Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

"P0299- reglare presiune de supraalimentare. S-a ramas sub limita de reglare" aceasta este eroarea care imi apare. Dupa verificare vacuum etc etc, am constat ca este valva de turbina de vina. In service mi-a zis ca pierd aer pe la garniturile de la clapeta de acceleratie si pe la intercooler si asta a cauzat cedarea valvei. 

Luni vin piesele, iar totalul reparatiei va fi 540 lei ( 150 valva de turbina, 200 si ceva 3 garnituri, 2 la clapeta de acceleratie, una la intercooler + 2 ore de manopera). Mi s-a spus ca sigur asta e problema, deci sunt optimist :D

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=1CztBcMtlrw exact piesa aceasta e "de vina " actuator/acuatorul . 

Modificat de postedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Revin cu noi informatii referitor la problemele mele.

Acum cateva zile am desfacut clapeta de admisie si egr-ul. In zona clapetei am gasit o linie de ulei uscat as putea spune.

Mi s-a parut ciudat ca am gasit si cateva picaturi de ulei proaspat in mufa de la clapeta de admisie...de unde acest ulei?

 

Am curatat interiorul clapetei si egr-ul.

O prima concluzie dupa 300 km, consumul la relanti  a scazut  de la 0.9-1.1 l/h la 0.5 l/h, eroarea "spirala " a fost stearsa inainte de a desface clapeta si nu a reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

picaturi de ulei pe mufa clapetei.... scurse din interiorul clapetei ?? sau din exterior - pierderi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi cer scuze daca nu am nimerit bine locatia unde postez.

Am un Passat 2.0 CR 2009 138.000 KM si de aproximativ 2 luni imi apare in bord senzorul spirala....mentionez ca apare atunci cand stau mai mult in trafic..dupa ce opresc si repornesc eroarea dispare de fiecare data.

Masina functioneaza perfect si nu are alte simptome.

Dupa un test cu VAG COM -ul a rezultat eroarea:

 

P246G - Exthoust Gas Temp sensor 4, Bank 1- Circuit i7 Malfunction

 

La cauzele posibile: verificare cabluri, ECM(calculatorul) sau senzorul de temperatura gaze evacuare.

 

Am fost la mecanic si mi-a spus ca trebuie inlocuit acest senzor. Ma gandesc ca poate fi o alta problema si il cumpar degeaba.

 

Ce se intampla daca nu-l schimb...?..avand in vedere ca masina functioneaza normal...

Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general pioca acest senzor. Se schimba. Doar ca trebuie comandat dupa ce se verifica cu atentie codul lui, sa nu fie altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai merg cu el asa exista riscul sa afectez alte componente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. filtrul de particule. fara acel senzor masina nu isi mai face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Dupa ce mi-ai spus sa verific cu atentie codul sa nu fie altul  -as vrea sa intreb daca sunt mai multi senzori de temperatura a gazelor de evacuare...

Intreb deoarece as vrea sa-mi comand singur acest senzor...cum as putea gasi reperul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

klau1979

Sal.,

Codul pentru motorul tau CBDC al senzorului de temperatura gaze esapate dupa filtrul de particole este 03L 906 088 CE si costa doar 682 RON comform ETKA .

Codul pentru senzorul de temperatura gaze esapate inainte de filtrul de particole este 03L 906 088 AJ si costa doar 663 RON comform ETKA .

Codul senzorului de temperatura gaze esapate inaintea turbocompresorului este 03L 906 088 EC si costa doar 665 RON comform ETKA .

O zi buna si spor la investit bani .

Acum ca un sfat eu zic sa faci un efort si sa le schimbi pe toate 3 ca mai devreme sau mai tarziu vor cadea si celelalte 2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Multumesc mult de informatii.

Cred insa ca nu sunt pregatit de o asemenea investitie

si as vrea sa schimb doar senzorul defect..

Stii cumva cum as putea sa-mi dau seama care dintre cei trei trebuie inlocuit?

Muultumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut scanarea...eroare detectata P246G Exhaust Gas Temperature Sensor 4, Bank1-Circuit i7 Malfunction

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, de asta am zis sa verifici cu atentie, sunt doar 3 senzori de temperatura pe evacuare si la tine apare ca fiind al 4-lea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai din cauza asta pistonez cu intrebarile deoarece nu inteleg...si nu as vrea sa ajung sa comand piese aiurea..in ultima instanta merg la reprezentanta..dar as vrea sa evit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor 1 - inainte de turbina (imediat dupa evacuare)

senzor 2 - inainte de catalizator (adica dupa turbina)

senzor 3 - intre catalizator si DPF

senzor 4 - dupa DPF.

 

Acest motor are 3 senzori. Nr. 2 lipseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea gasi undeva o schema cum este localizat acest senzor 4?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa vin senzorii la filtru de particole .

post-20331-0-77153800-1380525203_thumb.j

senzor 1 - inainte de turbina (imediat dupa evacuare) este cel de la pozitia 12 si are codul 03L 906 088 AP

senzor 3 - intre catalizator si DPF este cel de la pozitia 10 si are codul 03L 906 088 AJ

senzor 4 - dupa DPF este cel de la pozitia 15 si are codul 03L 906 088 CE

Iar la pozitia 7 ai sonda lambda .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

 

Mi a aparut acum vreo luna eroarea de mai sus, am sters-o si a mers fara probleme masina.

 

In concediu, a reaparut, de 2-3 ori, am sters-o totul ok, pana cand m am intors in Bucuresti nu mai pot sa o sters de 3 saptamani..

 

Am curatat EGR, clapeta adminisie din fata EGR, si cele 4 clapete in linie de dupa EGR, pe aceasta cale ii multumesc iar lui Al Bundy..

 

Eroarea tot reapare, masina merge fara nici o problema, chiar parca trage mai bine dupa ce am curatat cele 4 clapete si EGR.

 

Am verificat si curatat ambele motorase, nu e nici o rotita rupta, dinte stramb, etc, sau vreo urma de uzura neobisnuita..

 

Ma enerveaza ca reapare in bord la cateva zile, nu mereu si cand vad becul ala ...

 

Eroare e de la cele 4 clapete in linie,, mai exact asta..

http://www.ebay.de/itm/Saugstutzen-Ansaugrohr-03L129086-V120-03L129711AG-Audi-Seat-Skoda-VW-2-0-TDI-/150880732774?nma=true&si=lRvbXr6FK80pV8U3JfOQzr9QgUc%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

Stie cineva vreo rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vei ajunge sa inlocuiesti admisia. Vinovatul pare sa fie V157

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vei ajunge sa inlocuiesti admisia. Vinovatul pare sa fie V157

 

la masina mea, am schimbat clapeta V157 la ~140.000km. Pret piesa 600 lei Continental + 50 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca eu am 2, cu acelasi cod,

 

se schimba doar partea care are capac de plastic? pe care e codul? sau si galeria de admisie?

STOE, tu ce simptome aveai la masina? ca la mine merge totul perfect Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, parca la noi - cr - se schimba cu totul - admisia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!