Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

astazi, dupa cea de-a doua curatare cu solutia speciala, vagcom-ul a citit 0 gr. incarcare cu funingine, insa martorii au ramas aprinsi la bord chiar si dupa ce au fost sterse erorile. mai mult, dupa fiecare repornire a masinii codul care apare pe diagnoza este acelasi cu cel din fotografiile post-ului anterior. incercarea de a face regenerarea in mers cu vagcom-ul nu a dat rezultate deoarece desi a fost initiata, nu s-a produs. este foarte posibil ca baiatul care m-a ajutat sa nu stie toate operatiile aferente pentru ca a inceput sa lucreze cu vagcom-ul de cca.3 zile.

oricum , dupa cca.60 km de mers, filtrul s-a reincarcat cu 21 gr. de cenusa.

prin urmare, masina va stationa pana cand se va gasi cineva care sa o repare complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, s-a rezolvat. analizand etapele parcurse am constatat urmatoarele :

a) negativ :

1. pana la indeputul acestei saptamani, in iasi nu avea nimeni solutia si instrumentele necesare pentru curatarea dpf-urilor infundate;

2. dupa ce service-ul la care m-a dus cineva si-a procurat solutia si instrumentele (pistolul si furtunele) a efectuat o prima operatie gresit, fara a respecta etapele descrise de producator, in sensul ca a injectat solutia 1 cu motorul pornit desi acesta trebuia sa fi fost oprit;

3. service-ul respectiv nu avea nici softurile necesare pentru a face diagnoza pe modelul meu de masina;

4. inginerul (nu patronul) a fost de cateva ori destul de deranjat de faptul ca mai are o problema pe cap si nu stie/nu poate/nu are timp sa o rezolve, mai ales ca - nu din vina mea - era nevoit sa munceasca pentru masina mea mai ales de la ora 17, in conditiile in care programul lui se termina la ora 18; de altfel, aseara (pe parcursul drumului) inginerul a spus ca asta este pentru el ultima regenerare pe care o va face unei masini, fie ca reuseste sau nu;

5. personalul service-ului nu cunoaste (nu cunostea) cum se procedeaza cu vagcom-ul, ei avand un soft bosch, insa si ala destul de vechi; inginerul (si probabil si patronul) nu au tinut cont de sfatul meu cand le-am spus ca - scria si pe un site care curata chimic dpf-uri - dupa curatare trebuie stearsa memoria / readaptat filtrul pentru ca acesta sa functioneze, lucru care s-a dovedit adevarat in cele din urma;

6. multi din cei la care am fost trimis de unii sau altii nu au fost interesati sau nu au vrut sa colaboreze , motivul cel mai des invocat fiind ca n-au timp pentru asemenea probleme si ca nu au auzit de solutii chimice, care in opinia lor pot face mult mai mult rau decat bine si pentru asta nu au chef sa-si piarda timpul si banii;

b) pozitiv :

1. service-ul care a efectuat curatarea s-a dotat cu echipament pentru desfundarea dpf-urilor si s-a specializat in etapa de injectare a solutiilor, la insistentele mele si cu ajutorul meu;

2. patronul a fost destul de hotarat cand i-a impus inginerului ca trebuie rezolvata problema, altfel acesta nu cred ca ma mai suporta;

3. service-ul si-a facut ultimul update al vag-com-ului iar personalul (patronul si inginerul) au fost interesati (primul mai mult,al doilea mai putin) de modul in care se procedeaza pentru problemele mele, contactand diverse cunostinte care i-au indrumat putin cate putin, insa pentru mine a contat perseverenta sefului, care a dat roade pana la urma;

4. si-au propus - si cred ca au si realizat- update-ul pentru soft-ul celor de la bosch, care ar putea fi in ultima versiune compatibil si cu modelul meu de masina;

5. desi nu au reusit din prima, la insistentele mele au efectuat si ce-a de-a doua incercare, de data asta cu succes;

6. inginerul a mers cu mine (dupa fiecare curatare, chiar daca era trecut de ora 18.00) pentru a efectua regenerarea in mers si pentru a monitoriza valorile;

7. in sfarsit, pentru a-mi rezolva problema am fost la bogdan, care a stiu ce trebuie sa faca - dpdv al softului - si la ora aceasta masina functioneaza in parametri (cu siguranta ca si altii ar fi rezolvat-o insa n-au raspuns la timp la telefon, asa ca la primul care a raspuns m-am si dus).

pentru colegii din iasi care doresc alte informatii le pot oferi pe mail sau la telefon.

oricum, va multumesc tuturor celor care m-ati sustinut cu sfaturi si pareri, toate fiind de folos.

nu recomand celor din iasi service-ul din tatarasi (cu itp) decat pentru itp si eventual pentru ceva lucrari de mecanica, chiar daca se lauda sau auziti ca se pricepe, pentru ca la mine n-a fost in stare sa isi de-a seama ca defectul era semnalat la clapeta de acceleratie si nu la galeria de admisie, pe care m-a pus sa o cumpar eu inca o data, aceasta fiind inca in garantie si asa cum s-a dovedit ulterior nu era defecta și a refuzat sa-mi returneze cv.galeriei timp de cca.1 luna pe motiv ca asteapta ca furnizorul sa-i dea lui banii si apoi ii voi primi si eu, insa dupa ce l-am instiintat (si pe el si telefonic la departamentul sesizari al furnizorului)ca intentionez sa merg la opc si a garda financiara mi-a returnat banii in 3 zile.

scuzati-mi exprimarea, insa sunt inca destul de necajit pentru faptul ca de aproape 3 luni nu mi-am putut folosi masina corespunzator, acest lucru cauzandu-mi o stare de disconfort continuu atat mie cat si familiei pentru ca n-am putut pleca nici macar intr-un week-end ca sa nu mai spun de concediu, nu mi-am putut desfasura in mod normal activitatea - eu depinzand intr-o mare masura de masina , si nu in ultimul rand am consumat multi bani pe: carburantul consumat pentru a incerca regenerarea in mers (cca.800 lei), casco, rca, rovigineta, etc. intrucat masina a stationat mai mult decat a mers.

Modificat de valy2vv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. aceeasi problema am si eu cu engine fault workshop. ce e de facut cu acest martor aprins?

Modificat de Mk4yoyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai, fa o scanare sa vezi care e cauza. Dupa aia, cautam rezolvari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea care apare se refera la scurt pe plus... masina a stat 2 luni pe bara. cineva mi-a recomandat sa ii schimb bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu aprinderea intermitenta a engine fault workshop. Am adus recent masina din Germania si a mers excelent pina in Romania. La urcarea pe Transalpina cu turatie mai mare in treapta mica de viteza s-a aprins martotul respectiv. Am oprit si la repornit, si-a revenit. Am scanat masima la cineva si a spus ca e dus senzorul de dupa turbina 0281 002 401 care l-am schimbat.

Mentionez ca plecind spre Bucuresti mi s-a aprins din 30 in 30 de km fiind urmat de aprinderea permanenta a martotului motor. Masina merge foarte bine pina le 120 km/h apoi cind incerc sa o accelerez tiuie si se aprinde martorul intermitent.La repornire masina merge dar nu mai are zvicul acela ci o ia mai greu. Masina e de 2.0 140 cai CBAB. Ma poate lamuri cineva ce sa fac?

Multumesc.

Modificat de kant
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, ai schimbat MAP-ul.

Scaneaza masina si posteaza eroarea stocata - e clar ca nu era de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea care apare se refera la scurt pe plus... masina a stat 2 luni pe bara. cineva mi-a recomandat sa ii schimb bujiile.

Posteaza eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat piesa asta. senzor de gaze din ce am inteles eu... si acum e ok . incercati sa o schimbati celor carora le apare eroarea asta engine fault workshop.

sdi9pwr24f7ci1kd6xq.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pieasa e asta?

Senzor gaze? Sonda lambda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mk4yoyo, indiferent ce senzor este ala caruia ii spui senzor de gaze, eroarea Engine Fault Workshop este una generica si poate aparea din multiple cauze. Schimbarea piesei care ti-a rezolvat tie problema nu este o garantie ca si pentru altii este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita incercat... nu costa mult. intradevar nu poate fi aceeasi chestie dar eu am oferit una din solutiile, care la mine a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema passat 2007 BMR 170 cp 40.000km reali achizitionata de noua folosita ocazional

De 5 zile sta aprins martorul de la DPF, iar astazi ,in timp ce eram la semafor am auzit un bip in bord si a aparut mesajul "Engine fault workshop"

si spirala de la bujie clipeste,dupa repornire sta aprins si martorul de la motor. De la aparitia acestei erori "Engine fault workshop" masina nu

mai functioneaza corect - nu mai trece peste 2800 turatii .

Ce rezolvare vedeti la aceasta problema ?

Va rog sa ma ajutati ?

actualizare masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in opinia mea in primul rand ar trebui sa incerci o regenerare in mers - cca.15 -20 minute cu turatia constanta intre 2000-2500 rpm.

oricum , citeste mai sus despre etapele pe care le-am parcurs eu pana la rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnioza, altfel e greu sa ne dam seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa fac regenerare in mers la turatii de 2000 - 2500 circa 30 de minute in treapta 4 sau 5 si apoi fac diagnoza si revin cu alte informatii.

Modificat de tupeistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai fa-i diagnoza si vezi ce erori ai stocate. DPF-ul se poate incarca mai repede si de la un senzor dus (gen G450 de ex.). Regenerarea s-ar putea sa nu iti mearga daca ai ceva probleme pe parte de senzori presiune gaze de evacuare. Tu faci cum vrei insa, alegerea iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare aceasta eroare apare

20120911-134926.jpg

iar pe canalul 075

20120911-133702.jpg

Va rog sa ma ajutati . Masina are 40.000 km ,pana la 33.000 km a circulat numai extraurban iar de 7000 km mixt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce interfata ai folosit? Este ciudata tare valoarea aferenta campului 3 - 253%. Potrivit ross tech acel camp indica valoarea de incarcare a filtrului.

MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger

MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter

MVB 075.3: Particle Filter Load

MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

Verifica daca G450 este ok - e "renumit" ca un produs de "calitate". Incearca apoi o regenerare fortata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu la un motor acolo 150 %, mai sus nu am gasit. posibil sa fie senzorul de presiune diferentiala defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am un pasat 2.0 tdi 2006 si ieri in mers pe la 50km/h mi-a aparut engine fault workshop si mi s-a oprit motorul..am dat sa repornesc motorul..invarte un pic,dar nici vorba sa mai porneasca. sfaturi,pareri? help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un pasat 2.0 tdi 2006 si ieri in mers pe la 50km/h mi-a aparut engine fault workshop si mi s-a oprit motorul..am dat sa repornesc motorul..invarte un pic,dar nici vorba sa mai porneasca. sfaturi,pareri? help

Fa-i o scanare si vezi ce iese. Pana una alta, activeaza in stationare tempomatul si vezi daca iti arata ok. Daca s-a dis injectorul, in mod cert iti va da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa-i fac astazi o scanare,dar ea nu porneste deloc si n.am cum sa activez tempomatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!