Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

@Mike

Daca s-au raportat pe 1.8 tsi consum de 14-16% urban, care dupa parerea mea este enorm, teoretic Golfu nu ar trebui sa sara de 12% urban. Eu sunt de acord cu consum sub 10% urban pe 122 cai si mers economic. Oricum in Bucuresti dimineata si seara nu poti merge sportiv, doar daca esti kamikaze si risti totul.

Off-topic: Momentan merg pe A4 B7 2.0 tdi 170cp si consumul nu sare de 10% cu clima non-stop pornita si crede-ma sub 3000rpm nu schimb vitezele tocmai pentru a tine EGR si filtrul de particule "clean". Idea e ca sotia care merge pe Golful din semnatura cutie DSG, motor 2.0 tdi 140cp care nici ea nu tine la consum scoate un 8,5% urban.

On-topic: Noua generatie de motoare tsi este dupa parerea mea o alternativa mai buna pe sa zicem long term 2-3 ani contra diesel. Pret mai mic de achizitie, impozite si asigurari mai mici, costuri mai scazute la service. E adevarat ca si costul benzinei este mai mare decat diesel dar daca cumperi masina cu 1000-2000 euro sub pretul aceleasi masini pe motorina, haleluiah ... pana se echilibreaza balanta la consum trebuie sa treca 2-3 ani.

La un search rapid pe spritmonitor.de motorul 1.4 tsi de 160cp nu are voie sa sara de 8.5% combinat. E adevarat ca multe masini de acolo merg in Germania dar tot acolo se poate vedea si consumul maxim raportat de peste 260 utilizatori, care este de 11.8%.

As vrea sa ajung la Porsche pentru un drive test si sa simt care e diferenta intre 1.4 si 1.8. Partea naspa e ca pe golf nu exista 1.8, decat la Seat din ce am citit. Dupa cum spuneam si mai sus Golf de 1.8 nu sunt decat cateva prin Germania.

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=44.421561,26.039201

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica masina va fi folosita aprox 2-3-4 ani max. Ma rog pentru mine inseamna long term.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care 1.4 devine prioritar, este cineva care a facut tuning la versiunea de 160cp ? Totusi nu vad rostul avand deja multi cai pentru cilindreea sa. Dupa cunostintele mele cand faci tunnning consumul nu ar trebui sa difere.

Si sa explice cineva posesor care e diferenta intre 1.8 T si 1.8 TFSI va rog.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paleta de puteri dupa resoftare difera,de la un simplu soft care duce de la 170 la 200-205-210 cai,la alte stage-uri,schimbari de turbine,injectoare,intercoolere,etc,si poate ajunge pana la 280-300 cai safe.

Tunerul german B&B a facut unul de 260 de cai,fara prea mare greutate.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 3 la motorul de 1.4TSi 160 facut de B&B duce la 240, iar costul, wait for it...descoperiti aici toate datele :P

Diferenta intre 1.8T si 1.8TFSI este exact acel FSI, adica Fuel Stratified Injection. Pulverizarea benzinei in cilindru este imbunatatita astfel obtinandu-se consum mai mic si putere mai mare. Asta este ceea ce stiam eu ca neposesor de 1.8T, dar ca si sofer de TFSI.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cea mai evidenta diferenta dintre toate....1.8T are 20valve ,1.8Tfsi are 16 valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mie imi place mai mult prima. Desi are dublu de km si are un an in plus, este HL, a doua fiind CL.

Dotarile zic ca fac diferenta (jante de 18, Dynaudio, RCD510, park assist cu Rear view, privacy glass, senzor de presiune in pneuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jante pe 18? scuze, dar n-am vazut unde e specificat. poate ochiometric dar mi se par mari pentru un golf 18". La 18" ar trebui anvelope pe 40. Adica pentru Romania este riscant., doar daca mergi asa ca un bibelou sau faci tot timpul acelasi drum si cunosti toate gropile. Ai dreptate, ca si dotari e imcomparabil insa motorul asta de 1.4 mi se pare asa firav si am senzatia ca la 2-3 kickdown-uri incepe si bate pe la axe, culbutori, etc ... Tare curios sunt cum suna motorul asta la 150k km.

Modificat de Wug
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par putin cam mari 18" pe Golf si puncteaza doar la capitolul estetic. Eu am pe 17, cu talon de 45, iar gropile le simt bine de tot, pana si limitatoarele de viteza trebuie luate incet altfel zdruncina rau, asta si din cauza suspensiei sport OEM. Apropo alta dotare pe care o are, suspensie sport, iar cealalta masina normala. Lucru de luat in calcul sunt si km putini, 33k la tsi, deci inca tanar, care eu cred ca tine si >200k exploatat cum trebuie, ca poti sa ai ghinion sa dai peste o lamaie de motor este si asta posibil din pacate:(

Ai apucat sa faci un test-drive cu un 1.4TSI? 1.8Tfsi pe golf este ca si inexistent in Romania, dar poti sa incerci pe un Seat Leon (aceeasi platforma, aceeasi cutie).

Nu ma pronunt la kick-down, pentru ca nu am condus 1.4 cu dsg.

L.E. si ca fapt divers: Eu dupa 8600km, dintre care 80% facuti in Bucuresti am consum de 9.9%, dar obisnuiesc sa merg la consum, schimb ca un dsg in modul D, pe la 2500rpm. Am mai mers si cu 3000-4000rpm, dar rar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E. si ca fapt divers: Eu dupa 8600km, dintre care 80% facuti in Bucuresti am consum de 9.9%, dar obisnuiesc sa merg la consum, schimb ca un dsg in modul D, pe la 2500rpm. Am mai mers si cu 3000-4000rpm, dar rar.

Off-topic: Nu schimbi cam jos? Eu la 2500 rpm schimb la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este subturata. Uneori o schimb si pe la 2100 fara probleme. Atat timp cat nu ii dau talpa la 60kmh intr-a 6a spre exemplu este in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la diesel numai la 3000 schimb. Nu neaparat ca imi place turatia dar la stilul de mers din Bucale, as merge numai cu EGR-ul infundat, filtrul de particule on pe bord si fumegai negru la spate la greu in caz contrar. Si eu care la benzina sub 4-5000 nu schimb, inseamna ca ingenunchez biziitoarea asta de 1.4 :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nici chiar asa, doar am zis cum schimb eu ca sa am un consum bun. In Bucuresti in aglomeratie turatiilor de 4000-5000 nu le vad rostul. Oricum stai linistit ca le face fata cu brio, insa si consumul va fi cel putin dublu fata de diesel in aceleasi conditii de trafic daca o schimbi dupa 4000. Ajungi cu 1.4, merg agresiv la un consum de 2.0, mers normal, dar la performante nu se compara.

Daca iti iei cu DSG si o lasi pe modul drive, iti schimba intre 2000-3000 constant.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o ingenunchezi, nici eu nu schimb sub 3000 in oras (decat cand e motorul rece). Citeam undeva ca ii sunt oarecum benefice turatiile ceva mai inalte, in special ambreiajului de pe 1.4.

Eu tot pe cel de 1.8 l-as lua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike.: Asta explica de ce ai zis ca ai un consum ceva mai maricel. Poti sa detaliezi mai mult ce ai zis despre ambreiaj si turatii mari? Banuiesc ca de manuala e vorba si suna interesant, important de stiut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar aici pe forum spunea cineva ca are cunostinte cu 1.4 TSi care au avut probleme cu ambreiajul, surprinzator pentru ca au menajat masinile. Tot surprinzator, cei care mergeau mai turat nu avusesera probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma pentru a scoate un consum bun nu inseamna sa schimbi sub 2000rpm. Si a fost demonstrat de nenumarate ori, motoarele care merg mai turat au viata lunga atata timp cat i se da ulei bun mototrului si schimbul este facut corect si in limite. De ce masinile merse pe autobanda arata si merg totdeauna mai bine decat cele conduse urban?

L.E. Daca tobele sunt curate masina e condusa corect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2 orice ii faci tot mult consuma. E motorul prea mic si consuma in draci, adica nici putere dar nici consum decent. In vara am mers in DE cu un Golf VI cu acelasi motor parca 105cp. Dupa 300km de autostrada rezervorul era jumate din plin. Nu zic ca nu i-am dat ca ma grabeam dar pe bord arata consum 10%. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa si un 1.4 122, daca se merge cu 200kmh (vit maxima) consuma 19%. Din punctul asta de vedere, iesi mai castigat cu un 1.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aici doream sa ajung. Un motor mai mic se chinuie mai mult sau mai putin sa traga masina, pe cand unul mai mare trage mult mai lejer chiar daca la un prim aspect toti se gandesc la consum fiind cilindree mai mare. Stiu asta de la o comparatie intre bmw 320d vs 330d diesel model e46. 320 consum urban 9% iar 330 consum 11%. 1000cm in plus si 2 pistoane. Eu unul zic ca nu-i de colo avand in vedere 3000cm pe seria 3 este bestie la ce cuplu are. Daca se mai adauga si un XD mi se pare masina ideala pentru cuplu si tractiiune. La benzina e adevarat ca nu putem vorbi de cuplu prea mare el fiind limitat comparativ cu diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te gandesti numai la taxe in astfel de cazuri, daca nu sunt probleme cu banii atunci motorul cel mai mare, consumul oricum se face dupa cum mergi cu masina si cat mergi.vrei putere instant atunci platesti in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare , cum poate un 1.8 T sa consume 15-16 in oras in conditiile in care eu cu 3,2 6v , 4x4 consum 16 cand merg sport iar in mers lejer nu sar de 14?? Ce motoare sunt astea?

(null)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!