Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Salutare.

Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla :) - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! 

Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok.

Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. 

 

Ca si optionale masina are:

- Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED

- Scaune ErgoActive

- Park Pilot

- Senzori lumini / ploaie

- Privacy Glass

- Radio-CD Composition Media

- App-Connect

- Volan multifunctional + incalzit + padele

- Oglinzi rabatabile electric 

 

Primele impresii, foarte la cald:

- motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal

- scaune superbe, pozitie la volan excelenta

- DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte)

- suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele

- de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat)

- pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata :) 

 

Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan.

Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia :) 

 

 

 

IMG_6207 (800x600).jpg

IMG_6208 (800x600).jpg

IMG_6210 (800x600).jpg

IMG_6212 (800x600).jpg

IMG_6205 (800x600).jpg

IMG_6214 (800x600).jpg

IMG_6219 (800x600).jpg

Link către comentariu

Foarte faina masina! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

In sfarsit!

Ai o masina extrem de exclusivista...4x4 benzina turbo caravan! Sa o stapanesti sanatos, fara incidene si sa o.plimbi mult.

Hai si cu impresiile la rece :P 

Link către comentariu

Felicitari! Sa auzim numai de bine pe acest topic!

Are exact dotarile utile si utilizabile zilnic. Are si ceva de Wolfe im Schafspelz..lup in blana de oaie. Tradeaza putin evacuarile stanga-dreapta.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina! Sa o stapansti sanatos! Va ramane la fel de exclusiva ca si un R :-)

 

LE: si ca sa bag ceva de vina, cam multe badge-uri pe hayon :D

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Felicitari pentru alegere! Dupa 3 ani de G7/tsi/DSG nu mai dezlipesc de el pentru nici un crossover diesel pentru un cuplu mai mare, 4x4 si portbagaj mai mare. Cu Golf Alltrack 1.8tsi le-ai bifat pe toate, garda la sol (cat este mai exact?), 4x4, portbagaj mai mare ca la orice crossover, pozitie si sportivitate mai buna, acceleratii mai bune decat la diesel si un feeling net superior, toate pentru doar un consum putin mai mare in oras, insa asta se ignora :) Ii sta cel mai bine pe alb, nu mergea alta culoare, nici inchisa, nici argintiu, nici rosie sau mai stiu eu ce culoare aprinsa. Bravo!

Link către comentariu

@CristiALF: Bai ce masina, ej nebun ? :) 

Foarte foarte mult imi place, un adevarat jack of all trades, do it all, driver's car :) 

Are exact tot ce-i trebuie, interiorul e de vis cu scaunele, volanul si dotarile bifate.

Tot ce as fi facut diferit - un set de roti 18'' :) , dar in rest e perfect. Astea le poti pune si dupa, daca vrei.

Si totusi, bai cum arata cu evacuarile alea stanga-dreapta - big like ! :) 

Mai zi-ne cu motorul si cu DSG-ul.

Pe la RAR ai trecut pentru omologare individuala ? Dupa ce ca Alltrack-ul e RAR, basca TSI180. N-a venit brand managerul VW sa te cunoasca, sa vada cine e inconstientul care nu-si ia dizel ? :)

Inca o chestie enervanta (pentru mine): la atata exclusivitate de masina, ai stat 2 luni. Dupa Passat sau Superb benzina stateai intre 5 si 12 luni, in functie de ce noroc aveai ...

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Baieti, nu va agitati, pe forumul Seat avem deja un X-perience benzinar de vreo luna ... tot alb.

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru gandurile bune!

 

@BebeeeDa, se poate spune ca sunt prea multe. De ex, in prezentarea de la PDrive, in Australia, era doar TSI in dreapta, fara 4motion. Ma rog...nu ma deranjeaza.

@codz Pentru mine albul a reprezentat singura varianta. Dar nu as spune neaparat ca alte culori nu arata ok. Normal ca albul insa, pe Alltrack, creeaza cel mai puternic contrast cu partile negre.

@75NORInteriorul este exceptional si din punctul meu de vedere. Asta mi-a placut la G7, ca desi multi spun ca e interior de VW - nu cine stie ce - , mie insa imi place foarte mult, are multa calitate, iar interiorul de ErgoActive, duce aceasta calitate la nivel superior din punctul meu de vedere. Si e foarte misto mirosul de piele noua :D Set de roti 18" nu ii voi pune, nu ma intereseaza, sunt scumpe totusi. Puncteaza foarte bine evacuarile la look, da. Alltrack nu se vinde foarte mult iti dai seama, in general diesel, dealerul meu nu avea cunostinta de alt TSI vandut la ei, dar pe de alta parte se vand vreo 200 masini / luna, deci...cine stie..poate or mai fi.. E..totusi nu am luat vreun R sa vina actionarul sa ma felicite :)) , dar stia Directorul de Vanzari si probabil ca ar fi venit sa ma cunoasca si personal pentru ca la telefon am vorbit acum vreo 2 luni de zile, dar ieri nu era la birou. Oricum..nu e relevant, relatia cu responsabilul de vanzari a fost EXCELENTA ;) 

La RAR nu am ajuns, o sa merg doar cu inmatricularea, dar dureaza vreo 10 zile pana primesc cartea masinii. Oricum, trebuie sa platesc si taxa de timbru mai intai de ajunge la inmatriculare.

Nu stiu cat se asteapta la alte masini, dar la O3 1.8 TSI 4x4 DSG am primit orientativ timp de livrare 5 luni :) 

@The_EgoDa, cei din spate se mai prind cu evacuarile si TSI-ul rosu (imi aminteste de TeDeI cu I, DI sau toate rosii de pe vremuri :)) ) cei din spate. Ceilalti...nu prea :ninja:

@cristi511Da, se poate spune ca e ceva mai exclusivista. Am observat ca se mai uita oamenii dupa masina..

 

Despre alta pareri, inca este devreme: motorul si cutia este clar, pentru mine sunt de vis! Iar motorul este foarte rafinat, silentios, sotia e chiar socata :) . Despre DSG nu stiu ce sa spun, eu am mai avut pe O2, deci stiam ce poate. Dar este clar ca pune in valoare foarte bine orice motorizare. Ma abtin sa fac accelerari mai puternice, desi ma macine curiozitatea, normal. Dar ...rezist cu stoicism, masina totusi de indeamna la calm si relaxare, ceea ce este un lucru bun in jungla de Bucuresti  - eu nefiind de fel nici tipul care intoarce si celalalt obraz...

Am uitat sa precizez ca sunt foarte incantat de cand am aflat ca a venit cu anvelope Primacy 3. Le am si pe 307 SW si sunt fantastice si exact pe ele mi le doream si pe Alltrack. 

Apropos de discutia cu comportamentul S/S ca se mai vorbea prin alte parti - asa este, in functie de cum apesi frana se opreste o idee mai devreme de oprirea totala, sau nu. Inca nu ma deranjeaza...mai vedem.

Am si prima nelamurire: nu am sesizat sa se incline oglinda la cuplarea in R, desi am pachetul necesar si bifa in Settings. Mai trebuie ceva ? :huh:

Azi am mai facut un drum de vreo 21 Km, cu o medie de 22 Km/h - trafic ok, consumul indicat era parca de vreo 13.7 .. Referitor la consum sunt curios cu cat va scadea (daca..) dupa ce motorul se va "lasa".

 

Link către comentariu

Da, trebuie sa pui butonul de reglaj oglinzi pe pozitia R ( right) ca sa se incline oglinda. :) 

Link către comentariu
6 minutes ago, CristiALF said:

Am si prima nelamurire: nu am sesizat sa se incline oglinda la cuplarea in R, desi am pachetul necesar si bifa in Settings. Mai trebuie ceva ? :huh:

Trebuie sa pui si butonul reglarii oglinzii pe R si atunci o sa se coboare. Frumos exemplar.

Link către comentariu

Probabil ultima generatie de Golf cu tips-uri adevarate :) De la G8 se preconizeaza ornamente fake ca la Mercedes. Sunt curios in cat timp se afuma :) Al meu Mini, Euro 6, are tipsurile negre total :lol:

Link către comentariu

O masina care bifeaza multe doleante, in speta pentru carosabilul si traficul din a noastra frumoasa tarisoara.

Km multi si fara probleme, tot personal ii dau un +1 @Bebeee , as fi bifat -nu stiu daca este posibil- "Fara inscriptionare model si cilindree" - optiune observata recent configurand Tiguan

Sa va bucurati de ea, si asteptare usoare in "rodaj"

Link către comentariu

Excelenta configuratie! Sa va poarte sanatosi ! Abia astept sa o vad pe viu la o intalnire vwforum.

Link către comentariu

una pe rosu, ca tot o aveai in semnatura. :) Era in fata la Procuratura din Focsani. :D

IMG_0866.JPG

IMG_0867.JPG

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
1 hour ago, vdragos said:

Baieti, nu va agitati, pe forumul Seat avem deja un X-perience benzinar de vreo luna ... tot alb.

Pai ce, are topic la Masina Mea ? :) 

23 minutes ago, ToniM said:

 

Km multi si fara probleme, tot personal ii dau un +1 @Bebeee , as fi bifat -nu stiu daca este posibil- "Fara inscriptionare model si cilindree" - optiune observata recent configurand Tiguan

 

De-badging e foarte usor de facut, la oricine se pricepe putin la detailing. Si eu as renunta la inscriptii, "ia sa nu mai stie toata lumea ce este" :) 

1 hour ago, CristiALF said:

Azi am mai facut un drum de vreo 21 Km, cu o medie de 22 Km/h - trafic ok, consumul indicat era parca de vreo 13.7 .. Referitor la consum sunt curios cu cat va scadea (daca..) dupa ce motorul se va "lasa".

 

Ti-as recomanda sa o scoti din oras la o plimbare mai lunga, daca vrei sa-i faci rodaj. Orasul nu ajuta deloc, mai ales cu S/S activat.

Link către comentariu

Da are prezentare la Masina Mea.

Eu unul nu as renunta la inscriptiile de pe haion. Imi place clean look dar in cazul asta as lasa asa cum e.

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, si multe ranjete la volanul ei iti doresc :)

Combinatia motor, 4motion si dotari este exceptionala.

Link către comentariu

Stati asa ca dupa ce am citit sfaturile voastre, am coborat sa fac CTC-ul :D . Deci..vaii...ce mizerie e optiunea asta :biggrin:, acum am realizat. Eu am avut pe comutatorul pus pe R, doar ca nu observam nimic. Acum mi-am dat seama de ce: deci are o pozitie prestabilita si ori coboara putin, ori doar se da in dreapta foarte putin ( in functie de cum ai reglat oglinda) - oricum, nefolositor zic eu, ma asteptam sa se lasa mai mult. Dar am vazut ca daca s-a pus in pozitia respectiva, cand iesi din reverse, nu se duce in pozitia initiala (asa cum mi s-ar parea mie normal..), ci ramane acolo. Doar daca pui oglinzile pe "0", atunci isi revine la pozitia initiala. La fel, daca o scoti din reverse, o pui Drive, nu se intampla nimic cum spuneam, si cand revii in reverse, ea e tot acolo. 

Briz-briz-urile de pe haion nu le dau jos, va dati seama (in configurator nu exista optiunea de remove, dar cred ca in realitate se putea daca ceream). Ca sa fiu un pic arogant - le las pentru nelamuriti, sa se dumireasca referitor la ce s-a intamplat - dupa ce ii depasesc :)) 

Da, o sa fac niste drumuri prin afara, doar ca nu stiu daca zilele astea - Duminica plec din tara cu 307-le, asa ca trebuie sa mai astepte pana ma intorc. 

Surata rosie - da, stiam ca mai sunt, si PBN a livrat una rosie unei doamne acum vreo 2 luni, diesel. Nu imi place insa cum ii vine culoarea, nu e rosul ala caramiziu din reclame / prezentari - ala arata ok.

Am uitat sa spun ca imi place la nebunie volanul si directa. Si inca in plus pentru ca e progresiva, e foarte misto. 

Nu am timp sa ma bag prin meniuri/setari, de-abia mi-am facut sa conectez telefonul la sistem si sa fac un scan la posturile de radio, dar nu l-am customizat :) 

Cica de cand am alimentat - la OMV Pipera, imediat ce am iesit de la PBN - as avea 13l consum mediu pana acum. 

Link către comentariu

@CristiALF: directia progresiva - big like ! :) 

Anyhow, bucura-te de ea !

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Eu am programat ulterior coborarea oglinzii prin VCDS - iti redau cum se comporta la mine.

O data pe R si desigur butonul reglarii pe R, aceasta coboara. Chiar daca dau fata spate, ramane coborata. Urca doar ulterior cand creste viteza respectiv dupa ce opresc motorul.

PS: insa la mine la 4-5 coborari ulterior trebuie sa o urc manual ca ramane tot putin cate putin mai jos.

PPS: o data pe R, oricat ma dau fata spate sau mestec mamaliga, ea tot coborata ramane.

Link către comentariu

Acelasi comportament si la A7.. Oglinda cateodata revine mai sus decat era setata initial, astfel ca trebuie reglata iar dupa mers in R..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!