Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug

Recommended Posts

Hai sa nu ne pripim: nu e nevoie sa conduci un diesel la 4000rpm.

DSG e o cutie ok...dar sa spui ca bate tot raportat la alte tehnologii in domeniu e cel putin discutabil - ca si idee, vezi ZF8 care echipeaza BMW in ultimul timp.

6.3 L / 100km in oras, mers sportiv inseamna ori ca orasul tau e traversabil in 5 minute, ori ca sportiv nu inseamna ce cred eu ca inseamna; am un prieten cu BKD pe mk5 si scoate si 10 in oras masinuta aia; mers "sportiv".

Daca merge mult in oras si iese rar in afara, eu zic ca e ok 1.4 de 122. Dar: nu o sa se incalzeasca atat de repede pe cat te-ai astepta iarna; nu o sa consume putin / cat te-ai astepta; daca traseul tau implica multe semafoare / trafic aglomerat si daca mergi normal - cat sa nu incurci restul participantilor la trafic - sa te astepti la un 10.5 - 11. Se poate scoate si 8.5, dar e absurd sa mergi asa.

Nu lua DSG 7! Pentru ca ambreiaje uscate.

Cauta sa aiba Dynaudio - o sa petreci mult timp in masina si optiunea asta o sa iti faca experienta la volan mai draguta.

* Daca gasesti un 2.0d cu dotari de bun simt in bugetul tau, nu sta pe ganduri, merita :).

Edited by mike.
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    80

  • The_Ego

    64

  • deenman

    55

  • Ionel_1983

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor s

Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc

Posted Images

topgear4all

Hai sa nu ne pripim: nu e nevoie sa conduci un diesel la 4000rpm.

DSG e o cutie ok...dar sa spui ca bate tot raportat la alte tehnologii in domeniu e cel putin discutabil - ca si idee, vezi ZF8 care echipeaza BMW in ultimul timp.

6.3 L / 100km in oras, mers sportiv inseamna ori ca orasul tau e traversabil in 5 minute, ori ca sportiv nu inseamna ce cred eu ca inseamna; am un prieten cu BKD pe mk5 si scoate si 10 in oras masinuta aia; mers "sportiv".

Daca merge mult in oras si iese rar in afara, eu zic ca e ok 1.4 de 122. Dar: nu o sa se incalzeasca atat de repede pe cat te-ai astepta iarna; nu o sa consume putin / cat te-ai astepta; daca traseul tau implica multe semafoare / trafic aglomerat si daca mergi normal - cat sa nu incurci restul participantilor la trafic - sa te astepti la un 10.5 - 11. Se poate scoate si 8.5, dar e absurd sa mergi asa.

Nu lua DSG 7! Pentru ca ambreiaje uscate.

Cauta sa aiba Dynaudio - o sa petreci mult timp in masina si optiunea asta o sa iti faca experienta la volan mai draguta.

* Daca gasesti un 2.0d cu dotari de bun simt in bugetul tau, nu sta pe ganduri, merita :).

 

Orasul meu e traversabil in 10 minute cam asa.Am 6.4 in oras (m-am uitat acu o ora) consumul mediu,mers sub 3000 ture nu schimb vitezele.De cand am luat masina inclusiv iarna 6.8 maxim mi-a luat cel mai mult.Afara mi-a luat 4.5 cu clima pornita tot drumul,drum bun,dar multe curbe,portiuni drum drept...adica accelerare,frana ,accelerare.As putea sa scot si mai putin.

 

Deci sfatul meu avand aceasta masina este sa iei pe DSG acel golf 6.Fara discutii DSG...nush care e bun sau nu.Sa fie DSG,nu manuala.Esti mult mai relaxat,plus ca iti mananca putin ,plus ca daca stii sa mergi cu ea si schimburi +motorina de calitate nu o sa ai treaba  7 ani pe putin.Eu merg 90% in oras si nu ma supara deloc diesel.Deci in orasul asta unde vara imi ia 6.3-6.4 golful consum.Opel corsa 1.2 16v imi lua 9-10-11,printre altele de aia am si dato...bagam incontinu benzina in ea.3 sapt ma tinea un full(40l parca avea) golful ma tine aproape 2 luni (55l).

 

Cineva mai devreme m-a jignit si s-a luat de mine...nu vreau sa va influentez nicicum.Nu stiu cat mananca masinile altora,dar atat consuma a mea,treaba voastra daca ma credeti sau nu ,dar nu veniti cu jigniri si cu "baiete" ca nu ne cunoastem ca sa ne permitem.

 

In alta ordine de idei recomand G6 diesel 2.0 140cp cu cutie automata,mai ales la bugetul tau pentru ca o iei noua aproape masina.Pentru mine e noua la anii aia si km aia:).

Cum ti-am spus mai sus te astept cu mesaje daca mai vrei sa stii ceva sau pe oricine. O seara buna!

Edited by topgear4all
Link to post
Share on other sites

Un 2.0 TDI PD sa ia 6.xl/100km in oras?

 

b2taCVc.jpg

 

Ai noroc daca iti ia in afara atat. Nu e nevoie sa convingi pe nimeni, cine a avut/a mers cu unul si stie despre ce e vorba e de mult lamurit.

 

Daca gaseste un Golf 6 2.0 tdi cu DSG6 in bugetul lui, atunci cu siguranta masina aia nu e "aproape noua".

Mitul romanului cu TDI si "aproape noua" o sa mai dainuie multi ani.

 

Multa lume compara motoarele pe benzina de acum 10 ani cu cele de acum. 

Multa lume are o bucurie pe moment, ca face economie la cativa litri, desi o masina pe benzina e mai ieftin de cumparat si de intretinut.

 

Nu ar trebui sa ajunga un versus, dar pentru oras, un 1.4 TSI e absolut suficient si placut de condus, fara trepidatii, zgomot si fara km fara numar in bord.

Edited by paul_e88
Link to post
Share on other sites

Multumesc, @paul_e88. Credeam ca doar mie mi se pare aberant ca un 2.0d DSG cu <100k km sa fie in 14.000€ :).

Link to post
Share on other sites

Nu se justifica diesel pt mers mult in oras, in special in Bucuresti. Diferenta de consum e prea mica.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut,

 

Sunt interesat sa achizitionez din Germania un Golf 5 iar ca buget am 7000 euro cu tot cu taxa de prima inmatriculare (care e cam ~500 euro).

Ca dotari obligatorii vreau:

- clima, geamuri electrice, computer bord, proiectoare, cotiera, comenzi pe volan, 6 trepte, carte tehnica. (as putea renunta doar la comenzile pe volan).

- an 2007-2008, motorizare 1.9TDI, 5 usi.

Restul dotarilor sunt neimportante, dar binevenite.

Avand in vedere anul, cred ca nu gasesc sub 200,000 km masina.

 

Masina o voi folosi prin oras si in weekend pe ruta GR-BUC.

 

Golful 6 imi depaseste bugetul cred. Alte variante gen Focus sau Astra nu ma atrag, chiar daca sunt mai noi ca an si model. Ar mai fi Skoda Octavia, modelul precedent, dar cred ca nu ma incadrez la bani. La fel si Passatul, mi-ar placea dar e mai scump.

 

merita sa aleg un Golf 5 in conditiile astea? astept cu drag pareri despre dotari, motorizare, ce coduri sa evit, etc.

 

Masina o sa mi-o aduca o cunostinta care s-a cam ocupat cu astea. Mi-a zis ca aduce la comanda, cauta pe net el sau clientul si apoi se duce si o ia. In afara de mobile si autoscout, exista ceva variante mai bune de cautat?

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

LA 7000 euro pt oras si pt nevoile respective recomand Vw Polo euro 5 (chiar si 1.2 tdi, sau 1.2 benzina) sau ford fiesta 4 usi (~6000euro) tot euro 5 deci taxa inexistenta, sau ceva mai nou.

 

Pt golf 5 (masina cam veche deja- euro 4) an 2007-2008 taxa este 700-900 euro nicidecum 500euro, pt anul 2005 este 520 euro.

 

 

Golf 5 diesel (1400kg in oras cu motorul de 1.9 este o alegere nepotrivita, incepand cu motorul pe care o sa-l distrugi iarna si cutia manuala nefavorabila intr-un oras ca bucuresti).

 

Si inca ceva, pretul real si corect pt un golf 5 1.9 2004-2005 cu km intre 200 000-250 000km in germania cu tot cu TVA pt export (fara alea 6 luni garantie) este cuprins intre 4200-4500 euro (cu destule dotari), te mai costa 400 euro transportul in tara si restul actelor +revizia inca 600-700euro.  La 7000 euro discutam de alte masini, vezi cele aminitite mai sus.

Link to post
Share on other sites

Taxa e ~3500 lei, cu modificarile din timpul utilizarii, o sa ajunga la 4000 lei cum ai spus tu...

 

Polo as lua doar daca stau in Bucuresti si umblu de colo-colo zilnic. Mai plec intr-un concediu, mai fac naveta la Giurgiu, vreau si ceva mai spatios putin si care sa aiba loc pt bagaje. Mi se pare prea micut. N-am mers cu el, poate am eu ceva preconceptii...

Edited by elvis31
Link to post
Share on other sites

Ca si idee, polo isi pastreaza valoarea pe viitor mai bine decat golf 5. Are tehnologie mai noua, este motorul euro 5, nu e cu mult mai mic decat un golf 5, si arata mult mai bine. Ca si idee, avem coleg pe forum care are Polo si circula mult cu el, in concediu merge Germania- Romania, sau se plimba prin tara gen Cluj- Bucuresti, fara nici o problema.

 

de asemenea priveste si partea buna, motoarele astea mici gen 1.2 consuma si mai putin, sunt si mai silentioase, dar cel mai important: au impozit/asigurare mult mai mica. Probeaza un polo model 2010+ sau un ford fiesta 4 usi si ai sa vezi ca nu e asa rau. Cat despre portbagaj, nici la golf 5 nu ai nu stiu ce portbagaj, nu e departe de cel de pe polo.

 

De asemenea inca o masina de luat in calcul este Honda Civic 1.8 benzina sau daca esti de acord cu impozit de 800 ron/an si poate mai mult pe viitor atunci un 2.2 diesel. 

 

 

Ce trebuie sa alegi e urmatorul lucru: sunt de acord sa platesc 6000-7000 euro pe o masina mai veche cu 200 000km+ si sa mai dau si o gramada de bani la stat (700-800euro) sau ma pot orienta spre altceva (benzina) cu pana in 150 000km.

 

 

 

Daca tii mortis sa iei cu km putini cea mai buna solutie este sa gasesti persoana potrivita care stie/are relatii la firmele de leasing, si sa incerci sa iei de acolo o masina cu pana in 100 000km.Ex: un prieten din iasi si-a vandut vw polo (an 2008) si a cumparat o skoda octavia 2 1.9 105 cai  cu 6200 euro (taxa a fost 800) -km 88 000.

 

 

 

Sau daca nu vrei neaparat firma cu istorie, poti lua masina cu pana in 50 000km (hyundai i30/kia c'eed).

Link to post
Share on other sites

Daca citesti mai multe posturi de mai sus o sa vezi recomandari si etc despre aceste achizitii.Taxa este 700-800-900.Nu difera taxa intre 1.9 si 2.0(1968 cm3).Recomand pt a milioana oara 2.0 TDI.Imi consuma in oras 6.5 Severin,in bucuresti cam 8 o sa ia din ce am auzit la colegi.Imi afara imi ia 4.5- 6.5(foarte tare,foarte turat).

 

Eu am dat 6000 E in noiembrie anul trecut 8/2006 cu 179k km (cu km reali verificati) pe el fara comenzi pe volan cu maxi-dot!Gasesti sub 200.000 km sigur cu 6.000 doar masina,plus cu optiuni bune,poti gasi si cu comenzi pe volan si an cum vrei tu adica 2007-2008 deoarece am vazut ca au scazut preturile de cand am luat eu.

SI eu o folosesc 90% in oras.Mi sa stricat radiatorul (care nu era spart sau ceva,curgea antigel pe la imbinare si din cauza unui rahatel mic a trebuit sa schimb tot radiatoru si un senzor gaze evacuare de 200 lei care l-am schimbat ieri.Nu scoate fum,e perfect.Daca vrei din Germania uitate pe mobile si iti recomand sa iei de la Dealer,deoarece privatul arunca cartela si numai dai de el in caz de ceva.Pasatul nu e mai scump si e mai coaja decat Golf 5,sunt mult mai rulate...poti sa iei teapa mare la pasaturi,sunt masini de comfort. Golful nu se compara cu pasatul la suspensii si la gropi..taikmiu are passat si stiu diferenta.

 

Daca vrei sa stii niste lucruri mai in detaliu da-mi mesaj in privat ca tot am masina de 9 luni luata.Bafta!

 

 P.S Deenman asta e cea mai mare minciuna ca motorul de 1.2 consuma mai putin ca e mai mic.Corsa 1.2 16v imi lua 9-10-11 In drobeta turnu severin,Golful imi ia 6.5 maxim cu tot cu clima vara...daca e sa calculezi banii timp de 2 ani sau mai mult e o diferenta...In afara daca mergeam mai mult cu 80 km/h deja consuma mai mult decat trebuia,scoteam pe putin 7.5 afara.Cu golf scot 4.5 5.0 5.5 mers si cu 160km/h in reprize.

Edited by davydsss
Link to post
Share on other sites

n20h2b.jpg

 

Data viitoare analizeaza atent situatia si de abia apoi incepi sa postezi si sa-ti dai cu parerea, ai aici consumurile celor 2 modele, probabil ca tu habar n-ai ca exista 1.2 TDI pe Polo.  Sa asteptam si alte pareri de la proprietari de 1.2 TDI/TSI Polo.

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

@deenman - Motoarele astea mici cu 80-90 cp cred ca sunt depasite vara in Bucuresti pe toropeala aia, nush daca mai face fata ac-ul, mai ales daca mai ai si masina incarcata. La fel si la drum lung, cu 4 insi in masina, bagaje si ac, o sa mergi ca melcu. Plus ca motoarele astea mici pe benzina consuma putin doar cand mergi chil, prin aglomeratie si masina solicitata tot consuma. Masinile si motoarele astea mi se pare concepute strict pt oras, cand te strecori si fugi de colo-colo singr in masina, iei o paine de la market si nu te intereseaza locul de parcare. 

Vreau sa nu fie limitata pt un singur lucru, doar pt oras. Ca motor vreau dieselul clasic de 105cp, nu vreau benzina sau alt diesel mai mare. Nu o iau pt liniute dar nici sa ma rog de ea in depasiri, vreau un mic confort cat de cat.

Un coleg de munca si-a pus gaz pe un Golf 6 ('11 parca). Face naveta Magurele-Buc si a zis ca e mai convenabil asa. Are motor 1.6 benzina.

 

Cu tehnologia ai dreptate, e clar ca modelul urmator e mai imbunatatit. Referitor la valoare pe termen lung, nu o iau ca pe o investite pt ca oricum la masina pierzi bani plus ca probabil nu am sa o tin 10 ani iar apoi sa am pretentia sa imi recuperez in totalitate banii dati pe ea. 

 

Sunt constient ca Polo e o masina ok pt ce e ea conceputa, dar mie nu mi se potriveste. 

 

Din pacate nu am relatii la firme de leasing :( Era buna treaba cum spui tu.

 

Taxa am inteles ca se poate recupera dupa un timp. Deci imi recuperez banii, doar ca o sa fiu nevoit sa mai las din pret cand vreau sa o revand.

 

@davydsss - Din ce am citit pe net si auzit de la prieteni, 2.0-ul cam are probleme. Evident ca nu toate au probleme, dar probabil ca au fost mai multe cazuri decat e normal si d-aia sunt etichetate asa. Nu vreau sa ma bucur la 40 de cai iar pe viitor sa am probleme. Ma bucur ca iti merge bine si sper sa te bucuri de ea la maximum.

 

La comenzile pe volan pot sa renunt, dar restul mi se pare necesar pt un confort minim raport la bani.

 

Mai in detaliu nici nu stiu ce sa intreb. Eventual poti sa imi spui despre intretinere si consum, asigurarea cat costa. Am inteles acum ca daca ai sub 30 ani, asigurarea costa destul de mult. Poti sa imi spui tu ce ti se pare si tie mai important.

 

Multumesc!

Edited by elvis31
Link to post
Share on other sites

Cred ca eu eram ala cu naveta Germania-Romania ;)

 

Ca idee, masina mi-a consumat in 67K km. exact cat se vede in semnatura, testat exclusiv de la plin la plin. Niciodata nu am alimentat altfel. In conditiile in care am fost cu masina si cu 230 km/h, si am carat cel mai mult o masina de spalat, 3 valize, vreo 10 pungi, borcane si alte tampenii, eu ma declar multumit. La ultimul drum de la Valcea la Cluj am fost depasit doar pe autostrada, fiindca am venit pe tempomat cu 130 km/h. Pe DN-uri n-am niciun stres sau emotii la depasiri (la 8,34 kg/CP efectiv zboara) si fara a ridica pretentii de racheta rutiera, pentru 2 persoane + multe bagaje sau 4 persoane + bagaje de mana e super-suficienta.

 

Nu stiu cum sunt 1.2-urile aspirate (cred ca destul de lenese...) insa pentru frecangeala in oras (Bucuresti) si naveta pe GR-Buc, un diesel e prefect inutil. Eu am avut G5 1.9 TDI de 105 cai si am vazut in Bucuresti consumuri de 13,9% fest. Bine, e drept ca faceam CJ-Buc cu 4,5-5% iar cu benzinarul nu scot sub 6% decat daca merg ca pensionarii, insa unui Golf diesel cu cca. 200K km. o sa ii prefer intotdeauna un Polo cu jumatate kilometri. Daca cineva vrea sa ma acuze ca-s fan benzinar, inainte de Polo am avut un Audi A3 2.0 TDI 140 PS (2007) su inainte de el, un G5 1.9 TDI 105 PS (2006).

 

Bafta :)

 

LE: potrivit graficului de pe sprit-monitor.de, cica pana acum am facut kilometrii 40% urban, 28% autostrada si 32% DN-uri.

Link to post
Share on other sites

Intretinere si consum, vorbim de modelul 1.9 105 CP:  

 

 

revizie (4 filtre+ 4 litri de ulei (intra 3.8 litri in motor)- 350 Ron piesele + 50 ron manopera daca nu stii sa le schimbi singur,

distributie- curea+pompa de apa +accesorii- 650 ron + manopera 250-400 ron.

bieleta antiruliu- 80 ron, bucsa mica fata-30 ron, bucsa mare (trapez) 40 ron, bucsa antirasturnare-80 ron, cap de bara- 50 ron, rulment- 350 ron.  am dat cateva exemple de preturi insa am ales cam firmele cele mai bune, gen lemforder, gasesti si mai ieftin.

 

- sa trecem la piese de caroserie- aici o sa dau preturi si sh din dezmembrari, spre ex: 1 far -150 ron, 1 aripa - 120 ron aftermarket +300 ron vopsitul, sau 200 ron din dezmembrari, stop - 100 ron. Capota- 200 ron, bara fata 250 ron OEM.-

 

Consum- oscileaza in functie de vant.temperatura, anvelope, incarcatura : la drum lung in exterior consuma intre 4.5- 5.5% iar in oras gen Bucuresti sub 7% nu cobori, si asta in mers lent, daca apesi tare acceleratia si nu ai rabdare te duci lejer la 9-10%, cu alte cuvinte nu e o masina pt oras :)). Cand era foarte foarte cald  (36 grade) si bagam Ac maxim si mergeam pe distante gen 12km prin aglomeratie maxima aveam 13.5 % consum.

 

Am uitat ce era mai important, daca ai ~ 20-25 de ani o sa platesti asigurare pe 12 luni peste 1200 ron, in schimb poti pune masina pe unul din parinti si platesti ~ 400-500ron pe 12 luni. 

 

 

Si ca sa intelegi ceva, eu am cumparat golf 5, e drept ca am dat doar 5000E pe el, dar are 270 000km, si in oras merg 10% din totalul km/an.

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

De ce nu cauti un G5 TSI? 1.4TSI 122 cred ca s-ar incadra in cerintele tale de pret.

 

1.9TDI e un motor depasit, iar problemele cu 2.0 pot sa apara si daca mergi mult in oras.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

omul pare setat pe 1.9 tdi golf5.

sa ii respectam totusi alegerea.

 

sfatul meu este inainte sa ia masina sa o verifice la reprezentanta dupa istoric sa nu dea de surprize de masini de peste 300.000km.. la 90% din masinile aduse km sunt dati inapoi

Link to post
Share on other sites

Salut, nu am vw, insa daca vrei, iti spun parerea mea :

Nu cumpara masini asa de vechi si depasite moral, care sunt destul de scumpe pe piata, cu o tehnologie veche, motorizare galagioasa, nu prea potrivit pt oras ; incearca sa iti cauti o masina cat mai noua, ai spus ca ford focus sau opel nu iti plac...incearca un hyundai i30, o kia ceed, peugeot 308, mazda3, seat leon 1p, toyota auris, sunt foarte multe masini pe piata care merita atentie ! Golf..personal, o consider o masina banala, depasita, scumpa la achizitie pt ce ofera, iar golfurile...nu prea mi-au placut niciodata pt ca nu au venit cu ceva nou, doar cu facelifturi...motorizarile TDi...sunt in opinimea mea...= 0 ; tehnologia CR este prezenta pe multeeee masini inca din anii 98...si crede-ma, este altceva ! tu probabil vrei acest 1.9 TDI 105 cp pt ca ai auzit ca multi altii ca este fiabil si indestructibil...ei bine, motorul o fi fiabil si duce 6-700.000 km fara reparatii daca este intretinut ca la carte, insa pe langa motor, sunt multe piese care necesita schimbate ; si sa dai 7000E pe o masina veche de 10 ani si cu peste 200.000 km...pai scuza-ma, dar..zi-mi ca ai baut o bere ceva si glumesti :)) la banii aia gasesti masini inmatriculate RO din 2009-2011 euro5...o fi forum VAG, insa ideea este sa oferim ajutor si consiliere cat putem ca fiecare sa faca alegerea cea mai buna...in cazul tau, G5 1.9 TDI nu mi se pare deloc o alegere asa buna ; cred totusi ca asa ceva ar fi mai ok: http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C34040348.html  sau, ca sa nu ai batai de cap, motorizarea de 1.6 si eventual pui GPL daca faci mai mult de 1000 km lunar...

 

p.s : cat despre colegul davydss...cred ca deja e a 5a oara cand spune ca e la dat 8000 euro sau cat a dat pe un Golf 5...fiecare face ce vrea cu banii lui..insa...sa dai banii astia pe masina aia..trebuie sa o ai o afinitate foarrrrrteeeeeeeeeee mare pt G5 si mai ales pt motorul 2.0 TDI care este unul din cele mai problematice...unii cred ca au facut o alegere buna, insa pune in balanta banii, anul de fabricatie, KM, pretul pe piata, dotarile si MOTORIZARILE, apoi vezi daca alegerea este buna.....

Edited by bgd_b92
Link to post
Share on other sites

Am platit acum asigurarea pe numele lu mama (45 ani) 300 lei pe 6 luni,numai stiu unde am facut.Ulei de cand am luato si de la schimbare nu mi-a luat deloc!Conteaza ce masina nimeresti...cum s-a mers cu ea si etc,poti sa zici ca norocul joaca un rol important...

 

Da si are dreptate colegul bgd (am zis ca am dat 6000 si cu totul ma ajuns la 8000.De aia am zis ca si el poate sa de-a 6000 si sa-l ia acum la km ca ai mei si chiar 2007-2008 cu aceleasi optiuni si poate 1-2 mai multe:) pentru ca s-au ieftinit de acum 10 luni.Motorul 1.9 nu e indestructibil cat nici cel de 2.0,fiecare ce vrea:D,dar motoarele de 2.0 dupa 2006 ,mai ales 2007 numai au probleme deloc ca alea din 2004-2005 cu injectoare,turbo,chiulasa,dpf,volant si inca cateva renumite numai tin minte.

 

Banii sunt ai tai,tu stii,eu am stiut ca vreau 140 cp sau mai mult si nu-mi regret decizia,chiar acum o sa fac un topic cu pareri despre remapare 2.0 tdi 140cp.

 

In rest iti urez succes la alegerea masinii si cel mai mult sa fi tu multumit maxim de ea...ai vazut cat de bine e sa ai tot ce vrei tu sa nu regreti nimic.Daca nu gasesti mai asteapta,comenzi pe volan se pot pune,senzori parcare se pot pune (100-150 lei).

 

P.S deenman si daca e 1.2 TDI si faci un drum in afara si vrei sa mergi si tu cu 120-130-140-160 etc ce faci? scoti consum de 12-15 cu TDI?mai ales ca omori masina...daca omu stie ca nu depaseste suta la ora in orice circumstanta i recomand 1.2.

Link to post
Share on other sites

Salutare. Am nevoie de sfatul vostru in legatura cu achizitia unui VW Golf 5 1.9 TDI din 2007. Am gasit unul extra-full intr-unul din parcurile auto din Constanta. Extra-full insemnand: piele, navigatie, trapa, incalzire scaune, bixenon etc. Masina arata impecabil atat in interior cat si in exterior. Am fost cu ea la un test, s-a comportat ok, nu bate nimic, trage bine, o singura problema mi s-a parut suspecta si anume consumul instant din computerul de bord arata tot timpul peste 13l/100 km. L-am intrebat pe vanzator insa a evitat sa-mi raspunda explicandu-mi ca s-a dat mai tare la ea si probabil din aceasta cauza. Odata ajuns la service pentru testare in loc de 165 000 km cat indica masina, testerul arata 250 000km, insa seful-mecanic de acolo (ruda de-a mea, deci n-avea de ce sa ma minta) a spus ca masina e buna, si ca daca am grija de ea ma poate duce lejer pana la 5-600 000 km. Testerul a mai gasit o problema minora (asa spunea mecanicul) la aerul conditionat, 3 din 4 bujii arse, un bec pe spate ars, si o problema cu geamul dreapta spate, scartaia in momentul in care se ridica. Pretul masinii este de 6600 euro, vanzatorul spunand ca mai mult de 100 de euro nu poate sa-mi lase oricat de mult am insistat eu. Va intreb si pe voi, neavand cunostinte in domeniu si fiind prima masina care o achizitionez daca merita banii astia sau sa-mi caut altceva. Va multumesc anticipat.

Edited by FlorinDDE
Link to post
Share on other sites

golf5 este o masina mai calitativa decat alte variante pe care le propunea unul din colegi mai sus (kia ceed, astra, i30 etc). ramane problema kilometrilor multi, anului mai slab dar asa e in viata calitatea se plateste.

eu sincer mi as alege masina in functie de cati bani sunt dispus sa ii bag in intretinere. un golf5 de 250.000km din 2006-2007 o sa iti ceara intotdeauna mai multi bani decat o kia ceed din 2009 unic proprietar cu 80.000km reali. repet, si calitatea e mai ridicata. dar in final totul se rezuma la banii de intretinere. ai bani si iti asumi riscul de a lua o masina cu 250.000km la care oricand poate sa pice ceva e ok ia-o. dar din pacate sunt multi care isi iau vw cu sute de mii de km crezand ca domne astea merg pana la 600.000km fara reparatii si daca le pica o volant + ambreiaj ii baga in faliment.

Link to post
Share on other sites

Ma intereseaza daca motorul este fiabil, daca un motor de vw golf cu 250 000 km inca este "in forta" ca sa zic asa. Bineinteles ca de asteptat, la orice masina te astepti sa-ti pice ceva, indiferent de cati km are. Deci riscul mi-l asum in legatura cu ce ai spus. Eu masina o folosesc doar prin oras, probabil 1-2 drumuri mai lungi pe an prin tara intr-o vacanta ceva. Sa zicem ca nu depasesc 20-25 000 km maxim 30 000 km pe an.

Link to post
Share on other sites

La asa vanzator cinstit... eu as sta departe de masina aia...cine stie ce alte lucruri are ascunse

Link to post
Share on other sites

Salutare. Am nevoie de sfatul vostru in legatura cu achizitia unui VW Golf 5 1.9 TDI din 2007. Am gasit unul extra-full intr-unul din parcurile auto din Constanta. Extra-full insemnand: piele, navigatie, trapa, incalzire scaune, bixenon etc. Masina arata impecabil atat in interior cat si in exterior. Am fost cu ea la un test, s-a comportat ok, nu bate nimic, trage bine, o singura problema mi s-a parut suspecta si anume consumul instant din computerul de bord arata tot timpul peste 13l/100 km. L-am intrebat pe vanzator insa a evitat sa-mi raspunda explicandu-mi ca s-a dat mai tare la ea si probabil din aceasta cauza. Odata ajuns la service pentru testare in loc de 165 000 km cat indica masina, testerul arata 250 000km, insa seful-mecanic de acolo (ruda de-a mea, deci n-avea de ce sa ma minta) a spus ca masina e buna, si ca daca am grija de ea ma poate duce lejer pana la 5-600 000 km. Testerul a mai gasit o problema minora (asa spunea mecanicul) la aerul conditionat, 3 din 4 bujii arse, un bec pe spate ars, si o problema cu geamul dreapta spate, scartaia in momentul in care se ridica. Pretul masinii este de 6600 euro, vanzatorul spunand ca mai mult de 100 de euro nu poate sa-mi lase oricat de mult am insistat eu. Va intreb si pe voi, neavand cunostinte in domeniu si fiind prima masina care o achizitionez daca merita banii astia sau sa-mi caut altceva. Va multumesc anticipat.

Daca masina nu are probleme, merita banii, desi gasesti mai ieftine de atat, eu n-as da mai mult de 6000 pe ea.

Cine spune ca Golf 5 e masina depasita cred ca nu realizeaza ca urmatoarele doua versiuni sunt practic facelifturi.

Link to post
Share on other sites
  • Ioana locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri