Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Salut, mi-am luat si eu 3 luni in urma un passat B6 TDI din 2006, 170 cp, motor BMR, cutie DSG. Masina e full si imi place mult. Dupa ce am luat-o din austria, i-am schimbat imediat uleiul ca sa fiu sigur ca stiu ce pun. Ei bine dupa ce am cumparat-o peste vreo 600 km a inceput sa-mi apara spirala pe bord cu (Engine fault, go workshop) si tot aa mai des si mai des. Cel mai curios e ca motorul lucra in continuare fara nici o problema, si turbina la fel, tragea cum trage de te lasa in scaun. Ei oricum nu e de glumit, am cautat un service prin Graz si dupa ce cei de la VW autorizat mi-au spus ca numai sa traga cu ochiul o sa ma coste 70 euro, am gasit repede un alt service, unde m-a costat 10 euro diagnostica. Austriacu mi-a spus ca nu e nimic grav, ca o fiind de la exaust system, ceva la gaze de esapament, si ca s-ar putea sa dispara. Dupa ce mi-a resetat, am plecat la drum aparand din nou acest semn deja enervant. Aveam de facut vreo 1200 km pina-n Moldova. Dupa vreo 600 km a disparut, mai aparuse dupa de citeva ori si gata. Am mai facut vreo 1800 km intre timp in care marca nu avea nimic si nu mai aparea nimic, pina azi, cind la un drum mai lung iar a inceput. O sa merg saptamana asta la cei de la VW, in Chisinau sunt mai ieftini oricum ca in A.

Ce poate fi totusi , nu am nici cea mai mica idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR-ul si clapeta de cut off, de asemenea, si sigurantele din compartimentul motor. Fara o scanare e cam greu sa putem sa-ti oferim un raspuns detaliat. Posteaza eventual codul erorii sa vedem exact ce probleme ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

apropos de turbina, saptamina trecuta pe un national din Arad in depasire ( 110/h ), minunatul BKP a dat in bot, si instantaneu a intrat in limp mode, la vag am gasit eroare legata de actuator, am dat turbina jos, am curatat-o ( ultrasunete ) si merge acum de trazneste, deci pt. cei care au mai pierdut din caluti in timp, si nu stiu unde s-au dus, recomand o astfel de interventie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la VW service autrizat sa-mi faca diagnostica ca sa vad ce naiba are de totul merge bine dar ma enerveaza rau bipul sonor cu spirala aia care imi arde intermitent pe bord. Astia mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul de temperatura al turbinei, si de facut o curatare la filtru de particule. M-am bucurat ca e numai asta, dar cind mi-au dat preturile, mi-a cam trecut din bucurie.

500 RON senzorul

625 RON Lucru

si 400 Ron curatarea filtrului de particule

Nu stiu cum e in Romanica dar pentru Chisinau e cam scump, asa ca incerc sa gasesc alternative, important e ca stiu ce-mi trebuie. Si apropo de curatatul filtrului de particule cineva mi-a spus sa fac vreo 70km in turatii sup o treapta, la 3000 - 3500 r/m, si se va curata singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul se regenereaza din VCDS. Chiar ieri am regenerat unul incarcat 100,6%. Procedura o gasesti aici. Posteaza in aria dedicata erorile de ep masina sa vedem si noi despre ce e vorba. Oricum, preturile care ti le-au spus mi se par cam mari, in comparatie cu ce se poate rezolva foarte usor de unii dintre colegii de pe forum din zona ta. CEre senzor mai exact ti s-a dus? Cel de temperatura gaze de evacuare sau cel inainte de DPF? Daca e primul (G450) pretul lui in reprezentanta este in jur de 150-180 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un alt service la care mergeam inainte,, cind avusem Passatul pe benzina, astia imi aduc senzorul la comanda cu acelasi pret, doar ca instalarea ma costa vreo 25 RONi, ce e acceptabil. Greseala - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus.

Deci e senzorul care intra in Turbina, nu DPF.

Am intrebat daca pot circula asa pina imi vine piesa. Mi-au sugerat sa nu, ca sa nu se incalzeasca DPF-ul prea tare si zic ca au fost cazuri de incendiere, ceea ce nu prea ma incanta.

Dupa ce imi schimb senzorul o sa merg la cineva sa-mi curete DPF-ul si sper sa nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La passatul care abia l-am cumparat saptamana asta,astazi am zis sa merg si eu vreo 40 km pe drum bun,sa accelerez putin.Cand am ajuns pe la 120-130 km/h ,mi-a aparut spirala in bord cu engine fault workshop.Am tras dreapta,oprit motorul,pornit iar,mers iar pana la 120-130 km,iar spirala cu textul.Iar am tras pe dreapta,repornit si mers doar pana in 80 km/h si nu a mai aparut.M-am uitat in carte si am vazut ceva diagnostice.Ieri i-am schimbat uleiul si i-am facut plinul la omv .In carte scrie ca e posibil ca sa fie mai mult ulei(mi-a bagat 4 l ,eu stiam ca intra cca 3.8 L,de la vechiul Audi) sau de la combustibil(am alimentat 3 ani audi-le si un Ford focus 2008,nu am avut pb cu combustibilul de acolo).Acuma nu mai am eroare in bord,nu am ce ii face pana luni sa aflu ce eroare s-a stocat.Am sa incerc totusi luni sa ii mai scot cv ulei,un 200 grame si apoi sa merg in probe,poate nu mai apare.Joi a mers un inginer cu ea in probe cu 140-170 km/h si nu aparea absolut nimic.Sa fie oare de la ulei,ce parere aveti? Asa scrie in carte,ca ar putea fi posibil !

LE : E un common rail motorul ,nu e pomp duse,deci nu e de la injectoare cred !

Modificat de bogdan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la ulei. Daca s-a plafonat intre 2500-2800 de ture in mod sigur ca e de la turbina - limp mode. In cazul tau, mai mult ca sigur eroarea va fi 'overboost pressure' - verifica geometria variabila si in primul rand fa-i o scanare sa vezi ce a avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad luni la un service de la mine,poate isi da seama inginerul ce are.Oare ar trebui sa imi fac la reprezentanta programare,sa trebuiasca un update de soft ? Am citit pe undeva ca s-ar putea rezolva unele probleme cu update !

Ce ar putea cel mai grav sa aibe oare? Sa stiu la ce sa ma astept,la ce cheltuieli maxime :-s

Modificat de bogdan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru scanare vezi lista de aici. In ceea ce priveste update-ul de soft, daca este ca actiune VW, ti-o fac gratis in reprezentanta. Ideea este ca masina sa fie dusa pentru o problema oarecare (verificare lichid frana de ex.) iar ei sunt obligati, pe langa problema semnalata de tine, sa-ti faca si actiunil impuse de producator. Cel mai bine te interesezi inainte daca pentru VIN-ul tau sunt recomandate actiuni sau nu.

Daca e vorba de turbina, in nici un caz nu fa lucrarea la reprezentanta - o sa te jupoaie. Turbina gasesti pe la 500 EUR noua, sau pana in 50-100 EUR numai geometria variabila.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu prea am liniste pana luni.As mai iesi cu ea pe drum,sa o testez intr-un anume fel sa stiu daca e de la turbina.Ce sa ii fac ? Sa o turez mai tare,sa merg peste 100 km/h,sa merg turat in a 2-4 viteza...ce imi recomanzi sa fac ? Stiu ca cel mai bun e sa astept pana luni si sa zic ce erori au aparut,sa va puteti da seama tu sau alti useri,insa dati-mi ceva idei de testare in mers,la mecanica nu prea ma pricep mai deloc,plus ca nu am mai avut Passat pana saptamana aceasta,nu prea stiu cum e normal sa "cante" motorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa iei legatura cu cineva care te poate ajuta cu o scanare, eventual fa-i un log in mers si posteaza valorile aici. Nu vreau sa dau sfaturi in necunosinta de cauza. Presupunerea mea este ca iti agata geometria variabia - asta fara sa vad vreun scan sau log de-al tau, ci numai dupa simptomele prezentate. M-am confruntat si eu cu o asemenea problema, numai ca eu am luat limp-ul intro depasire :exclaim: . Nu a fost placut deloc, crede-ma. Mersul subturat face ca funinginea sa se depuna pe geometrie. Poti incerca sa mergi mai turat cu toate ca nu stiu cat te va ajuta acum. Colegul care iti va face scanarea sa-ti verifice si cat ai incarcarea la DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E "bun" ca macar nu mi-a ramas eroarea in bord (cred) si merge in parametri cat de cat normali.Am sa mai merg mai turat in seara asta si maine cu ea ,sa vedem ce se mai intampla.Banuiesc ca nu este nimeni pe forum care sa faca diagnoze Vag-Com prin Vaslui.Am sa ma duc la un inginer la mine la KIA,are un tester updatat la luna,il cunosc destul de bine,doar ca aparatul de diagnoza e cam pt toate marcile,nu doar pt grupul VAG. Is la fel aparatele astea,isi poate da seama de orice eroare sau trebuie special de VAG ? Pana acum toate masinile le-am dus la el,de vreo 5 ani,dar e adevarat ca nici probleme nu prea am avut cu ele !

O sa mai postez maine seara daca mai apar ceva probleme dupa ce merg,insa sper sa nu mai fie nevoie :( Mi s-a parut dubios ca pana ieri nu facea asa (am scris mai sus,a mers cineva de la service cu 150 km/h,masina era venita de la iasi dupa 2 drumuri(300 km) ,deci motorul destul de incalzit si exact dupa ce am schimbat ulei+filtre + plinul la combustibil sa imi apara eroarea asta care sa imi strice ziua :(

Si ma mai gandeam acum la ceva.Eu am luat-o de la un parc auto,care achizitionase masina pe 29 decembrie de la porsche leasing RO. Banuiesc ca masina nu prea a mai fost folosita de atunci pana saptamana aceasta.Poate fi o cauza si asta oare ,ce s-ar fi putut intampla daca nu a mai mers atata timp (3-5 luni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost plecat cu ea cam 30 minute,am mers prin oras 5 minute turat in a 2-a si a 3-a,apoi am iesit afara si am facut vreo 20 km ,cu turatii peste 3000 ,mai mult am mers cu a 4-a.Am atins si viteza de 150 km/h,absolut nici o eroare,masina se comporta exemplar.Inainte sa revin,am oprit-o ,am dat iar cheie,iar 130 km/h ,nici o eroare,masina merge impecabil ! Maine am sa o mai testez ceva km si sper sa nu mai apara nimic. LA voi,care ati mai patit sa vi se aprinda semnul si cu textul respectiv,aparea mereu cand ajungeati la o anumita viteza,turatie,etc? Sau dupa ce mergeti mai mult timp cu masina ? Eu inca sper sa nu am vreo problema si sa nu ajung la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. La mine de exemplu problema se manifesta in mod aleator. Dupa experienta cu inregistrarea limp-ului in depasire, crede-ma ca am mancat-o pana la Bucuresti (am mers vreo 80 km numai turat, peste 3500 ture) - nici o problema. De obicei problema respectiva se manifesta in sarcina, in special la abordarea unei pante mai abrupte in viteza 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers astazi pe la ora 12:30,am ajuns la 120 km/h ,aceeasi eroare dupa vreo 15 minute de mers:( Nu imi mai ramane decat sa vad maine pe teter la KIA ce se intampla.Revin maine cu detalii,poate ii da de cap !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ceau,

De curand am facut o mica vizita in tara cu masina si cand am ajuns prin Belgia mi s-a aprins in bord spirala cu "engine fault workshop" si robinetul ala galben. Fiind foarte tarziu am mers cu masina asa pana in tara unde am fost cu ea la mecanic. in urma aventurii respective am schimbat turbo si chiulasa. am plecat de la mecanic si dupa 2 minunte de mers cu ea mi s-a aprins din nou spirala cu "engine fault workshop". m-am intors la mecanic si am scanat-o cu vag com-ul. zicea ceva cod de eroare pe turbo si imi dadea ca si solutii sa verific furtunasele de vacuum, si restul chestiilor de electrice de la turbo. acum problema e ca nu stiu exact daca furtunasele de vacuum sunt puse corect desi cred ca sunt. am inteles ca turbo ar avea ceva radiator de racire a gazelor pe modelul meu de motor si ii posibil sa fie infundat. ma poate ajuta cineva cu o idee ceva.

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codurile de eroare sa vedem exact despre ce e vorba. Verifica sigurantele din compartimentul motor si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu imi mai aduc aminte codul de eroare dar am verificat azi sigurantele din compartimentul motor si aveam una arsa (am mai schimbat-o odata) iar clapeta de shut off ii toata plina de ulei. azi dimineata cand am plecat cu ea la lucru nu mai aveam nimik aprins pe bord dar din pacate nu am putere (totusi ii de 170cai) si cum am zis turbina numa ce am schimbat-o. mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca siguranta aia - pe care mai mult ca sigur ca era clapeta de acceleratie sunt legate bujiile si ventilatoarele. Vezi daca clapeta (V157) functioneaza corect - eventual poti incerca sa o si cureti. Daca iti mai arde siguranta respectiva, decupleaza mufa de pe clapeta - pana vezi care e starea ei - sa nu iti fiarba motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca din am patit si eu anul trecut cand am cumparat masina. Si masina mea a stat putin pe dreapta pana am cumparat-o eu. Acum nu stiu din ce cauza s-a dus. La mine era clapeta de acceleratie (V157). M-a costat 600ron, marca Continental schimbata la reprezentanta Mazda.

Intrebarea mea este urmatoarea:

- Dupa ce se schimba clapeta de acceleratie, trebuie pus calculatorul pe ea ca sa nu mai dea eroare, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori tu le zapacesti de nu mai stii despre ce vorbesti, ori aia care ti-au zis ca V157 este clapeta de acceleratie le incurca.

V157 este un motoras, nu o clapeta. E adevarat ca actioneaza niste clapete, dar pot fi si patru (la motorul meu), nu una. Si nu sunt clapete de acceleratie. Nu au nici o legatura cu acceleratia, decat, poate, ca forma, ca toate sunt basculate.

Trebuie sa fie dupa supapa EGR, nu? Acum, nu-mi este clar daca motorul tau are si J338, adica clapeta aia ce era denumita de unii mecanici tot gresit ca fiind clapeta de acceleratie, dar macar asta seamana, ca e doar una, e inainte de supapa EGR.

La mine vine asa, in ordinea admisiei: J338, supapa EGR, V157. la tine e la fel?

Dar nu exista diesel cu clapeta de acceleratie, doar benzinarele au. Clapeta de acceleratie reprezinta o traducere nefericita

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mie pe factura de la cei din Pitesti, de la reprezentanta VW scrie "SE RECOMANDA INLOCUIRE CLAPETA ACCELERATIE V157 cand am fost sa verifice ce este cu martorul acela.

Maine voi posta si factura ca sa vezi ca NU LE ZAPACESC, altfel nu ma bagam sa scriu aici aiurea...de asta am scris "clapeta acceleratie V157. Poate au gre

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te cred, ca aia nu sunt singurii care o numesc asa, nu trebuie sa demonstrezi nimic. Insa care o fi legatura piesei respective cu ACCELERATIA numai aia stiu.

Majoritatea traduceau gresit denumirea lui J338 (care in engleza ii spune Throttle Valve (Body, etc) ...) ca fiind clapeta de acceleratie.

Atat la bezinare cat si la diesele (care o au) piesa aia are in denumirea ei inclus cuvantul throttle, insa functionarea acestei piese este complet diferita la benzinare fata de diesele. Daca la benzinare se poate numi clapeta de acceleratie, ca cu acceleratia se ocupa, la diesel are cu totul alt rol si de aici ridicolul folosirii acestei denumiri. Insa, in cazul motorului tau, pentru prima data vad ca V157 este denumita clapeta de acceleratie.

Ca au scris-o si in factura ce sa spun... cu atat mai jenant pentru ei. Cand ii mai vezi, intreaba-i de ce n-au numit-o clapeta de ambreiaj sau frana, ca este cam aceeasi legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respectiva clapeta este de cut off sau clapeta de stop (dar intradevar, ea este cunoscuta in "mediu" ca si clapeta de acceleratie). Inclusiv la o reprezentanta cu pretentii, am intalnit respectiva exprimare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!