Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

antonioantonio38

se pare ca  problema mai am o problema,  compresor blocat, oare se poate face ceva cu el, sa il desfac, de cuplat se cupleaza magneti dar nu se misca, de aceea iese fum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai ai ce sa-i faci. Am desfacut unul si nu ai ce repara la el.

Ori iei sh cu proba, ori reconditionat cu 10-15mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

am incercat sa il deblocez si am reusit, acuma porneste daca ii dau pe auto, normal si  pe econ se opreste, o sa ii pun si freon maine, sa vedem ce iese......

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

am pus freon si nu face presiune, se cupleaza, dar nimic,  aer cald......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus mana pe conducte? Cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

sunt calde amandoua, lasat sa mearga cam 10/15 min si dupa am scos freonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu baga presiune compresorul. Daca macar una era incinsa din cele spre condensator, era ok.

Nu aveau si ceasuri ca sa vada presiunea din circuit pe cele 2 parti? Trebuie cam 15-20 cu 2-5bar, sau cam asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

presiunea mare cica era mica, mam scos acuma trebuie sa iau un compreasor, cam ce preturi au orientativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

pe scurt presiune ioc, se pot reconditiona compresoarele astea sau nu merită, bine ca nu e asa cald ca am drum lung de facut si masina plina, :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

se pot repara - depinde ce are al tau - sunt ateliere specializate pe asa ceva - ei iti pot spune, dupa ce-l desfac, cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

trebuie sa vad pe aici prin cj sau in zona, daca se poate face ceva cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio uite ai aici unde sa cauti cu numere de telefon suna si intreba ca iesi mai ieftin si mai rapid cauta in topic ca sigur gasesti nr de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

mii de multumirii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am din aceasta iarna un alhambra , cu probleme la AC. Cum au venit caldurile am zis ca e timpul sa  o duc la un atelier si sa vedem care e problema. Mentionez ca partea mecanica a fost facuta de un service care a chemat un "priceput " pt a face restul lucrarii ce tine de AC. Dupa o scurta constatare ...conducta sparta, am schimbat conducta si a urmat cu umplerea cu freon. Dupa o folosire foarte scurta ( 5 min) in mers , de sub capota motor a iesit un fum intens  dupa care am revenit la service pt a vedea ce sa intamplat.

Dupa demontare se constata ca bobina din ambreiaj este ars si asta era motivul fumului. Urmatorul pas era shimbul de compresor AC(NOU)." PRICEPUTUL"  neavand timp sa mearga pe  la service am zis ca iau masina si merg eu pana la el pt a umple instalatia  cu freon.Pana s-a pregatit intru in discutie cu el si l-am intrabat : 

-cat freon intra?

- raspunsul era mult,  1050+50

- nu doar 750?

-NU , PT MASINILE CU DUBLU CLIMATRONIC INTRA 1050+50

-...dar masina nu e dublu climatronic

-??????????.... si se baga sub masina.

-deci data trecuta ati pus 1050+50?

-NU , 750.

Acum  fiind de fata am vazut ca intradevar a pus "doar " 750, revin la service pt a finaliza lucrarea . Dupa o folosire  de 10 min apare  un miros ars , fara fum. " PRICEPUTUL" vine la masina si asa senin spune ca " se duce si aceasta pompa". Intradevar  ca sa stricat, nu mai cupleaza.

Ce sa mai fac in continuare?  E  o greseala umana  sau din anumit defect a masinii s-au stricat 2 compresoare? Deci cu prima umplere a mintit cu cantitatea de freon, da ce sa intamplat  in urma cu  compresorul nou, ambele au sfarsit lafel. Problema e ca nici unu  nu  recunoaste ca ar fi gresit cu cva. Deci care ar fi pasul urmator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ventilatie in plafon cantitatea este de 1050g,daca nu de 750.Cand presiunea este prea mare/mica decat necesar compresorul nu porneste.Eu cred ca pe instalatia electrica este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat totul  , primeste comanda, dar nu cupleaza . Ambele compresoare au pornit, initial dadea rece si dupa aceea cald , in acea scurta perioada de functionare.

Nu am clima dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla cand e spart circuitul, si nu se repara imediat. Intra mizerie umezeala apa chiar, si asa se infunda tot.

 

 Recomand si o curatare a circuitului. Sa stii ca la curatare trebuie data jos valva de expansiune, ca sa circule liber.

Automat trebuia schimbat si filtrul uscator, sper ca l-ai schimbat.

Verifica si senzorul de suprapresiune. Daca nu se opreste la peste 25-30bar probabil de aia se arde ambreiajul.

 

Vezi ca poate gasesti de cumparat doar ambreiajul, nu stiu nou daca este dar sh e cu siguranta.

 

 

http://www.nsxprime.com/forum/showthread.php/93191-A-C-clutch-burned-3-times!

 

Aici zic uni ca ar fi si o pproblema cu masa pe motor. :dry:

Poate a bagat prea mult ulei, si se blocheaza pistoanele.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clima dubla are 90% din sharanuri si tot 750g de freon intra.In cele cu ventilatie pt fiecare pasager intra 1050g,deci nu are nici o legatura clima dubla cu cantitatea de freon.Schimba supapa de presiune si mai incearca odata cu 750 g freon.Lasa statia sa treaca prin toate etapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La doua vaporizatoare trebuie 1050 ce sa mai. Scrie clar pe tragar.

 

Ambreiajul nu are voie sa patineze, deci ori nu primeste curent cat trebuie ori ceva blocheaza compresorul.

Am gresit eu mai sus, dar in caz de presiune mare exista si o supapa mecanica pe compresor, pe care la mine am auzit-o functionand, adica a dat freon afara pe acolo.

Deci daca e presiune mare nu are voie sa patineze. Doar in cele 2 cazuri mentionate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

si pina la urma am rezolvat problema cu  alt compressor de golf 4, merge perfect pina acum, nu mam chinuit sa fac nimic cu celalat,

 

 

 

 

Te rog nu mai scrie cu caps lock 

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata , problema rezolvata. Cum am ami spus totul pe masina a fost ok. Primul compresor sa dus din cauza ca a pus prea mult freon, pe a doua o voi rezolva (sper) ca problema de garantie. Acum totul e ok . Urmeaza sa vad cum fac cu paguba facuta de acest " meserias".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema revine,  Dupa ultimul post am schimbat (si) radiatorul de clima ,  da aer rece dupa pornire si dupa un timp  nu mai raceste. Nu mai stiu ce sa fac cu masina asta, am schimbat tot, incepand de la mecanic, compresor,... pana la radiatorul ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din  ce  spui   atunci  cand  pornesti  massina   implicit  aerul  merge  un  timp  dupa  care  nu mai  baga  rece  ,  este bine  de  stiut daca  compresorul  cupleaza  si  decupleaza  in  la  un  interval  scurt de  timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se oprea la mers normal, doar cand piscam acceleratia se oprea si pornea in 3-4 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din  ce  spui   atunci  cand  pornesti  massina   implicit  aerul  merge  un  timp  dupa  care  nu mai  baga  rece  ,  este bine  de  stiut daca  compresorul  cupleaza  si  decupleaza  in  la  un  interval  scurt de  timp

da  exact asta face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!