Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Turbosuflanta am curatat-o fix acum un an; actuatorul de la turbo merge usor (am verificat), maine am sa schimb furtunele de vacum dintre N75 si actuator, rezervorul de vid si altele care mai sunt pe acolo....aasa repede se imbacseste turbo? de mai bine de 18 luni alimentez doar motorina EVO de la MOL...

Daca zici ca ai curatat turbina si tija actuatorului merge usor atunci iti recomand sa schimbi n75-ul(sau cere imprumut unul bun de la cineva). Cateodata merge, cateodata nu si de aceea iei limp mode-uri aleatorii.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc N75 nu merge masina nu trage si are pierderi mari de putere, din logurile lui se vede clar ca presiunea este mare de la inceput, in ultimul log se corecteza mai bine semn ca geometria a inceput sa lucreze mai bine

Eu nu cred ca e de la N75

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

n75 poate merge aleatoriu...cateodata da....cateodata nu... Vrei sa zici ca dupa 3 loguri geometria incepe sa-si revina?ce isi revine la ea? dispare calamina dintr-o data? hai sa fim seriosi.....Ca sa faci calamina sa dispara trebuie mers turat pe la 3500-4000 macar 50 km...ca sa se infierbante turbina si calamina sa se inroseasca si sa cada de pe geometrie. In plus de asta el zice ca turbina a fost curatata acum 1 an si geometria merge usor.

Eu consider ca e mai accesibil asa, sa probeze cu un alt n75 si abia apoi sa verifica din nou geometria. Sa speram ca va rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dc il iei la tranta si 3 loguri sunt de ajuns sa nu mai ia limp, a zis ca merge usor actuatorul nu geometria , ce calamina sta pe geometrie poate ma lamuresti si pe mine ca eu am desfacut-o pe a mea de 4 ori, curatato personal si nu vreun mecanic si nu am vazut calamina pe vane .

Despre mersu aleatoriu al n75, stii ce se intampla cu geometria in momentul in care nu mai merge electrovalva? se deschide la maxim iar motorul e mort, dc n75 ar face figuri ti-ai da seama , mai ales in oras cand acelerezi si schimbi vitezele de mult mai multe ori ca si inafara.

Dar oricum fiecare face ce vrea si cum vrea, important e sa isi rezolve problema cu costuri cat mai mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor! Observ o adevarata disputa si pot sa spun ca din contradictii o sa progresam.. pot sa adaug ca dupa ce motorul ajunge la temperatura normala de lucru (90 grade) masina merge foarte bine..trage bine ieri cu motorul cald am ajuns in 4300 rotatii in a treia si mai mergea.....la rece simt cum parca intrerupe acceleratia deja pe la 1900/2000. Din pacate am un program cam incarcat dar luni sper sa ies pe autostrada si voi vedea atunci ce si cum...am schimbat ieri furtunul de vacum dintre N75 si actuator.. va multumesc pentru pareri si o sa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa incet incet rezolvi problema camarade!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva daca e bun log ul?

Problema se manifesta in felul urmator: cand e motorul rece trage bine pentru cei 90 cp,dar atunci cand temperatura apei ajunge la 70 grade sau trece peste abia trage.Trebuie sa l accelerez la aprox 2000 rpm pentru a pleca de pe loc/semafor..

In afara de asta am o eroare care tot apare:

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-00 - Faulty

Acum am sters o.Sa vedem daca mai apare.

POate fi senzorul(028906081) de vina?

LOGg3tdi.xls

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la debitmetru si mergi asa cu masina putin si vezi daca se imbunatateste situatia.Turbina face presiune.Logul nu prea este facut bine...

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva. La logul 2 am dat stop la 3500 de ture ca nu se mai tura. A facut limp mode pe la 2500 De ce nu pot pune pune fisier sau ce poze doresc? MI le incurca..:(

post-53694-92392_thumb.jpg

post-53694-92483_thumb.jpg

post-53694-92558_thumb.jpg

post-53694-219179_thumb.jpg

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avem la ce sa ne uitam. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul valorilor apare n/a...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima data cand fac....si nu e bine??? Ce trebuie sa fac...vad ca la MAF sensor coboara in loc sa urce odata cu accelerarea Atunci cand coboara variatia imi intra in limp-mode

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul log postat pare destul de bine facut dar cred ca la tine este problema de interfata.Valorile care sunt afisate in log nu sunt suficiente pentru o interpretare.Doar turatia motorului si cateva valori specified(cele normale cu care trebuie sa compari ce valori ai tu acum la masina).N/A din ce stiu eu inseamna not available adica nu sunt citite valorile.Incearca cu alta interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o interfata kkl 409.1. Nu e buna?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu geometria, turbina ar trebui curatata, presiunea e prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este luata de pe un golf de 110 cp. Sa fie si asta o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu e asta, trebuie curatata dc nu a fost , se verifica cursa geometriei si actuatorului, dc culiseaza bine sau nu, usor sau agata, din log se vede ca de acolo e problema , presiunea in turbina nu se prea corecteaza de aia si ia limp mode

turbina de pe 90 este la fel cu cea de pe 110, mai sunt cateva cum ar fi ASV - ul care au 11 vane, dar in rest 90 ca si 110 au 9 vane la geometri, dar in rest sunt identice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian are dreptate,dar la fel am patit si eu numai ca s-a rezolvat prin schimbarea actuatorului.oricum problema clara este de la turbina sau cel putin din zona ei.Dar parca si debitmetrul nu este in apele lui nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru si face la fel. P.S: Electrovalva n75 parca, e defecta, cea care da vacuum in turbo si care inchide clapeta la egr, e anulata( egr-ul ramane tot timpul deschis) Sa fie din asta?? ( mi-a scos mecanicul un furtun si a bagat un surub acolo)

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

86 BRB dc nu asculti ce iti spunem, ti-am spus din log unde e problema, dc nu ne crezi dute la mecanicul care tia scos furtunul poate te rezolva si iti scoate si turbina

Pe masina ai N75, N18 si n239, n75 se ocupa numai de vacum la turbo, n18 comanda Egr-ul actionand capsula sa inchida si sa deschida , iar n239 se ocupa de shut off valv cea responsabila cu opritul masinii sa amortizeze din vibratii parca.

Cum am spus tu ai probleme la geometrie sau actuator, verifica care din cele 2 au probleme, dar din log eu as opta spre geometrie

Mecanicul tia scosfurtunul din Egr sa nu mai lucreze, dc vrei sa nu lucreze il blindezi cu o saiba oarba nu ii scoti furtunul de vacum, oricum cu furtunul scos si cu Egr decuplat masina ar trebui sa traga o idee mai bine dar foarte slab sesizabil.

Valoarea debitmetrului este strans legata de presiunea furbizata de turbina, poti schimba cate maf-uri vrei ca tot asa va merge, remediezi problema la turbina si pe urma cu un log vezi dc debitmetrul mai are sau nu probleme.

Din log electrovalva N75 nu e defecta ci se chinuie sa corecteze pesiunea dar nu poate si pana la urma isi ia limpul

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul e nou, are cateva luni. Sigur este geometria din cate imi spuneti. Multumesc pentru sfaturi si rabdare:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul alh ai oc sa bagi masa sa verifici dc culiseaza tija la turbina su e teapana, cate e cursa ei, dc actuatorul este nou verifici cum am spus si sti pe ce sa te axezi, toturi cine tia montat actuatorul? a verificat cum culiseaza geometria? dc agata sau nu si dc isi face cursa intreaga, ca se schimba situatia, dc actuatorul are cateva luni problema se poate trage si de la reglajul incorect al tijei, asta dc geometria merge usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!