Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Valentin, este si de acceleratie. Uita-te la ea cu motorul la ralanti si o sa vezi ca este semi deschisa si se deshide la amxim cand accelerezi. Nu este doar de shutoff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatia ta este corecta, insa tot nu are vreun rol echivalent cu clapeta de acceleratie de la o benzinara.

La o benzinara rolul acesteia este foarte clar. Inchide/deschide admisia de aer in functie de gradul de apasare al pedalei de acceleratie in vederea functionarii motorului la un raport optim aer/combustibil (teoretic stoichiometric).

La diesel are mai multe roluri, unul dintre ele fiind cel amintit de pronet. Asadar, aceasta clapeta este importanta la diesel pentru:

- shutoff (sau anti shudder) - aceasta blocheaza pentru 3 s admisia cu aer atunci cand motorul se opreste din cheie, pentru a diminua vibratiile motorului sau a putea opri motorul cand acesta o ia pe ulei din cauza unui defect al turbinei - acest rol nu are vreo legatura cu clapeta de acceleratie (de la benzinara)

- blocheaza partial admisia cu aer in timpul regenerarii active a filtrului de particule, in vederea cresterii temperaturii in evacure - din nou, nimic asemanator cu acceleratia- benzinarele

- blocheaza partial admisia cu aer atunci cand motorul se gaseste in sarcini mici si mijlocii si turatii mici si mijlocii (sub 3000 rpm). Blocheaza admisia pentru a creea un oarecare vacuum in aval de clapeta (nu e vacuum in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca motorul este supraalimentat, iar presiunea este oricum peste cea atmosferica, insa presiunea aerului din fata clapetei este mai mare decat cea din spatele clapetei). Ese nevoie de acest vacuum pentru functionarea corecta a EGR-ului. Gazele recirculate trec prin racitor si trebuie aspirate de aceasta diferenta de presiune.

Cum gazele nu mai sunt recirculate in WOT sau peste 3000 rpm (depinde de motor la ce turatiei), nici aceasta clapeta nu mai are rost sa fie partial inchisa si se deschide total.

Revenind la denumirea clapetei, observatia ta este perfect adevarata, insa nu justifica aceasta denumire gresita e ei.

La o benzinara, miscarea acestei clapete determina functionarea motorului sau altfel spus, acceleratia (comportamentul, nu pedala) masinii. La diesel, acceleratia masinii determina miscarea clapetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare vin si eu la voi cu urmatoarea eroare : 000665 - boost pressure regulation , P0299-006-control range not reached-intermittent ( este vechea problema de care ma plangeam ) ce inseamna erorile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia erorii respective o gasesti aici. Vezi pe viitor ca este arie dedicata erorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare prieteni si posesori ai marcii VW. De cateva saptamani mi-a aparut in bord martorul cu motorul si cu spirala. La inceput m-am speriat, si am bagat-o repede pe tester. Dupa sesizarea erorilor, mecanicul mi-a spus ca nu e o problema asa de grava si ca nu necesita bagarea masinii imediat in service, si in lipsa timpului am hotarat sa bag masina in service dupa ce o sa-mi rezolv problemele personale.Tin sa precizez faptul ca dupa aparitia erorilor nu am simtit nimic schimbat in comportamentul masinii; masina mergea perfect neluand in calcul martorul si semnalul sonor.

De azi problema, masina nu mai trage. Am tras pe dreapta, am oprit-o, am lasat-o cateva minute, am repornit-o, a mers pana la urmatoarea oprire, cand din nou nu a vrut sa mai traga, mi-era si teama sa ma mai bag in depasiri. Am incercat sa o opresc si sa o repornesc din nou dar tot degeaba, masina zici ca nu mai are viata.

Masina este un VW Passat B6(2006), BKP 2.0L TDI 103kW 140CP.

Am verificat si tabloul de sigurante de la motor, dupa cum a spus pronet, dar nu am gasit nici una arsa!

Dintre erorile constatate am sa pun decat cea care se refera la motor momentan, pana o sa o pun din nou masina pe tester sa vad daca a mai aparut vreo eroare.

Event memory 1:
1
Diesel - Direct Fuel Injection/Glow Plug System w/pump-inj.
( manual )
03G906018CD
R4 2.0l PPD1.5 G
Coding 72
Dealer number 07530
03G906018CD
H15
9627
1 Event(s) detected
19558
P3102
006
Motor for intake flap -V157-
No signal
Ambient requirements:
Standard values:
Date 31.05.12
Time 18:40:43
Mileage 0144303
Priority 5
Malfunction occurrence counter 1
Unlearning counter / Driving cycle 128
Measured values:
Value 1 0 /min
Value 2 0 Nm
Value 3 0 km/h
Value 4 0.0 %
Value 5 12.0 V
Value 6 1016 Nm
Value 7 24 Nm

Voi ce parere aveti?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau. Am scanat masina pana la urma si mi-a dat: 000564 - Boost Pressure Regulation, P0234-006-Limit Exceeded (overboost condition). Am verificat toate furtunele de vacuum si am schimbat toate electrovalvele vacumatice si vreo 2 sapt nu am mai avut probleme pana azi cand s-a aprins din nou spirala cu Engine Fault Workshop. Turbina am schimbat-o acum 1 luna (second). Ii posibil sa fie dus actuatorul de la turbina second, daca pun actuatorul de la vechea mea turbina o sa fie k? Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ady_passat, sper sa nu spun prostii, dar daca te-a lasat motorasul la clapeta de intake ... iar clapeta ramane in nu stiu ce pozitie intermediara, numai ai alimentare cu aer suficienta .... probabil ca trebuie sa cureti toata zona valva EGR (clapeta asta este fixata fix pe EGR) si verificat motorasul daca s-a ars sau este doar blocat. Merita verificate mufele si cablajul.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai overboodt condition de vina e geometria variabila - iti agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mars01 mersi de sfat, poti sa imi spui cu ce solutie se poate curata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta se curata fizic. Se demonteaza!

Problema la tine se poate trage de la turbina, nu de la egr!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau,

am reusit azi sa prind din nou eroarea si sa o scanez si se pare ca nu mai ii overboost condition. eroarea de azi ii 00564 - selection lever (E313), 006 - Short to plus - intermittent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limitarea motorului (limp mode) iti va apare doar in sarcina. Referitor la eroarea ta gasestia aici. Daca aveai 000564 - eroarea era de la turbina - overboost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters ieri erorile respective si totul a fost k. masina a mers bine pana azi cand am plecat de la lucru cand am constatat ca nu mai pot accelera, apasam pe acceleratie si mergea mai incet ca o dacie dupa care mi s-a aprins din nou engine fault workshoop cu eroarea 00665 seat belt warning light (K19).

Modificat de Claudiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut azi furtunele care ies din turbo din partea cu compresorul ca sa vad daca are joc axul si am constatat ca axul nu are joc absolut deloc, dar nici nu se invart, vanele is blocate. ce e de facut in cazul de fata, schimbat turbo (de data asta cu unul nou)? mentionez ca acum 2 luni cand am montat turbo care tocmai s-a blocat l-am curatat.

Modificat de Claudiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

M-am lovit si eu de curand cu minunatul mesaj "engine fault workshop" insotit de aprinderea intermitenta a "spiralei".

Am oprit masina ..am scos cheia am repornit si am mers mai departe.

Este a doua oara cand se intampla acest lucru la diferenta de aprox 1000 km.

Dupa prima situatie am facut o diagnoza rezultatul fiind zero erori.

Ieri am patit a doua oara si astazi am facut din nou diagnnoza rezultatul fiind urmatorul

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 38

Mileage: 221668 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.07

Time: 11:21:10

Freeze Frame:

RPM: 3040 /min

Torque: 296.0 Nm

Speed: 106.0 km/h

76.44 %

Voltage: 13.90 V

Pressure: 2193.9 mbar

Pressure: 2598.6 mbar

Stie cineva care ar fi problema?

Sunt cam presat de timp deoarece miercuri dimineata plec intr/un circuit de vreo 4000 km si cu iesire din tara.\

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAuta dupa LIMP MODE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca ai citit 4-5 posturi mai sus??!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am revenit; se pare ca problema era clapeta control admisie aer(motor for intake flap), care a ramas blocata datorita ruperii unor dinti a pinioanelor din interior, exact eroarea v157, care se referea specific la acesta componenta. Stie careva de unde as putea sa achizitionez acesta piesa la un pret acceptabil? ca eu am gasit-o la un pret de 1100 ron.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o vrei noua mai jos de 900-1000 lei nu o gasesti. Ia legatura cu Alex (volksman). Alta varianta ar fi SH.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As prefera sa o iau de noua piesa. Am gasit pe autokarma piesa mai ieftin de 1100, dar sunt de fapt doua piese si nu stiu care se refera la tot ansamblu, una se numeste "clapeta control admisie aer" iar cealalta "carcasa clapeta"(se vinde si separat fara clapeta??). O sa incerc sa ii sunt maine, ca azi e duminica si nu au program; dar as vrea sa stiu care este diferenta intre cele doua, deoarece difera si ca pret. Sper ca m-am facut inteles. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat anul trecut pe piesa 600ron, marca Continental, produsul fiind nou.

Stiu pe cineva care ar avea o piesa din asta si nu stiu cat cere pe ea. Daca vrei, poti sa ma suni si iti dau nr de telf al tipului respectiv si el iti poate da mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou. Ms. STOE, dar am preferat sa iau piesa de noua. Piesa este marca Pierburg, aceeasi cu care era echipata masina. Am schimbat piesa, am pus masina din nou pe tester pentru calibrarea piesei si stergerea erorii, si martorii au disparut din bord. De doua zile de cand am schimbat piesa, masina merge perfect; sper sa mearga si de acum in colo tot la fel.

Apropo, senzorii de parcare au inceput sa imi dea eroare din cand in cand, si am constatat ca senzorii centrali din bara fata, cei cromati, sunt oxidati. Eroarea care a iesit pe tester a fost:

Parking aid

3C0934283B

Parkhilfe 8-Kan 004

Coding 14

Dealer number 00045

3C7819283B

004

0011

2 Event(s) detected

01549 002

Supply voltage for parking aid sender(s)

Lower specified value too low

01549 009

Supply voltage for parking aid sender(s)

Aveti idee unde pot gasi acesti senzori la un pret acceptabil, ca cei de la service mi-au cerut 6ml pt unul singur??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e 6oo unul, ci in jur de 250 cei simpli si parca 350 cei cromati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ady_passat - pentru putin. E bine ca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e 6oo unul, ci in jur de 250 cei simpli si parca 350 cei cromati.

pronet, spune-mi, te rog, unde i-ai gasit la pretul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!