Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Buna,

Pe la cati km totali parcursi va apare aceasta eroare in bord? A o nedumerire cu un B6 HL proastat cumparat, la niste km fantoma fata de uzura masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are relevanta numarul de km parcursi. Trebuie intai sa faci o diagnoza sa vezi despre ce e vorba. Martorul respectiv, la fel ca si cel de motor pot avea multe cauze care le-au declansat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am elsa sa pot verifica,dar la ce am vazut pe youtube egr de 1.6 difera fata de motorul de 2.nu ii vad motorizarea la ansamblu egr.ar putea fi actionat prin vacum.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce reprezinta asta: " Exhaust gas recirculation system - sporadic" ?

E ventilul de la EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil, EGR-ul. Pune eroarea completa, asa cum apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Recent mi s-a aprins martorul de engine fault la masina : Passat B6 2.0 FSI 4Motion .

Codul de eroare este

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)

P0544 - 001 - Circuit Malfunction - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 96901 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.03

Time: 13:21:51

Freeze Frame:

RPM: 1200 /min

Load: 74.9 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 55.0°C

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la ecu la senzor, cu toate ca nu am intalnit ceva probleme si schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy

Mersi pentru raspunsul prompt. Am sa verific firele. Mai precizez ca, comportamentul masinii nu s-a schimbat deloc.

Un mecanic mi-a zis ca ar fi de la "filtrul de particule" care trebuie regenerat. Exista asa ceva la masinile pe benzina ca eu stiam ca exista decat la diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai DPF. Schimba senzorul respectiv G235.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un VW Passat 2006 break dsg 103Kw cod motor BMP si mi s-a aprins pe bord filtrul de particule si tot odata cu acesta si check motor+bujia incandescenta care palpaie continuu si apare eroarea ENGINE FAULT WORKSHOP dupa care apare DIESEL PARTICLE INSTRUCTION. Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii? Este grav ce s-a intampat? Stima!

Modificat de sby777
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeleaza la cineva cu VCDS sa incerce o regenerare sau mergi intr-un service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un VW Passat 1.9 TDi Bluemotion an fabricatie 09.2007, tip: BLSX0 dar cred ca BLS

De dimineata pt prima data aceeasi problema ca in topic "engine fault workshop" in MFD + spirala ca licarea mereu, din ce imi aduc aminte cand am apasat frana intr-o intersectie. Am tras pe dreapta am oprit, am scos cheia, pornit din nou aceeasi problema. Tin sa precizez ca am parcurs doar 1 km - acasa - servici. La intoarcere la ora 15 nu a mai facut deloc, am si bagat picioru in ea, schimbat vitezele numai pe la 3000 rpm. Mentionez ca am filtru de particule.

Am sunat pe cineva la Nurvil Rm. Valcea si a zis ca numai pe tester poate vedea.

Vad ca majoritatea au probleme numai motoare 2.0

Ce ma indrumati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alti martori s-au aprins ?

da, cel mai bine e sa faci o scanare - probleme pot sa fie de la diverse.... inclusiv becuri frana - daca s-au aprins si alti martori, EGR, senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bec frana sa aprinda spirala la B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alti senzori nu s-au aprins....iar legat de frana mi-a mai zis cineva sa ma uit pe spate ca sigur am un bec ars. din ce stiu am leduri....

sunt novice, am masina din septembrie....iar de la focus la passat e ceva diferenta...aia mergea si cu 10 becuri aprinse in bord :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si mie mi-a aparut acel mesaj si spirala+motorasul galben dar numai cand treceam de 110 km/h,fiind nevoit sa opresc/pornesc motorul pt a-si reveni.Daca merg in continuare cu ele aprinse nu mai trage cum trebuie si nu merge mai mult de 120 km/h.Am observat ca atunci cand este mai frig imi face mai des(6-7 ori in100km),azi fiind cam 9 grade, a facut de doua ori dar numai in jurul vitezei de 100-110 km/h in mers constant.Altfel am mers cu viteze destul de mari,chiar peste 180,neavand nimic.Motorasul galben a ramas aprins permanent in bord.Pe tester mi s-a spus ca sunt probleme cu senzorii de la admisie aer sau cel care e in legatura cu vacumul(are doua intrari de furtune).Le-am schimbat pe amandoua si nu s-a schimbat nimic.Acum cica e posibil sa fie turbina.Voi ce credeti?Motorul este BMP.Multumesc.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa-i o diagnoza si vezi ce cod de eroare ai. Din ce spui, simptomele ar fi probleme la turbina (fie geometrie variabila care agata, fie actuator blocat, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Mi-am luat un VAG 11.11 fiindca am ajuns la concluzia ca daca ma duc de 3 ori cu ea la tester aia sunt banii pt VAG.

De dimineata am scanat masina si am urmatoarele erori:

1 Fault Found: cred ca aici e problema mea.

001027 - EGR Valve (N18)

P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Mileage: 189961 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.29

Time: 06:53:57

Freeze Frame:

RPM: 1092 /min

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 33.9 %

Voltage: 14.06 V

Mass Air / Rev.: 450.0 mg/str

Duty Cycle: 0.0 %

Bin. Bits: 00000000

1 Fault Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Reset counter: 228

Mileage: 183336 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.21

Time: 12:47:21

1 Fault Found:

02395 - Parking Light Right Front (M3)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 63

Reset counter: 229

Mileage: 182593 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.11

Time: 06:36:00

1 Fault Found:

00992 - Consumption Cut-Off Active

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 3

Reset counter: 213

Mileage: 188513 km

Time Indication: 0

Date: 2012.12.23

Time: 12:43:47

Ce ma indrumati sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Recomandarea celor de la RossTech:

16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Rough Idle Speed and/or Engine stalling
  • Loss of Power

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s) - verifici sigurantele
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) - verifici cablaje si conectori de la valva EGR
  • Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) - verifici/inlocuiesti valva EGR
    • Check Measuring Value Blocks (MVB)

Ultima eroare se pare ca nu este decat un avertisment; penultima eroare presupune sa verifici cablaj/bec; antepenultima eroare iti spune ca unul din motorasele de la climatizare face pe nebunul, de regula se lasa cu schimbare.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

 

Am o problema de aproximativ 2 saptamani la un passat 2.0 CR 2009, mi-a aparut pe bord martorul de check engine iar in urma scanarii a rezultat eroarea:

 

 

1 Fault Found:
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 149760 km
Time Indication: 0
Date: 2109.14.17
Time: 15:52:57

Freeze Frame:
RPM: 782 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Lambda: 11.8 %
Lambda: 3.2 %
Voltage: 0.380 V
Bin. Bits: 00000000

Readiness: 1 1 0 0 0

Am citit in paginile anterioare ca ar fi clapeta de cut-off, daca o comand si o inlocuiesc trebuie facuta o calibrare?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un basic settings/output test unde poti verifica clapeta de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,

Ai idee cum pot sa fac testul sau trebuie sa merg la reprezentanta pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!