Jump to content
Mama Omide

Engine Fault Workshop

Recommended Posts

Mama Omide

Sii cum mergeam io azi pe Barbu Vacarescu spre spalatorie...soc si groaza...se aprinde si clipeste becu de bujii incandescente concomitent cu o bipaiala si cu un mesaj pe comp> Engine Fault Workshop!

No...drace..2600 km....

Opresc masina..pornesc..nu mai faceeee

Tupa tupa la Poro...

Oamenii draguti, verifica daca sunt in seria cu resoftari..nu

Se pune VAS-ul pe masina si se vede ca exista o eroare stocata ceva cu EGR...sporadic..

Cretin din nastere si blond de mic nu am tinut minte codul de eroare.

Cert e ca oamenii mi-au spus ca poate sa fie de la motorina..sau pur si simplu ca i s-a pus ei pe chelie si ca daca mai face...sa mai trec pe la ei pt a se curata valva EGR sau motorasul...

Am verificat informatia si cu domnii de la service Tess si cu domnul Rusnacenco (multumiri inca o data!)

Acuma..verific informatia si cu voi...aveti alta idee? Nu de alta, dar eu fac raie cand aud ca e de vina motorina...

Share this post


Link to post
Share on other sites
nesanatosu

E de vina motorina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

... si daca moare soacara e de la motorina :) Mecanicosii astia ar da vina pe motorina pentru orice. De ce ai fost la PoRO? puteai sa scanezi la un forumist binevoitor masinutza si stoca si eroarea putea face un log si era si mai ieftin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide

Pai...

1. ca eram la 2 km de PoRo (adica la 1,5 ore de PoRo....giizaaz ce trafic!)

2. Pen ca masina e in garantie si nu costa nimic

3. Pentru ca nu am nr de tel al nici unui forumist ca sa il tembelizez cu intrebarile...

4.Am mentionat-o si pe aia cu blond de mic???

Aha..da..ok...cam astea ar fi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest somebody

Si eu am avut aceeasi problema. Am fost azi in Austria la service si au zis ca problema e de la... software upgrade. Au facut acest upgrade si momentan e ok. Parca si masina merge putin altfel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide

Grrrrr

Aia de la PoRo mi-au spus ca masina mea nu e pe lista alora care necesita upgrade de soft...

Las' ca fac eu un drum pe la Cardinal..pe la Tess...gasesc eu pe unii cu chef de munca...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mlv

pot sa intru si eu in echipa? culmea e ca mie imi apar problemele pe la ora 10 pm pe serpentine . a licarit ..am oprit motorul ..l-am pornit si nu mai facut ..chestia asta s-a intamplat de vreo trei ori in decurs de 15 min...dupa care m-am gandit sa opresc climatronicul.........si nu au mai fost probleme de atunci......doar in seara aia nu am mai folosit climatronicul...poate pura coincidentza ..nu stiu ......intr-o lata seara s-a aprins martorul de ulei ...... cred ca e chestie de sezon poate ca asa e la moda acum...sunt curios voi din ce lot aveti masinile luna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeus

dragi colegi,

acceasi prblema am semnalat-o si eu la pasattul pe care l-am avut tot asa foarte putini km si se aprindea martorul de bujie dupa care nu mai avea putere.

il repara baietii imediat din VAG sau cum ii spuneti voi.

Celeasi pareri impartite. ca e motorina - de unde ai pus; nu ca e nu stiu ce filtre infundate de pe catalizator, toba mica, inferioara, nici ei nu mai stiu care tiba si ultima cu upgrade soft.

asa ca stai linistit. mie mi-a facut de 4 ori consecutiv, de am oprit masina, m-am dat jos, transpirasem tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hora_ce

Am patzit-o si eu. Eram pe autostrada (Bucuresti-Pitesti) in zona cu restrictie de 80km/h.

Eu n-am observat nici o modificare (lipsa putere& stuff) pentru ca am tras imediat pe dreapta.

Am oprit motorul, scos cheia... deschis usa + inchis usa si repornit motorul.

Nu mi s-a mai aprins martorul si nici o alta problema n-am mai avut.

A... in momentul in care am ajuns acasa, la prima repornire s-a aprins martoru' de ulei. Completat cu 300ml. (aveam ~6000km).

Zilele trecute am fost la service... au rescris softu'. :vaidecapulmeu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

Uneori cand incerc sa pornesc motorul mi se aprinde intermitent martorul spirala iar pe maxi-dot apare "engine fault workshop" si nu invarte electromotorul

Ca sa reusesc pornirea trebuie scos contactul si incercat inca o data

2.0 TDI BKD

O sa ajung si la scanare dar nu prea am timp :)

Idei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
D@ny

pai un lucru este bun , nu ai BKP deci o problema la injectoare ar fi oarecum exclusa , ar mai ramane una dintre bujii sa nu mearga corect , posibil nu garantez !

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

sa nu fie nimic legat de calitatea motorinei ca sa isi revina dupa niste forje la drum intins?

stiam ca motorul porneste chiar si fara bujii functionale

aici problema e ca la prima tentativa de cheie nu vrea sa invarta nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

D@ny da ce te face sa crezi ca acest tip de motor BKP este prost ?

Eu cred ca mai degraba este proasta exploatare a unora .

Eu am la fel dar nu am dat talpa in primii 6000 km si nu am probleme nu papa ulei si daca schimbi filtru de motorina la fiecare 10000 km nici cu injectoarele nu ai probleme asta dac pui si motorina de calitate (nu de la tractoru lu nea Gheorghe).

"FABIAn RuSu"

Iar spirala aia care ramane aprinsa in bord din ce stiu eu este din cauza ca ai o bujie arsa dar motivul ca nu vrea sa invarta electromotorul nu cred ca are deface cu asta .

Motoarele astea noi pe motorina daca au compresie pornesc si la 0 grade fara sa tii bujiile.

Vezi sa nu fie arse toate sau sa fie vreul injector desi ma indoiesc .

Dupa ce porneste merge rotund motorul ?

Edited by @DRI@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
Riddler

@@DRI@N: tu esti exceptia care confirma o regula :coffee_lol:

Nu are rost sa deviem de la subiect, dar daca citesti un alt topic din arie o sa vezi de unde e concluzia cu BKP-urile :)

@FABIAn RuSu: Ai DPF sau nu ?!

Daca problema e de la DPF, poti incerca metoda de "curatare" ;)

Edited by Riddler

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ioana

BKD nu are DPF. Probabil ca o diagnoza te-ar lamuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
D@ny

@@DRI@N iti doresc sa nu ai nici una dintre problemele tipice ale BKP - ului , asa cum zice Riddler sper sa fii exceptia care confirma reguna , nu stiu nici cati km ai tu cu acel motor insa daca ai pana 50.ooo - 60.ooo intradevar nu ai avea de ce sa te plangi , ar fi culmea sa fie altfel , doar este aproape nou , dupa 50 - 60 k (desi acest nr de km sunt f putini pentru un diesel chiar si pentru un benzinar ) ...o sa mai vedem ce si cum .

Ok , sa revenim la problema actuala !

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

BKD nu are DPF

spirala clipeste doar la tentativa nereusita de pornire, odata cu mesajul de pe maxidot specificat in titlu

dupa pornirea motorului spirala sau orice alt martor se stinge

motorul trage fara probleme; are 75 mii km

evident ca nu are nimic vreo bujie arsa cu povestea asta

[la masina mea (passatul e al unui prieten) am pornit la minus 18 grade fara sa tin deloc contactul pe pozitia de preincalzire, pornire la sfert de cheie (deh compresia :lol:)]

Edited by FABIAn RuSu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide
D@ny da ce te face sa crezi ca acest tip de motor BKP este prost ?

Eu cred ca mai degraba este proasta exploatare a unora .

Eu am la fel dar nu am dat talpa in primii 6000 km si nu am probleme nu papa ulei si daca schimbi filtru de motorina la fiecare 10000 km nici cu injectoarele nu ai probleme asta dac pui si motorina de calitate (nu de la tractoru lu nea Gheorghe).

Maaaamaaa ce imi plac mie astiaaaa...

Bre nea acesta:

Pe data de 13 (mdeaaa) iunie 2009 la service-ul Cardinal din Cta aveu pe STOC 9 (NOUA) injectoare de BKP!

Injectoare pe care ori le vindeau/montau pana pe 25 ale lunii ori le plateau din buzunar.

Incepi sa pricepi aluzia?

NU?

Hai sa iti arat carnetul meu de service..sa vezi la cat timp schimb filtrele..sa iti arat chitante de motorina din care rezulta de unde si ce motorina am bagat...si dupa aia vb..

Bineinteles ca tot de la motorina am schimbat si volant si doua computere de ABS si doua butoane de frana de mana...si mai ales...da! recunosc...de la motorina mi s-a ars si clacsonul!

maaa leesi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

va priveste ca poluati topicul :rolleyes:

dupa ce mi-a mai dat o eroare de "steering column defective", se pare ca e vorba totusi de immobiliser

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide

...condoleante...

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

mai exact de la bateria slaba din "cheie", deci nu e fatal :blah_:

o sa vad daca e asa sau nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide

Atunci e posibil sa ai bafta!

In bucuresti am cautat baterie pt cheie de am ametit, am gasit doar la o ceasornicarie..sper ca in Sibiu sa ai mai mult noroc..

Share this post


Link to post
Share on other sites
animalutz

Nu e de la bateria telecomenzii , nici de la "bujia" incandescenta. Aceasta eroare am intalnit-o si eu si are legatura cu imobilizatorul coloanei de directei. S-a mai scris pe aici legat de chestia asta ! Si modulu ala se schimba cu tot cu coloana de directie si cu calculatorul de confort. Poti sa scapi de inconvenientele legate de acest modul asteptand 2-3 secunde intre primul si al 2-lea click al cheii ( ma refer la bagatul in contact, face o data click,astepti 2-3 secunde si pe urma apesi sa faca al 2-lea click). Daca nu merge nici asa, scoti cheia, incui masina de la cheie, astepti putin, o deschis si bagi cheia, la fel , asteptant intre cei 2 pasi. Repet, nu are legatura cu bateria cheii, chipul electronic din cheie este pasiv, nefiind alimentat de bateria cheii. Cam astea ar fi solutiile. Daca eroarea este sporadica , nu e nevoie de schimbarea coloanei.

Edited by animalutz

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 decembrie bl.m8

am un vw.passat 2006 de 125 kw si s-a stricat turbina la 90000 km mai exact motorasul de la geometria variabila.care ar putea fi cauza

am un vw.passat 2006 de 125 kw si s-a stricat turbina la 90000 km mai exact motorasul de la geometria variabila.care ar putea fi cauza

masina o am de noua si am folosit numai motorina euro 5

mentionez ca nu scoate fum si nu consuma ulei

i-am schimbat turbo la mitric la sv.dar cand sa plec ainceput sa picure ulei pe la o garnitura care la astea de 170cp e din tabla iar la cele de 140 e din alt material si acum trebuie sa mai astept cateva zile pana aduc acea garnitura.m-am saturat de aceasta masina

va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa fac directia dupa ce mi-au sc himbat turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihaid2003
(...)

i-am schimbat turbo la mitric la sv.dar cand sa plec ainceput sa picure ulei pe la o garnitura care la astea de 170cp e din tabla iar la cele de 140 e din alt material si acum trebuie sa mai astept cateva zile pana aduc acea garnitura.m-am saturat de aceasta masina

va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa fac directia dupa ce mi-au sc himbat turbo

nu trebuie sa-i faci directia, nu au nici o legatura

ce simptome ai avut inainte sa se duca turbo si cum s-a comportat

Edited by mihaid2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

    • Diaboliq
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri