Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Revin cu alta mica defectiune acuma nu sa mai aprins nimic dar mi sa oprit motorul in mers de 2 ori si acasa nu a a vrut sa porneasca decat la a 3 cheie. Ce poate fi ?Engine fault workshop nu s-a mai aprins. Astept pareri .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

De aproximativ 2 saptamani imi apare in bord senzorul spirala....mentionez ca apare atunci cand stau mai mult in trafic..dupa ce opresc si repornesc eroarea dispare de fiecare data....am un passat 2009, 2.0 CR

Dupa un test cu VAG COM -ul a rezultat eroarea:

 

P246G - Exthoust Gas Temp sensor 4, Bank 1- Circuit i7 Malfunction

 

La cauzele posibile:  cablurile, ECM(calculatorul) sau senzorul de temperatura gaze evacuare

 

Ce se intampla daca nu-l schimb...?..avand in vedere ca masina functioneaza normal...

Ce ma sfatuiti sa fac?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa va cer scuze ptr ca nu postez unde trebuie dar sunt in drum spre tara si nu am timp sa ma uit despre ce este vorba ,mi sa aprins in bord becul galben si in bord emission garage,am pus vcds pe ea ca il am cu mine si are urmatoarea eroare 001025-egr system,p.0401-000-insuficient flow,o simptoma ar fi se simte ca fuge mai tare si demaraj mare ce as putea sa fac e vreun risc pana in tara sunt in ungaria si ca sa o fac aici ma ard astia ca pe fraier va multumesc

 


am uitat egr-ul este nou ma refer la partea mecanica la cea electrica nu am umblat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu sparta membrana-daca mai tine vacuum.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pfai..imi vine sa ma dau cu capul de pereti. Acum jumatate de ora, mergeam in afara orasului, dupa o depasire destul de puternica, se aprinde spirala si imi intra in limp mode. trag pe dreapta, pornesc, dispare eroarea, dar masina tot e greoaie, dar nu in limp mode. Fara diagnoza, nu prea imi puteti spune multe...dar, avand in vedere ora, nu gasesc pe nimeni la ora asta cu vcds. Ce credeti ca e? ( switch ul , egr, bujii? )  ( masina a fost condusa vreo 2 luni de sor mea si mi a spus ca si ei i a aparut eroarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb cu turbina. Dupa repornire mai aveai vreun martor aprins pe bord?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a aprins doar spirala, fara altceva, iar dupa re pornire, am mai mers 60 de km si nu imi mai apare absolut nimic in bord.  ( precizez ca imi aparea atentionare ca trebuie sa fac revizia ca a trecut un an, dar mai am 1600 km pana la 15 000...am verificat uleiul, pare in regula )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am trecut prin asta, pot sa iti spun ca problema poate fi foarte simpla, dar greu de depistat!

Intai pune testerul, vezi eroarea apoi mergi pe fir.

NU TE INCREDE IN MECANICII CE SPUN SA SCHIMBI PIESE AIUREA! Decat daca isi asuma ca o fac pe banii lor daca nu ti se rezolva problema.

Iar sfaturile primite aici de userii seniori valoreaza enorm, mai ales pe partea de software/ electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb cu turbina. Dupa repornire mai aveai vreun martor aprins pe bord?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

 

si sau altele... senzor, clapete...

 

Mi s-a aprins doar spirala, fara altceva, iar dupa re pornire, am mai mers 60 de km si nu imi mai apare absolut nimic in bord.  ( precizez ca imi aparea atentionare ca trebuie sa fac revizia ca a trecut un an, dar mai am 1600 km pana la 15 000...am verificat uleiul, pare in regula )

 

nu e de la ulei sau interval service...

 

Mergi si fa o diagnoza - daca s-a aprins si spira, sigur a salvat codul de eroare - avand DTC stocat e mult mai usor de diagnosticat.

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri, astazi am fost foarte ocupat si nu am apucat sa merg in service, maine la prima ora, ma duc si voi posta exact ce imi iese acolo.  

 

l.e. astazi am mers toata ziua cu masina si nu mi-a mai aparut nimic :-??

Modificat de postedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De ceva timp ma tot chinui cu spirala si cu robinetul portocaliu ( debimentru daca am inteles bine ), apare mesajul Engine foult Workshop.

Mai exact, a aparut spirala...am fost cu masina la tester unde mecanicul mi-a spus ca o anumita clapeta ( nu-mi amintesc ) este defecta. A eliminat aceasta eroare si eroarea a disparut.

La o luna a reaparut spirala + robinetul portocaliu. Am fost la mecanic si a eliminat erorile dar nefiind sigur ce este defect am

avut retineri sa-l las sa desfaca masina.

Masina a mers aprox o luna perfect, trage normal, dar surpriza a reaparut spirala + robinetul portocaliu.

 

Alt service, alta scanare : clapeta admisie aer parca ( niciun mecanic nu a dorit sa spuna denumirea... secret profesional ) + regenerare filtru neterminata.

A eliminat erorile, masina functioneaza perfect.

 

Trebuie sa schimb aceea clapeta  ( pretul destul de mare 1600 lei )?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si capsula turbine. Cam acestea sunt simptomele si acolo.


Vezi si capsula vacumatica de la turbine. Tot asa se manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gyxxx: Daca nu functioneaza clapeta nu se face nici regenerarea filtrului. Posteaza erorile asa cum apar pe tester.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este... daca nu functioneaza clapeta dupa un anumit timp apare eroare si la regenerare.

Din pacate nu am erorile de pe tester...

Totusi am sa incerc sa demontez clapeta si sa o curat. Ma gandesc ca din moment ce functioneaza dupa ce se sterg erorile nu este de schimbat.

Astept sfaturi...este costisitoare clapeta de schimbat.

Am uitat sa precizez: 2.0 TDI 16V, cod motot CBAB, 60.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu desface clapeta pana nu te dumiresti exact cu codurile de eroare. Fa rost de un VCDS si posteaza erorile. Asta este varianta cea mai sigura, simpla si mai putin costisitoare.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal 

               P3007 - 000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Mileage: 106332 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2012.05.20

                    Time: 00:42:00

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 3066 /min

                    Speed: 43.0 km/h

                    Load: 77.3 %

                    Voltage: 14.14 V

                    Bin. Bits: 00101000

                    Idle Stabilization: 2.9°KW

                    (no units): 48.0

 

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold 

               P2002 - 000 -  -  - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 125283 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.09.11

                    Time: 00:04:00

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1722 /min

                    Speed: 61.0 km/h

                    (no units): 1.0

                    Duty Cycle: 22.1 %

                    (no units): 61.20

                    Temperature: 18.9°C

                    Time: 4492.8 s

 

Readiness: 1 1 0 0 0 

 

 

Salut , de 3 zile ma chinuii sa rezolv problema DPF. Am mai avut de a face cu el , anul trecut  , am pus motorina "top" , am scos masina in afara orasului , am mers cu 50km/h in treapta a-2-a , 3000rot/min , timp de 15-20min pe o distanta de 20-25km , dupa care s-a stins becul . Acelasi lucru il fac si acum , doar ca de data asta , apar complicatii , in timp ce merg , imi sare Engine Check si Spirala , deci 3 martori in bordul masinii . M-a speriat , am tras pe dreapta , am oprit motorul , ma uit in carte ... nu inteleg nimic in germana , dar am incercat . Pornesc motorul , simt ca nu mai trage la fel ... 60km/h chinuit ...si ajung acasa . 

Va rog tare mult sa ma ajutati , daca sunteti in cunostinta de cauza despre asa ceva . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva intai pb de la g40

Apoi initiaza regenerarea fortata din vcds.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, dar problema in general e de la fire si nu de la senzor. Verifica firele in zona de langa electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(scuze ca intrerup cu postul meu discutia de mai sus)

 

Scriam pe pagina din urma ca am avut problema cu spirala, la turatii, fara niciun alt martor, apoi nu mai aparea etc etc.

 

am fost astazi in service, imi pune vcds ul, imi zice ca e de la turbina, ceva supapa si a zis sa il astept pe sef (scanarea and co a durat 10 sec, a vazut codul de eroare, de asta a ajuns la concluzia respectiva). Dupa am dat cu el o tura, turata la maxim in toate vitezele si culmea, nu s a mai aprins nimic ( deh, stiti vorba cu maestrul). Cum seful n a venit in vreo 50 de minute, am plecat. L am rugat sa imi puna pe mail log ul, a zis ca nu stie ce sa zica. :-?? M oi duce maine din nou...oricum, mi a zis ca daca e problema cu supapa ma ajunge undeva la 1000 de lei. Aveti cumva experiente anterioare cu vreo chestie de genul, sau mi a zis omul doar asa sa mi dea flit? Supapa egr, sau ce fel de supapa :))? am ramas cam in plop la explicatiile sale.

 

 

l.e Advanced, vad ca esti din Iasi. Ai cumva vcds sa poti sa imi faci si mie o diagnoza, ca sa o si am pe comp dupa? ca din cate vad prin iasi nu se practica si datul logului.

Modificat de postedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii astia, banuiesc ca este vorba de actuatorul de la turbina - care are si o supapa in capat.

 

asteptam o scanare, ca sa fim siguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu astept sa vad exact ce e, pana una alta masina merge ok, n a mai aparut eroarea de vreo saptamana :-s, dar nici nu as lasa o fara sa o repar, ca cine stie ce complicatii atrage dupa. Oare as putea sa fac un drum de bucuresti, in siguranta, cu ea cu eroarea asta ( ar trebui sa plec sapt viitoare)? In cel mai rau caz, poate cadea ceva sa nu mai ajung pe "picioarele" mele, si sa fiu tractat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , din pacate nu am programul , dar te pot ajuta prin cineva daca vrei si iti da si log-ul ... daca te hotarasti vb in pm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!