa, dupa cum spunea el, mi-a aratat ca incarcarea este de 47,8gr si ca regenerarea se poate face doar pana la o incarcare maxima de 45gr, dupa cum ii spunea softul lui intr-un mic tablou de informare atunci cand aseza sageata de la mouse peste casuta in care era inscrisa valoarea masurata . tot de acolo am retinut ca presiunea de 78-79 mbar masurata este prea mica fata de cea specifica.

dupa opinia lui, va demonta senzorul g450 si il va verifica cu o pompa de masurat presiunea si bineinteles va verifica si integritatea furtunelor care intra si ies din acest senzor (abia luni, pentru ca maine este plecat) urmand apoi, in cazul in care nu sunt defecte in acest sens sa incerce o regenerare in mers;

in celalalt caz se inlocuieste senzorul si se incearca regenerarea;

daca regenerarea nu reuseste nici intr-un caz nici in celalalt, urmatoarea etapa este curatarea dpf-ului cu solutii speciale .

oricum, el mi-a recomandat sa nu mai merg cu masina intrucat va creste depunerea de cenusa si va fi din ce in ce mai dificil de curatat fara a fi nevoie sa-l demonteze.

totusi ceva este ciudat : acum 10 minute, am vorbit cu mecanicul 1 caruia i-am povestit cele intamplate si mi-a spus ca el retine ca valoarea incarcarii masurata de el era 63gr si ca nu se poate sa fie 47,8 cum ii spun eu, insa eu stiu bine ce am vazut astazi. de asemeni m-a rugat sa-l tin la curent pentru ca este foarte interesat de modul in care voi rezolva si mai mult ca probabil de cauza care a produs defectul.

al bundy : sincer, in momentele alea nu mi-a stat gandul sa le cer listarea diagnozelor, insa luni am sa le solicit acest lucru pentru a le posta aici.

later : in incercarile repetate de a efectua regenerarea in mers am constatat ca desi procedura spune ca in cazul dsg-urilor se merge in treapta sport, la vitezele cuprinse intre 60-130 km/h nu se poate mentine o turatie constanta intre 2000-2500 RPM decat in modul manual (in cazul meu nu se mai poate activa tempomatul, am inteles ca din cauza defectului),

Modificat de valy2vv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba senzorul (care nu cred ca e defect deoarece nu da nici o eroare) eu as face regenerare in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, asa mi-a spus si mecanicul 4, va incerca regenerarea doar dupa ce verifica senzorul si furtunele.

Daca reuseste regenerarea, voi face si o curatare a dpf-ului cu solutiile alea speciale pe care le-am gasit pe net.

Se poate ca motivul pentru care cantitatea de cenusa la un moment dat sa fi fost de 63gr si dupa spalare sa ajunga la cca. 48gr ? sau este doar o neconcordanta de soft ori poate eroarea umana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtune sparte la senzor inca nu am gasit . Si sa ne spui si noua cum verifica el senzorul, ca nu am gasit procedura de verificare in elsa.

Chiar daca nu-si face regenerare, in mers, la temperaturi mari in evacuare, se mai curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

later : in incercarile repetate de a efectua regenerarea in mers am constatat ca desi procedura spune ca in cazul dsg-urilor se merge in treapta sport, la vitezele cuprinse intre 60-130 km/h nu se poate mentine o turatie constanta intre 2000-2500 RPM decat in modul manual (in cazul meu nu se mai poate activa tempomatul, am inteles ca din cauza defectului),

nu in treapta Sport ci in modul Tiptronic (adica "manual")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spunea ca il demonteaza si il conecteaza la o pompa de presiune de care se foloseste pentru verificarea capsulei vacuumatice de la turbina.

deci spui ca se mai poate curata in mers chiar si in situatia mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa pentru capsula vacuumatica produce vacuum, nu presiune, asa ca , mai bine il lasa asa, poate il strica de tot.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am sa incerc in seara asta sa merg cu 60-70 km/ora la 2200-2500 RPM singur, fara soft, poate isi revine.

si am sa vad luni daca a crescut sau a scazut incarcarea.

Modificat de valy2vv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acestea sunt rezultatele primei curatiri cu solutiile speciale introduse in dpf printr-un pistol cu presiune urmate de un traseu de cca 100km dus + 100km intors mers cu viteza constanta si cu turatia cuprinsa intre 200 si 2500 rpm. din cate imi aduc eu aminte valoarea incarcarii cu cenusa (calculata) la ultima postare a fost de 47,8 gr. iar diagnoza a indicat 47,4 gr. se pare ca valoarea incarcarii cu cenusa (masurata) a ramas la fel, 51 gr.(de ce oare este fara denumire ?)

am atasat codul afisat de diagnoza sub forma de poze in 2 pagini, pentru ca era deja tarziu si baietii voiau sa plece.

s-a mai comandat un set de substante si maine se va face ce-a de-a doua curatare.

in cazul in care nici acum nu merge, eu spun ca va trebui demontat si trimis la curatare chimica+decalcinare, insa seful de la service nu este pe deplin convins ca nu se strica altceva - nu stiu ce muchii din interior.

opinii ?

off : nu stiu (si nici nu mi-am batut capul) cum se schimba data , care a ramas in urma cu 2 zile de la ultima intrerupere, cand a fost demontat dpf-ul si bineinteles intrerupta alimentarea de la baterie.

Doc1.pdf

Doc2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!