Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Am si eu eroare la senzorul de temperatura exterioara. Pe ala cam pe unde il pot gasi? Este asa de cand am adus masina de la vopsitor, presupun ca nici nu l-a vazut :P ca habar n-are ce a deconectat si ce a pus la loc. Oricum, nu mi-a legat inapoi nici proiectoarele, dar alea le descurc eu. Senzorul as vrea sa stiu unde e amplasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, chiar acolo atarna un fir care nu stiam de la ce e. Merci :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
antonioantonio38

Salutare tuturor, am cumparat siu eu un sharan 1.9 auy sh si imi pare rau, probleme aici probleme acolo, ......oare ce este bun la masina asta....., care aveti problema cu  clima simpla, luati/va adio de la ea, conducte prost gandite compresor slab, oxidare peste tot, solutia ar fi, furtunele hidraulice de inalta presiune in loc de conductele alea de baut suc cu paiul si un compresor de la o skoda sau un golf, filtru si radiator la fel schimbate, sau zgircit nemti la matreiale.......eu mi/am luat gandul de la aer rece dupa ce am investit peste 100 eur si nu am nici acum aer rece in masina.Asta e parerea mea si ramane  asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharanul este produs din totdeauna la Palmela in Portugalia,deci treaba cu zgarcitul nemtilor la materiale cade,80% din sharan este spaniol si portughez.Intradevar sant probleme la A/C sharanului dar nu mai mari ca la alte modele din grupul vag.Conductele,ca si materiale, sant ca la toate modelele,spui ca sant proaste pentru ca ai vrut sa le sudezi si nu a mers banuiesc,daca ai incercat,afla ca nu tine chiar de crezi lucrul asta la inceput.Compresorul nu este chiar asa de prost,asta doar daca nu sa echipat cu mai multe modele,eu am ceva japonez din cate am vazut si merge destul de bine.Conducta de presiune se roade la o prindere pe lonjeron dar daca stii de problema poti sa eviti.Te rog fa o poza sa vad si eu cum arata o clima simpla ca nu am vazut pe sharan dupa 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 euro? hmm, eu am dat vreo 600 lei numai pe o conducta de 50 cm....+ freon de vreo 2 ori...si uite asa s-au dus niste bani. Dar asta e riscul cand iei o masina SH. Acum dupa ce am investit ceva banuti in ea, merge foarte bine! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 lei? Cititi posturile mele, am cumparat compresor+condesator+valve oem+cine mai stie cate incarcari, si rezultatul? Nu merge.

Acum cred ca este vaporizatorul infundat, dar totusi trebuia sa mearga din doua unul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scris cate ceva la postul #274 si vad ca se adevereste.Referitor la vaporizator eu nu am umblat niciodata acolo la nici o masina si a mers/merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

Deci pina la urma e mai greu sa ai o clima functionala la  sharan (aer rece) vara, daca nu pica conducta pica compresorul, daca nu filtru, radiatorul, scapa pe la compresor, ............apropo cei care ati schimbat filtrul ati avut scapari de freon dupa aceasta operatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat anul trecut si nu am avut scapari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a venit din nou caldura si odata cu ea si problemele legate de AC; imi baga aer rece la rindul 2si 3 iar in fata la sofer si pasager baga aer cald............stiti care si unde ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

sigur ai blocata o clapeta in bord care inchide si deschide,  sunt niste motorase care le misca, verifica si sigurantele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-110828-0-59835900-1366997638_thumb.Am rezolvat, servomotoras defect-10 lei sh+ manopera eu=OK

 

post-110828-0-66826800-1366997688_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am desfacut bordul de la bagheta neagra in jos.Toata plansa cea gri cu torpedou. A fost ceva de munca, si singur. Cutia de amestec a aerului se afla langa acceleratie, pe acolo l-am demontat.Trebuie dat jos si blocul de lumini, am si uitat multe din ce-am facut. Am avut de schimbat si suportul de la cass si clima avea plasticul rupt la butonul ESP, l-am primit bonus de la tipul de la care am luat piesa sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

De o bucata de vreme incoace, nu se mai vad cateva liniute pe ecranul climatronicului. L-am desfacut si am curatat contactele ecranului si ale cauciucului conductor de alimentare al ecranului. Nu am rfezolvat nimic. Daca cineva are un climatronic defect (dar cu ecranul bun) sau ecran de vanzare, va rog sa imi scrieti. Nu cred ca exista metoda de reparare a ecranului meu si nu cred ca defectul este din computerul climatronicului . Daca aveti si alte sugestii/sfaturi, va multumesc!

Sa aveti zile bune, fara reparatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

Salutare, ati vazut careva cum se schimba filtrul uscator din radiator , o schema ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat. Trebuie bara data jos, apoi in stanga radiatorului este racheta. Are un surub ce tine un capac de plastic de protectie, apoi are un capac de aluminiu prins cu o siguranta pe interior. Iti trebuie un cleste de sigurante, dupa ce ai scos siguranta infiletezi surubul de la capac de protectie si tragi capacul de aluminiu afara usor cu miscari dreapta-stanga.

Apoi inauntru ai frumusetea de racheta, la mine a fost nevoie sa fortez putin radiatorul spre fata, ca sa iasa, ca lovea de ceva. Am pus filtrul nou,garnitura unsa cu putina vaselina sa intre usor, si am pus capacul original de AL. Filtrul vine si cu siguranta si cu capacul de aluminiu, dar erau mai subtirele si o-ringurile.

 

Spor la treaba.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

mersi de explicatie, eu am inceput sa demontez ieri, am ajuns la capacul de al ala in care trebuie infiletat un surub, am scos siguranta, dar am vazut ca nu iese nu am mai fortat sa nu indoi ceva, ca is mai greu la mana, o sa ii dau niste wd40 ca sigur nu a fost miscat demult timp, mai incerc, racheta trebuie iese si intra direct? cu miscari usoare, trebuie rasucita puti? o sa incerc sa vad ce iese ca deja mi s-o aplecat de la caldura la drum lung :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e motivul pentru care vrei sa schimbi acest filtru ?L-am schimbat si eu acum cativa ani,la indemnul unui "specialist",si a trebuit sa schimb dupa aia tot radiatorul ,ca nu mai etansa bine capacul(am comandat si altul nou si tot degeaba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

problema care au depistat-o meseriasi a fost ca trebuie schimbat filtrul , conducta de la compresor aia groasa a fost rupta cand am luat masina, iar compresorul dupa ce am bagat freon pe instalatie, merge putin si scoate fum ca patineaza, cica nu poate ca face presiune din cauza filtrului ca nu poate trece prin el....bla bla....am luat filtru nou si ieri am incercat sa il schimb dar nu am putut scoate capacul si am renuntat la demontat, oare ce sa fac? un sfat

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E intepenit acolo,asa era si la mine.Mai da-i cu niste wd40 si lasa-l sa se degripeze.Daca ai presiune mare pe instalatie, compresorul opreste automat (ai un switch pe circuit),si nu cred ca ajunge pana acolo ca sa scoata fum.Sa ne tii la curent daca ai rezolvat problema schimband filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

Aseara am dat cu spray, azi o sa vad ce reusesc, switch-ul lam schimbat, stiu ca decupleaza daca e presiune prea mare sau prea mica, va tin la curent, o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa misti de surub stg-dr, fata spate, ca sa se slabeasca, chiar poti incerca cu un surub mai lung, ai putea chiar sa-l bati putin in jos, daca e intepenit bine.

 

Filtrul nu prea e filtru, adica are niste bobite absorbante de umezeala, puse in racheta aia. La mine era putin span, si jos bobitele erau imbibate de ulei/negreala. Eu oricum l-am schimbat degeaba ca tot la fel merge.

Pe cel nou, nu il desigilezi pana in minutul cand il bagi in radiator. Ca altfel trage umezeala din aer si nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

am vazut cum arata, parca e racheta de lansat momeala la pesti, la mine nu merge aerul de loc, trebuie sa il schimb, ca pina acum nu a mers,va tin la curent cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!