Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu, motoarele cu turbina consuma mai mult. Din proprie experienta, 2.0TFSi Quattro, consum de 16 in aglomeratie de Bucuresti. Mers lejer urban ajunge la 12-13.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare,

Sunt la primul post pe forum chiar daca am contul de mai multa vreme. A venit vremea sa ma despart de al meu Renault, al 4lea la numar si anume Megane 2Sedan, 1,5dci si totodata de aceasta marca de care am fost foarte multumit dar dupa cum fiecare vrea sa evolueze mi-am propus sa achizitionez un VW Golf V tot auzind din diverse parti ca e avion si ca nu se compara cu Renault.

Sunt in dilema acum si din cauza asta am deschis acest topic pentru ca vreau anumite sfaturi si secrete de la cunoscatorii acestei marci despre aceasta masina.

Ca an ma gandeam la 2004, 2005 iar ca si caroserie pentru mine e mai putin important aspectul asta deoarece sunt tanar, n-am nevoie in mod expres de 4 usi deci m-as multumi si cu un coupe dar n-as putea sa accept un break in acelasi timp, nu-mi plac, bineinteles ca mai mult m-ar avantaja o masina in 4 usi dar daca nu gasesc..pana la urma asta e.

Vizavi de motorizare sunt 3 tipuri care imi fac cu ochiul si anume 1,9TDI, 90CP (ALH) am auzit ca sunt cele mai fiabile, 1,6FSI pentru ca au distributie pe lant si am auzit ca ar consuma mai putin decat 1.4 sau in ultimul rand 1,4 16V dar daca as gasi motorul de 100CP deoarece am auzit ca cele de 75CP sunt cam lesinate si sar de 10-11 l/100km in oras.

Dat fiind faptul ca bugetul este limitat deoarece as putea sa mai adaug 1000-1500Euro maxim pe langa ce as lua de pe Megane si m-am gandit la 3 posibilitati:

Nr 1. Motor 1,6FSI, an 2004-2005 (coupe sau 4usi), neinmatriculat cu inca 3 randuri de numere rosii valabile asta pentru a avea timp sa strang restul de bani pentru plata taxei.

Nr 2. Motor 1,9TDI, an 2004-2005 (coupe sau 4usi), inmatriculat pe la 6500.

Nr 3. Motor 1,4 16V, an 2004-2005 (coupe sau 4usi), neinmatriculat cu inca 3 randuri de numere rosii valabile asta pentru a avea timp sa strang restul de bani pentru plata taxei.

Astept pareri si sugestii din partea voastra, eventual linkuri cu anunturi ale masinilor care vi se par voua in regula asta in caz ca vizitati site-urile de profil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km faci pe an?

daca faci sub 20000 ia benzinar.cel de 1.6 il recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur, dar cred ca 1.9 TDi de 90 de cai de pe mk5 nu e ALH.

1.6 FSi stiam ca sunt pretentioase la benzina - dar iarasi, nu stiu sigur.

1.4 16v sau cate valve o avea nu a avut 100 cp pe Golf 5. Exista 1.4 FSi de 90 cp, din cate stiu.

Iti recomand diesel-ul dintre toate astea, din moment ce vii de pe dCi. Conteaza si cat mergi pe an cu masina, daca mergi mult in oras sau afara..

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac destul de multi km, oricum peste 20k pe an..nu ma sperie un consum de 8-9 la benzina. Oricum as vrea sa aleg ce e mai bun..deci parerile voastre conteaza foarte mult. Nu stiu ce sa zic de motoarele de 1.4..am mers aseara cu un Polo, model 2000 cu motor 1,4 16v, 75CP iar pentru tipul asta de masina mi se pare un motor bine proportionat cu caroseria.. nu avea demarajul foarte bun insa mi-a placut ca masina era foarte inchegata iar la 180 (v max. blana) am ramas uimit ca era totusi stabila, nu tremura volan, nu trepida...nimic, nimic, am ramas placut impresionat de masina aia, a fost peste asteptarile mele.

Am sanse sa gasesc ceva bun,in banii astia, neumblat prea mult, cu km dati cu milioanele inapoi si sa arate bine?

Ma gandeam la benzinare deoarece acolo am sanse sa gasesc masini cu kilometrajul cat mai aproape de realitate. nu vreau masini gen 180-200k.. ceva pana la 150-160k

Nu stiu masina dar recomand un Golf Young:

http://cautare.mobil...ORT&tabNumber=1

Motorul de 1.4 nu e chir atat de rau... Si daca tot esti tanar, merita sa renunti la 10-15 cai pentru un exterior mult mai frumos. Daca vrei putere in detrimentul aspectului exterior atunci cauta un 1.6.

foarte frumoasa masina, ma incanta mult, mai ales culoarea pacat ca nu e completa in interior, e 2007, km putini, la motor sta putin cam slab, insa..nu caut putere, mai mult tin sa arate frumos decat sa fuga de nebuna insa nici nu vreau sa ma apuce batranetea pe drum.

Modificat de Underc0ver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers, prin oras si pana pe la 100 Km/h in afara orasului se misca decent. Nu o sa "faci" pe nimeni la semafor dar nici nu o sa te claxoneze nimeni. E... decent...!

Sfatul meu ramane sa cauti un Golf Young. A fost o editie "speciala" care a venit doar cu motorul de 1.4 80 CP dar cu barile de "Individual" - mai sportive si vopsite in culoarea caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine iei un 1.9TDI, mai ales ca esti invatat cu diesel.

ALH nu este pe G5. BRU este de 90CP, restul de 105CP.

1.4 e lenes tare, abia se misca in depasiri. E greu G5-ul (~1350-1400kg)

Gasesti o multime de G5 bune la pret ok.

http://www.autovit.r...-C23750218.html asta e dragut, echipare sportline.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand 1.4..am mers destul cu un Golf 6 cu motorul asta si pot sa spun ca in oras e ok dar cand ai iesit in afara sau pe serpentine chiar ai nevoie de mai multa putere..1.6 mi se pare ok dar pentru cat consuma nu se justifica cumpararea lui. In locul tau as alege 1.9TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 pt 1.9TDi. Este motorul clasic la VW, iar cel de 105cp sinonim cu motorizarile diesel de pe Golf 5 (asta pana sa apara 2.0TDi). Se gasesc din abundenta si ai de unde alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea sincera e sa cauti un diesel , au putere si consum , am mers cu un golf 5 1.6 nu stiu cati cai avea , dar ii consuma 10 in oras si ca putere nu am fost impresionat deloc , la viteze de peste 110-120 km/h sa faci depasiri te cam rogi de ea !

Daca vrei ceva bun cauta un 2.0 tdi de 140 de cai sau chiar modelul de 170 de cai care trage foarte bine si consuma decent pentru puterea lui !

Modificat de grasu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. nu cred ca intri in buget cu motorul de 2.0 Tdi 140/170 CP, esti pe limita si e posibil daca alegi o masina cu motorul asta, la pretul minim al pietei sa aiba km modificati, sa nu aiba dotari, neingrijita, etc. iti recomand in schimb 1.9 TDI / 105CP. consumul te avantajeaza in afara si se misca destul de bine. cu putin noroc si cautari indelungi poti gasi unul ingrijit si cu kilometrii neatinsi. multa bafta :icon_thumleft:

Modificat de stevendor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti dispus sa dai 8399, cu negociere cred ca se poate ajunge la 8000euro..eu zic ca acest Golf merita (daca nu sunt manariti km). Pretul e crescut si de faptul ca are DSG, daca ai gasi una fara DSG si tot cu acelasi motor, dotari si km te-ar duce pe la 7500.

Investitie initiala mai mare, dar care te va scuti de probleme ulterioare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot 1,9 tdi iti recomand. De 2.0 tdi m-as cam feri pt ca nu e un motor chiar asa fiabil cum este 1.9, asta trecand peste mirajul celor 140 cp stock.

Benzinarele, in afara ca sunt mai silentioase, sunt destul de gurmande in oras, si fara cine stie ce performante notabile in afara.

Cu o masina in jurul a 120.000 km reali verificati pe la reprezentanta si intretinuta cat de cat nu ar trebui sa ai probleme majore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunta la toate 3 variante. 1,9 TDI 105 este varianta cea mai buna.

1.4 - mortaciune oricare ar fi 75 cp , 80 cp etc. si sa nu crezi ca ai vreun consum de 7% in oras.

1.6 - FSI am inteles si eu ca este pretentios la benzina,si raportul consum-performanta nu cred ca este cel mai bun.( a mea 1.6 mpi sub 10 nu scade in oras oricum as merge)

1.9 - 90 cp nu prea am vazut la golf v si nu stiu ce sa zic la golf IV am inteles ca este bun la consum dar nu foarte intepat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+2 pentru masina prezentata de The_Ego cu DSG. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI cea mai buna alegere,mai scump un pic dar merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce nici nu ai băgat în opțiuni 2.0, îmi imaginez că nu se încadrează în buget (habar nu am cât stă un Megane pe piață) așa că nu mă voi apuca să îți povestesc despre motorul ăsta. În orice caz, dacă ți se ivește ocazia, nu-l ocoli, nu e atât de problematic pe cât vorbește lumea. Mă apropii de 140 000 de KM cu el și în afară de ulei filtre și motorină nu a văzut.

În altă ordine de idei, diesel is the way to go :) 1.9 de 105 cai ar fi alegerea ideală, luând în considerare bugetul, eventual cu M6, pentru un consum mai bun pe distante mari. Dacă însă găsești unul de 90 de cai, la un preț decent, sau cu ceva mai multe dotări, este foarte bun și ăla.

90 de cai livrați de un diesel sunt altă mâncare de pește față de 90 de cai livrați de un benzinar aspirat.

Spor la căutări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am timp acum sa comentez tuturor posturilor cu toate ca as avea cate ceva de zis pentru fiecare, promit ca o sa o fac maine pentru ca acum sunt foarte obosit..va multumesc din suflet pentru interesul acordat si sper ca, cu ajutorul vostru sa optez pentru ceva dupa care sa nu-mi regret Megane-ul. Am gasit ceva ce deja pentru mine a inceput sa devina obsedant... si mor de nervi ca n-am inca banii sa o iau :( http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C24664441.html . Va rog, comentati asupra anuntului, spune-ti-mi daca vedeti ceva suspect. Eu ca necunoscator al acestei marci o vad pur si simplu perfecta. Apropo, nu vrea nimeni un megane? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, in primul rand tipul e samsar, ceea ce face f probabil sa aiba km dati inapoi. Cel mai bun test dpmdv este sa te uiti pe mobile sau autoscout si sa vezi cam cat ar costa la dealeri o masina identica (cat se poate, motor, km, an). Daca iese mult mai scumpa, e clar cam care e situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa vezi cu merge un Golf 5 cu motor de 1.9 TDI - 105 CP, pot sa vorbesc cu sotul meu si poate va intalniti si iti faci o parere generala asupra masinii.

Noi suntem tot din Ploiesti si avem Golf-ul din semnatura, asa ca iti poti face o idee despre cum se misca si cum arata "pe viu" aceasta masina si la interior, nu numai ce se vede prin oras, din exterior. Da-mi un semn si te ajutam cu placere.

Ps: as putea sa te ajut si cu un Golf 5 de 1.4 - 75 CP, al unchiului meu, daca esti foarte interesat de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru kilometri multi cel mai bun diesel. Eu am 2.0 TDI si sunt foarte multumit de cum merge dupa parerea mea nu prea ai ce face cu motorul asta in romania, nu sunt drumuri pentru ce poate el. Pe scurt cuplu mare foarte util pentru mersul urban bara in bara, cai suficient sau chiar multi pentru exterior. Consumul 8 in oras ziua si 5-6 extraurban ziua eu zic ca e bun. Daca drumul e liber si mergi linistit consuma 4,5. Eu am ales 2.0 din cauza problemelor de la volant ale lui 1.9, citeste pe forum la Golf V si o sa vezi avantaje si dezavantaje la toate versiunile de Golf V. Spor la cumparaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Eu am un Golf 5 SH, 1.9 TDI de 90 CP (cod motor BRU / sunt facute in general pentru piata vestica - cica peste 100 CP sunt taxe mai mari si atunci s-a facut un artificiu din soft - e acelasi de pe cele de 105 CP), 125.000 km reali (2006 prima inmatriculare) si sunt multumit de el.

Nu e ptr cei ce vor liniute sau demeraje prin oras, e buna in special pentru drumuri in afara orasului. Isi face bine treaba, e confortabil, stabil si are un consum ok (8 - 9 in oras cu AC si 5 in afara). Pana si portbagajul e uimitor de incapator ptr acest tip de masina (incape 1 carut sport bebe + bagaje :)) si cred ca ar fi excelent cu un suplimentar portbagaj extern..

Costurile de intretinere sunt cam acelasi ca la orice masina din aceeasi clasa.

Daca as face ceva la el, i-as mai pune 20-30 CP cu un chiptuning (e cam 1000 RON afacerea, la voinea ^^), ca urmare poti lua in calcul si varianta de 90 CP.

Conteaza f. mult cum a fost intretinuta. Eu am gasit-o acum 1 an cu 7000 euro (inmatriculata si utilizata in Romania), insa am mai bagat in ea vreo 1000 (schimbat distributie, discuri + placute frana, revizie ulei + filtre, set cauciucuri vara).

Daca ai intrebari sau curiozitati, raspund cu placere (stiu cum e sa cauti o masina buna SH :P, eu am gasit-o dupa vro 7- 8 luni).

Din cate am vazut un Golf 5 bun (an 2005 - 2006), intretinut in limite normale si km la fel (100 - 150 k), e cam 8 - 9000 euro.

As recomanda si versiunea 1.6 FSI, dar eu nu am gasit la momentul respectiv (problema e ca va trebuie sa ii pui benzina de calitate superioara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!