Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

tija trebuie sa se miste cam 1,5 cm, am spus sa bagi mana si sa vezi cum misca si apx cat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se misca atat.Dar vezi nu stiu la alta cum se misca sa vad daca e diferenta. De miscat lejer nu se misca. SI cand apas pe ea elimina un aer. Parca ar avea o presiune, nu stiu cum sa explic. P.S. Am luat legatura cu un membru vwforum din pitesti cu ALH si cand i-am zis daca imi da si mie electrovalva n239 imprumut cred ca s-a speriat, si nu mai zice nimic :))

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie sparta membrana, ele lucreaza pe vacum nu pe presiune, incerca sa demontezi capsula vacumatica daca poti sa o verifici si atunci poti vedea daca merge greu actuatorul. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie sparta membrana, ele lucreaza pe vacum nu pe presiune, incerca sa demontezi capsula vacumatica daca poti sa o verifici si atunci poti vedea daca merge greu actuatorul. bafta.

Capsula vacumatica are cateva luni si era nou. Nu merge greu dar nici nu cade daca il ating si cred ca e normal sa se auda cava cand il apas....

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu va merge foarte usor datorita actuatorului care il tine sus si il tine destul de binisor, chestia e ca trebuie sa apesi cu putina forta pe el si sa culiseze fara a agata , legat de aerul pe care il auzi e normal , provine de la actuator in momentul in care apesi cu forta si pana jos pe geometrie, nu e nimic spart, la fel face si la mine, dc ascult atent si apas cu forta

Din discutiile purtate intre noi cred si cred ca am dreptate ca problema ta se trage de la vacum pana la urma si se pare ca influentata de n239, ei cu unul de proba vei vedea c cumva nu ai probleme si la n75 sau chiar lipsa de vacum , stutul de la pompa de vacu cum se prezinta? misca tare, e fix , misca mai putin cum?

te asteptam maine cu rezultatul legat de inlocuirea n239

P.S. incearca la dezmembrari , il iei in proba sa vezi dc e ok si dc da il cumperi ca nu e nu stiu cat de scump, ptriveste de la golf sau octavia la tine, ALH, ASV sau AHF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face. Apas cu degetul mare ca nu prea am pozitie si trebuie cam tare si nu agata ca am fsot atent cand am facut. O electrovalva noua o iau cu 130 lei cu discount. Cand am schimbat actuatorul mi-a verificat "mecanicul" ala si pompa de vacum si n75 si s-a oprit la n239. Maine o sa ma duc la dezmembrari si daca imi convine pretul il iau de acolo daca nu il iau nou, ca pe aici preturile de la dezmembrari sunt cu 30% mai putin ca in magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30% mai putin ca in magazin dar in magazin gasesti piesa pe producator, pe original e destul de scumpa, diferenta se vede la calitate si mai ales in timp si ca si performanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30% mai putin ca in magazin dar in magazin gasesti piesa pe producator, pe original e destul de scumpa, diferenta se vede la calitate si mai ales in timp si ca si performanta

Asa e dar de la dezmembrari nu stii cat te mai tine....Asa din magazin mai e si noua, mai ai si garantie...

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GARANTIE in Romania? niste povesti, am patito de mai multe ori cu ei

Corect cat ar mai tine din SH, poate mult poate putin, tine cont ca n239 nu e o supapa care cade toata ziua, la fel ca si n75 si n18 este o supapa destul de rezistenta in timp, din magazin cum spui am cumparat la cineva 2 n75 luate pe producator si au tinut 1 an amandoua si di sh merge si acum de mai bine de 2 ani, deci in concluzie ori original ori sh parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca revin astazi cu rezultatul dar nu am ajuns nici astazi sa-mi iau N239 ca am asteptat pe cineva cu alh sa mi-l imprumute si mi-a tras teapa. Am luat toate furtunasele la verificat si sunt ok. Am desfacut furtunul de la n239 si are vacuum. Mai mult ca sigur este de vina n239 ca am desfacut-o si am tras aer unde este furtunul de vacuum si e blocata electrovalva, si atunci cand pornesc motorul dupa vreo 2 secunde se misca si tija actuatorului. Ce mai ramane este sa imi iau odata electrovalva sa o pun si sa vad rezultatul. O sa revin cu amanunte.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea urmatorului log? multumesc

LOG.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai pot sa editez, -deocamdata nu am posibilitatea de a face in log in mers cu pedala maxim apasata(vroiam sa stiu parerea cu privire la maf, injectoare,egr si avansul injectiei).

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un bora alh 90 cp si imi intra in limp mode. Am facut un log in mers dar nu inteleg nimic. Ma poate ajuta cineva, ce defecte am?LOG-01-003-010-011.xls

nu am putut posta pe csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat actuatorul(exact asa pateam si eu),dar poti sa ai si geometria murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut colegi. Vreau sa va spun ca am schimbat electrovalva n239 defecta si acelasi mers are, limp treapta 3,4,5. Nu am mai facut iar log ca nu are rost. Ce sa mai fac, sa scurtez tija la actuator?

P.S. Clapeta la egr se inchide cu electrovalva schimbata.

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai repus logul rigo? se vede din primul si raspunsul l-ai primit de la fiestax

trebuie lungita tija nu scurtata, dar dc ai face un log ne-am da seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are rost sa mai fac inca unul? Cel care l=am facut data trecuta nu e bun? Crezi ca s-a schimbat ceva? Are acelasi mers, Nu s-a schimbat nimic. Cand pornesc masina se vede actuatorul cand coboara usor si cand accelerez coboara tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica cand acelerezi coboara tarziu?mai ales in relanti cand acelerezi adica pe loc el nu se va misca exact dupa fiecae sprit ci dc vei tine constant si vei mari turatia pana pe la 3500-4000 il vezi cum lucreaza, in rest foarte putin

P.S. Hai ca incet incet o rezolvi tu dc nu te ajut eu prin 27 luna viitoare cand ajung pe la slatina si stau vreo 2 saptamani :)

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o accelerez brusc. Am accelerat-o constant pana la 3500 si "noul mecanic" mi-a zis ca coboara tarziu. Mi-a verificat si el furtunasele, pompa de vacuum si nu si da seama. Mi-a zis ca turbo lucreaza, actuatorul lucreaza, ce face probleme cu deschisul. Nu deschide cand trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dc tu acelerai pe loc eu zic ca e normal sa revina cum revine si turatia nu dintr-o data

dc geometria la pornirea motorului se inchide, in sarcina dc iei limp ea nu deschide cat trebuie, atunci dc geometria lucreaza usor si actuatorul e bun cum le ai tu atunci sunt doua variante dupa mine, n75 defect si nu elibereaza vacumul , dar iti poti da seama dc te uiti la geometrie cu motorul pornit si opresti motorul din egr apasand shut off valv, in acel moment geometria trebuie sa revina sus dintr-o data, a doua varianta si as tinde spre asta este reglajul incorect al actuatorului iar la talpa nu deschide geometria cat trebuie, aici as tinde sa cred ca e problema ta, dc te induri desfaci saiba si dai 2 -3 ture la reglaj sa lungesti tija, faci log si tot asa pana corecteaza presiunea cum trebuie, dar vezi sa nu reglezi prea mult ca astfel nu va mai trage bine in turatii mici, trebuie reglat putin , facut log si tot asa

P.S. ti-am spus ca n239 nu are nici o treaba cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da imi amintesc cand mi-ai zis dar am zis a nah...aia e defecta si am zis ca o fii si ea de vina ca furtunul de la vacuum vine in el. App, la pagina 163 ai zis ca trebuie sa scurtez tija actuatorului. Ce fac pana la urma? :) o scurtez sau o lungesc? :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am uitat la ce pagina am spus sa scurtezi tija, nu am gasit unde sa imi spui nr postului dc stii, poate am gresit atunci imi cer scuze de confuzie

Dc ai presiunea prea mare tija o lungesti , iar dc mai ai nevoie de presiune o scurtezi :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nici nu m-am suparat si nici nu am avut intentia de a te certa:) Maine sper sa reglez tija actuatorului si o sa revin cu amanunte. Multumesc mult pentru sfaturi. App, ce nu ai gasit?

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!