Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Ii poti cere poze de aproape cu fiecare janta in parte. Daca tot nu esti convins, poti alege sa verifici coletul inainte de a da banii, asa ca variante sunt.

Link către comentariu

De la baiatul care are penultimul anunt din lista lui @Rave mi-am cumparat si eu jantele de iarna. Recunosc, eu am fost personal la el in locatie si le-am vazut Live, dar din tot ce mi-a aratat in depozit, cele la care scria in anunt "impecabile / ca noi" - exact asa s-au prezentat. Daca preferi sa nu bati drumul, riscand sa-l bati degeaba, el iti trimite poze detaliate cu fiecare janta in parte, numerotate si, in cazul in care au semne de uzura, acestea sunt marcate cu sageti colorate pentru a le evidentia. Totodata, trimite in tara, cu costuri modice (~90-100 lei pentru 4 jante, fara anvelope) si cu verificare colet pentru peace of mind :D . Personal, chiar il recomand, daca te intereseaza ceva de la el.

P.S.: NU este reclama, nu am nicio legatura cu respectivul vanzator, in afara de faptul ca am fost multumit de interactiunea cu el. Sper sa nu deranjeze feedback-ul. 

Link către comentariu

Deseori cand cumpar jante ma ajunge transportul + ramburs cca 200 ron ... motiv pentru care daca la un calcul scurt ies pe acolo cu motorina pana la ele si inapoi ... prefer sa fac drumul si sa le vad/ridic personal.... totusi dai 4000 ron pe niste jante SH.....

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

@ShadoWzZ Respectivul ofera si optiunea de Cont Colector = ramburs 0 lei, ori eu cu 90 - 100 lei nu scoteam drumul pana la Constanta si inapoi :)). In rest, da, sunt 100% de acord ca varianta cea mai buna este o vizionare la fata locului. Iese si de o mini-excursie de o zi pe litoral foarte draguta + o masa in Portul Tomis :wub: . 

P.S: Scuze si inchei OT-ul! :beer: 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Daca esti dispus sa astepti si accepti si mici zgarieturi, vei gasi pe eBay poate si la 2.500 lei, dar sa cumperi cate o bucata, eu asa am facut la Skoda O3 cu jante Gemini 18".


AlexB

Link către comentariu

Da, sa stii ca m-am gandit si eu la aceasta varianta, doar ca nu stiu daca as avea atata rabdare. 

Momentan am pus on hold jantele, nu ma grabesc. 

Am cumparat filtru aer si polen, inca nu le-am schimbat. In urmatoarele 2 saptamani as dori sa ajung la revizie. In plus va trebui sa trec si pe la baietii cu folia pentru faruri - am una care trebuie inlocuita. Sa vad cand imi fac timp.

 

Link către comentariu

Ce parere aveti despre cut out valve ? E ceva ce iau in considerare pentru a obtine un sunet interesant la nevoie, pastrand insa si linistea stock de care am nevoie cand merg cu familia. 

Sunt fiabile sistemele acestea sau dau probleme? Adica ok, ma gandesc ca valva aia nu tine o viata, dar in rest ? 

 

Link către comentariu

Mie mi se pare o idee semi-buna, insa ar fi mai fain sa faci o finala cu valve in loc de cut-out. Asa poti avea un sunet curat. La cut-out o sa fie aproape ca teava goala si sunetul o sa aiba ft multe rezonante aiurea. 

Daca alegi sa mergi pe varianta cu valve, ti-as sugera sa fie cea actionata prin vacuum, nu electric.

Link către comentariu

Pai si cum pun la finala (finalele..) mea? Ca nu vreau sa o schimb, tocmai asta e ideea: sa tin evacuarea cat mai stock si sa vin cu valva (pusa unde naibii o fi mai bine) lu' peste prajit. 

Ca alta varianta care sa fie SI silentioasa, in afara de Maxhaust (gen), nu stiu...

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Atunci cut-out. Poti sa incerci ori inainte de intermediara, ori inainte de finala, depinde cum vrei sa se auda.

Link către comentariu
  • Administrator

inainte de intermediara. Am avut SKDOA VRS 2.0TSI 2017 si avea montata. Singura problema avuta a fost la un ITP.  Era evidenta ca nu era de acolo. O activa din telecomanda. Se auzea foarte tare cand nu mai ducea gazele spre intermediara + finale. 

Link către comentariu

Se auzea tare a.k.a bine/frumos, sau tare si urat ? :) Nu as vrea sa auda nici foarte tare, adica nu asta e scopul, sa faca galagie cu orice scop. 

Partea cumva naspa cu cut-out-ul asta e ca nu stii ce o sa iasa in final...daca iti va placea ori ba..

 

Link către comentariu

 Sunt multe astfel de videouri pe YT cu cutout pe 1.8 TSI, cred ca iti poti face o idee.

 

Daca ti se pare prea zgomotoasa, poti pune cutout dupa intermediara si vei avea un sunet putin mai gros, nu ft galagios.

Modificat de minu94
Link către comentariu

O idee ca sa se auda ok si nu ca un tractor spart ar mai fi sa o pui dupa intermediara, pana in finale.
Nu ar trebui sa ai probleme in felul acesta :) 
Clapeta cu actuator vacumatic. Vezi la ARVision ca au ceva lucrari cu cutout-uri.

Link către comentariu

Eu as opta pentru o finala care rezolva nevoile tale decat inventii care pot deveni complicatii ulterior. Sunt convins ca o finala de firma poate aduce un plus "auzibil" in sarcina si sa pastreze silentiozitatea la mers normal :)

Link către comentariu

FinalE in cazul meu...bani multi ceva de firma, rezultat ...surpriza. Decat asa, mai bine sistemul tot de undeva (gen AWE). Dar problema ramane: nu va mai fi silentios. Eu vreau liniste in 85% din timp si cand merg eu singur sa ma prostesc, sa pot apasa botonu' :)

 

Link către comentariu

Intre intermediara si finale ai o zona dreapta de teava sigur, pe zona aia se taie, se pune clapeta cu coliere de teava.
Daca ceva nu e ok, se face o teava in locul clapetei, cu aceleasi 2 coliere, nu va fi un aspect urat sau orice altceva (as spune ca s-ar duce chiar in aspect OEM daca e facuta cu cap), multi fac treaba asta ca sa scoata resonatorul de pe evacuarile de GTI/R si sa il poata pune la loc in caz de ceva probleme garantie etc.

Clapeta si daca o scoti apoi, tot gasesti sa o vinzi la un pret decent cat sa recuperezi o mare parte din investitie, in caz ca nu e asa cum ti-ai dorit.

Unele riscuri merita as spune, atata timp cat te documentezi cat poti de bine si diminuezi pe cat de mult riscurile.

Link către comentariu

@CristiALF: parca esti Batman sau Spiderman, father by day, boy racer by night. 

Pune o finala sau un catback decent si ai terminat povestea. Sub 3000rpm o sa se auda putin mai tare decat stock iar peste o sa se auda just right. Lasa prostiile cu valve, tevi si alte nebunii, alea sunt pentru cei care vor sa trezeasca jumatate de oras cand ies la o tura la 2-3 dimineata - ceea ce nu cred ca este cazul la tine.

Link către comentariu
lambda_dryver

Intrebarea si curiozitatea mea este, fiind vorba de platforma comuna (MQB), nu s-ar putea folosi una din valvele OEM de pe Golf .:R, conectata tot OEM? Adica, ma gandesc ca modulele de comanda ar trebui sa fie identice si sa fie vorba doar de o codare SW pentru a activa sistemul, astfel ai putea seta ca valva sa se deschida la >3.500 rpm, sa zicem, sau pe Sport. Totusi, nu am gasit pe nicaieri ca cineva sa fi facut asta...

Link către comentariu

Nu se pot folosi valvele oem cu usurinta. Daca ar fi fost asa toate gti-urile ar fi avut finala de R cu tot cu valve. Cred ca totusi o finala faina e suficient, pentru ca batman are copil ?

Link către comentariu

Finala brand e foarte scumpa. Probabil ca ceva facut pe la noi este ok cat de cat. Sunetul insa va ramane mereu acelasi, ceea ce nu este ok pentru familia mea. 

Link către comentariu

Revenind la cele lumesti, ieri am fost la Brady pentru revizie (aprox 32500 Km). Am inlocuit ulei, filtru ulei, buson ulei. In plus am schimbat eu filtrul de aer si de polen si am luat si un nou extinctor to de la Brady (atentie, expira dupa 1 an - am aflat si eu acum..). 

Costurile au fost vreo 685 lei cu totul, ulei Mobil 1 ESP. Aici e o mica discutie si o mare nelamurire: nu stiu sincer daca am in masina Mobil 1 cu noua formula sau varianta veche. Sincer, inclin sa cred ca am bagat tot varianta veche pentru ca bidonul de ulei arata la fel ca cel vechi, doar ca intr-adevar denumirea este doar ESP acum (a disparut faza cu "Formula"). In shimb, pe site-ul mobilone, bidonul "nou" arata altfel dpdv al design-ului ( https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobil-1/mobil-1-esp ). Nu am avut ce face, dorind Mobil 1 acesta este singurul tip care poate fi adus momentan de Brady. Am verificat si pe site la Mobil 1 si la distribuitorul din Romania si in calculatorul pentru recomandare, la mine apare doar acesta variata de ESP 5W-30.

Dracu sa ii ia ca nu mai inteleg nimic cu vechea si noua formula.

In viitorul ceva mai apropiat va trebui sa schimb placute frana fata (aprox 800 lei cu totul), cica sunt pe la 30% acum. Eu zic ca mai duc macar 5000 Km...sa vedem.

In rest cica totul e ok. 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Ce ai vazut tu pe site este varianta de America nu formula noua sau veche care sunt baliverne de marketing oricum, cat timp faci schimbul la timp si uleiul respecta norma producatorului este ok 

Link către comentariu

Da...nu e problema oricum, mergem inainte cu Mobil 1 :)

Am uitat sa precizez ca in pretul de mai sus am facut si o igienizare instalatie AC.

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!