Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Eu nu pricep treaba cu grupurile colegule.Fa o diagnoza pe climatronic si dai printscreen ca nu asa arata un rezultat de diagnoza.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. am si eu probleme cu aer,nu imi baga rece doar 2-3 zile si gata.am auzit ca atunci cand functioneaza aeru trebuie sa curga apa sub motor cand stai pe loc.unde gasesc teava pe unde curge apa si dac poate sa fie asta cauza sa fie infundata teava de scurge?

va rog sa imi raspundeti.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spui si mie unde se afla conducta de scurger de apa de la clima.mersi

se pote sa nu imi mearga clima din cauza ca conducta de la evacuare apa este stricata.exista o asemene conducta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este exclus ca functionarea aerului sa fie influentat din cauza drenajului, apa rezultata din condensare va iesi in spatele motorului cum privesti EGR putin spre stanga jos caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce sa fie de imi tot pierde.la verificat cu un fel de colorant si nu se vede sa piarda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ti-a pus solutie cu ultraviolete, pune-i sa verifice mai atent conductele de AC in zona filtrului de aer(sub el),e o zona in care se strange mult praf si se transforma in mal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Verifica conducta care iese din compresor unde face burta aia in jos si da intr-un furtun, acolo am avut eu fisurat si tot asa pateam . il umpleam si mergea 2 zile dupa aia gata. Atentie mare ca se vede greu acolo, la atelier ar trebuii sa aibe niste ochelari si o lanterna cu ultraviolete si sa le si foloseasca . Eu numai asa am reusit sa vad pe unde pierde freon. Neaparat motorul oprit, daca are por acolo pierde numai cand nu merge aerul conditionat, si se vede in scut daca mai bine daca orientezi lanterna cu lumina UV.

Multa bafata!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut si va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva pareri.de vreo 2 zile nu mai functioneaza instalatia de incalzire pe fata.pe spate daca deschid incalzirea totul e ok dar fata nu da decat aer rece.am incercat sa dau pe auto,econom,manual dar tot nimic,aer baga dar nu cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu dar poti sa vezi probabil intr-un program cu scheme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va Salut, sunt noi pe forum si nu am posibilitatea de a posta un nou topic, asa ca va rog sa intelegeti de ce postez aici. Am achizitionat de curand un Sharan 2.0i 1996, si acum cand a venit frigul am descoperit ca nu am caldura in masina. Masina are climatronic - clima era descarcata, am incarcat freonul asta vara si clima a functionat perfect. Problema cu caldura se manifesta astfel: nu baga caldura in fata, in bord si pe consola dintre scaunele din fata. In spate ( in haion ) unde are ventilatorul si caloriferul suplimentar baga caldura maxim.

Am schimbat termostat ( era bun cel vechi ), apa sta la 90, am schimbat antigel, am aerisit motorul perfect, am schimbat filtrul de polen si nimic - nu baga caldura decat foarte putin si in mod ECON. Am o vaga impresie ca baga putina caldura in modul ECON, dar foarte putin si masina se incalzeste cu greu pe parcursul a 50-100 km.

Ce ma sfatuiti sa fac ?

*mentionez ca masina are cliamtronic, nu da erori la scanare referitor la climatronic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va Salut, sunt noi pe forum si nu am posibilitatea de a posta un nou topic, asa ca va rog sa intelegeti de ce postez aici. Am achizitionat de curand un Sharan 2.0i 1996, si acum cand a venit frigul am descoperit ca nu am caldura in masina. Masina are climatronic - clima era descarcata, am incarcat freonul asta vara si clima a functionat perfect. Problema cu caldura se manifesta astfel: nu baga caldura in fata, in bord si pe consola dintre scaunele din fata. In spate ( in haion ) unde are ventilatorul si caloriferul suplimentar baga caldura maxim.

Am schimbat termostat ( era bun cel vechi ), apa sta la 90, am schimbat antigel, am aerisit motorul perfect, am schimbat filtrul de polen si nimic - nu baga caldura decat foarte putin si in mod ECON. Am o vaga impresie ca baga putina caldura in modul ECON, dar foarte putin si masina se incalzeste cu greu pe parcursul a 50-100 km.

Ce ma sfatuiti sa fac ?

*mentionez ca masina are cliamtronic, nu da erori la scanare referitor la climatronic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de verificat daca sirocoolul lucreaza , lichidcul din vasul de espansiune scade ? se aude dupa ce opresti motorul ceva zgomot sub capota dinspre baterie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ai mari sanse sa fie infundat caloriferul din fata din bord daca spui ca pe spate baga caldura serios. O rezolvare ar putea sa fie dar NUMAI daca ai curte sau undeva unde ai putea sa te "manifesti", sa desfaci furtunele de la caloriferul din fata si sa bagi apa de la un furtun de la retea sa aibe seva presiune in sensul invers circulatiei apei prin caloriferul masinii, este posibil ca la un moment dat cineva sa fii bagat magicul praf care repara radiatoare miraculos si s-a depus in caloriferul din fata. Ca prima investigatie scoate apa din vasul de expansiune si vezi daca cumva are un "praf " in el.

p.s.

pana sa te apuci de treburi mai complicate baga mana pe la compartimentul motor pana la furtunele de apa care duc la radiatorul din fata si vezi daca sunt calde "turul si returul" de la coriferul din fata, cam de acolo pornesti in identificarea problemelor.

Bafta multa!!

Vreme calduroasa :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am aceiasi problema ca si tine cu incalzirea .baga numai incalzitorul pe spate.te rog mult daca afli problema sa imi spui si mie.id-ul meu de messenger este gsv_cornel poate vb acolo.daca aflu eu de incalzitor o sa iti spun.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la mine la sharan a mers 1050.si are doua puncte de incarcare unul in fata care este vizibil si unul in spatele semnalizari din partea dreapta care trebuie demontat se baga freon prin ambele pe rind sper sati fie de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va doresc tututor un AN NOU FERICIT, LA MULTI ANI ,Si drumuri multe fara nici un fel de evenimeam si eu o intrebare la mine la masina imi da eroare la recircularea aerului(cica clapeta ii blocata sau motorasul nu mai merge) intrebarea mea ii pe unde se afla aceea clapeta pozitionata ca as vrea sa arunc o privire sa vad ca eu am tot asa un motoras dar ii de la t4 si poate ar potrivi in locul celui de pe masina. Multumesc anticipat.

Si inca odata LA MULTI ANI!!! Fie ca in 2012 sa avem cat mai putine evenimente nedorite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani tuturor !, acel motoras de la recirculare se afla pe aeroterma undeva in partea de sus , nu vei avea acces la el doar daca desfaci bordul complet ,bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un sharan motorizare 2000 benzina, an de fabricatie 1996. Este dotat cu klima si datorita faptului ca s au jucat copii la ea au dereglat-o si imi arata temperatura in grade F nu In grade C. Va rog daca este cineva care ma poate ajuta cu niste informatii sa pot regla inapoi klima sa-mi arate in grade celsius. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apasa simultan tastele econ si auto

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am apasat si tot asa imi arata. oare sa fie defecta sau are tempomat si tre sa tin mai mult apasat?

va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mearga,apasa cum a spus colegu @motorand tastele econ si clima simultan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la 23 de grade cu clima pornita merg ventilatoarele dupa radioator apoi se opresc si pornesc iar inntr-un anumit interval de timp. e normal asa sau am vreo problema, am inteles de la cineva ca cica ar fi normal ca receste radiatoru de AC la o anumita temperatura . Vara stiu ca mergea non-stop adica cat timp merge clima.

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!