Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Am o saptamana in compania acestui motor. Inainte de a intra in discutiile despre fiabilitate, hai sa-ti vorbesc de impresiile de pana acum.

 

In varianta mea, este cuplat cu un DSG7. Consumul in interior ( Bucuresti ) este de 10-11 ( cu aglomeratii, cu mers alert, cu mers linistit etc ). Consumul in exterior este cam de 7 ( iarasi, stil amestecat de condus ). Motorul este foarte placut ca si liniaritate si livrare a puterii. Are cuplu de jos, ca un diesel, trage superb pana sus. Este silentios ( in afara tacanitului clasic de TSI, care este si el destul de mic la 1.4tsi comparativ cu 2.0tsi de exemplu ). 

Am trecut de prima revizie care m-a costat 535 RON la un service independent ( manopera + piese de origine - toate filtrele + ulei ). Urmeaza sa ii fac distributia ( da, este pe lant, dar desi este considerata de VW sa fie lifetime, este mai bine sa o schimbi, mai ales la o masina cumparata second-hand, neputand sa cunosti regimul de exploatare ). Estimativ, manopera asta preventiva ( in cazul meu ) duce undeva pe la 1400-1500 RON, la service independent. Este o suma mica daca o raportezi la costurile unui alt motor ( in cazul ruperii lantului de exemplu ). 

 

Daca vrei DSG7, este o cutie exceptionala, dar care este si ea supusa unor probleme de fiabilitate. A existat un recall in care uleiul folosit in ea a fost schimbat ( atentie, ambreiajele sunt uscate, nu ai 4.7L de ulei de schimbat ca la DSG6 care avea ambreiajele umede ). Din acelasi motiv ( umed vs uscat ), DSG7 este putin mai brusca decat un DSG6 ( nou vs nou, neluand in calcul uzura ). 

Motorul de la Golf 6 este ceva mai protejat decat motorul de pe 5 GT ( 170 cp ) sau codul CAVE ( Polo gti etc - 180 cp ). Exista si cazuri in care si acesta pica, dar mult mai putine decat la restul. Cauza principala ar fi scaderea puterii si astfel motorul ar fi mai protejat. Una din problemele majore care au aparut a fost spargerea pistoanelor. Citind pe internet, in cazul motoarelor CAVE, multi au ales sa ia piese de schimb de pe codul de la Golf 6 ( CAVD ) pentru ca ar fi mai rezistente. Unele modele au probleme cu bobinele. 

Nu trebuie sa pui neaparat raul in fata, este un motor bun. Trebuie sa stii problemele care au aparut, si care pot aparea. Daca ar fi sa te bazezi pe problemele motorului, nu iti vei lua niciodata 1.4TSI fiind considerat o oaie neagra. Din punctul meu de vedere, este un motor superb. Depinde de riscurile pe care vrei sa ti le asumi.

 

Sper ca te-am ajutat sa iti faci o parere. Poti sa incepi sa cauti pe internet pentru ca vei gasi foarte multe locuri in care sa te documentezi. Repet, cautarea "1.4tsi problems" te poate speria  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aiba o carte service ireprosabila si sa fie veridica. Apoi o verificare a compresiei, distributia. 

Tocmai ca problemele au aparut de la Scirocco/ Golf 6 cu CAVD. Golf 5 GT nu s-a confruntat cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bvlgari, cateva exemple cautate in graba, evident se pot testa in detaliu, de la compresie si piese schimbate etc.

 

Ca sa facem o comparatie cu toate ca-i topic de golf V+ VI, eu zic ca pentru nevoile tale e mai mult decat suficient asa ceva:

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33698075.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33708759.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33559504.html

 

Deci cu 3000 euro iei masina cu tot cu taxa platita.

 

Acu sa incercam un golf 5 mai de doamne ajuta:

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33435154.html

 

Cu 5000 euro iei asta, piesele mai scumpe, merita cei  2000 euro diferenta , sunt 2 chestii  notabile, directia pe golf 5 e electromecanica, si spatiu interior e mai permisiv putin. Daca tu crezi ca merita efortul si ti s-a pus pata atunci cumpara golf 5.

 

Eu am luat golf 5, nu neaparat ca regret, dar e din 2004 - 265 000km, preferam un ARL hatch cu mai multe dotari , si ieseam mai ieftin.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii.

 

Iau in calcul si varianta 1.4 122 CP, cv manuala.

Modificat de mulder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred deenman dar si tu ai face aceeasi alegere ca mine :d oricum o sa caut ceva si o sa astept pana o sa apara ceva potrivit si am discutat si cu andreigeo dp forum care am auzit ca se ocupa cu masini :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

treaba aia cu daca iti pica ceva dupa 2 luni ,e valabila pentru orice masina indiferent de anul de fabricatie .....asa ca nu mai bagati omului in cap ca ii pica cutia de viteze dupa o luna :))) 

tatalui meu la logan 2014 i-au schimbat motorul cu totul dupa 12mii de km ...asa ca nu are rost sa discutam,ca sa nu mai zic de injectoare schimbate la audi 2012 la 30mii de km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdanadrian2003

Am si eu nevoie de un sfat referitor la achizitia unui Golf VI. M-am hotarat sa il aduc din Germania (din motive lesne de inteles la cum e piata din Romania) bugetul este undeva in jurul sumei de 12,000Eur. De curand am gasit un 1.4 TSI 122CP, Highline R-Line din 2011 la 60,000km la fix 12,000Eur. Din ce stiti imi recomandati sa iau unul cu mai multe dotari pe el dar din 2011 si cu 60,000km sau ar trebui sa ma orientez pe ceva din 2012 si cu 23-30,000km si sa zice un Trendline sau Confortline la dotari?

Mai jos aveti si dotarile pentru cel pe care l-am gasit: Pachet: R-Line, Style, Chrom, Sport, Climatronic, Interior Alcantara, Navi, Bi-Xenon, Stopuri spate LED, Scaune incalzite, Cruise Control, Senzori ploaie, parcare, Hill Start asistent, ESP, ABS, ASD, Jante 18 inch aliaj, geamuri electrice, Suspensie si scaune sport, Volan si schimbator piele etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna toate optionalele de sport, crom, style ? R-line are scaune de highline cu alta imbracaminte, asa zise scaune sport. De asemenea vine cu suspensie sport(-15mm) si jante de minim 17. Style este echiparea, ca un fel de highline si nu stiu ce include mai exact.

In rest mi se pare bun pretul pt r-line cu asa dotari si nu as renunta pt ceva cu un an mai tanar si cu 20k km mai putin pe bord. Sigur asta daca ambele masini dpdv mecanic se prezinta foarte bine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de Germania de 2 ani si 30k km? :))). Si la 1/2 din pretul de noua?! :)))). Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Sa stii ca si mie mi-a fost destul de greu sa inteleg ce anume sunt aceste pachete, am vorbit cu vanzatorul, dar este neamt si nu stia f bine engleza incat sa intru in astfel de detalii, dar o sa rog pe cineva care stie germana sa sune sa afle mai multe detalii. Din ce am gasit eu pe net, R-line-ul are: grila radiator si bara rpotectie in design R-line,  spoilere in culoarea caroseriei, iar in interior scaunele sunt sport cu logo R-line, dar intr-adevar cum ai zis si tu in genul celor HL usor modificate, pedale aspect aluminiu, praguri cu logo Rline si plafonul de culoare neagra. Ma gandesc ca celelalte pachete, crom, style sunt ceva similar, in loc de plastic negru au aspect cromat. Ce mi se pare putin ciudat este ca volanul nu este multifunctional, cu toate ca este HL si ce nu imi place este ca are RCD 310 si nu 510, dar macar are si navigatie.

 

Am atasat cateva poze cu interiorul/masina

post-108033-0-92532900-1405876466_thumb.

post-108033-0-84692900-1405876825_thumb.

post-108033-0-38277200-1405876826_thumb.

post-108033-0-92209900-1405876826_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Salut, pai cam asta a fost si ideea intrebarii, sa ma sfatuiti daca merita sau nu. Acum sa stii ca m-am uitat la asta, iar un Golf 6 1.4 TSI 122CP HL nou costa 17,000Eur, intr-adevar la acest pret se mai adauga si pretul optionalelor, dar daca mai luam in calcul si reducerea dealerului eu zic ca daca isi ia dupa 3,5 ani 12,000 nu e prea rau. Tinand cont ca ma gandesc ca o masina isi pierde vreo 40% din valoare dupa vreo 3 ani (parere personala, nu am facut nici un studiu)...prin urmare, nu as putea spune ca este la jumatate din pretul de achizitie, iar in postarea initiala am spus ca masina are peste 60,000km(daca imi amintesc bine a zis 63,000, este benzina si ma duc si o iau personal din Germania, nu o cumpar din targ sa imi fac extra griji. In plus masina o cumpar pe firma prin urmare o sa treaca numarul de km pe factura, iar in germania nu e chiar ca in Romania cu inselatul clientului...la ei isi primesc dosar penal pentru asta (desigur sunt constient ca in functie de unde cumperi masina poti sa ai si surprize). In plus am uitat un detaliu important pretul masinii este 14,400Eur Brut, dar pt ca o iau pe firma o iau la pretul net de 12,100Eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analizeaza corect masinile, si cel mai bine inainte sa pleci sa ai cat mai multe variante.  

 

Se poate sa fie o masina buna nu zic nu, la o prima inspectie (cat se poate din fata calculatorului= adica egal cu 0), masina pare sa aiba culoarea diferita la bara spate, proiectorul+farul dreapta mult mai nou/lustruit decat cel din stanga, la fel si stopul drept.

 

Evident poate sa fie din cauza luminii care bate dinspre dreapta (insa daca ar fi fost asa, ar fi fost o umbra in stanga masinii pe jos, ceea ce nu se intampla).

 

 

Iti trebuie mai multe poze cu interiorul/exteriorul ca sa-ti dai seama daca s-a intamplat ceva sau nu, daca arata de 60 000km si asa mai departe.  O foarte usoara metoda sa verifici integritatea (nivelul incuietorilor unde bagi centurile sa fie acelasi, data inscriptionata pe geamuri/parbriz/luneta sa coincida cu anul productiei, si sa fie toate la fel, daca difera ceva incepi sa inspectezi vopseaua din zona respectiva. Suruburile de la aparatorile de noroi din aripi sa fie complete si nu uzate/urechi rupte. Radiatorul trebuie sa fie de la jumatate in jos putin plin cu musculite). Verifici dot-ul anvelopelor (posibil sa fie inca anvelopele cu care a venit masina din fabrica, daca nu atunci ele trebuie sa fie noi. Ca sa excluzi din start bisnitari, inspectezi actele masinii sa coincida cu numele proprietarului, daca nu ai mai mult de investigat.

 

Se pot verifica intrarile in service cu ajutorul unei interfete. Daca iti faci temele bine, si ai multe variante, sunt sigur ca poti sa gasesti ceva decent. Succes si multa rabdare!

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a, asa mai merge; masina costa 14.400. Da, un Golf 6 HL 1.4 TSi 122 cp M6 era 17.000 nou..si nu avea climatronic :). Masina asta alba a fost spre 21.000 (in afara de Xenon, LED, RLine si climatronic - cu scaune incalzite) nu are nimic. Asadar 17k + 1,3k + 0,4k + ~2,5k + 0.2k - reducere, in Ro ar fi costat cca 21.000€. Probabil ca in DE a fost cam acelasi pretul, avand in vedere ca e un fel de Last Edition.

Da, cam 14.500€ ar fi un pret corect pentru masina daca e 100% sincera.

Vad un martor de bec ars..poate fi ceva minor (lampa iluminare placuta inmatriculare) sau mai naspa (bec xenon sau, Doamne fereste, un stop).

Multa bafta la cumparaturi!

Da-ne cateva detalii despre regimul in care va fi folosita masina si amanunte in genul asta - cred ca te-am putea ajuta cu niste sfaturi.

Alalteieri am vazut un GTD pe la 13.000 fara TVA in DE, fara xenoane dar cu trapa. Avea undeva la 150.000 km, dar nu mi-as face griji la diesel in privinta km. A, da, s-a dat in cateva ore masina respectiva :).

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Scuze pentru pret, daca m-am tot uitat la preturi Nete nu mi-am dat seama de acest amanunt cand am postat :) 

 

Masina o folosesc cam 80% din timp in oras (Bucuresti) iar ca si numar de km, sa zicem ca intr-o luna merg cam 700km in Bucuresti si 500km in afara, iar de cateva ori pe an mai bag o mare/un munte, per total cred ca fac cam 15-16,000km/an. Daca mergeam mai mult ma uitam dupa diesel, dar asa parca e mai ok pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Masina imi place, e ok ca design (modelul nou) cel vechi nu prea ma incanta. Iar daca merg pe varianta noua ajung la un pret similar cu Golf 6, in plus mi se pare ca Golf-ul isi pastreaza mai bine valoarea in timp iar la noi este o masina destul de cautata. Am si un prieten care are o Altea XL si nu pot sa zic ca a fost cel mai fericit, si a luat-o de noua, ce-i drept problemele au inceput sa apara cam dupa 5 ani. Sincer, as merge doar ca ultima varianta pe Leon, dar recunosc ca intentionez sa merg sa vad cam cum se comporta masina, din ce am auzit, e izolata fonic mai slab decat Golf-ul si nici interiorul nu e de aceeasi calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia ia-ti golf 6 si daca tot o iei asa de noua eu zic sa iei un diesel si un 2.0 140 cp cu toate optiunile:).Eu zic ca intotdeauna un diesel se va vinde mai bine ca o benzina si mult mai repede,sau ia-ti motor mai mic dar diesel.

 

Golf 6 mi se pare "Ozeneu" nu stiu,dar am o parere foarte buna despre masina asta chiar daca initial cand a aparut nu-i agream spatele,dar cu stopurile alea LED e prea frumoasa si foarte buna mecanic ,chiar daca am dezbatut cu mai multa lume tot aici pe forum ca nu e diferenta intre G5 si G6 ,eu zic ca la G6 piesele sunt mai rezistente.E si eleganta si sport tot ce vrei.Iar daca poti sa iei pe culoara alb si mai bine...mi se pare ca schimba total o masina.Cand am vazut pe cineva cu G5 langa mine culoarea alb(eu tot G5 dar gri) mi se parea ca e audi:)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt bugetul tau poti sa cumperi lejer direct de la dealer, prin reprezentante oficiale VW si gasesti foarte multe variante, cu garantie minim un an si verificate.

Golful 6 pe care l-ai gasit la 14k e ok, mai ales datorita dotarilor, pe care nu le au multe.

Dar altfel, daca te uiti de la Comfortline in sus, km mai putin de 50k, si  dupa 2011, preturile incep la dealer de la 13k. Pui dotari si creste.

 

Pe mobile.de, in schimb, ar trebui sa fii atent ca sunt si tepe, pentru ca sunt si preturile mai mici. Un Golf asemanator, din 2010, e aprox 10k. Din 2011 e 11k.

Deci la alea ar trebui sa te uiti foarte atent, in caz ca vrei sa iesi mai ieftin. 

Oricum, la pretul ala sunt multe pe mobile, deci pe acolo ar fi preturile, in general ce e benzina e mai ieftin la ei.

 

LE: cauta aici daca vrei de la dealer:

http://vtp.volkswagen.de/vwdegwb/controller.do

 

Un exemplu:

http://vtp.volkswagen.de/vwdegwb/i/s%7C9,BQ%7C112,BQVG%7C1041,80000%7C1070,2011%7C1090,96%7C1170,4/l%7C10,1,STAT_FIRSTCLASS,U/d%7CDEU6981775874/controller.do

 

MIjlocul lui 2011, 28k km si dotari: oglinzi rabatabile electric, incalzite, CB plus, spalatoare faruri, spalatoare parbriz incalzite, jante aliaj, senzor ploaie/lumina, oglinda electrocrom, privacy glass, suport lombar, scaune incalzite, RCD 310, Light Assist, cruise control, etc. Dotari de bun simt. Lipseste xenonul si stopurile LED.

Dar totusi o scoti la 12.5k cu tva, fara tva aprox 10k.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Multumesc pentru idei/ajutor. Am vazut ca mi s-a recomandat motor pe motorina. Initial am incercat sa evit diesel pentru ca merg mai mult in oras si am tot auzit ca as putea avea probleme cu DPF-ul, din acest motiv am ramas pe benzina. Cei care au diesel si merg si in oras cu masina, ce sfaturi imi dati, inteleg ca masina este oarecum noua 2011-2012, dar am citit pe forumuri ca multe persoane au avut probleme din cauza DPF-ului pe cand inca erau in garantie...

 

Paul_e88, si eu am vrut sa iau masina doar din reprezentante Vw, dar au un singur dezavantaj, nu vand masinile la pretul NET, doar Brut si returnare ulterioare dupa ce masina este inmatriculata. Nu e o tragedie acest lucru, doar ca nu am cei 14-15,000Eur pe care ar trebui sa ii dau...prin urmare va trebui sa ma orientez la Autohouse-uri. 


As mai avea o intrebare, tinand cont ca merg mult in Bucuresti, imi recomandati cutie automata, sau imi fac de lucru :)) si ma refer la eventualele probleme ce ar putea sa apara, nicidecum la utilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-am aratat era 13k cu tva fara negociere. Sa stii ca e un avantaj garantia de 1 an pe care o dau ei, pana la urma poti considera ca o platesti suplimentar fata de pretul de la autohausuri.

 

Daca mergi in Bucuresti des, eu as cauta benzina. Un diesel e chinuit, mai ales pe distante scurte si iarna. Plus ca iesi mai ieftin si mai poti adauga dotari.

Un 1.6 diesel e totusi lent, iar un 2.0 se duce destul de mult ca pret.

 

Cu automata ai o problema. E f buna, mai ales prin oras, dar la benzina nu vine decat cu DSG 7, care are probleme. 

Mai multe aici:

http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/page-29

 

Depinde ce vrei tu de la masina, dar in locul tau as lua benzina si manuala, probabil ca cea din linkul de mai sus. La banii aia, ai o masina f buna si destul de ieftina, fara probleme in viitorul apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si va rog din nou cu niste pareri legate de masinile astea :D merita vreuna vazuta?:)

 

http://www.tocmai.ro/volkswagen-golf-v-2006-17135415.html

 

http://www.tocmai.ro/volkswagen-golf-5-fsi-2005-17726491.html - asta nu stiu ce motorizare are :| nu scrie poate sa fie 1.4 sau 1.6 eu caut 1.6 :D

 

http://olx.ro/oferta/volkswagen-golf-5-1-6-2005-euro-4-ID1XL9t.html#323a82a454

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33898615.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33815959.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C32719662.html   - aseara l=am sunat sa-i cer seria de sasiu a zis ca nu o are la indemana si sa revin azi cu un telefon si ca el o are de 1 an si nu a avut accident dar inainte nu stie ...+ ca aseara pretul era de 4650 si acum la pus 5200 :))

 

Va multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Merci Paul, se pare ca toate bifele sunt puse la benzina si cutie manuala ( din parerile pe care le-am strans pana acum ). Si da, arata bine masina recomandata, si toate sansele sa negociezi un 500E la masina si in plus are si locatie buna. Ma incanta ideea de a avea garantie, si ce am cautat pana acum am incercat sa ma asigur ca au si garantie, la Golf-ul gasit(R-line-ul) mi-a cerut 400Eur extra pt 1 an garantie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua mici observatii:

 

1. terminati cu distinctia pret net/brut pentru persoana fizica. Masina o iei cu MwSt. din Germania (daca e 10.000 net, o luati cu 11.900, adica +19%) si NU exista posibilitatea restituirii TVA. Singura situatie in care se poate, e daca o iei pe firma.

 

2. textul cu "nemtii nu dau masini cu km. dati inapoi, ca risca dosar penal" e o abureala ieftina pentru vrabii. Textul complet si corect e "nemtii nu dau masini cu km. dati inapoi nemtilor, ca risca dosar penal". Odata ce masina a iesit din tara, sanatate voie buna, ura si la gara, a fost odata ca niciodata. El stie ca daca masina pleaca la export nu risca nimic, fiindca daca din 1.000 cazuri de masini cu km. dati inapoi, se intorc inapoi 2 sa faca reclamatii, ii prea mult. Sa-l vad io pe romanu' care se duce in Jermaniea sa-si ia o masina la 10-15K Euro, mai faceditamai 2.000 km. pana acasa, ia autoritatile romanie in piept (RAR-ul, ITP-ul, Finantele, Militia, Primaria, etc.) si cand afla ca masina pe care el o credea adolescenta, de fapt e o bunica rujata si coxata, o ia s-o duca inapoi de unde-a luat-o... haida-de.

 

Daca n-aveti chef de surprize, cand luati masina din Germania, inainte sa dati banu' gros, duceti masina la un Dekra sau ADAC s-o verifice, dati 60 Euro si macar stiti exact ce si cum sta treaba. Daca pe de alta parte, aia 60 Euro is cruciali, atunci nah... fiecare stie mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanadrian2003

Corect, dar eu iau masina pe firma, din acest motiv discutam despre un pret Net. Intr-adevar si pentru 100 de euro merita sa verifici masina, macar stii de la inceput cum sta treaba, daca gasestii chestii mai ciudate si esti dispus sa iei masina, macar stii cum sa negociezi pretul, daca dealerul nu e flexibil, lasi masina si mergi mai departe ca doar nu este singura. Cat despre nemti tind sa iti dau dreptate, daca nu ma duceam cu un neamt, mai ca nu imi dadea masina sa fac un test drive:)). Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca intr-o reprezentanta Vw situatia sta mai altfel si ca riscul este mai mic si cum spuneau si alti colegi mai devreme, ai acea garantie, care nu cred ca e apa in ploaie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru idei/ajutor. Am vazut ca mi s-a recomandat motor pe motorina. Initial am incercat sa evit diesel pentru ca merg mai mult in oras si am tot auzit ca as putea avea probleme cu DPF-ul, din acest motiv am ramas pe benzina. Cei care au diesel si merg si in oras cu masina, ce sfaturi imi dati, inteleg ca masina este oarecum noua 2011-2012, dar am citit pe forumuri ca multe persoane au avut probleme din cauza DPF-ului pe cand inca erau in garantie...

 

Paul_e88, si eu am vrut sa iau masina doar din reprezentante Vw, dar au un singur dezavantaj, nu vand masinile la pretul NET, doar Brut si returnare ulterioare dupa ce masina este inmatriculata. Nu e o tragedie acest lucru, doar ca nu am cei 14-15,000Eur pe care ar trebui sa ii dau...prin urmare va trebui sa ma orientez la Autohouse-uri. 

As mai avea o intrebare, tinand cont ca merg mult in Bucuresti, imi recomandati cutie automata, sau imi fac de lucru :)) si ma refer la eventualele probleme ce ar putea sa apara, nicidecum la utilitate.

 

Da ti-am recomandat,pentru ca MAI ALES la banii tai merita diesel.Am multe exemple clare ,taikmiu,prieteni,rude cu diesel in oras de atatia ani si nu regreta.Eu mi-am luat golf 5 2.0 140 cp si m-a intrebat cineva ieri cat mananca in oras si i-am zis ca vara undeva la 6.3 (in oras,s-a speriat si s-a dus la BC sa verifice consumul stiind ca eu merg sportiv) ,defapt asa trebuie sa fie un diesel ,mai turat,sub sa nu mergi sub 2000 cu ea si la 3000 -4000 sa schimbi vitezele,cine nu face asa,s-a invatat prost.As spune ca este parerea mea ,dar nu este adevarat(este exact cum trebuie sa mergi cu dieselu),ce am spus este dintrun studiu mai amplificat pe forumuri plus la pe site-uri profesionale si de la profesionisti!

 

DPF stricat=masina subturata,combustibil prost,ghinion.Eu zic ca 80% sunt din primele 2 cauze,10%  sunt cei care dau vina pe ghinion,dar este tot vina lor si 10% este ghinionul pur,adica piesa slaba din fabrica.

 

Deci la anul care iei tu masina si la km aia nu o sa ai probleme cu dieselul.Eu merg in oras cam 1000 km pe luna,aproape deloc in afara.

 

Inca o recomandare,ia-ti DSG NEAPARAT! Uita-te pe forum la un topic numit "Golf 5 cu DSG sau manuala" ,toata lumea zice DSG.Nu de aia neaparat,dar vrei mers sportiv?cutie dsg!vrei mers relaxant?cutie dsg!.Aceasta cutie dsg automata le intrece pe toate ma refer alte tehnologii(schimba foarte repede,nu simti).Tot am cautat un Golf 5 DSG cat scoate suta fata de unul cu manuala acelasi motor ,aceiasi cp,sunt sigur ca nu sta la discutii cu cel cu cutie manuala!Mai ales daca locuiesti in bucuresti iti sugerez un 2.0 140cp diesel cu DSG.

 

 

Eu am vorbit de Golf 5 pentru ca aia am,dar Golf 6 este mai bun ca golf 5,prin urmare iti recomand si mai mult acest motor diesel.Daca vrei sa ma intrebi mai multe ,da-mi mesaj privat si te ajut la toate intrebarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!