Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

22 decembrie bl.m8

sa stiti ca pe turbina la reprezentanta la suceava mi-au cerut 8700 lei iar la expert auto 3500 lei pe aceiasi turbina originala vw. exact acelasi cod.pt.cei interesati am sa scriu nr de telefon de la expert auto sv.0749955678-dl.manu.sper sa nu aveti nevoie

nu a avut nici un fel de simptom .dintr-o data a inceput sa se aprinda semnul la bujie si a scris engine fault workshop

iar dupa asta nu mai tragea

dar cand mi-a dat jos dpf-ul mi-au slabit suruburile le jugul care tine bratele si de asta ma gandeam la directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Curios...Sa inteleg ca dupa numai 90000km ai schimbat turbina? Din cate am citit pe forum sunt turbine care au tinut si 200000km fara intretineri. Poate era vorba de altceva... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 decembrie bl.m8

turbina este buna dar motorasul de la geometria variabila are un senzor care nu mai functioneaza si pt. asta trebuie sa schimb turbina.acea componenta nu vine separat se numeste g531 parca dar va mentionez ca este de 170cp si are deasupra o mufa electrica cu 3 pini.

masina este inca in service la suceava si dupa cum am scris imi mai trebuie o garnitura metalica care cred ca costa vreo 5 lei dar abia luni da conanda

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimabililor voi poluati topicul :P

Nu e de la bateria telecomenzii , nici de la "bujia" incandescenta. Aceasta eroare am intalnit-o si eu si are legatura cu imobilizatorul coloanei de directei. S-a mai scris pe aici legat de chestia asta ! Si modulu ala se schimba cu tot cu coloana de directie si cu calculatorul de confort. Poti sa scapi de inconvenientele legate de acest modul asteptand 2-3 secunde intre primul si al 2-lea click al cheii ( ma refer la bagatul in contact, face o data click,astepti 2-3 secunde si pe urma apesi sa faca al 2-lea click). Daca nu merge nici asa, scoti cheia, incui masina de la cheie, astepti putin, o deschis si bagi cheia, la fel , asteptant intre cei 2 pasi. Repet, nu are legatura cu bateria cheii, chipul electronic din cheie este pasiv, nefiind alimentat de bateria cheii. Cam astea ar fi solutiile. Daca eroarea este sporadica , nu e nevoie de schimbarea coloanei.

da, am ajuns si eu la concluzia ca immo e problema

am remarcat si eu povestea cu pauza dintre cele 2 clickuri care rezolva problema

eroarea e sporadica insa e enervanta - solutia atunci care ar fi? vanzarea masinii? :scratch:

daca spui ca s-a mai povestit imi poti da si un link? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers mi-a aparut eroarea: "Engine fault workshop" si spirala galbena a inceput sa palpaie, nu s-a oprit motorul, merge ok, dupa mai multe reporniri tot asa face

cu vag com-ul apare urm eroare:

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold

P2002 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Mileage: 206684 km

Time Indication: 0

Date: 2009.09.21

Time: 14:32:19

Freeze Frame:

RPM: 2079 /min

Speed: 54.0 km/h

(no units): 4.0

Duty Cycle: 14.6 %

(no units): 30.60

Temperature: 20.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare...am 2 probleme : 1)ENGINE FAULT WORKSHOP;2)EMISION WORKSHOP !!! Imi poate spune si mie cineva ce sa fac ?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a schimbat coloana de directie si calculatorul de comfort

totul pare ok so far

fiabila masina b6 asta.... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge? Fa o diagnoza.

Salut....citesc acest forum de ceva timp si vad ca esti destul de tare

Supun experientei voastre o problema.

Am cumparat un VW Passat , 2.0 TDI, 140 CP, motor BMP (are 2 saptamani de cand este adus din Gemania). In prima saptamana eram in afara localitatii si dupa vreo 10 km m-a dus in LIMP MODE. Am facut diagnoza cu VAG-COM si a iesit asta:

000665 - Boost Pressure Regulation : Control range Not Reached

P0299 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault status : 11110000

Fault Priority : 1

Fault Frequency : 2

Mileage : 132168 km

Date : 21.10.2009

Freze Frame:

RPM : 2268 / min

Speed : 95,0 km/h

Load: 67,8 %

Voltage : 14,52 V

Bin. Bits : 0001000

Absolute Pres.: 2233,8 mbar

Absolute Pres.: 1754,4 mbar

Am fost la service si mi-a pus de proba electrovalva ( ceva ce regleaza actuatorul). Actuatoru are cursa normala.

Totul bine pana azi, cand in 30 de km rulati m-a dus in LIMP MODE de 3 ori, macaroana palpaia intermitent ( am oprit motorul, am repornit si totul a revenit la normal) .La a treia sesizare de macaroana s-a aprins si martorul cu figura motorului de la bord. Am ajuns unde trebuia, am stat la rude si inapoi acasa ( distanta 42 km). Am pronit (martorul cu motorul indica permanent). La drum iar LIMP MODE...., am oprit...pornit iar si asa am ajuns acasa. Diagnoza la meserias iar....aceleasi coduri de eroare...a sters senzorul cu motorul si totul ok pana la un alt drum. :vaidecapulmeu:

Va adresez rugamintea si va cer pararea voastra.

Cu stima :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva legat de turbo dupa mine. E doar o parere, dar ai putea sa te duci sa-ti curete turbina, s-ar putea sa fie de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Poate ma ajuta si pe mine cineva.....Mi se intampla de cateva luni in timp ce merg imi apare in bord engine fault si imi clipeste spirala galbena...masina merge in continuare dar nu mai trage , merge mai incet ca un diesel simplu de 68 cp :icon_cool:.Am fost la service si mi-a schimbat egr-ul dar la o saptamana mi s-a intamplat acelasi lucru....inca ceva daca opresc si repornesc masina isi revine si nu mai am probleme pana la urmatorul engine fault.....S-a lovit cineva de asa ceva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca avea vreo treaba cu EGR-ul. Sincer. Fa o scanare, salveaza un log si posteaza-l aici si poate putem sa te lamurim. Ciao.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut o scanare mai recent si imi da aceeasi eroare ca inainte ....legata de EGR.Mi s-a zis ca trebuie sa faca un update de soft si ca nu o sa mai am probleme......insa eu inclin sa cred ca egr-ul a fost schimbat degeaba si acel update care o sa se faca nu o sa rezolve problema...care apropo a devenit foarte enervanta si periculoasa daca ma prinde in depasire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva legat de turbo dupa mine. E doar o parere, dar ai putea sa te duci sa-ti curete turbina, s-ar putea sa fie de la asta.

salut.multumesc de sugestie

am dus masina la service si dupa un diagnostic meseriasul a ajuns la concluzia ca turbina nu trebuie curatata, cursa actuatorului este normala si ca ar fi o problema mecanica a turbinei. Singura solutie fiind sa dea turbina jos, sa o trimita la un meserias in Bucuresti si in 3 zile este inapoi pe masina. Toate bune dar nu accept asa ceva...cumperi o masina de la meseriasii care le aduc din germania si o tii in fata blocului doar pentru poze...

Stand si cugetand, vorba adreleanului, am decis sa ma uit la filtrul de aer....era total imbacsit, l-am schimbat( cost 40 lei) si am plecat. Intre timp am decis sa ma duc la Suceava, sa mai consult un meserias in turbine. Am luat masina si la drum, jar frate..pe anumite portiuni i-am dat mai tare, sa ajung la meserias cu eroarea de LIMP MODE....ce sa va spun...am schimbat pe D, pe S, turbina zburda...fluiera...ajung la meserias fara nici o eroare...am platit 20 lei doar ca a avut amabilitatea sa faca o diagnosticare statica si dinamica....Am plecat de la el spre Botosani fara nici un diagnostic... Am parcurs in total 110 km fara nici un LIMP MODE...

Intrebarea mea este? Oare sa fi fost de la filtrul de aer care era imbacsit? Cati dintre cei cu probleme la turbina au luat in calcul schimbarea filtrului de ar inainte de a inclocui turbina?

Mai fac un test sambata la drum si va tin la curent daca mai am probleme cu "datul in nas".

Cu stima :))

Modificat de dm76ro
Regulament: 4.b) Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala...)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi la o masina adusa din afara la care nu se cunoaste istoricul se impun schimbarea tuturor filtrelor. De asta nimeni nu a spus nimic legat de filtre, consideram ca acestea sunt in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am fost la drum azi, am parcurs 90 km si m-a dus iar in LIMP MODE(o singura data)....A inceput sa palpaie "macaroana", am oprit pe dreapta...am pornit si totul a revenit la normal...Se pare ca nu de la filtrul de aer este problema, ci din turbina...sau ce altceva ar putea fi?

Astept parerea voatsra.

Cu stima, :)

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e murdara turbina ... trebuie curatata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Ieri dimineata eram intr-un passat 2.0 tdi cu dsg, 76k km (urmatoarea revizie in ~ 200 km), motorina alimentata cu o zi inainte de la omv (sprint diesel). Plec de la semafor, fac stanga pe o strada si dupa nici 10 metri imi apare indicatia "engine fault" pe display-ul central si se opreste motorul. Din intertie am reusit sa trag pe dreapta; masina nu a mai pornit si intr-un final am luat-o pe platforma.

1. am incercat sa caut pe forum dar nu am gasit vreun alt post similar. Exista undeva discutii pe acest subiect?

2. pana o duc la service si in speranta ca nu mi se baga pe gat schimbarea vreunor piese care nu au legatura cu defectiunea, care ar putea fi posibile cauze?

3. exista vreo metoda de evitare a acestui gen de probleme? ma ingrijoreaza pentru ca mai am o octavia 2.0 tdi dsg care a mers excelent pana in prezent si astept un tiguan 2.0 tdi cutie manuala... sper sa nu fi fost doar noroc pana acum si sa ma trezesc ca e o greseala sa mizez pe 2.0 tdi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wolfy , daca masina ta este din 2005,2006, atunci e clar un injector, o buba comuna la B6. Nu au ce sa te puna sa schimbi in afara de un injector, sau cate s-au ars.

La Tiguan, motorul de 2.0 TDI nu mai este cu aceasta arhitectura de injectoare, este Common-Rail, deci nu ai de ce sa iti faci griji. Iar la Octavia, cauta la sectiunea Skoda din acest forum, dar eu nu prea am auzit astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2006. asa sa fie! multumesc mult, m-ati scapat de cateva griji.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

wolfy, ce ai facut cu masina pana la urma ? a fost injectorul?

te intreb pt ca eu ieri am patit-o la fel ca tine. maine - luni - ma duc cu masina la service si ma astept sa fie injectorul

(eu am un passat 2.0 tdi 4M 140cp BKP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

din pacate si mie imi apare aceeasi problema in timpul mersului,ma avertizeaza ,timp de o secunda si apoi dispare, nu mi se opreste motorul totul functinoeaza normal, pana la urma a descoperit cineva care ar fi problema si cum se rezolva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!